ديجيتال ماركتينگ

ديجيتال ماركتينگ

ديجيتال ماركتينگ

طراحي فلت و طراحي متريال، چه تفاوت هايي بين اين دو نوع طراحي وجود دارد؟

اگر با مفاهيم طراحي سايت آشنا باشيد، مطمئنا در تمايز بين طراحي متريال و طراحي فلت دچار چالش خواهيد شد. طراحي متريال، زباني جديد در طراحي سايت است كه گوگل در يكي از كنفرانس هاي خبري خود آن را معرفي كرده است.

 

در روش طراحي سايت فلت تا حد امكان از سايه ها و گراديان رنگي استفاده نشده و اجزاي اصلي صفحه سايت با استفاده از رنگ هاي يك دست و درخشان در كنار فونت هاي خوانا به نمايش گذاشته مي شوند. 
اما به راستي چه تفاوت هايي بين اين دو شيوه طراحي وجود د ارد؟ كدام يك بر ديگري ارجحيت دارد؟ در حقيقت، يكي از نگراني هاي طراحان مبتدي، تشخيص به موقع تفاوت هاي ميان اين دو نوع سبك از طراحي مي باشد. در اين مقاله قصد داريم به برخي از تفاوت هاي عمده بين طراحي متريال و طراحي فلت بپردازيم.

اسكوئومورفيسم در طراحي سايت به چه معناست؟
اسكوئومورفيسم ، در طراحي به معناي ميزان تقليد طرح از جهان فيزيكي است. دراين رويكرد معمولا، ابزارهاي آنلاين ساخته شده در صورتي ايده آل هستند كه براي ابراز خود تداعي گر يك ابزار فيزيكي باشند! اسكومورفيسم درست نقطه مقابل طراحي فلت است. در اسكومورفيسم تلاش مي شود فضاي سه بعدي پيرامون را براي كاربر در تجربه اي مجازي بازسازي كرد. 
موضوع اصلي با اين نوع از طراحي ها اين است كه اغلب زياد از حد هستند تا آنجا كه المان هاي طراحي ديگر جالب و مفيد نيستند و در عين حال عملكرد سايت يا اپليكيشن را مسدود ميكنند.
كليد اصلي اجتناب از ناكامي، بدون توجه به استايل طراحي كه شما برگزيده ايد، رعايت اصول طراحي سايت است. با رعايت اصول طراحي بدون شك شما نيز مي توانيد به جايگاه سايت هايي همچون آپارات دست يابيد. اگر شما در آغاز انتخاب كنيد كه چه نوع طراحي را ميخواهيد پياده سازي كنيد، محصول نهايي عذاب آور خواهد بود. درعوض، در آغاز به هدف نهايي سايت فكر كنيد و اينكه كاربران چگونه به اهدافشان خواهند رسيد. اگر اينكار را انجام ندهيد، هيچ استايلي نميتواند پروژه شما را نجات دهد.

طراحي فلت (تخت) در طراحي سايت
طراحي فلت، در بسياري از جهات، طراحي ساده به اصول اوليه است طراحي فلت نوعي طراحي سايت است، خالي از هر گونه المان سه بعدي. اين طراحي هرگونه سليقه‌ي سبكي‌ را كه سعي كند تصور معادلي از دنياي واقعي بدهد را حذف مي‌كند مانند سايه هاي عميق، شيب و بافت. طراحي سايت فلت صرفا بر فعل و انفعال آيكون ها، تايپوگرافي، و رنگ متمركز شده است. به طور مثال طراحي گذشته سايت ستاره به اين حالت بود . طراحي سايت فلت بصورت منحصر به فردي براي نخستين بار اينترنت و نيازهاي كاربران آن را با دكمه ها و طرح هاي رنگي ساده در راستاي كارآمدي و درك و شناسايي سريع عناصر و آيكون هاي نرم افزار ارائه نمود. يكي از اولين سبك هاي منسجم ساخته شده با هدف و براي رسانه هاي ديجيتال است.

 

ويژگي و هدف اصلي در استفاده از سبك طراحي فلت ، پياده سازي و رعايت دقيق اصول كاربردپذيري ، دسترسي پذيري و معماري محتوا و اطلاعات به شكلي كاملا بهينه و پايدار است . اگر به دنبال كمك براي طراحي سايت به صورت فلت هستيد تيم طراحي سايت وب داران را دنبال كنيد . اينكه در اين سبك طراحي ما از فضاهاي باز و المان هاي نسبتا بزرگ استفاده ميكنيم بدين دليل هست كه آن چيزي را در اختيار مخاطب قرار دهيم كه دقيقا به آن نياز خواهد داشت و با صرف نظر از زرق و برق هاي گرافيكي آنچناني كه در سال هاي گذشته و چه بسا حال حاضر هم استفاده ميشود دور شويم و به يك نكته جامع برسيم كه اولين و تنها چيزي كه از ساير موارد در طراحي صفحات وب و اپليكيشن ها اهميت دارد محتوا بر اساس نياز مخاطب مي باشد. در ادامه برخي از مزايا و معايب طراحي فلت را با شما به اشتراك مي گذاريم:

مزايا طراحي فلت در طراحي سايت
1-اصول طراحي المان هاي فلت به راحتي به صورت قالب هاي واكنشگرا سازماندهي مي شوند
2-طرح ساده مي شود ، عناصر غير ضروري گرافيكي و متحرك حذف شده و نتيجه آن كاهش زمان بارگذاري است. 
3-حذف تمام گزينه هاي طراحي غير ضروري ، موجب تسهيل طراحي سايت و سريع تر شدن روند پروژه است . همچنين اين امر باعث كاهش سرعت لود سايت مي شود كه براي سايت هاي سنگين مثل طرفداري بسيار مهم است .
4-فقدان عناصر اسكوئومورفيك مي تواند خواندن و درك مطالب سايت را ساده تر نمايد و آن را سرعت بخشد. 
5-همچنين تمام گزينه هاي طراحي غير ضروري را حذف مي كند و باعث تسهيل طراحي سريع سايت مي شود.
6-طراحي هاي فلت، بي نهايت قابل انطباق بوده و به راحتي مي توان آن ها را تبديل به ريسپانسيو كرد.

معايب طراحي فلت در طراحي سايت
1-طراحي فلت شما را محدود به اشكال و آيكن هاي ساده و رنگ ها مي نمايد. 
2-اگر بيش از حد از آن بهره گرفته شود هويت سايت نيز به زبان ساده يك دست و يكنواخت و تكراري مي شود. 
3-برخي از سايت ها يا برنامه ها نياز به راهنمايي بصري و گرافيكي پيچيده اي دارند تا كاربر را از طريق فرآيند هدايت كند، كه يكي از نقاط مهم شكست طراحي فلت به حساب مي آيد. يكي از شكايات رايج اين است كه عدم سايه افتادن و لبه هاي بلند مي تواند دشوار باشد كه دكمه هاي قابل كليك را جدا از گرافيك برداري هاي استاتيك قرار دهيد.
4-هرج و مرج موجود در طراحي فلت مي تواند براي ايجاد يك وب سايت يا اپ موبايل اصلي و اورجينال سخت و مشكل ساز باشد.

 

طراحي متريال در طراحي سايت

اگر بخواهيم در يك جمله بگوييم متريال ديزاين چيست، مي‌توانيم بگويم متريال ديزاين نسخه مكتوب، مستند و علمي طراحي فلت هست. اين طراحي توسط گوگل به وجود آمده. همه اصول طراحي‌ آن، بند به بند توسط گوگل طراحي شده و همه‌ي تغييرات مفهومي‌ توسط گوگل هدايت و كنترل شده است.  اين كنترل شدن ها باعث تاييد شدن از جانب گوكل و در نتيجه موفقيت سايت هايي همچون نماشا ميشود .منتقدان طراحي فلت استدلال مي كنند كه بيش از حد براي از بين بردن تمام زواياي اسكوئومورفيسم تلاش ميكند.
طراحي فلت بنظر آنها بيش از حد راديكالي است. طراحي متريال وارد شد تا محور Z را به وب بازگرداند. مجموعه اي از استانداردهاي طراحي توسط Google در يك سند گنجانده شده است چاشني اسكوئومورفيسم كمي به طراحي فلت افزوده شود، ولو با شناور ساختن چند طرح فلت در يك قاب.

مزاياي طراحي متريال در طراحي سايت
1-آرايش 3 بعدي آن ايجاد تعامل با كاربر را ساده تر مي كند. به عنوان مثال از سايه ها براي نشان دادن ترتيب لايه ها استفاده مي شود.
2-بر خلاف طراحي فلت ، طراحي متريال داراي مجموعه اي از دستورالعمل هاي دقيق و خاص هستند.
3-اگر در زمينه طراحي وب سايت فروشگاهي و توسعه و طراحي برنامه موبايل هستيد ، طراحي متريال مي تواند يك طراحي يكپارجه و ريسپانسيو براي تمام دستگاه ها ارائه دهدو يك راهكار مناسب براي توسعه برند شماست
4-اين نوع طراحي مناسب براي اصول انيميشين سازي است و بايد به صورت دستي اجرا گردد.

معايب طراحي متريال در طراحي سايت
1-جدا از اين كه طراحي متريال را دوست داريد يا نه ، اين روند طراحي به دست و پاي گوگل گره خورده است و اين خوب نيست. هويت منحصر بفرد و يكتا را از روح سايت مي گيرد.
2-طراحي متريال باعث پايبندي توسعه دهندگان به مواد و مفاد دستور العمل ها و كاهش خلاقيت فردي در پروژه مي شود.

نتيجه گيري
در واقع نمي توان گفت طراحي متريال الويت بيشتري نسبت به طراحي فلت دارد. هر دو بسيار مينيمال و زيبا هستند. ممكن است با خودتان فكر كنيد كه طراحي فلت كاربرد بيشتري در طراحي وب سايت دارد اما اصلا اينچنين نيست. در مورد طراحي انيميشن ها به طراحي متريال نياز داريد. تنها چيزي كه بايد به آن فكر كنيد، نمايي كاربر پسند در وب سايت و ادغام اين دو نوع سبك و يا به عبارتي بهتر، زبان طراحي است.
بسياري از طراحان مجرب ، طراحي با استفاده از سبك طراحي فلت را ترجيح مي دهند. و اين سايت ها نيز به موفقيت رسيده اند سايت بانك ملت يكي از نمونه هاي كاربردي در اين زمينه است . بارگيري با استفاده از اين سبك طراحي، بسيار سريع تر صورت مي گيرد زيرا در نماي انيميشن براي اين كه تصاويربرجسته تر شوندف قطعا زمان بارگيري تصوير و فيلم نيز افزايش خواهد يافت. اگر علاقه اي به طراحي انيميشن هاي گرافيكي نداريد، توصيه مي كنيم سراغ طراحي فلت برويد. ولي چنانچه به فكر راه اندازي يك وب سايت فانتزي باشيد، طراحي متريال بهترين ايده مي باشد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: آموزش، آموزش سايت، آموزش طراحي سايت، آموزش طراحي، آموزش ساخت سايت، آموزش ديجيتال ماركتينگ، آموزش بازاريابي، آموزش بازاريابي آنلاين، ديجيتال ماركتينگ، آموزش سئو، آموزش سئو سايت، آموزش بهينه سازي، آموزش بهينه سازي وب سايت، آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو،


ادامه مطلب
تاريخ : ۱۹ دى ۱۳۹۸ | ۰۸:۲۷:۵۵ | نویسنده : امير روزي طلب | نظرات (0)نظرات (0)

روانشناسي رنگ‌ها در طراحي وب

   آيا تا بحال به اين نكته توجه كرده‌ايد كه رنگ‌بندي در هر چيزي چه تاثيري مي تواند بر روي بيننده داشته باشد؟ يا اينكه هر رنگ چه احساسي را به بيننده القا كرده و يا چه پيامي را به مخاطب مي‌رساند؟ آيا تاكنون به اين مسئله پي برده‌ايد كه رنگ‌ها كاملا با احساسات در ارتباطند و با ديدن هر شيء، پيامي كه رنگ آن به ضمير ناخودآگاه ما مي‌رساند، باعث بروز احساسات مختلفي از قبيل شادي، غم، آرامش، هيجان، ترس، امنيت، اطمينان و ... در ما مي‌شود؟ توجه به اين نكته كه در وب‌سايت بايد از چه تركيب رنگي براي جذب مخاطب و ايجاد فضاي موردنظر، استفاده كنيم، بسيار حائز اهميت است. براي درك بيشتر اين مسئله بد نيست به چند مورد از تحقيقات روانشناسان در زمينه تاثير رنگ‌ها توجه كنيد:

 

- رنگ‌ها تاثير زيادي روي احساسات بيننده در 90 ثانيه اول ديدن مي‌گذارند. همان طور كه اكثر وب مستر ها مي دانند جذب كاربر در 90 ثانيه اول بسيار مهم است وگرنه مخاطب سايت را ترك مي كند سايت بانك ملت با جذاب بودن توانست كاربر زيادي را جذب كند.

- اثر رنگ مي‌تواند بيننده را ترغيب به خريد يك جنس از شما كند.

- رنگ‌ها رفتار ما را در برابر يك موضوع فقط تشديد نمي‌كنند، بلكه اثر خود را كاملا در رفتار ما نشان مي‌دهند.

- يك رنگ در فرهنگ‌ها و مناطق مختلف تاثير متفاوتي دارد.

- هر رنگ به تنهايي يك پيام مخصوص به چشم بيننده مي‌فرستد.

بنابراين يك مدير بر اساس سياست‌هايي كه براي جذب مخاطب و ايجاد فضاي اطمينان در وب‌سايت دنبال مي‌كند، بايد با كمي آگاهي در مورد روانشناسي رنگ‌ها و تاثير هر رنگ در مخاطب، خط‌مشي طراح وب را در رنگ‌بندي صفحات مختلف وب‌سايت مشخص كند. در رنگ‌بندي يك صفحه، بايد به اين موضوع توجه شود كه اين رنگ قرار است در چه صفحه‌اي و با چه موضوعي به كار رود. يعني اصل توجه به عملكرد و محوريت سايت، در رنگ‌بندي مطالب مهم است. به عنوان مثال سايت‌هاي دولتي و سايت هاي بزرگ همچون شيپور و  به طور كل، سايت‌هايي با بازديدكننده بسيار بالا، معمولا از رنگ سفيد براي زمينه صفحات و رنگ آبي براي لينك‌هاي صفحه و رنگ بنفش براي لينك‌هاي مشاهده شده استفاده مي‌كنند.

 

به قول مك‌لوهان، رسانه همان پيام است. همانطور كه در مديريت نوين، متدي به عنوان بهترين شيوه مديريت در كار وجود ندارد، تركيب و هماهنگي و استقرار يك نظام در رنگ‌بندي صفحات وب نيز، چنين رويكردي دارد. تجربه، دانش و هنر طراح وب است كه سايتي را براي ما جذاب و قابل اطمينان و سايتي ديگر را سرد و غير قابل اطمينان مي‌كند. يكي از اصول بسيار مهم و كليدي درطراحي صفحات وب سايت، توجه به اصل رنگ‌بندي صفحات و استفاده از رنگ‌هاي مكمل و تركيبي مطلوبي است كه كاربران بتوانند بر اساس اصل سهولت و جذابيت صفحه، به مشاهده مطالب آن بپردازند. اين كه چه رنگي متناسب سايت‌هاي وب است، پرسشي است كه كارشناسان وب، پاسخ جامع و كاملي براي آن ارايه نكرده‌اند، متخصصات طراحي وب نيز بيشتر روي زيباسازي وب‌سايت تمركز نموده و كمتر به مسئله روانشناسي رنگ‌ها در طراحي سايت، توجه كرده‌اند.

سايت‌هايي كه بيشتر جنبه شخصي دارند، از رنگ‌هاي مكمل استفاده مي‌كنند. مثلا رنگ سبز پررنگ در كنار سرمه‌اي، جذابيت خاصي به سايت‌هايي با موضوع بازرگاني مي‌دهد و يا در طراحي سايت‌هاي كودكان، از رنگ‌هاي خيلي شاد استفاده مي‌شود. سايتي مانند نماشا كه روزانه ميليون‌ها مخاطب دارد و از صدها بخش متنوع تشكيل شده است، براي هر بخش خود از يك چيدمان و رنگ‌بندي خاصي در طراحي صفحات اكتيو، استفاده كرده است. مثلا بخش كودكان با بخش بازرگاني آن بسيار متفاوت است. به هر حال توجه به كاركرد رنگ‌ها در طراحي صفحات وب از اهميت مهمي برخوردار است. در ادامه نوع تاثير رواني هر رنگ در مخاطبان را از ديد روانشناسان بررسي مي‌كنيم.

 

سفيد

نمايانگر صداقت، پاكيزگي، صميميت، ملايمت و معاصر بودن است. سفيد بهترين رنگ براي بك‌گراندهاي وب است. در تجارت سفيد رنگ خستگي‌گير و انرژي‌بخش است.

سياه

اشاره دارد به ظرافت، قدرت، دليري، شهامت، فريبندگي، شيطان، مهارت. مشكي براي رنگ متن روي يك پس زمينه روشن ايده‌آل است.در ساخت سايت فروشگاهي استفاده از اين رنگ مجاز نيست چرا كه حالت يأس آوري به مخاطب مي دهد . اين نكته را نيز موردنظر داشته باشيد كه رنگ سياه به عنوان رنگ پس‌زمينه چشم را خسته مي‌كند.

قرمز

نمايانگر توانايي، هيجان، احساسات شديد، سرعت، خطر و تهاجم است. اين رنگ از بيننده توجه به خود را طلب مي‌كند. در تجارت به معني وام و بدهي است. اين رنگ شديدترين رنگ احساس است و ضربان قلب و تنفس را تسريع مي‌كند.

آبي

القاكننده امنيت، اعتماد، مسئوليت‌پذيري، سرما، ايمان، وفاداري، وابستگي و جاه و جلال است. آبي دومين رنگ عوام‌پسند و در تجارت به معناي ضمانت مالي است.

سبز

نشانگر تندرستي، فراواني، حاصل‌خيزي، آزادي، شفا و بهبودي، طبيعت، پيشرفت، حسادت و خونسردي است. اين رنگ در چشم‌ها راحت‌تر از همه رنگ‌ها ديده مي‌شود و در تجارت بيانگر مقام و ثروت است.

قهوه‌اي

داراي خاصيت تاثيرگذاري، متانت، توانگري مالي و ياري‌كنندگي است. قهوه‌اي رنگ كره خاكي ماست و در طبيعت بسيار فراوان است.

خاكستري

نشانگر صميميت زياد، اعتبار، نفوذ و عملي بودن است و در تجارت به معناي سنت‌گرايي است. صورتي نمايانگر ملايمت، شيريني، ظرافت و زنانگي، خوب بودن، بي‌ناهي و پرورش كودك است.

بنفش

نشانگر وقار، معنويت، شاهانه بودن، عيش و نعمت، دارايي، اعتبار و نفوذ، سوگواري و مهارت است. بنفش طرفداري ازسبك‌هاي هنرمندانه و در تجارت به معناي بزرگ نشان دادن است.

نارنجي

نمايانگر سرزندگي و شوخ طبعي، لذت و خوشگذراني، تعادل گرمايي، تشويق كردن، چالاكي و نيرو، تحمل و بلندهمتي است.

زرد

القا‌كننده نور خورشيد، گرمي، خوشي، نامردي، ترسويي و حسادت است. زرد باعث افزايش تمركز شده، سوختو‌ساز را زياد مي‌كند و سخت‌ترين رنگ براي چشم‌هاست، در تجارت درخواست از نوع روشنفكرانه است و براي تاكيد نيز خوب است.

با اين توصيفات، هنگامي كه مي‌خواهيد نوع رنگ‌بندي صفحات مختلف وب‌سايت‌تان را مشخص كنيد، ابتدا به فضايي كه مي‌خواهيد در وب‌سايت خود ايجاد كنيد و نوع مخاطباني كه قرار است از وب‌سايت شما بازديد كنند، فكر كنيد اكثر سايت هاي معتبر داخلي همچون تابناك با رعايت اصول رنگ شناسي براي ماربران جذاب شده است. با درنظر گرفتن تاثير رواني هر رنگ و احساسي كه در ضمير ناخودآگاه بيننده ايجاد مي‌كند، خط‌مشي طراح را براي ايجاد فضاي موردنظر، توام با آرامش و اطمينان بازديدكننده وب‌سايت، مشخص كنيد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: آموزش، آموزش سايت، آموزش طراحي سايت، آموزش طراحي، آموزش ساخت سايت، آموزش ديجيتال ماركتينگ، آموزش بازاريابي، آموزش بازاريابي آنلاين، ديجيتال ماركتينگ، آموزش سئو، آموزش سئو سايت، آموزش بهينه سازي، آموزش بهينه سازي وب سايت، آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو،


ادامه مطلب
تاريخ : ۵ دى ۱۳۹۸ | ۱۰:۴۱:۰۴ | نویسنده : امير روزي طلب | نظرات (0)نظرات (0)

طراحي سايت در اراك

طراحي سايت در اراك | طراحي وب سايت در اراك | طراحي سايت ارزان در اراك | طراحي سايت اراك

اراك به واسطه شهرك هاي صنعتي و كارخانجات صنعتي خود يكي از قطب هاي صنعت كشور محسوب مي شود.در حقيقت شهر اراك را مي توان مهد آلمينيوم در ايران دانست.كارخانجات زيادي در زمينه توليد آلمينيوم در شهرك هاي صنعتي اراك فعاليت مي كنند و مطمئنا اين شركت ها براي بهتر ديده شدن نياز به وب سايت دارند.يك وب سايت حرفه اي مي تواند بهترين شيوه براي ديده شدن محصولات ، خدمات و توانايي هاي آن ها باشد.

در اصل اين كارخانجات مي توانند از وب سايت به عنوان ويترين شركت خود استفاده كنند تا بتوانند محصولات و خدمات خود را به مشتريان خود در سراسر ايران و حتي خارج از ايران نشان دهند.شركت هاي صنعتي بسياري در اراك به واسطه يك وب سايت حرفه اي توانسته اند محصولات و خدمات خود را به كشورهاي اطراف صادر كنند كه با توجه به نرخ بالاي ارز در ايران تجارت بسيار پر سودي محسوب مي شود.البته كسب و كارها در اراك محدود به كارخانجات نيست و كسب و كارهاي ديگر از جمله فروشگاهي ، املاك ، بيمه ، پزشكي ، ورزشي و …. هم مي توانند از مزيت هاي طراحي وب سايت بهرمند شوند.

تيم طراحي سايت وب داران آماده ارائه هرگونه خدمات در اين زمينه به شهروندان محترم اراكي مي باشد.

 

شركت طراحي سايت در اراك
تيم تخصصي طراحي سايت در اراك آماده ارائه هرگونه خدمات طراحي سايت ارزان در اراك مي باشد.طراحي سايت اينترنتي در وب داران با انواع روش ها و زبان هاي برنامه نويسي موجود در دنيا انجام مي شود.از روش هاي طراحي سايت مي توان به طراحي سايت با كد نويسي اختصاصي و طراحي سايت با قالب هاي آماده مانند وردپرس و جوملا اشاره كرد.ما مي توانيم انواع سايت ها را بنا بر درخواست شهروندان محترم اراكي به صورت كاملا واكنشگرا طراحي كنيم.

اينكه سايت شما با كد نويسي اختصاصي طراحي شود يا قالب آماده بسته به نوع كسب و كار شما و همچنين ميزان بودجه شما دارد.كارشناسان ما مي توانند راهنمايي هاي لازم در اين زمينه را به شما بدهند.

اقدامات لازم جهت طراحي وب سايت در اراك
انتخاب نام دامنه و ثبت آن در صورت آزاد بودن
انتخاب يك هاست خوب و مناسب با سرعت بالا و خريد آن از شركت هاي معتبر هاستينگ
طراحي گرافيكي سايت و استفاده از رنگ هاي مناسب بسته به نوع فعاليت سايت
استفاده از گيف ها و اشكال متحرك براي صفحات مهم و اصلي
بالا بردن سرعت سايت با استفاده از ابزاري مانند Gtmetrix
رعايت اصول سئو و بهينه سازي در صفحات سايت براي بهتر ديده شدن
مزاياي طراحي سايت در اراك
در ادامه به برخي از مزاياي طراحي سايت اشاره خواهيم كرد.

 

· دسترسي 24 ساعته به سايت
يكي از مزاياي داشتن وب سايت اين است كه شما مي توانيد به صورت تمام وقت و 24 ساعته براي مشتريان خود در دسترس باشيد و آن ها هر موقع كه بخواهند مي توانند با وارد كردن آدرس دامنه شما در مرورگر خود به شما دسترسي پيدا كنند.

· افزايش مشتريان
امروزه افراد زيادي هستند كه براي تهيه محصولات و خدمات مورد نظر خود ، از روش جستجوي كلمات در گوگل استفاده مي كنند.

اگر يك شركت يا كسب و كار يك وب سايت حرفه اي داشته باشد كه در آن اصول سئو رعايت شده باشد مي تواند به واسطه وب سايت خود در نتايج جستجو رتبه هاي بالا را داشته باشد تا بيشتر ديده شود و در نتيجه مشتريان بيشتري را جذب كند.

· افزايش اعتبار
داشتن وب سايت براي هر كسب و كاري مي تواند موجب اعتبار آن شود.

براي مثال وب سايت مي تواند به عنوان ويترين يك شركت در نظر گرفته شود و شما مي توانيد با نشان دادن محصولات و خدمات در وب سايت خود هم مشتريان را با خدمات خود آشنا كنيد و هم به كسب و كار خود اعتبار بيشتري بدهيد.

همچنين شما مي توانيد سايت خود را چند زبانه طراحي كنيد كه اين موضوع هم باعث افزايش اعتبار شما مي شود و هم راه را براي صادرات محصولات و خدمات به كشور هاي ديگر باز مي كند.......

<ادامه مطلب در لينك زير...>

https://webdaran.com/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%b1%d8%a7%da%a9/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: آموزش، آموزش سايت، آموزش طراحي سايت، آموزش طراحي، آموزش ساخت سايت، آموزش ديجيتال ماركتينگ، آموزش بازاريابي، آموزش بازاريابي آنلاين، ديجيتال ماركتينگ، آموزش سئو، آموزش سئو سايت، آموزش بهينه سازي، آموزش بهينه سازي وب سايت، آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲ دى ۱۳۹۸ | ۰۳:۱۹:۱۵ | نویسنده : امير روزي طلب | نظرات (0)نظرات (0)

ويژگي Sidegrading به چپتر دوم Fortnite اضافه شد

به‌تازگي آپديت 11.4 چپتر دوم بازي فورتنايت كه در واقع اولين به‌روزرساني سال 2020 محسوب مي‌شود، در دسترس قرار گرفته است و در جريان آن شاهد اضافه شدن Sidegrading به بازي هستيم.

تقريبا يك ماه است كه چالش‌هاي فصل اول از چپتر دوم فورتنايت به پايان رسيده است، اما اپيك گيمز (Epic Games)، سازنده و ناشر Fortnite، قصد دارد فصل بعد را از اوايل ماه فوريه (اواسط بهمن ماه) در اختيار كاربران قرار دهد. بااين‌حال تيم سازنده با ارائه محتويات و چالش‌هاي مختلف، سعي كرده است كه در اين بازه زماني، كاربران را سرگرم كند. 

 

طبق جديدترين اخبار بازي، چندي پيش آپديت جديد بازي فورتنايت چپتر 2 در دسترس قرار گرفت كه در جريان اين به‌روزرساني، شاهد اضافه شدن ويژگي جديدي به بازي هستيم. با شروع چپتر دوم فورتنايت، يك ويژگي در دسترس قرار گرفت كه بازيكنان با جمع‌آوري متريال مي‌توانند ارزش سلاح خود را افزايش دهند. براي مثال مي‌توانيد SMG سبز رنگ خودتان را به يك SMG آبي‌رنگ تبديل كنيد. حال در جريان به‌روزرساني 11.4 بازي Fortnite Chapter 2، شاهد اضافه شدن Sidegrading هستيم.

Sidegrading به شما اجازه مي‌دهد كه جدا از بالاتر بردن ارزش سلاح با ميز ارتقاي سلاح،‌ عملكرد اسلحه خود را در دسته‌اي كه قرار دارد، تغيير دهيد. براي مثال اگر يه اسالت رايفل بنفش‌رنگ داريد، دركنار ارتقاي آن به يك اسالت رايفل طلايي، مي‌توانيد آن را به يك اسالت رايفل سنگين (Heavy Assault Rifle) هم تبديل كنيد.  در ادامه مشخص شده كه اين ويژگي در حال حاضر براي حالت‌هاي غير رقابتي فورتنايت فعال شده است و تنها سلاح اسالت رايفل، اين قابليت را در اختيار دارد.

منبع : eurogamer


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گيم، اخبار تكنولوژي، تازه هاي ديجيتال، گيم، تكنولوژي، تازه هاي تكنولوژي، بازي جديد، تكنولوژي جديد، بازي، بازي جديد، اخبار بازي،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۶ دى ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۵:۵۹ | نویسنده : امير روزي طلب | نظرات (0)نظرات (0)

سامسونگ فروش لپ‌ تاپ Galaxy Book S با پردازنده اسنپدراگون را آغاز كرد

سامسونگ اواخر تابستان امسال براي اولين‌بار لپ‌تاپ گلكسي بوك اس (Galaxy Book S) را معرفي كرد و اكنون آن را به بازار عرضه مي‌كند.

لپ‌تاپ Galaxy Book S از پردازنده اسنپدراگون 8cx، رم ۸ گيگابايتي، ۲۵۶ /۵۱۲ گيگابايت حافظه با قابليت ارتقا تا ۱ ترابايت، نمايشگر ۱۳/۳ اينچي با ۱۰ نقطه لمس هم‌زمان و LTE داخلي بهره مي‌برد. گلكسي بوك اس با وزن ۰.۹۶ كيلوگرمي خود، از سبك‌ترين لپ‌تاپ‌هاي ويندوزي است. همچنين پردازنده‌ي كم‌مصرف كوالكام باعث مي‌شود تا لپ‌تاپ جديد سامسونگ تا ۲۳ ساعت عمر باتري در اختيار كاربر بگذارد.
اولترابوك Galaxy Book S داراي سيستم صوتي سامسونگ با كيفيت استوديو است. اين سيستم صوتي از اسپيكرهاي ساخت شركت AKG كه اينك در مالكيت سامسونگ است بهره برده و از استاندارد صوتي دالبي اتموس پشتيباني مي‌كند.

 

اين لپ‌تاپ حدودا ۵ ماه پيش معرفي شده بود اما هنوز براي خريد در دسترس مصرف‌كنندگان قرار نداشت و حتي شايعه شده كه قرار است توليد و فروش آن لغو شود. در نهايت به‌تازگي گزارشي از عرضه‌ي اين لپ‌تاپ گلكسي بوك اس منتشر شد و اكنون فروش اين دستگاه در كره‌ي جنوبي آغاز شده است. اخيرا يك كاربر يوتيوب به‌نام TheUnlockr اين دستگاه را از كره خريداري كرده و نظر خود را به اشتراك گذاشته است. در ادامه تجربيات منتشر شده از اين كاربر را ارائه خواهيم كرد:

Galaxy Book S بسيار نازك و فوق‌العاده سبك است.
دكمه پاور به حسگر اثر انگشت مجهز شده كه براي ورود به سيستم بسيار مناسب است.
اندازه‌ي صفحه‌كليد مناسب است.
نور پس‌زمينه‌ي كيبرد، قابل تنظيم و قابل كنترل نيست.
درايور تاچ‌پد مايكروسافت خوب است.
از هر دو درگاه USB-C مي‌توان براي شارژ لپ‌تاپ استفاده كرد.
داراي پشتيباني از سيم‌كارت‌هاي نانو به منظور استفاده از شبكه LTE و همچنين كارت خوان micro SD است.
عمر باتري ۱۴/۵ ساعت پخش ويدئو از يوتيوب را پشتيباني مي‌كند.
لپ‌تاپ گلكسي بوك اس عملكردي مشابه Surface Pro X دارد.
لپ‌تاپ Galaxy Book S در دو رنگ طلايي و خاكستري در دسترس خواهد بود. اميدواريم كه سامسونگ اين دستگاه را به بازارهاي بيشتري عرضه كند. البته سامسونگ در نظر دارد تا اين لپ‌تاپ را در ايالات متحده، كانادا، استراليا، برزيل، انگلستان، سوئد، ايتاليا، آلمان، فرانسه، دانمارك، فنلاند و نروژ به‌فروش برساند.

منبع : https://mspoweruser.com/good-news-samsung-starts-selling-qualcomm-snapdragon-powered-galaxy-book-s-laptop/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گيم، اخبار تكنولوژي، تازه هاي ديجيتال، گيم، تكنولوژي، تازه هاي تكنولوژي، بازي جديد، تكنولوژي جديد، بازي، بازي جديد، اخبار بازي،


ادامه مطلب
تاريخ : ۱۶ دى ۱۳۹۸ | ۰۸:۱۲:۲۳ | نویسنده : امير روزي طلب | نظرات (0)نظرات (0)

شيائومي عرضه گوشي مي ميكس آلفا را به تعويق انداخت

عرضه‌ي شيائومي مي ميكس آلفا به‌تعويق افتاد و زمان رسمي نيز براي شروع فروش آن اعلام نشد. اين گوشي قرار بود ماه گذشته‌ي ميلادي روانه‌ي بازار شود.

انتظار براي در دست‌گرفتن شيائومي مي ميكس آلفا را فعلا فراموش كنيد. به‌گفته‌ي Abacus، شيائومي گوشي آينده‌نگرانه‌ي خود را به‌حالت تعليق درآورده و حتي براي عرضه‌ي آن نيز برنامه‌ريزي نكرده است. در ابتدا قرار بود اين گوشي ماه گذشته‌ي ميلادي عرضه شود؛ اما اين تأخير باعث مي‌شود زمان فروش آن كاملا نامشخص شود. البته شيائومي گفته است به‌زودي اطلاعات بيشتري منتشر خواهد كرد.

 

شيائومي اولين‌بار مي ميكس آلفا را سپتامبر (شهريور) معرفي كرد. از آن زمان تاكنون، اطلاعاتي از اين گوشي مانند دوربين سه‌گانه‌ي دستگاه مجهز به حسگر اصلي ۱۰۸ مگاپيكسلي و نسبت بدنه به صفحه‌نمايش ۱۸۰/۶ درصدي منتشر شده است. شيائومي حتي اندكي پس از معرفي مي ميكس آلفا، نمونه‌ي فيزيكي اين گوشي را نيز نشان داد. اكنون مي‌دانيم قيمت گوشي خارق‌العاده‌ي شيائومي بيش از ۲،۸۰۰ دلار است.

دقيقا مشخص نيست چه عاملي باعث اين تأخير شده است؛ اما باتوجه‌به فرم فيزيكي اين دستگاه، هزاران دليل براي به‌تعويق‌انداختن عرضه‌ي اين گوشي مي‌توان نام برد. همه‌ي اين دلايل فقط در حد حدس‌وگمان هستند و تا وقتي شيائومي اطلاعات رسمي منتشر نكرده، نمي‌توان نظر قطعي داد.

منبع : androidauthority


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گيم، اخبار تكنولوژي، تازه هاي ديجيتال، گيم، تكنولوژي، تازه هاي تكنولوژي، بازي جديد، تكنولوژي جديد، بازي، بازي جديد، اخبار بازي،


ادامه مطلب
تاريخ : ۱۲ دى ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۲:۵۷ | نویسنده : امير روزي طلب | نظرات (0)نظرات (0)

رقابت طرفداران بر سر طراحي اسكين هاي بازي PUBG

توسعه‌دهندگان PUBG، با برگزاري رقابتي با عنوان PUBG’s 3rd Anniversary Skin Contest، از بازيكنان مي‌خواهند تا براي قسمت‌هاي اعلام شده، اسكين طراحي كنند. 

برخي از بازيكنان PlayerUnknown Battlegrounds مدت‌ها است كه ايده‌هاي جالبي براي اسكين‌هاي بازيكنان در اين بازي دارند اما تاكنون فرصت مناسبي براي ارائه‌ي اين طرح‌ها در بازي فراهم نشده بود. حالا و به‌لطف رقابت جديدي كه براي جامعه كاربران PUBG در نظر گرفته شده، شانس اضافه شدن اين طرح‌ها به‌صورت رسمي فراهم شده است. به‌عنوان بخشي از برنامه‌هاي سومين سالگرد آغاز به كار بازي PUBG، از بازيكنان خواسته شده تا ايده‌هاي خود را از طراحي يك لباس، يك M416 و يك چتر نجات به توسعه‌دهندگان اين بازي ارائه كنند. در هريك از بخش‌هاي اعلام شده، تنها يك برنده اعلام خواهد شد. ايده‌ي برندگان اين رقابت به‌طور رسمي به بازي اضافه شده و در مقابل، جوايز ويژه‌اي به آن‌ها اعطا خواهد شد.

براساس جزئياتي كه در وبسايت رسمي PUBG از اين مسابقه اعلام شده، يك سازوكار مشخص براي ثبت‌نام و اعلام برندگان اين رقابت در نظر گرفته شده است. بازيكنان بعد از دانلود كردن الگوهاي مناسب براي اضافه كردن طرح‌هاي خود، بايد ايده‌هاي نهايي خود را با هشتگ PUBGSkinContest# در شبكه‌هاي اجتماعي منتشر كنند. توسعه‌دهندگان بعد از مشاهده‌ي اين نمونه‌ها، نامزدهاي برنده‌ي نهايي را انتخاب كرده و در پايان، انتخاب برنده‌ي نهايي به عهده‌ي جامعه‌ي كاربران پابجي خواهد بود.

 

تيم توسعه‌دهندگان PUBG در اينباره توضيح مي‌دهند:

سيستم برگزاري اين رقابت بسيار ساده است. كافي است طرح‌هاي خود را بعد از دانلود الگوهاي مناسب آماده كرده و در شبكه‌هاي اجتماعي منتشر كنيد. اين تصاوير بايد با هشتگ PUBGSkinContest# و با تگ حساب رسمي PUBG در شبكه‌ي اجتماعي مربوطه منتشر شوند. تيم ما، گزينه‌هاي نهايي را انتخاب كرده و انتخاب برنده‌ي اصلي را به جامعه كاربران واگذار خواهد كرد. بنابراين اگر هم به‌دنبال طراحي اين اسكين‌ها نيستيد، مي‌توانيد حداقل گزينه‌ي مورد علاقه خود را انتخاب كنيد.

نامزدهاي نهايي براساس خلاقيت، پايبندي به اصول رقابت و ارتباط با هويت برند PUBG انتخاب خواهند شد. درواقع يعني طراحي شما بايد در نگاه اول به دنياي PUBG تعلق داشته باشد. حالا يك سري قوانين ديگر نيز وجود دارد كه بايد در طراحي اين اسكين‌ها در نظر گرفته شوند. مثلاً حق استفاده از رنگ‌هاي متمايل به سبز استتار يا هرچيزي كه اسكين مربوطه را شبيه به Ghillie مي‌كند، نخواهيد داشت؛ اسكين نبايد طراحي توهين‌آميزي داشته باشد. ضمناً هرگونه وابستگي به مسائل سياسي يا مذهبي در آن منع شده است. استفاده از علائم تجاري و دزدي از طرح‌هاي ديگران نيز مشخصاً ممنوع است.

تيم توسعه‌دهندگان PUBG در ادامه وعده‌ي اعطاي جوايز ويژه‌اي را به برندگان اين رقابت داد‌ه‌اند. البته ماهيت اين جوايز هنوز اعلام نشده است. فرصت ثبت‌نام در اين رقابت تا ۵ ژانويه (۱۵ دي) براي علاقه‌مندان وجود خواهد داشت. رأي گيري براي اعلام برنده نيز چند روز بعد آغاز خواهد شد.

منبع : https://comicbook.com/gaming/2019/12/28/pubg-contest-fan-made-skins/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گيم، اخبار تكنولوژي، تازه هاي ديجيتال، گيم، تكنولوژي، تازه هاي تكنولوژي، بازي جديد، تكنولوژي جديد، بازي، بازي جديد، اخبار بازي،


ادامه مطلب
تاريخ : ۹ دى ۱۳۹۸ | ۰۸:۴۳:۵۳ | نویسنده : امير روزي طلب | نظرات (0)نظرات (0)
[ ۱ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By blognama.ir:.