ديجيتال ماركتينگ

ديجيتال ماركتينگ

ديجيتال ماركتينگ

مزاياي طراحي سايت با سيستم مديريت محتواي رايگان

سيستم مديريت محتوا (CMS) ابزاري فوق‌العاده‌ براي طراحي سايت به شيوه‌اي پويا و ديناميكي است. با استفاده از يك سيستم مديريت محتواي رايگان همچون وردپرس و جوملا براي طراحي وب سايت، به فهرست اين ويژگي‌ها و مزايا باز هم افزوده خواهد شد.

در مطلب سيستم مديريت محتوا چيست و چگونه طراحي سايت را متحول كرده است، به طور مفصل به كاربرد و مفهوم CMS و دليل روي آوردن دنياي تكنولوژي به طراحي وب سايت به كمك آن اشاره كرديم. در اين مطلب قصد داريم با مفهوم سيستم مديريت محتواي رايگان آشنا شده و مزيت استفاده از آن‌ها براي طراحي وب سايت را بيان كنيم. برخلاف تصور، يك سيستم مديريت محتواي رايگان به خاطر قرار داشتن در دست همه، ضعيف و بي‌كاربرد نيست و اين دقيقا نقطه قوت آن به شمار مي‌رود.

سيستم مديريت محتوا به ما اجازه مي‌دهد وب سايت‌هاي ديناميكي و پويا داشته باشيم، به اين معني كه همانند قبل، ديگر نيازي به طراحي و مديريت هر صفحه وب سايت به صورت جداگانه نيست و همه كارها به صورت متمركز، تحت نظارت CMS صورت مي‌گيرد. اين امر باعث مي شود شما زمان كمتري براي ويرايش هر صفحه بگذاريد اغلب سايت هايي كه توانسته اند به رتبه هاي بالاتر برسند مثل بانك ملت از اين سرويس استفاده مي كنند. در يك دسته‌بندي كلي مي‌توان سيستم‌هاي مديريت محتوا را به دو قسمت اختصاصي و عمومي (متن باز) تقسيم كرد.

تفاوت سيستم مديريت محتواي رايگان و اختصاصي
امروز شركت‌هاي برنامه‌نويسي، ديگر براي مشتريان خود وب سايت‌هاي استاتيك ايجاد نمي‌كنند، بلكه به پياد‌ه‌سازي پروژه تحت يك CMS مي‌پردازند. وقتي شركتي بر اساس نيازهاي شما، به صورت اختصاصي اقدام به برنامه‌نويسي و طراحي يك سيستم مديريت محتوا مي‌كند، اين بستر تنها در اختيار شما و يا مجموعه خاصي از مشتريان آن شركت خواهد بود. به عبارت ديگر، اين اپليكيشن طراحي سايت، در اختيار عموم كاربران قرار ندارد.

اين نوع طراحي سايت بدون استفاده از يك سيستم مديريت محتواي رايگان معايب خاص خود را دارد، به طوري كه امروز، شركت‌هاي دارنده وب سايت‌هاي‌ اين چنيني را به تعويضشان با يك وب سايت قدرت گرفته از يك CMS متن باز تشويق مي‌كند. سايت هايي كه با اين زبان نوشته شده اند از نطر سرعت نيز بهينه تر هستند و اين اصل براي سايت هايي مثل آپارات كه مخاطب جهاني دارد بسيار اهميت دارد. اصلي‌ترين ايراد، وابستگي به شركت طراح خواهد بود. يعني براي انجام هر عمل و يا اعمال هر تغييري، مي‌بايست دست به دامن شركت طراح اوليه شويد.

به همين دليل براي تقاضاهاي شما، اين شركت طراح است كه قيمت را تعيين مي‌كند و شما مجبور به پرداخت آن هستيد. اگر به هر دليل شركت منحل شده و متخصصان آن پراكنده شوند، براي راضي كردن ديگر شركت‌ها به منظور اعمال تغيير در وب سايتتان بايد چندين برابر پول پرداخت كنيد.در سفارش ساخت سايت فروشگاهي استفاده از اين زبان بسيار توصيه مي شود . بر خلاف يك سيستم مديريت محتواي رايگان براي اين دسته از سيستم‌ها مستندات كافي در اينترنت وجود نداشته و براي يادگيري هر چيز ريز و درشتي بايد با سازنده تماس برقرار كنيد.

مزاياي سيستم مديريت محتواي رايگان
اما امروز شركت‌هاي زيادي با استفاده از سيستم‌هاي مديريت محتواي رايگان طراحي وب سايت انجام مي‌دهند، به همين دليل بعد از اتمام پروژه، مي‌توان كار پشتيباني يا به‌روزرساني آن را به شركتي ديگر سپرد. سايت هايي كه ورودي بالايي دارند و هر لحظه بايد در براي آنها اطلاعات آپلود شود نياز دارند تا بروزرساني خود را به سايت هاي پشتيبان بسپارند از جمله سايت هاي خبري همچون فارس نيوز يك سيستم مديريت محتواي رايگان همچون وردپرس، جوملا و دروپال، مستندات و آموزش‌هاي رايگان زيادي در وب وجود داشته و براي يادگيري كار با وب سايت خود، از تكيه به ديگران بي‌نياز خواهيد شد.

يك سيستم مديريت محتواي رايگان همچون وردپرس، به جاي شركتي خاص، توسط يك انجمن پشتيباني مي‌شود. اين انجمن متشكل از هزاران توسعه‌دهنده خبره بوده و همين ويژگي، يكي از مهم‌ترين دلايل توصيه به استفاده از سيستم‌هاي مديريت محتواي رايگان است. به عبارت ديگر، قوت قلب استفاده‌كنندگان از CMSهاي متن باز، پشتيباني شدن توسط هزاران و بلكه بيشتر توسعه‌دهنده‌اي است كه در زمينه كاري خود بهترين هستند.

برخي رايگان و قابل دانلود بودن سيستم مديريت محتواي رايگان توسط همه را نقطه ضعف آن تلقي كرده و اين دسته از برنامه‌هاي طراحي وب سايت را مملو از باگ مي‌دانند كه به سادگي قابل هك هستند. اما اين تصور از ريشه غلط است. متن باز بودن و توسعه يافتن به دست انجمني توانمند، دقيقا نقطه قوت يك سيستم مديريت محتواي رايگان به شمار مي‌رود.

اين دسته از سيستم‌ها طي سال‌هاي طولاني توسعه يافته و به همين دليل رفته رفته به قابليت‌هايشان افزوده شده است. همچنين با گذر زمان، هر مرتبه يك ايراد به خاطر استفاده شدن توسط گستره‌اي از كاربران كشف و خيلي زود برطرف شده است. با وجود پشتيباني شدن توسط انجمني قدرتمند، كوچك‌ترين باگ كشف شده، خيلي زود رفع خواهد شد.  اگر شما هم به دنبال طراحي سايت به زبان CMS هستيد تيم وب داران مي تواند به شما در اين زمينه كمك كند .به همين دليل CMSهاي رايگاني همچون وردپرس و جوملا امروز به مرحله بالايي از امنيت رسيده‌اند.

يك سيستم مديريت محتواي اختصاصي توسط عده‌اي خاص ساخته شده و تعدادي محدود وب سايت با آن ايجاد شده است، به همين دليل هنوز به طور كامل جواب پس نداده و ممكن است مملو از باگ باشند. البته اين به معني ايراددار بودن بلاشك اين چنين سيستم‌ها و عاري از ايراد بودن يك سيستم مديريت محتواي رايگان نيست، اما اين موارد طبق تجربه ثابت شده‌اند.

نتيجه‌گيري
براي طراحي يك وب سايت عادي كه قرار نيست مربوط به سازمان و يا ادا‌ره‌اي خاص باشد، سيستم مديريت محتواي رايگان كاملا كفايت كرده و روي آوردن به CMSهاي اختصاصي تصميمي اشتباه خواهد شد. سايت هاي بسياري با اين سرويس نوشته شده اند سايت ديوار يك نمونه قابل لمس براي اين موضوع است . براي آشنايي بيشتر با معروف‌ترين سيستم‌هاي مديريت محتواي رايگان و انتخاب يكي براي طراحي وب سايت خود، بد نيست در گوگل، جستجوهايي پيرامون تفاوت‌ها و برتري‌هاي وردپرس، جوملا و وردپرس نسبت به بقيه موارد انجام بدهيد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: آموزش، آموزش سايت، آموزش طراحي سايت، آموزش طراحي، آموزش ساخت سايت، آموزش ديجيتال ماركتينگ، آموزش بازاريابي، آموزش بازاريابي آنلاين، ديجيتال ماركتينگ، آموزش سئو، آموزش سئو سايت، آموزش بهينه سازي، آموزش بهينه سازي وب سايت، آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو،


ادامه مطلب
تاريخ : ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | ۰۹:۵۲:۱۳ | نویسنده : امير روزي طلب | نظرات (0)نظرات (0)

جام ملت‌هاي اروپا 2020 با يك بسته الحاقي به بازي PES 2020 اضافه خواهد شد

شركت كونامي از راه‌يابي جام ملت‌هاي اروپا ۲۰۲۰ ازطريق يك بسته الحاقي به بازي eFootball PES 2020 خبر داد.

در تازه‌ترين اخبار بازي مطلع شديم كه شركت كونامي از راه‌يابي رسمي جام ملت‌هاي اروپا ۲۰۲۰ (Euro 2020) در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۰ ميلادي ازطريق يك بسته الحاقي به بازي PES 2020 كه درحال‌حاضر با نام eFootball PES 2020 شناخته مي‌شود، خبر داده است. شركت Konami همچنين اظهار داشت كه بازي PES 2020 بازي ويديويي رسمي تورنمنت‌هاي آتي خواهد بود. در زمان عرضه اين بسته الحاقي، بيش از ۵۰ تيم ملي از جمله قهرمان فعلي جام ملت‌هاي اروپا يعني پرتغال به همراه كيت‌ها، لوگوها و بازيكنان رسمي آن‌ها به بازي اضافه مي‌شود.

اين اطلاعيه با فاصله كوتاهي از انتشار خبر لايسنس بودن ليگ حرفه‌اي فوتبال ايتاليا در بازي eFootball PES 2020 مخابره شد كه به واسطه اين قرارداد شاهد تمام لوگوها، جام‌ها و نشان‌هاي رسمي ليگ سري آ (Serie A) در بازي خواهيم بود. اين بازي درحال‌حاضر لايسنس باشگاه منچستر يونايتد، باشگاه آ.ث.ميلان، باشگاه اينتر ميلان و از همه مهم‌تر لايسنس انحصاري باشگاه يوونتوس را در اختيار دارد كه بدان معنا است كه بازي FIFA 20 به ناچار بايد نام باشگاه يووه را به Piemonte Calcio تغيير دهد.

بازي eFootball PES 2020 در تاريخ ۱۹ شهريور (۱۰ سپتامبر) در دسترس كاربران پلتفرم‌هاي پلي‌استيشن 4، ايكس‌باكس وان و كامپيوتر قرار مي‌گيرد.

منبع : https://www.eurogamer.net/articles/2019-08-20-pes-2020-to-get-official-euro-2020-dlc


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گيم، اخبار تكنولوژي، تازه هاي ديجيتال، گيم، تكنولوژي، تازه هاي تكنولوژي، بازي جديد، تكنولوژي جديد، بازي، بازي جديد، اخبار بازي،


ادامه مطلب
تاريخ : ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۰:۲۸:۳۰ | نویسنده : امير روزي طلب | نظرات (0)نظرات (0)

آپديت Operation: Ember Rise بازي Rainbow Six Siege معرفي شد

Operation: Ember Rise نام آپديت جديد Rainbow Six Siege است كه در جريان آن دو اپراتور جديد، نقشه بازطراحي شده و موارد ديگري به بازي اضافه مي‌شوند.

شركت يوبيسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر Rainbow Six Siege، در جريان رويدادها و مسابقات مختلف، سعي مي‌كند محتويات جديد رينبو سيكس سيج را معرفي كند. باتوجه‌به جديدترين اخبار بازي، اين شركت فرانسوي در جريان مسابقات Six Major Raleigh 2019، آپديت جديد Rainbow Six Siege را معرفي كرده است.

كاربران رينبو سيكس سيج ازطريق آپديت Operation: Ember Rise مي‌توانند به دو اپراتور جديد دسترسي داشته باشند. همچنين يك نقشه بازطراحي شده به‌همراه تغييراتي روي سيستم رَنكد بازي هم جزو ساير مواردي هستند كه در Operation: Ember Rise قرار داده شده‌‌اند. اپراتور امارو را مي‌توان به‌واسطه مهارت Garra Hook، كاراكتري دانست كه تحرك بسيار بالايي دارد. ازاين‌رو وي سريع‌تر از ساير شخصيت‌ها مي‌تواند از دريچه‌ها و پنجره‌ها داخل شود و گزينه‌ي خوبي براي تيمي است كه در نقش Attacker قرار دارد؛ زيرا مي‌تواند به‌راحتي براي اعضاي تيم دفاع كننده، كمين كند.

البته اين اپراتور نقاط ضعف خود را هم دارد؛ براي مثال در حين استفاده از Garra Hook نمي‌توانيد هيچ سلاح ديگري را به‌دست بگيريد و پس از آن كمي طول مي‌كشد تا امارو سلاح خود را آماده كند. گويو، نام اپراتور دومي است كه ازطريق آپديت Operation: Ember Rise در دسترس كاربران قرار مي‌گيرد. وي يك اپراتور تدافعي است كه داراي Volcan Shield است. بازيكنان درطول بازي مي‌توانند از Volcan Shield براي غافل‌گير كردن اعضاي تيم مقابل استفاده كنند؛ زيرا يك بمب به پشت اين شيلد متصل شده است كه مي‌تواند توسط شما يا ساير اعضاي تيم فعال شود. البته اشاره كنم كه اگر تيم مقابل به گويو و مهارت‌هاي او آشنايي داشته باشد، مي‌تواند از اين بمب عليه شما استفاده كند؛ زيرا بازيكن‌هاي تيم حريف هم مي‌توانند اين بمب را فعال كند.

نقشه Kanal را مي‌توان يكي از نقشه‌هاي محبوب Rainbow Six Siege دانست كه رقابت در آن بسيار هيجان‌انگيز بود. يوبيسافت در جريان به‌روزرساني Operation: Ember Rise، نسخه بازطراحي شده اين نقشه را در دسترس كاربران قرار مي‌دهد تا تجربه‌ي متفاوتي را ارائه دهد. همچنين بهبودهاي صورت گرفته در اين نقشه باعث ايجاد رقابتي هيجان‌انگيزتر نسبت‌به گذشته مي‌شود. در ادامه مشخص شده است كه يك رنك جديد به‌نام چمپيونز به بازي اضافه شده است. بازيكنان براي رسيدن به اين رنك بايد MMR خود را به بالاي ۵۰۰۰ برسانند. همچنين يك پلي‌ليست غير رنكد هم براي بازيكنان درنظر گرفته شده است كه در آن به‌تجربه‌ي بازي بپردازند؛ بدون اينكه روي رتبه اصلي آن‌ها تاثير گذار باشد.

در ادامه مي‌توانيد نقشه‌هايي را كه براي پلي‌ليست رنكد اين فصل درنظر گرفته شده است، مشاهده كنيد:

Kanal
Oregon
Clubhouse
Consulate
Bank
Chalet
Kafe Dostoyevsky
Border
Skyscraper
Coastline
Villa
Outback
يوبيسافت در جريان معرفي خود به تغييراتي روي رابط كاربري و ساختار گيم‌پلي اشاره كرد كه تجربه‌ي بازيكنان را روان‌تر از قبل مي‌كند. براي مثال منوي اپراتورها دستخوش تغييرات شده است. در انتها مشخص شده است كه رينبو سيكس سيج داراي بتل پس خواهد بود. اين بتل پس با هدف اهداي جوايز بيشتر و انجام فعاليت‌هاي مختلف براي بازيكنان درنظر گرفته شده است. اولين فاز ارائه بتل پس بازي، با نام Call Me Harry و به‌همراه عرضه Operation: Ember Rise در دسترس قرار مي‌گيرد. Call Me Harry يك بتل‌پس هفت روزه است كه رايگان خواهد بود و براي آزمايش كردن اين سيستم درنظر گرفته شده است. بازيكنان با انجام تمامي چالش‌ها و ارتقاي Tier خود، مي‌توانند آيتم Harry Chibi Charm را دريافت كنند.

منبع : https://www.dualshockers.com/rainbow-six-siege-ember-rise/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گيم، اخبار تكنولوژي، تازه هاي ديجيتال، گيم، تكنولوژي، تازه هاي تكنولوژي، بازي جديد، تكنولوژي جديد، بازي، بازي جديد، اخبار بازي،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۲:۵۶:۴۶ | نویسنده : امير روزي طلب | نظرات (0)نظرات (0)

تگ يا برچسب چيست و چه كاربردي دارد؟

يكي از عوامل موثر در سئو سايت برچسب است ، در اين مقاله قصد داريم نحوه برچسب گذاري در سايت را با هم بررسي كنيم و همچنين با مفهوم تگ يا برچسب آشنا شويم.


تگ برچسب چيست

وقتي كاربران به سايت شما مراجعه مي كنند ، مي توانند از طريق دسته بندي كه شما براي موضوعات سايت خود مشخص كرده ايد به مطالب شما دسترسي پيدا كنند ، دسته بندي موضوعي زياد موجب سردرگمي كاربران هنگام مراجعه سايت شما مي شود ، هرچه دسته بندي سايت شما كمتر باشد ( توصيه ما به شما ايجاد نهايت چهار يا پنج صفحه است ) ، كاربر راحت تر موضوع مورد نظر خود را پيدا مي كند و همچنين شخصي كه توليد محتوا مي كند هم به راحتي مطلب خود را در دسته بندي سايت قرار مي دهد ، در نتيجه هرچه دسته بندي سايت شما محدود تر باشد ، كاربران مي توانند راحت تر به مطالب سايت شما دسترسي داشته باشند ، برچسب هم مشابه همين موضوع است و تركيب و استفاده مناسب از هر دو آن ها مي تواند راهنمايي مناسب براي كاربراني كه از سايت شما بازديد مي كنند باشد.

 
در اصل دسته بندي سايت در رابطه با موضوع مطالب مشخص مي شود ولي برچسب گذاري در رابطه با محتواي مطالب انجام مي شود و شما براي ارتباط مطالب در دسته بندي هاي مختلف ، بايد از برچسب استفاده كنيد ؛ شما مي توانيد كلمات مهم محتواي خود را برچسب گذاري كنيد ، منظور از كلمات مهم كلماتي هستند كه مثلا در دسته هاي ديگر سايت شما درباره آن مطلب نوشته شده است و از طريق برچسب مي توانيد بين آن ها ارتباط ايجاد كنيد در حالي كه در يك دسته نيستند ، لازم به ذكر است بايد توجه داشته باشيد كه كلمات مهم كه اشاره كرديم با كلمات كليدي فرق دارند.

 
حالا مي خواهيم اين مطلب را در قالب يك مثال براي شما توضيح دهيم : فرض كنيد كه شما يك سايت در زمينه بررسي كالاي ديجيتال داريد ، و در دسته موضوعي گوشي موبايل ، شما يك محتوا در زمينه بررسي iphone x نوشته ايد ، از طرفي در دسته موضوعي ساعت هاي هوشمند هم يك مقاله در زمينه بررسي iphone watch داريد كه در هر دو اين صفحه ها از برچسب “محصولات اپل” استفاده كرده ايد ؛ ممكن است كاربري كه مقاله شما را مطالعه مي كند ، علاقه به آشنايي با ديگر محصولات اپل را داشته باشد ، در اين صورت با كليك بر روي برچسب “محصولات اپل” مي تواند تمامي صفحه هايي را كه به بررسي محصولات اپل پرداخته اند و در آن از اين برچسب استفاده كردند را مشاهده كند و ديگر نياز نيست براي مشاهده اين مطالب ، در دسته بندي سايت به جستجو بپردازد ، اين روش مي تواند علاوه بر تسريع دسترسي كاربران به اطلاعات سايت ، موجب رضايت كاربران هم بشود كه نتيجه آن تاثير مثبت روي سئو سايت شما است ؛ شما مي توانيد مشابه اين مدل برچسب گذاري را در هر زمينه محتوايي ديگر ، در سايت خود به كار ببريد.

 

بعد از اينكه با مفهوم برچسب آشنا شديد به سراغ نكاتي در رابطه با برچسب گذاري مي رويم كه با رعايت آن ها مي توانيد حداكثر امتياز استفاده از برچسب را براي سايت خود كسب كنيد.

نكاتي كه بايد در هنگام برچسب گذاري رعايت كنيد
-سعي كنيد برچسب ها را در رابطه با علاقه كاربران ايجاد كنيد.

-از نوشتن عبارات طولاني هنگام ايجاد برچسب خودداري كنيد.

-سعي كنيد در برچسب هاي فارسي نهايت از سه كلمه استفاده كنيد.

-برچسب ها را مانند عناوين دسته بندي سايت ايجاد نكنيد ، زيرا عناوين خودشان اطلاعات مربوط به آن دسته را به كاربران ارائه مي دهند و اين كار جز تاثير منفي روي سئو سايت شما ، نتيجه ديگري در پي نخواهد داشت.

-از ايجاد برچسب هاي زياد خودداري كنيد ، شايد به اين مورد برخورده باشيد كه در هنگام مطالعه يك صفحه ، نويسنده در پايين صفحه از تعداد زيادي برچسب استفاده كرده باشد ، اين كار نه تنها باعث تاثير مثبت روي سئو سايت نمي شود ، بلكه باعث سردرگمي كاربران سايت هم مي شود ، همچنين از آن جا كه گوگل زمان مشخصي را براي بررسي و ايندكس مطالب شما در نظر مي گيرد ، ايجاد برچسب هاي زياد و غير مرتبط ، مي تواند باعث گمراهي موتورهاي جستجو موقع بررسي سايت شما شود.

برچسب هاي نا مناسب....

براي مطالعه كامل اين مطلب كليدي حتما روي لينك زير كليك كنيد..

https://webdaran.com/whats-tag/

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: آموزش، آموزش سايت، آموزش طراحي سايت، آموزش طراحي، آموزش ساخت سايت، آموزش ديجيتال ماركتينگ، آموزش بازاريابي، آموزش بازاريابي آنلاين، ديجيتال ماركتينگ، آموزش سئو، آموزش سئو سايت، آموزش بهينه سازي، آموزش بهينه سازي وب سايت، آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۱:۱۱:۴۴ | نویسنده : امير روزي طلب | نظرات (0)نظرات (0)

اينستاگرام ويژگي هاي جديدي را به بومرنگ و استوري اضافه مي كند

به استناد يكي از محققان شبكه هاي اجتماعي، اينستاگرام احتمالا قصد دارد ويژگي هاي تازه اي به بومرنگ و استوري ها اضافه كند. در ادامه همراه ما باشيد.

اگر استفاده شما از اينستاگرام زياد باشد، ممكن است برايتان جالب باشد بدانيد كه اين شبكه اجتماعي مشغول آزمايش كردن ويژگي هاي جديدي براي بومرنگ و استوري ها است. اين خبر به استناد يكي از محققان شبكه هاي اجتماعي به نام Jane Manchun Wong منتشر شده است.

به استناد Wong، تغييرات ايجاد شده در بومرنگ شامل ويژگي Hold كه در آن ويديو در انتهاي هر چرخه از ويديو متوقف مي شود، ويژگي Dynamic كه در انتهاي هر چرخه تكان مي خورد، Slowmo كه نسخه آهسته تري از بومرنگ معمولي است و Duo و Duo 2 كه هر يك از آن ها ويديوهاي گرفته شده با بومرنگ را آهسته تر و سريع تر از حالت عادي مي كنند.

Wong علاوه بر اين ها اضافه كرد كه اينستاگرام در حال ايجاد تغييراتي در برنامه Layout نيز هست كه با قسمت استوري اين شبكه اجتماعي ارتباط دارد. Layout برنامه اي مجزا بوده كه توسط اينستاگرام منتشر شده و به كاربران اجازه مي دهد عكس هاي خود را در كنار يكديگر قرار دهند. به استناد Wong، اينستاگرام مشغول آزمايش كردن اين نكته است كه آيا اين برنامه با استوري ها نيز سازگار است يا خير.

هنوز مشخص نيست كه اين تغييرات چه زماني به صورت رسمي رونمايي خواهند شد، بنابراين اگر طرفدار اين شبكه اجتماعي هستيد، بهتر است براي منتشر شدن اخبار تكميلي فعلا منتظر بمانيد.

منبع : https://www.ubergizmo.com/2019/08/instagram-test-new-features-boomerang-stories/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گيم، اخبار تكنولوژي، تازه هاي ديجيتال، گيم، تكنولوژي، تازه هاي تكنولوژي، بازي جديد، تكنولوژي جديد، بازي، بازي جديد، اخبار بازي،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۵:۵۷ | نویسنده : امير روزي طلب | نظرات (0)نظرات (0)

قابليت هاي جديد توييتر

فعاليت‌هاي جديد توييتر نشان مي‌دهد كه اين شركت مصمم است كه تا به برترين شبكه اجتماعي- خبري تبديل شود.

اين شركت، امروز اعلام كرد كه قابليت جديدي در دست طراحي دارد كه با كمك آن، كاربران قادر خواهند بود توييت‌هاي مربوط به موضوعات مورد علاقه خود(مثلا ورزش، هنرمندان، سينما و غيره) را دنبال كنند، موضوعاتي كه از داخل تايملاين خود، آنها را انتخاب مي‌كنند.

بعد از اينكه كاربر، دسته مورد علاقه خود را انتخاب مي‌كند، الگوريتم‌هاي يادگيري ماشيني طراحي شده براي اين سيستم، توييت‌هاي مرتبط با موضوع مدنظر را جدا كرده و در صفحه تايملاين كاربر نمايش خواهند داد. در حال حاضر اين قابليت به صورت آزمايشي براي دستگاه ‌هاي اندرويدي عرضه شده و تنها تعدادي از كاربران، صرفا به توييت‌هاي مرتبط با موضوع «ورزش» دسترسي دارند.

معرفي اين قابليت جديد نشان مي‌دهد كه شركت تلاش دارد تا دنبال كردن مباحث مورد علاقه و دريافت به روزرساني‌ها درباره موضوع مدنظر، در شبكه توييتر راحت‌تر شود.

سيستم توييتر براي تازه واردين هميشه نسبتا پيچيده بوده و اين شركت اخيرا در رابطه با صميمي سازي و آسان سازي فضاي اين شبكه، تلاش‌هاي زيادي انجام داده است. مثلا چندي پيش، Twitter Moments معرفي شد كه به كاربران امكان دنبال كردن مراسم‌هاي شناخته شده‌اي همچون اسكار يا بازي‌هاي ورزشي را مي‌داد.

اين شركت همچنين قابليت « subscribe to a conversation » ( اشتراك يك مكالمه) را معرفي كرده، قابليتي كه كاربر مي‌تواند بر اساس آن، هنگام دريافت پاسخ‌ براي توييت مورد علاقه خود، هشدار يا نوتيفيكيشن دريافت كند.

در ماه ژوئن نيز قابليت ديگري معرفي شد كه با كمك آن، كاربر مي‌تواند به راحتي از داخل هوم اسكرين، به ليست اصلي خود دسترسي داشته باشد. با اين قابليت، كاربر مي‌تواند نيوز فيدهاي مختلف ايجاد كرده و موضوعات مختلف مورد علاقه خود را راحت‌تر از قبل دنبال كند.

قابليت ديگري كه توييتر تاييد كرده، پشتيباني از Live Photos است. ايده اين قابليت اولين بار در ماه مارس معرفي شد و شركت، امروز اعلام كرد كه مشغول آزمايش آن است. هنوز مشخص نيست كه آيا پشتيباني از Live Photos قرار است از طريق برنامه اصلي توييتر ارائه شود يا خير.

توييتر همچنين اعلام كرده كه قابليت «قطع موقت صداي نوتيفيكيشن» يا snooze notifications نيز، در حال آزمايش است و به زودي عرضه مي‌شود.

منبع : https://thenextweb.com/twitter/2019/08/14/twitters-trying-really-hard-to-make-itself-a-news-app/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گيم، اخبار تكنولوژي، تازه هاي ديجيتال، گيم، تكنولوژي، تازه هاي تكنولوژي، بازي جديد، تكنولوژي جديد، بازي، بازي جديد، اخبار بازي،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۱:۴۵:۰۲ | نویسنده : امير روزي طلب | نظرات (0)نظرات (0)

آنچه طراحان سايت بايد درمورد سئو بدانند

يك وبسايت موفق و عالي شامل تركيبي قدرتمند از محتواي باكيفيت، طراحي مناسب وب، تلاش ها براي داشتن سئوي مناسب و بازاريابي است. طراحي سايت با سئوي بالا در شكل گيري يك كسب و كار، نقش مهمي بازي مي كنند.

اين موضوع در نقشي كه طراحان وب در ساخت وبسايت و افزايش شهرت آن در اينترنت بازي مي كنند، اهميت زيادي داشته است. طراحان وب براي اينكه در سئو موفق تر باشند بايد درك عميق تري از جنبه هاي تجاري وبسايت ها داشته باشند. جداي از خلق طراحي هاي جذاب، اين طراحان وب بايد دائما از تكنيك هاي سئو كه مي تواند تغييرات مثبتي در روش طراحي وبشان ايجاد كند، آگاه باشند.

در اين پست قصد داريم در مورد اصول اساسي سئو براي طراحي وب (چه در طراحي وب‌سايت هاي جديد و يا بهينه سازي وبسايت قديمي) توضيحاتي را به شما ارائه كنيم.
ساختار وب‌سايت
ساختار وبسايت شما در واقع نحوه چرخش مخاطبان در آن را تعيين مي كند. جاري سازي اطلاعات در يك وبسايت هميشه راهي خاص دارد. هر بازديد كننده اي براي رسيدن به مقصد خود از اين راه مخصوص استفاده مي كند، مقصد يك بازديدكننده مي تواند به دست آوردن اطلاعات باشد. طراحان وب بايد اين نكته را به ياد داشته باشند كه اگر بازديدكنندگان سايت هنگام گردش در وبسايت يا رسيدن به منظور خود با دشواري روبرو شوند، مطمئنا ترافيك سايتشان از آن متاثر خواهد شد. امروزه رعايت اين اصل را به خوبي مي توان در تابناك مشاهده نمود كه با طراحي مناسب از سردرگمي كاربران جلوگيري مي كند.

به عبارت ساده تر، ساختار سايت همان نحوه مسيريابي بازديدكنندگان جديد و قبلي سايت بوده. طراحي وب بايد طوري انجام شود كه تمام بازديدكنندگان به راحتي مسير خود در آن را پيدا كنند و به آساني در آن بگردند.

قانوني وجود دارد مبني بر اينكه صفحات داخلي نبايد بيشتر از ۴ كليك با صفحه اصلي سايت فاصله داشته باشند. اين موضوع به موتورهاي جستجو و بازديدكنندگان اجازه مي دهد تا با كمترين كليك به محتواي مورد نظر دست پيدا كنند و به اين ترتيب سئوي سايتتان ارتقا مي يابد. بهتر است از پيچيده نبودن مسيريابي براي كاربر و گيج نشدن موتورهاي جستجو اطمينان حاصل كنيد.
ضرورت طراحي وب به شكل واكنش گرا
سهم ترافيك موبايل در كل ترافيك جهاني آنلاين در سال ۲۰۱۷ به 52% در جهان و البته بيش از 70% در ايران مي رسد. اين بدان معناست كه هر طراح وبي بايد بداند كه يك وبسايت موبايل فرندلي (ريسپانسيو) به وي كمك مي كند تا ترافيك بيشتري بدست آورد. اگر در طراحي سايت رسپانسيو دچار مشكل شديد تيم طراحي و سئو سايت وب داران مي تواند كمك شاياني به شما عزيزان كند. به علاوه وبسايت هاي واكنش گرا بيشتر مورد علاقه موتورهاي جستجو بوده و تنها در صورتي كه طراح وب از رويكرد درست استفاده كند مي تواند يك وبسايت ريسپانسيو خلق كند.

بنابراين جزو ۵۷ درصد وب‌سايت هايي كه مخاطبان به خاطر طراحي ضعيفش بر روي موبايل از آنها فراري هستند، نباشيد.

بهينه‌سازي تصاوير مهم است
طراحان وب سايت نقش بسيار مهمي در تصميم گيري هاي مربوط به جذابيت زيباشناسي وبسايتي كه مشغول طراحي آن هستند، دارند. طراح علاوه بر نشانه شناسي، استفاده از رنگ ها، الگوها، شكل هاي هندسي، تقارن و غيره وظيفه انتخاب تصاوير را نيز بر عهده دارد.

بنابراين بهينه سازي تصاوير انتخاب شده امري ضروري است به خصوص براي سايت هاي خبري همچون پارس فوتبال زيرا تصاوير با حجم بالا سرعت وبسايت شما را كاهش مي دهد و مانعي بر سر راه تجربه مثبت كاربر قرار مي دهد. طراحان وب بسته به نوع وبسايت سازي كه استفاده مي كنند مي‌توانند سايز فايلشان را با پلاگين يا اسكريپت كوچكتر كنند. طبق توصيه بلاگر هاي شناخته شده و حرفه اي اين كار دستورالعمل اصلي در بلاگينگ بوده است.

طراحي وبسايت با سرعت بهينه
معمولا طراحان و ارتقادهندگان وب دائما بايد تلفن مشتريان و شركت هايي را كه از آنها مي خواهند مشكلات باگ را حل كنند يا اصلاحاتي در سايت انجام دهند، جواب دهند. آنها در چنين مواردي اغلب بهينه سازي طراحي وب براي افزايش سرعت بارگذاري وب را فراموش مي كنند. آيا مي دانستيد وبسايتي كه بارگذاري آن بيشتر از ۲-۳ ثانيه طول بكشد در مقايسه با ساير وبسايت ها نرخ خروج كاربر بالاتري دارد!

توجه به سرعت وبسايت از ابتداي طراحي درست مثل چيدن آجرهاي وبسايت است. بايد توجه داشت كه داشتن سرعت مناسب در بهينه سازي سايت شما نيز بسيار تاثير گذار است . اگر مدير پروژه يا مشتري بي تجربه باشد، طراحي وب بايد اهميت سرمايه گذاري بر يك سرويس هاستينگ قابل اعتماد را به آنها گوشزد كند، زيرا هاستينگ تاثير مهمي بر سرعت بارگذاري وبسايت و مشكلات مربوط به سرور دارد.

استفاده از ابزارهاي مهم
از طراحان وب انتظار نمي رود كه در محافظت از سئوي سايت عملكرد عالي داشته باشند، اما بايد حداقل درمورد تاثيرات سئو بر بهبود عملكرد مثبت وبسايت اطلاعاتي داشته باشند.

ابزارهاي كمي در دسترس طراحان وب بوده، مثلا ابزار GTmetrix را در نظر بگيريد. اين ابزار در آناليز سرعت وب و سرعت بخشيدن به آنها كمك مي كند همچنين درمورد اينكه سايت موردنظر تا چه اندازه بارگذاري خوبي داشته اطلاعاتي داده و توصيه هاي كاربردي درمورد نحوه بهينه سازي آن به طراح وب ارائه مي دهد.

ابزارهاي ديگري همچون Respective Web Design Testing نيز به آنها كمك مي كند تا با چند گام پاسخگويي سايتشان به دستگاه هاي متعدد با صفحه نمايش هايي در اندازه هاي مختلف را تست كنند.

ابزار شناخته شده Screaming Frog SEO Spider نيز با داشتن كراولر وبسايت به طراحان وب اين امكان وب را مي‌دهد تا URL هاي وبسايت را كراولينگ كرده و عناصر كليدي سايت را براي آناليز سئوي سايت در اختيارشان قرار مي دهد.

نتيجه گيري
طراحي وب سايت و سئوي آن دو بخش مجزا از يك واحد هستند. اگر به سايت هاي مطرح همچون بانك ملي نگاهي داشته باشيم اين سايت ها براي موفق شدن در هر دو زمينه به صورت حرفه اي فعاليت كرده اند. بنابراين هدف هريك از طراحان وب بايد تقويت دانش طراحي وب با عناصر كليدي سئو باشد، عناصري كه بايد قبل، بعد و حين طراحي سايت حتما به آنها توجه كرد. آنها بايد بدانند كه جرقه ايتدايي سئو خودشان هستند. اميدواريم قوانين اساسي سئو در طراحي وب به طراحان تازه كار و با تجربه كمك شاياني كند.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: آموزش، آموزش سايت، آموزش طراحي سايت، آموزش طراحي، آموزش ساخت سايت، آموزش ديجيتال ماركتينگ، آموزش بازاريابي، آموزش بازاريابي آنلاين، ديجيتال ماركتينگ، آموزش سئو، آموزش سئو سايت، آموزش بهينه سازي، آموزش بهينه سازي وب سايت، آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | ۰۹:۰۰:۱۶ | نویسنده : امير روزي طلب | نظرات (0)نظرات (0)

ورود به بعضي سرويس‌هاي گوگل از طريق اثر انگشت ممكن مي‌شود

در راستاي رها شدن از فرآيند ملال‌‌آور وارد كردن رمزهاي عبور، گوگل اخيرا قابليت جديدي معرفي كرده تا كاربران اندرويد بتوانند براي ورود به سرويس‌هاي مختلف در عوض تايپ پسورد از حسگر اثر انگشت يا پين كد استفاده نمايند.

اين ويژگي كه فعلا به طور آزمايشي راه‌اندازي شده اجازه مي‌دهد كه از طريق مشخصات بيومتريك (در حال حاضر اثر انگشت) هويت خود را در مرورگر كروم براي ورود به حساب گوگل احراز نماييد. در حال حاضر گوگل كروم براي اندرويد از اين قابليت برخوردار شده و مي‌توانيد همين حالا آن را امتحان نماييد.

براي اين كار كافيست وارد سايت passwords.google.com شويد. سپس گوگل به شما اجازه مي‌دهد كه از طريق اثر انگشت وارد حساب كاربري‌تان شويد. البته روش‌هاي ديگر همچون وارد كردن پين كد، پترن يا رمز عبور نيز براي احراز هويت همچنان در اختيارتان قرار دارد.

به گفته گوگل از آنجا كه اين ويژگي در مرحله آزمايشي به سر مي‌برد، فعلا تعداد محدودي از ديوايس‌هاي اندرويدي به آن دسترسي دارند. نكته بعد اين كه در روش مذكور نمي‌توان از يك گوشي براي ورود به نسخه دسكتاپ گوگل كروم استفاده كرد كه البته شايد در آينده شاهد فراهم شدن چنين امكاني باشيم.

گوگل در گفتگو با وبسايت ورج اعلام كرده كه مي‌خواهد احراز هويت با شاخص‌هاي بيومتريك را طي «چند روز آينده» براي كليه ديوايس‌هاي مبتني بر اندرويد 7.0 و نسخه‌هاي جديدتر گسترش بدهد. كليه ديوايس‌هاي مبتني بر اندرويد 7.0 نوقا و بالاتر از استاندارد FIDO2 پشتيباني به عمل مي‌آورند كه لازمه احراز هويت با شاخص‌هاي بيومتريك به حساب مي‌آيد.

شايان ذكر است كه استفاده از روش فوق، بسيار امن‌تر از آن است كه از رمزهاي عبور استفاده كنيد چرا كه اطلاعات شما صرفا در ديوايس‌ خودتان ذخيره مي‌شود، ضمن اينكه خطر استفاده هكرها از پسورد شما در سرويس‌هاي مختلف تحت وب تقريبا وجود نخواهد داشت.

با تمام اين اوصاف، بايد منتظر بمانيم و ببينيم كه اوضاع در ادامه چگونه پيش مي‌رود و آيا مي‌توانيم منتظر روزي باشيم كه پسوردهاي تايپي به طور كلي از صحنه اينترنت حذف شوند؟

منبع : https://www.engadget.com/2019/08/12/google-android-fingerprint-web-login/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گيم، اخبار تكنولوژي، تازه هاي ديجيتال، گيم، تكنولوژي، تازه هاي تكنولوژي، بازي جديد، تكنولوژي جديد، بازي، بازي جديد، اخبار بازي،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۱:۵۹ | نویسنده : امير روزي طلب | نظرات (0)نظرات (0)

سامسونگ از سنسور دوربين ۱۰۸ مگاپيكسلي خود رونمايي كرد

پس از انتشار اخبار جسته و گريخته ساعاتي قبل سامسونگ از حسگر ۱۰۸ مگاپيكسلي ISOCELL Bright HMX خود براي تلفن هاي همراه رونمايي كرد. اين محصول نخستين حسگر موبايلي است كه بالغ بر ۱۰۰ ميليون پيكسل دارد و غول تكنولوژي كره اي آن را طي همكاري اش با شيائومي طراحي كرده است.

سامسونگ اعلام كرده كه سنسور دوربين ۱۰۸ مگاپيكسلي آن قادر است حتي در نور شديد هم عكس هايي بي نظير بگيرد و آن را نخستين سنسور با ابعاد پيكسلي 1/1.33 خوانده كه ميتواند در شرايط كم نور بالاترين ميزان نور را ثبت كند.

البته اين دومين همكاري سامسونگ و شيائومي در زمينه ساخت سنسور دوربين است و پيشتر شيائومي از عرضه قريب الوقوع نخستين موبايل دنيا با سنسور دوربين ۶۴ مگاپيكسلي خبر داد كه سنسور دوربين ۰.۸ ميكرومتري آن را سامسونگ ساخته است.

تكنولوژي موسوم به اسمارت ايزو اين سنسور در محيط هاي روشن به صورت هوشمند حساسيت خود به نور را تغيير مي دهد و سيگنال هاي نوري را به بهترين شكل ممكن به سيگنال هاي الكتريكي تبديل مي كند و با بهبود تراكم پيكسلي تصاوير تصاويري زنده را ايجاد مي نمايد.

اين مكانيزم در محيط هاي تاريك تر از ايزو بالا استفاده مي كند تا نويز را كاهش دهد و در نتيجه تصاوير شفاف تري را ايجاد كند. HMX از قابليت ضبط فيلم با رزلوشن حداكثر 6K (برابر با ۶۰۱۶ در ۳۳۸۴ پيكسل) و نرخ ۳۰ فريم بر ثانيه پشتيباني مي كند. سامسونگ اعلام كرده كه حسگر ISOCELL Bright HMX اواخر همين ماه وارد فاز توليد انبوه مي شود و نخستين موبايل شيائومي كه احتمالا به آن مجهز مي شود نيز مي ميكس ۴ خواهد بود.

لين بين هم-بنيانگذار و رئيس هيئت مديره شيائومي در همين رابطه گفت:

شيائومي و سامسونگ براي ساخت اين حسگر همكاري نزديكي با يكديگر داشتند كه از ارائه طرح مفهومي گرفته تا توليد نهايي را شامل مي شد و در نهايت به ساخت سنسور دوربين ۱۰۸ مگاپيكسلي منجر گرديد. ما بسيار خرسنديم اعلام كنيم رزلوشن تصويري كه پيشتر فقط در تعدادي از دوربين هاي پيشرفته DSLR وجود داشت حالا به اسمارت فون ها راه پيدا كرده است. ما ضمن ادامه همكاري مان پيش بيني مي كنيم كه نتنها تجربيات موبايلي تازه بلكه پلتفرمي را ارائه نماييم كه امكان ايجاد محتواي بي نظيري را در اختيار كاربران قرار دهد.

يانگين پارك نايب رئيس هيئت مديره بخش سنسور سامسونگ الكترونيكس هم در اين باره گفت:

سامسونگ به تلاش هاي خود براي نوآوري در عرصه تكنولوژي هاي پيكسل و بوردهاي منطقي ادامه مي دهد تا امكاني را براي سنسورهاي ISOCELL فراهم كند كه جهان را مانند چشم هاي انسان ببينند. ما طي همكاري نزديك مان با شيائومي ISOCELL Bright HMX را توسعه داديم كه نخستين حسگر موبايل با بيش از صد ميليون پيكسل است و به لطف تكنولوژي Tetracell و ايزوسل پلاس خود جزئيات و رنگ هاي بي نظيري را ايجاد مي كند.

منبع : https://www.gizmochina.com/2019/08/12/samsung-announces-worlds-first-108mp


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گيم، اخبار تكنولوژي، تازه هاي ديجيتال، گيم، تكنولوژي، تازه هاي تكنولوژي، بازي جديد، تكنولوژي جديد، بازي، بازي جديد، اخبار بازي،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۲:۲۵ | نویسنده : امير روزي طلب | نظرات (0)نظرات (0)

توليد محتوا چيست ؟

امروزه با بيشتر شدن فروش هاي اينترنتي با عبارتي به اسم توليد محتوا روبرو مي شويم.مهمترين و شايد تنها بخش تاثيرگذار در يك سايت محتواي آن است.تا محتوايي در سايت نباشد سئوكاران نمي دانند موتورهاي جستجو گر را برروي چه چيزي بهينه كنند.

هرچقدر يك سايت داراي طراحي كاربرپسند و محيط گرافيكي باشد ولي محتوايي نداشته باشد ، بي فايده است.يك سايت زماني ارزش دارد كه از لحاظ تخصصي و علمي اطلاعات و آموزش هايي را به بيننده هاي خود برساند.هر كليد واژه اي كه مردم در موتورهاي جستجو سرچ مي كنند قصد پيدا كردن محتوايي را دارند.محتوا تنها مقالات با فرم بلند نيستند ، هر پيامي كه بتواند اطلاعاتي را به مخاطب برساند محتوا است.

تعريف توليد محتوا

توليد محتوا در واقع توانايي و قابليتي است كه جديدا بسياري از شركت هاي طراحي وب و شركت هايي كه به طور اختصاصي محتواي سايت را تامين مي كنند به آن مشغولند.در واقع يكي از مهم‌ترين روش‌هاي جذب مخاطبان به يك سايت ، توليد محتوايي جذاب مطابق با اصول سئو است.نبايد فراموش كرد كه توليد محتواي سايت در صورتي كه با كيفيت باشد و اصول فني و لازم در توليد آن رعايت شده باشد ، باعث به دست آوردن رتبه اي بالا توسط گوگل مي شود.

محتوا شامل چه مواردي مي تواند باشد؟حال كه متوجه شده ايد توليد محتوا چيست لازم است بدانيد محتوا شامل چه مواردي مي تواند باشد:

ينفوگرافيك
Meme
ويديو
راهنما و مطالب آموزشي
نقد و بررسي كتاب
پست نظرسنجي
بررسي محصول
ليست هاي مختلف
صفحات لينكي
پادكست
نكات مهم در توليد محتوا چيست ؟

 

1. انتخاب يك موضوع مناسب
چرا انتخاب يك موضوع مناسب مهم است ؟ زيرا محتوا ، هسته اصلي كار شما است طراحي وب سايت تصاوير فونت ها و رنگ ها و بخش بزرگي از نام تجاري شما را تشكيل مي دهند اما اين محتوا است كه باعث مي‌شود افراد نسبت به خريد از شما اقدام كند.

2. نحوه ارائه محتوا
نحوه ارائه محتوا مهم است زيرا محتواي شما و مخاطب هدف ارتباط برقرار مي‌كند به سايت شما به عنوان ارائه دهنده و معرف نام تجاري شما است و براي انجام اين كار به يك مورد نياز داريد افراد مورد نظري كه درباره آنچه كه انجام مي دهيد توضيح دهند تا مخاطب با شما ارتباط برقرار كند.

3. استفاده از جذابيت هاي بصري و گرافيگي

اين موضوع نيز از هيچ كس پوشيده نيست كه استفاده از جذابيت هاي بصري و گرافيكي مي تواند تا چه اندازه به مخاطبان شما كمك كند تا بتوانند جذب سايت شما شوند.

4. بررسي نيازها و بازخوردها
همانطور كه مي دانيد زماني كه شما از صفحه ايي كه فقط داراي يك سري تصاوير است ، بازديد مي كنيد احتمالاً اطلاعات زيادي دستگيرتان نمي شود.

براي حل اين موضوع موتورهاي جستجوگر يك راه حل خوب را ايجاد كردند زيرا آنها با توجه به كلمات كليدي و سر فصل‌ها و… و در نتيجه محتواي خوب كمك به افزايش از بازديد از سايت شما مي كنند.

5. افزايش مطالعات در زمينه كاري

افزايش مطالعات در زمينه كاري شامل چندين مورد مي شود مانند:

آ. با يك ايده شروع كردن
همه چيز با يك ايده شروع مي‌شود پس شما نياز داريد كه محتواي خود را به محصول يا خدمتي خاص را تبديل كنيد.
همگي نكاتي هستند كه در هنگام توليد محتوا بايد در خاطر شما باشند و به آنها توجه كنيد پس همچنان بايد شما يك كلمه كليدي يا يك موضوع يا يك ايده را براي سايتتان داشته باشيد.

ب. انجام دادن تحقيقات
احتمالا صنعت خود را مانند كف دستتان مي شناسيد اما اين به آن معني نيست كه همه حقايق مبتني بر آمارها را نيز مي دانيد پس مهم نيست كه چقدر از موضوع خود آگاهي داريد ، قبل از شروع به نوشتن بايد تحقيقات خود را كامل كنيد كامل كردن تحقيقات با استفاده از جستجو در ساير وب سايت ها و يا استفاده از مجلات و صفحات معتبر است.

ج. انتخاب عنوان خود با دقت بايد انجام گيرد
۸۰ درصد افراد عنوان محتواي شما را مي‌خوانند و فقط ۲۰ درصد ديگر مقاله شما را مي خوانند و اين به آن معني است كه شما بايد يك عنوان خيلي خوب در نظر بگيريد تا افراد ترغيب شوند كه متن را هم بخوانند يا با ديگران به اشتراك بگذارند.

براي مطالعه كامل اين مطلب و افزايش دانش در زمينه توليد محتوا حتما روي لينك زير كليك كنيد...

https://webdaran.com/what-is-content-generation-2/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: آموزش، آموزش سايت، آموزش طراحي سايت، آموزش طراحي، آموزش ساخت سايت، آموزش ديجيتال ماركتينگ، آموزش بازاريابي، آموزش بازاريابي آنلاين، ديجيتال ماركتينگ، آموزش سئو، آموزش سئو سايت، آموزش بهينه سازي، آموزش بهينه سازي وب سايت، آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۰:۳۷:۴۹ | نویسنده : امير روزي طلب | نظرات (0)نظرات (0)
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By blognama.ir:.