ديجيتال ماركتينگ

ديجيتال ماركتينگ

ديجيتال ماركتينگ

امكان دسترسي به اسپاتيفاي بدون تغيير IP براي كاربران ايراني فراهم شد

بر اساس گزارش تعدادي از كاربران، امكان دسترسي به اسپاتيفاي بدون تغيير IP امكان پذير شده است. در رابطه با رفع تحريم ايران از سوي اين سرويس اطلاعاتي منتشر نشده است.


به نظر مي رسد اسپاتيفاي تحريم هاي ايران را برداشته است. تعدادي از كاربران اين سرويس پخش موسيقي محبوب اعلام كرده اند كه بدون تغيير IP مي توانند از آن استفاده كنند. در گذشته كاربران در ايران براي استفاده از اين سرويس مجبور به تغيير IP خود بودند. اسپاتيفاي IPهاي ايران را بسته بود كه اين موضوع، تغيير IP توسط كاربران ايراني را در پي داشت.

در حال حاضر اين سرويس پخش موسيقي در رابطه با رفع تحريم هاي ايران اطلاعاتي منتشر نكرده است. اين احتمال وجود دارد كه چنين موضوعي به صورت اتفاقي رخ داده باشد. در گذشته نيز شاهد چنين مواردي بوديم و كاربران براي مدت زمان محدودي قادر به دسترسي به برخي سرويس هاي مخصوص بودند. بايد ديد Spotify چه برنامه اي براي كاربران ايراني در نظر دارد.

منبع : https://www.spotify.com/uk/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گيم، اخبار تكنولوژي، تازه هاي ديجيتال، گيم، تكنولوژي، تازه هاي تكنولوژي، بازي جديد، تكنولوژي جديد، بازي، بازي جديد، اخبار بازي،


ادامه مطلب
تاريخ : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ | ۰۸:۵۹:۰۰ | نویسنده : امير روزي طلب | نظرات (0)نظرات (0)

بازاريابي درون گرا يا بازاريابي ربايشي يا جاذبه ايي چيست؟

بازاريابي درون گرا يا بازاريابي جاذبه ايي چيست؟همانطور كه مي دانيد بازاريابي درون گرا شاخه اي از ديجيتال ماركتينگ يا بازاريابي ديجيتال است.اصطلاح بازاريابي درونگرا يا بازاريابي جاذبه‌اي يا Inbound Marketing يكي از اصطلاحات در بازاريابي ديجيتال يا ديجيتال ماركتينگ است.

تعريف بازاريابي درونگرا يا Inbound Marketing چيست؟

بازاريابي درونگرا شكلي از بازاريابي است كه در آن گفتگوي مخاطب با كسب و كار يا برند، از طرف مخاطب آغاز مي‌شود.
اگر مجموعه‌ فعاليت‌هاي شما به شكلي باشد كه نخستين بار مشتري احساس كند كه به سراغ شما آمده و شما به سمت او نرفته باشيد ، بازاريابي شما از جنس درونگرا يا جاذبه‌اي است.
به عنوان مثال وقتي كه مخاطب شما براي پاسخ به نياز خود در شبكه هاي اجتماعي سوال خود را جستجو مي كند و به شما مي رسد، يا هنگامي كه مخاطب شما توسط گوگل يا ساير موتورهاي جستجو مانند داك داك گو به دنبال پاسخ خود مي گردد و به سايت شما مي رسد، نحوه ارتباط با شما از طريق بازاريابي ديجيتالي درون گرا بوده.

مهم است بدانيم كه اصطلاح بازاريابي درونگرا يا Inbound Marketing نخستين بار در سال ۲۰۰۵ توسط برايان هاليگان (بنيان‌گذار و مديرعامل سايت HubSpot) به كار برده شد.
او معتقد بود كه بازاريابي درونگرا مي‌تواند براي دو گروه از كسب و كارها مناسب باشد:
كسب و كارهاي كوچك با درآمدهاي بزرگ
شركت هاي دانش بنيان

بازاريابي برون گرا يا outbound marketing چيست؟

 


بر خلاف بازاريابي درون گرا، بازاريابي برون گرا به روش هاي بازاريابي سنتي گفته مي‌شود كه اين روش ها شامل تبليغات تلويزيوني، راديويي، تبليغات بروشور، تلفني و .. است.در اين روش ها، ابزارهاي مديا كه براي انبوه افراد جامعه مورد استفاده قرار مي گيرد، استفاده مي شود تا شايد در بين آن ها افراد علاقمند اين تبليغ را ببيند.
در اين نوع بازاريابي اگر بتواند موثر باشد باعث شناخته شدن عمومي برند مي شود.همچنين اين نوع بازاريابي براي افرادي كه كمتر با تكنولوژي سركار دارند مناسب تر است.
تفاوت بازاريابي درونگرا و برون گرا

در بازاريابي برون گرا صاحب كالا در تلاش است از طريق ايجاد محتواي جذاب، توجه مخاطب خود را جلب كند كه اين روش از بهترين روش هاي تبديل كاربر به مشتري است.اين امر در بازاريابي درون گرا با استفاده از وبلاگ ها، رسانه هاي اجتماعي، ايميل هاي خبرنامه و موارد ديگر كه مردم مايل به خواندن آن ها هستند انجام مي شود.از روش هاي بازاريابي ربايشي يا درون گرا مي توان به وبلاگ نويسي، تهيه اينفوگرافيك، ايميل ماركتينگ، ويدئو پادكس، كتاب الكترونيك، خبرنامه هاي الكترونيكي، شبكه هاي اجتماعي و…. اشاره كرد.

در بازاريابي درون گرا بر خلاف بازاريابي برون گرا، براي پيدا كردن، جلب رضايت و توجه مشتري، نياز به انرژي زيادي نيست.در تهيه استراتژي بازاريابي جاذبه ايي يا ربايشي مي‌توانيد با تمركز به مشكلات و نيازهاي مشتريان به آن ها ديد مناسبي از محصول خود بدهيد و ضمن معرفي خود و كسب اعتماد، آن ها را تشويق به خريد كنيد.
نكته ديگري كه در تفاوت اين دو وجود دارد در روش‌هاي بازاريابي برون گرا است.در بازاريابي برون گرا با اينكه مخاطب خود به سمت شما نيامده ولي تبليغات شما ممكن است آزاردهنده باشد، مثلاً ممكن است هنگامي كه تبليغات تلفني داريد تماس هاي آزار دهنده را براي آن ها داشته باشيد كه اين خود يك نوع ضد تبليغ است.

مزيت هاي بازاريابي درون گرا يا ربايشي.....

براي مطالعه كامل اين نوع از ديجيتال ماركتينگ حتما روي لينك زير كليك كنيد..

https://webdaran.com/what-is-inbound-marketing/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: آموزش، آموزش سايت، آموزش طراحي سايت، آموزش طراحي، آموزش ساخت سايت، آموزش ديجيتال ماركتينگ، آموزش بازاريابي، آموزش بازاريابي آنلاين، ديجيتال ماركتينگ، آموزش سئو، آموزش سئو سايت، آموزش بهينه سازي، آموزش بهينه سازي وب سايت، آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو،


ادامه مطلب
تاريخ : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ | ۰۸:۲۵:۱۷ | نویسنده : امير روزي طلب | نظرات (0)نظرات (0)

آپديت iOS 13 منتشر شد؛ حالت تاريك بزرگ‌ترين ويژگي جديد

آپديت iOS 13 منتشر شده و از هم اكنون براي آيفون هايي كه در ادامه ليست آنها را ملاحظه مي كنيد قابل دانلود كردن است.

بزرگ ترين ويژگي اضافه شده به نسخه 13، حالت تاريك يا دارك مد (Dark Mode) است كه با فعال كردن آن همه بخش ها از جمله iMesغير مجاز مي باشدe, Photos و Settings تاريك مي شوند. با فعال كردن دارك مد اپليكيشن ها نيز به طور اتوماتيك به پوسته تاريك تغيير شكل مي دهند. اين حالت را براي شب در Control Center مي توان فعال كرد.

دومين ويژگي جالب توجه افزوده شدن مد سوايپ به صفحه كليد است كه مي توان به كمك آن با سوايپ كردن كلمات، سريع تر تايپ كرد.

از ديگر تغييراتي كه در iOS 13 به چشم مي خورند مي توان به بهبود اپليكيشن هاي مپس، فوتوز و Reminders اشاره كرد. در اپليكيشن مپس زمان تقريبي رسيدن وسايل نقليه عمومي به صورت زنده نمايش داده شده و حالتي شبيه Street View گوگل به آن افزوده شده است.

طراحي اپليكيشن Reminders نيز دگرگون شده و قسمت جديد Today به آن اضافه شده. همچنين ويرايش و كراپ ويديوها در Photos بهتر انجام مي شود.

در نسخه جديد اپليكيشن هاي Find My iPhone و Find My Friends در يك اپ واحد به نام Find My جمع آوري شده اند. در اپ Health نيز بخشي مخصوص براي پيش بيني عادت ماهانه خانم ها در نظر گرفته شده است.

ليست ديوايس هاي سازگار با iOS 13:

iPhone 11
iPhone 11 Pro
iPhone 11 Pro Max
iPhone XS
iPhone XS Max
iPhone XR
iPhone X
iPhone 8
iPhone 8 Plus
iPhone 7
iPhone 7 Plus
iPhone 6S
iPhone 6S Plus
iPhone SE
iPod touch (نسل هفتم)
iOS 13 براي آيفون 6 اس نيز به زودي منتشر خواهد شد.

اپل چهار روز ديگر و در تاريخ 24 سپتامبر (2 مهر ماه) ويرايش 13.1 سيستم عامل iOS را نيز معرفي خواهد كرد كه علاوه بر رفع باگ ها، ايجاد شورتكات هاي اتوماسيون و به اشتراك گذاري زمان تقريبي رسيدن به مقصد (ETA) در اپل مپس را نيز با خود خواهد آورد.

منبع : https://www.techradar.com/uk/news/ios-13-release-date-features-and-everything-you-need-to-know


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گيم، اخبار تكنولوژي، تازه هاي ديجيتال، گيم، تكنولوژي، تازه هاي تكنولوژي، بازي جديد، تكنولوژي جديد، بازي، بازي جديد، اخبار بازي،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ | ۱۰:۵۲:۴۴ | نویسنده : امير روزي طلب | نظرات (0)نظرات (0)

حضور بازي The Last of Us Part 2 در رويداد Madrid Games Week 2019 تاييد شد

طبق فهرستي كه سوني اعلام كرده، بازي The Last of Us Part 2 همراه با چند اثر ديگر از اين شركت، در رويداد هفته‌ي بازي مادريد نمايش‌هايي خواهد داشت.

اگر از دنبال‌كنندگان بازي The Last of Us مخصوصا دومين قسمت از اين بازي هستيد احتمالا مي‌دانيد كه كمتر از دو هفته‌ي ديگر و به‌مناسبت OutBreak Day (سالگرد روز شيوع ويروس كشنده‌ي جهان بازي) يك رويداد ويژه با محوريت اين اثر، با حضور رسانه‌هاي مختلف برگزار خواهد شد و موارد بيشتري از اين بازي بي‌نهايت مورد انتظار را تماشا خواهيم كرد. حالا و در جريان آخرين اخبار بازي، سوني فهرست بازي‌هاي پلي استيشن 4 حاضر در رويداد Madrid Games Week 2019 را اعلام كرده كه در ميان آن‌ها، نام ساخته‌ي استوديو ناتي داگ يعني The Last of Us Part 2 به‌چشم مي‌خورد.

اينكه طي روزهاي اخير خبرهاي بيشتري از TLOU Part 2 را دريافت مي‌كنيم و نمايش‌هاي بيشتري از بازي درحال تاييد شدن است، خبر از اين مي‌دهد كه احتمالا، سوني قصد دارد علاوه بر بازي Death Stranding، روي بازاريابي بازي The Last of Us 2 هم تمركز داشته باشد. هنوز مشخص نيست كه چه محتوايي قرار است از بازي در رويداد نام‌برده نمايش داده شود و بايد بيشتر صبر كنيم تا اين موضوع مشخص شود اما انتشار اطلاعات جديد از اين بازي به‌هر نحو و هر فرمي قطعا براي هواداران و دنبال‌كنندگانش خالي از لطف نخواهد بود.

همراه The Last of Us Part 2، بازي‌هاي Final Fantasy VII Remake ،Marvel's Iron Man VR ،Predator: Hunting Grounds ،Nioh 2 و Medievil طي رويداد نام‌برده، در غرفه‌ي سوني محتويات جديد خود را نمايش خواهند داد. رويداد هفته‌ي بازي مادريد در تاريخ سوم اكتبر سال ۲۰۱۹ ميلادي، پنج‌شنبه، ۱۱ مهر ۱۳۹۸ در مادريد اسپانيا برگزار خواهد شد. هنوز تاريخ انتشار بازي The Last of Us Part 2 مشخص نشده است و بازي در تاريخي نامعلوم راهي پلي استيشن 4 خواهد شد.

منبع : 

https://www.pushsquare.com/news/2019/09/the_last_of_us_2_will_make_an_appearance_at_madrid_games_week_2019


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گيم، اخبار تكنولوژي، تازه هاي ديجيتال، گيم، تكنولوژي، تازه هاي تكنولوژي، بازي جديد، تكنولوژي جديد، بازي، بازي جديد، اخبار بازي،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ | ۱۰:۵۳:۰۸ | نویسنده : امير روزي طلب | نظرات (0)نظرات (0)

استراتژي محتوا و راهكارهايي براي طراحي هوشمندانه آن

اگر به‌تازگي وارد حوزه‌ي بازاريابي محتوايي شده‌ايد يا مدت‌هاست كه از ورود شما به اين بازار مي‌گذرد، وجود استراتژي محتوا يا بازبيني آن به‌منظور اطمينان از به‌روز، نوآورانه و قدرتمندبودن آن بسيار سودمند خواهد بود. امروزه رقابت در عرصه‌ي بازاريابي محتوايي درمقايسه باقبل، افزايش چشمگيري داشته است.

مؤسسه‌ي بازاريابي محتوايي (Content Marketing Institute) بررسي‌اي انجام داده است كه برطبق آن ۷۰ درصد از بازارياباني كه با مدل بنگاه‌به‌بنگاه (B2B) در بازار فعاليت مي‌كنند، اظهار داشته‌اند كه امسال درمقايسه با سال ۲۰۱۶، محتواي بيشتري توليد كرده‌اند. اولين گام براي پيش‌افتادن در اين رقابت، داشتن يك طرح هوشمند و منسجم براي بازاريابي محتوايي است. در اين مقاله، علت نيازداشتن به يك طرح بازاريابي محتوايي و گام‌هاي لازم را براي ايجاد آن بررسي مي‌كنيم.

استراتژي محتوا چيست؟
استراتژي محتوا، بخشي از طرح بازاريابي شماست و به معناي مديريت هرگونه رسانه‌ي نوشتاري و ديداري قابل دانلودي است كه دراختيار داريد يا مي‌خواهيد ايجاد كنيد. دقت داشته باشيد كه اگر علاقه داريد به سايت هاي برتر مانند ستاره  تبديل شويد در استراتژي خود بسيار دقت كنيد و براي توليد محتوا بايستي به‌خوبي برنامه‌ريزي كنيد. زماني‌كه درحال طراحي استراتژي محتوا هستيد، بايد موارد زير را درنظر داشته باشيد:

1- كسي كه محتوا را برايش توليد مي‌كنيد؛
2- مسئله‌اي كه محتوا براي مخاطب، حل مي‌كند؛
3- چگونه محتواي منحصربه‌فردي توليد كنيد؛
4- قالب‌هايي كه شما براي توليد محتوا درنظر مي‌گيريد؛
5- كانال‌هايي كه براي انتشار محتوا انتخاب مي‌كنيد؛
6- چگونه توليد و انتشار محتوا را زمان‌بندي و مديريت خواهيد كرد.

هفت‌گام براي طراحي استراتژي محتوا

گام اول: هدف خود را تعريف كنيد
هدف شما از طرح بازاريابي محتوايي چيست؟ چرا مي‌خواهيد توليد محتوا كنيد و يك طرح بازاريابي محتوايي بنا كنيد؟ پيش‌از اقدام به برنامه‌ريزي، اهداف خود را شناسايي كنيد تا بتوانيد تشخيص دهيد كه چه‌چيزي براي استراتژي شما بهتر است.

گام دوم: برروي شخصيت مخاطبان‌تان تحقيق كنيد
براي ايجاد يك برنامه‌ي موفق، لازم است به‌خوبي، مخاطب هدف محتواي خود را شناسايي كنيد. اين موضوع مخصوصا براي كساني‌كه تازه شروع كرده‌اند، بسيار مهم است. شما با شناختن مخاطب هدف مي‌توانيد محتواي ارزشمندتر و مرتبط‌تري توليد كنيد. اگر شما يك بازارياب باتجربه هستيد، ممكن است هدف‌تان تغيير كرده باشد. در همه سايت هاي مطرح كشور اين اصل رعايت مي شود اما در طراحي سايت تخصصي بايد بسيار روي اين اصل دقت كنيد چرا كه موفقيت شما به آن بستگي دارد . آيا مي‌خواهيد بازار جديدي را انتخاب كنيد يا اينكه همين بازار هدف فعلي را گسترش دهيد؟ آيا مي‌خواهيد همان مخاطب هدف را حفظ كنيد؟ شما بايستي هرسال ازطريق تحقيقات بازار، ويژگي‌هاي مخاطبان‌تان را مورد بازبيني قرار دهيد.

گام سوم: در محتوا بازبيني داشته باشيد
بيشتر افراد كارشان را با وبلاگ‌ها آغاز مي‌كنند، اما چنانچه شما مايليد انواع ديگري از محتوا را توليد كنيد، درباره‌ي آن به‌خوبي فكر كنيد. براي مثال اگر شما در سال گذشته، به شكل هفتگي در وبلاگ خود پست مي‌گذاشتيد، توليد يك كتاب الكترونيكي كه تمام پست‌هاي شما را در يك فايل خلاصه كند، مي‌تواند روش جديدي براي عرضه‌ي اطلاعات درقالب متفاوتي باشد.  بايد توجه داشته باشيم كه سايت هاي مطرح كشور مانند جام نيوز از اين نوآوري ها استفاده كردند تا خود را برند كنند شما نيز بايد خلاقيت داشته باشيد .اگر شما مدت‌هاست كه در اين كسب‌وكار فعاليت مي‌كنيد، اقدامات خود در بازاريابي محتوايي و نتايج آن را در يك سال گذشته مرور كنيد. فكر كنيد در سال بعد چه كارهاي متفاوتي مي‌توانيد انجام دهيد و همچنين اهداف جديدي را براي خود ايجاد كنيد.

گام چهارم: يك سيستم مديريت محتوا انتخاب كنيد
يك سيستم آماده به كار، براي مديريت محتواي خود داشته باشيد.  امروزه اغلب سايت ها با زبان هاي مختلف طراحي مي شوند اما بايد توجه داشت كه اين طراحي ها بسيار روي سئو سايت شما تاثير گذار است و اگر از قيمت هاي سئو اطلاعي نداريد ليستهزينه انجام سئو را مطالعه بفرماييد .چند بخش بسيار مهم اين سيستم عبارت‌اند از: توليد محتوا، انتشار محتوا و تحليل محتوا. برخي از سيستم‌هاي مديريت محتوا عبارت‌اند از: غير مجاز مي باشدchedule، WordPress، Joomla، Drupal و …

گام پنجم: براي توليد محتوا ايده‌پردازي كنيد

اكنون وقت آن رسيده ايده‌هايي را براي محتواي خود بپرورانيد. دراينجا چند ابزار مفيد در اين زمينه معرفي مي‌شوند:

1- HubSpot’s Website Grader: هرگاه بخواهيد ببينيد با بازاريابي كنوني خود درچه جايگاهي قرار گرفته‌ايد، اين ابزار بسيار خوب به كمك‌تان خواهد آمد. اين ابزار، از امور وبلاگي گرفته تا بازاريابي شبكه هاي اجتماعي ، حوزه‌هاي بسيار مهم بازاريابي شما را ارزيابي مي‌كند و با ارسال يك گزارش كامل، به شما امكان مي‌دهد تا هركدام از اين حوزه‌ها را تقويت كنيد. همچنين بااستفاده از اين ابزار مي‌توانيد نسبت به بهبود سئو وبسايت خود و نيز كشف ايده‌هاي محتوايي جديد اقدام نماييد.
2- HubSpot’s Blog Topic Generator: بااستفاده از اين ابزار، مي‌توانيد براي يك سال تمام، ايده‌هايي براي پست‌هاي وبسايت خود داشته باشيد. نويسندگان سايت ورزش 3 در خاطرات خود استفاده از اين ابزار را توصيه مي كنند. براي اين كار شما بايستي عناوين و عبارات كلي كه مي‌خواهيد درباره‌ي آن بنويسيد را در اين ابزار توليدكننده ايده محتوا وارد كنيد و آن، همه‌ي كارها را براي‌تان انجام خواهد داد.

گام ششم: انواع محتوايي را كه مي‌خواهيد توليد كنيد، انتخاب كنيد

شما براي توليد محتوا، گزينه‌هاي گوناگوني را مي‌توانيد انتخاب كنيد. دراينجا به چند مورد از محبوب‌ترين قالب‌هاي محتوا و نيز ابزارها و الگوهايي كه براي شروع مي‌توانيد استفاده كنيد، اشاره شده است.

۱. پست‌ها
پست‌هاي وبلاگي يا وبسايتي بايستي به‌طور مرتب منتشر شوند تا بتوانند بازديدكنندگان جديدي را جذب نمايند. اگر بخواهيم اغراق نكنيم 90 درصد سئوكاران استفاده از وبلاگ را توصيه مي كنند و مي توان گفت اغلب سايت ها مانند ديوار از اين روش به موفقيت رسيده اند. پست‌ها بايد محتواي ارزشمندي براي مخاطبان ايجاد كنند تا آنان براي اشتراك‌گذاشتن مطالب در رسانه‌هاي اجتماعي و ديگر وبسايت‌ها ترغيب شوند. پيشنهاد مي‌شود كه پست‌ها بين ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ كلمه باشند، البته اگر مخاطبان‌تان پست‌هاي كوتاه‌تر يا بلندتر را مي‌پسندند، برهمين اساس عمل كنيد.

۲. كتاب‌هاي الكترونيكي
مشتريان بالقوه مي‌توانند پس از ارائه اطلاعات تماس‌شان، كتاب‌هاي الكترونيكي را دانلود كنند. كتاب‌هاي الكترونيكي درمقايسه با پست‌هاي وبلاگ، طولاني‌تر و عميق‌ترند و به دفعات كمتري منتشر مي‌شوند. ممكن است بازديدكنندگان بخواهند پس از خواندن يك پست وبلاگ با وبسايت، اطلاعات تماس خود را براي دريافت يك كتاب الكترونيكي و كسب اطلاعاتي ارزشمندتر و مناسب براي كسب‌وكارشان، وارد كنند.

گام هفتم: محتواي خود را منتشر و مديريت كنيد

بيشتر مردم تنها به ثبت‌كردن تعطيلات عادي چون سال نو و عيد شكرگزاري در امور بازاريابي خود بسنده مي‌كنند، اما شما نبايد خود را تنها به اين رويدادهاي مهم محدود كنيد. چنانچه تعطيلات و رويدادهاي خاصي هستند كه براي گروهي از مخاطبان‌تان اهميت دارند، ارزش اين را دارد كه محتواي مربوطه را در وبلاگ يا شبكه‌ي اجتماعي خود منتشر كنيد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: آموزش، آموزش سايت، آموزش طراحي سايت، آموزش طراحي، آموزش ساخت سايت، آموزش ديجيتال ماركتينگ، آموزش بازاريابي، آموزش بازاريابي آنلاين، ديجيتال ماركتينگ، آموزش سئو، آموزش سئو سايت، آموزش بهينه سازي، آموزش بهينه سازي وب سايت، آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ | ۰۸:۴۱:۴۱ | نویسنده : امير روزي طلب | نظرات (0)نظرات (0)

بازي هاي ويديويي يك گام ديگر به حضور در المپيك نزديك شدند

شركت اينتل هم‌زمان با مسابقات المپيك 2020، مسابقاتي را با حضور بازي‌هاي Rocket League و Street Fighter V برگزار مي‌كند.

در سال‌هاي اخير بحث‌هاي زيادي پيرامون حضور بازي‌هاي ويديويي به‌عنوان يكي از رشته‌هاي مسابقات المپيك شكل گرفته است؛ بحث‌هايي كه موافقان و مخالفان زيادي دارند ولي به نظر مي‌رسد كم‌كم در حال حركت به سمتي هستيم كه شايد بتوان در دوره‌هاي بعدي المپيك شاهد حضور بازي‌هاي ويديويي هم بود. اتفاقي كه رويداد Intel World Open مي‌تواند به‌نوعي آغازگر آن باشد.

به‌گزارش The Esports Observer، كمپاني اينتل قصد برگزاري مسابقاتي بزرگ با حضور دو بازي راكت ليگ (Rocket League) و استريت فايتر 5 (Street Fighter V) را دارد و قرار است براي هركدام از اين دو بازي هم ۲۵۰ هزار دلار جايزه در نظر گرفته شود، يعني در مجموع ۵۰۰ هزار دلار جايزه براي مسابقاتي كه به فاصله‌ي كمي از المپيك ۲۰۲۰ شاهد برگزاري آن خواهيم بود. به گفته‌ي مارك سابوتنيك مدير بخش تجاري اينتل، اين دو بازي به اين علت انتخاب شده‌اند كه حتي مخاطبان آماتور هم مي‌توانند از تماشاي آن‌ها لذت ببرند و مسابقات داغ و مهيج اين دو بازي را به‌خوبي دنبال كنند و البته اين قضيه در مورد ساخته‌ي كپكام با ژاپني بودن بازي و حال و هواي مناسب آن براي المپيك توكيو هم تركيب مي‌شود.

مسابقات مقدماتي اين دو بازي در كشورهاي مختلف و به‌شكل آنلاين برگزار خواهد شد و پس از آن نوبت به دور بعدي مسابقات در ماه ژوئن ۲۰۲۰ مي‌رسد كه در شهر كاتوويتسه واقع در لهستان دنبال مي‌شود. در نهايت هم افراد برتر عازم ژاپن مي‌شوند تا به فاصله‌ي كمي تا زمان برگزاري المپيك در تاريخ ۲۴ جولاي ۲۰۲۰ (۳ مرداد ۱۳۹۹) در تالار موسيقي Zepp DiverCity واقع در توكيو به رقابت با يكديگر بپردازند.

در حالي‌كه هنوز تا حضور رسمي بازي‌هاي ويديويي در المپيك فاصله داريم، بازي‌هاي آسيايي از اين نظر عملكرد بهتري داشته‌اند و در بازي‌هاي آسيايي ۲۰۱۸ جاكارتا شاهد برگزاري مسابقاتي در اين زمينه بوديم؛ مسابقاتي كه البته با مدال‌هاي رسمي و تأثيرگذار در جدول مدال‌ها همراه نبودند، ولي در ۶ رشته‌ي مختلف از جمله Pro Evolution Soccer 2018، StarCraft II و League of Legends برگزار شدند و نمايندگان كشورمان هم در آن‌ها عملكرد مناسبي داشتند كه شامل يك نايب‌قهرماني در PES 2018 و مقام چهارمي در StarCraft II مي‌شد. در حال حاضر هم صحبت‌هايي مبني بر افزايش اهميت ورزش‌ هاي الكترونيك (Esports) و اهداي مدال‌هايي با ارزش واقعي در بازي‌هاي آسيايي ۲۰۲۲ به گوش مي‌رسد كه البته احتمال انجام اين كار خيلي هم زياد نيست.

در مورد المپيك هم تا امروز خبرهاي مختلفي را شاهد بوده‌ايم ولي با وجود اظهار اميدواري افرادي چون توني استانگه كه در انتخاب پاريس به‌عنوان ميزبان المپيك ۲۰۲۴ نقش داشت، رييس كميته‌ي بين‌المللي المپيك يعني توماس باخ همچنان علاقه‌ي زيادي به اين موضوع ندارد و خشن بودن بازي‌هاي ويديويي را عاملي براي عدم حضور آن‌ها در المپيك مي‌داند؛ موضوعي كه او در صحبت‌هاي سال گذشته‌ي خود هم به آن اشاره كرده و گفته بود:

هر بازي ورزشي كه با نبرد دو نفر همراه است خاستگاه خود را در عالم واقعيت دارد، ولي ورزش سعي مي‌كند آن‌ها را به شكلي متمدنانه نمايش دهد. اما موضوع بازي‌هاي ويديويي متفاوت است و وقتي شما با بازي خشني طرف هستيد كه در مورد كشتن ديگران است، نبايد انتظار حضور آن را در المپيك داشته باشيد.

البته با وجود صحبت‌هاي باخ، سال گذشته شاهد برگزاري مسابقاتي در ارتباط با ورزش‌هاي الكترونيك با همكاري اينتل در پيونگ‌چانگ كره‌جنوبي بوديم كه يك هفته قبل از المپيك زمستاني ۲۰۱۸ جريان داشت و تمركز آن روي StarCraft II بود. مدتي بعد از آن هم تيمو لوم، مدير بخش تلويزيون و بازاريابي كميته‌ي بين‌المللي المپيك از تمايل اين كميته به بررسي ورزش‌هاي الكترونيك به‌عنوان بخشي از مسابقات المپيك صحبت كرد.

منبع : https://kotaku.com/video-games-get-one-step-closer-to-being-in-the-olympic-1838044899


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گيم، اخبار تكنولوژي، تازه هاي ديجيتال، گيم، تكنولوژي، تازه هاي تكنولوژي، بازي جديد، تكنولوژي جديد، بازي، بازي جديد، اخبار بازي،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ | ۱۱:۱۷:۳۹ | نویسنده : امير روزي طلب | نظرات (0)نظرات (0)

بازاريابي influencer چيست؟

بازاريابي influencer چيست؟ (Influencer Marketing)يك استراتژي بازاريابي influencer موفقيت آميز به شما كمك مي كند تا برند خود را بيشتر در معرض ديد قرار دهيد، اعتبار ايجاد كنيد و همچنين با مخاطبان جديد ارتباط برقرار كنيد.اين استراتژي ( Influencer Marketing ) موجب هدايت ترافيك به سايت شما مي شود و مشتريان جديد را به سمت محصولات و خدمات شما سوق مي دهد.

بازاريابي تاثير گذار فوايد زيادي دارد اما از طرفي هم مي توانند يك استراتژي گيج كننده و پيچيده براي تنظيم، راه‌اندازي و مديريت باشد.اين يك پروژه زمان بر است و موانع شروع كار آن شامل موارد زيادي مي شود كه بايد قبل از شروع كار متوقف شوند.

بازاريابي تاثيرگذار ( Influencer Marketing ) چيست؟

بازاريابي influencer يك استراتژي است كه افرادي را كه تاثير زيادي در صنعت يك برند يا مخاطبان هدف دارند را در شناسايي مي كند.در يك استراتژي بازاريابي influencer يك برند با اين استراتژي همكاري مي كند و در آن  influencer موافقت مي كند تا مخاطبان آن ها را در معرض ديد پيام يا محتواي تجاري قرار دهد.influencer ها معمولاً مخاطب زيادي دارند و مشغول فعاليت هستند بنابراين هنگامي كه يك برند تجاري توسط يك influencer به اشتراك گذاشته مي شود يا از مطالب و پيام هاي آن ها استفاده مي كند، سود مي برد.در معرض ديد قرار داده شدن به برند تجاري اين امكان را مي دهد تا به روشي مثبت، طبيعي و معنادار در مقابل مخاطب هدف خود قرار بگيرد.

 

يكي از مثال هاي بازاريابي تاثيرگذار همكاري Pantene’s با Jada Pinkett Smith بازيگر است.Jada پيام خود را با مخاطبان خود به اشتراك گذاشت و توجه ۱.۲۳ ميليون دنبال كننده توييتر خود را به اين برند اختصاص داد.در حالي كه از يك سلبريتي در اين تعريف از استراتژي بازاريابي تاثير گذار استفاده مي شود، اما كمپين هاي influencer هميشه نبايد به افراد مشهور اعتماد كنند.
بازاريابي influencer در مورد رسيدن به وضعيت در معرض ديد قرار داده شده است، اما هميشه اينگونه نيست كه با افرادي كه بيشترين مخاطب را دارند كار كنيد، اين در مورد كار با افرادي است كه مخاطب مناسبي دارند، بنابراين شما مي توانيد با افرادي ارتباط برقرار كنيد كه به احتمال زياد با برند شما ارتباط مي گيرند.بنابراين چگونه يك influencer مناسب پيدا كرده و يك كمپين بازاريابي تاثير گذار موفق ايجاد كنيد؟

چگونه يك استراتژي بازاريابي تاثيرگذار ( Influencer Marketing ) ايجاد كنيد؟براي ايجاد و راه‌اندازي استراتژي بازاريابي تاثير گذار براي نام تجاري خود مراحل زير را طي كنيد:
اهداف خود را تعريف كنيد

مانند هر برنامه بازاريابي هوشمندانه با بيان اهداف خود شروع كنيد.اهداف خود را براي آنچه مي خواهيد با كمپين خود انجام دهيد تنظيم كنيد.تعيين اهداف در مراحل اوليه برنامه ريزي به شما در شكل‌گيري يك استراتژي سازگار، كمك مي‌كند و همچنين مي تواند ايده هايي در مورد معيارهايي كه بايد رديابي و نظارت داشته باشيد، به شما ارائه دهد تا ميزان موفقيت خود را در پايان كار اندازه گيري كنيد.برخي از اهدافي كه ممكن است بخواهيد براي استراتژي بازاريابي influencer خود در نظر بگيريد، شامل موارد زير است:
آگاهي ازبرند
افراد بيشتري را در جهت شناخت نام تجاري خود جذب كنيد.

براي مطالعه كامل اين مطلب و آگاهي بيشتر در مورد اين نوع بازاريابي روي لينك زير كليك كنيد..

https://webdaran.com/what-is-influencer-marketing/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: آموزش، آموزش سايت، آموزش طراحي سايت، آموزش طراحي، آموزش ساخت سايت، آموزش ديجيتال ماركتينگ، آموزش بازاريابي، آموزش بازاريابي آنلاين، ديجيتال ماركتينگ، آموزش سئو، آموزش سئو سايت، آموزش بهينه سازي، آموزش بهينه سازي وب سايت، آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ | ۱۰:۱۵:۵۳ | نویسنده : امير روزي طلب | نظرات (0)نظرات (0)

اولين ريتينگ بازيكنان فيفا ۲۰ اعلام شد – ۱۰ بازيكن برتر

اولين ريتينگ بازيكنان فيفا 20 توسط الكترونيك آرتز اسپورت از طريق شبكه‌هاي مجازي و صفحه اصلي اين بازي اعلام شد. آن‌ها اساس ريتينگ بازيكنان را عملكرد آنان در سال گذشته مي‌دانند و به همين طريق در بخش‌هاي مختلفي مثل سرعت و يا دريبل به آن‌ها امتياز مي‌دهند.

در فيفا 20 امسال ده بازيكن برتر به ترتيب ليونل مسي، كريستيانو رونالدو، نيمار، ادن هازارد، كوين دي بروينه، جان اوبلاك، ويرجيل فن دايك، محمد صلاح، لوكا مودريچ و مارك آندره ترشتگن هستند. به اين ترتيب رئال مادريد و ليورپول هركدام با داشتن دو بازيكن در اين ليست بيشترين تعداد بازيكن را دارند. براي مشاهده تمام صد بازيكن برتر مي‌توانيد از لينك استفاده كنيد.

منبع : https://www.ea.com/games/fifa/fifa-20/ratings/fifa-20-player-ratings-top-100


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گيم، اخبار تكنولوژي، تازه هاي ديجيتال، گيم، تكنولوژي، تازه هاي تكنولوژي، بازي جديد، تكنولوژي جديد، بازي، بازي جديد، اخبار بازي،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ | ۱۲:۲۸:۳۹ | نویسنده : امير روزي طلب | نظرات (0)نظرات (0)

اپل سه برنامه مطالعاتي جديد در حوزه سلامت معرفي كرد

اپل سه برنامه‌ي جديد مطالعاتي در زمينه‌ي پايش سلامت قلب، برنامه‌ي سلامت بانوان و برنامه‌ي سلامت شنوايي كاربران را معرفي كرد.

اپل امشب در رويداد معرفي آيفون ۱۱، هم‌زمان با معرفي اپل واچ سري ۵، سه برنامه‌ي مطالعاتي جديد در حوزه‌ي سلامت شامل برنامه‌ي سلامت شنوايي، برنامه‌ي مطالعاتي در حوزه‌ي سلامت بانوان و برنامه‌ي مطالعاتي در زمينه‌ي سلامت قلب را معرفي كرد.

كوپرتينونشين‌ها برنامه‌هاي مطالعاتي و تحقيقاتي خود را با همكاري مؤسسه‌هاي پيشرو در حوزه‌ي پزشكي پيش مي‌برند. اپليكيشن جديد Research، مرتبط با برنامه‌هاي تحقيقاتي و مطالعاتي اپل بيش‌ازپيش سلامت كاربران را مورد توجه قرار مي‌دهد. همان‌طور كه گفته شد سازمان‌هاي معتبري در حوزه‌ي مراقبت‌هاي بهداشتي و مؤسسه‌هاي معتبر پزشكي و دانشگاهي در برنامه‌هاي مطالعاتي جديد، اپل را ياري مي‌‌كنند. كاربران به‌زودي مي‌توانند اپليكيشن Research را به‌صورت رايگان از اپل استور دانلود كنند و به تمايل خود در اين برنامه‌ها مشاركت كنند.

جف ويليامز، يكي از مديران اپل در مورد برنامه‌هاي جديد اعلام كرد:

برنامه‌ي مطالعاتي اپل در زمينه‌ي سلامت قلب به نام Apple Heart Study، تأثير مثبتي بر تحقيقات پزشكي در حوزه‌ي سلامت قلب خواهد داشت. آيندگان مي‌توانند از نتايج چنين تحقيقاتي سود ببرند. اپل، در سطح گسترده‌تري تحقيقات حوزه‌ي سلامت را دنبال مي‌كند و بيش‌ازپيش خود را نسبت به سلامت كاربران متعهد مي‌داند.

دربرنامه‌ي تحقيقاتي و مطالعاتي Apple Heart and Movement، وضعيت قلب كاربر در حالت‌هاي مختلف از جمله حين پياده‌روي يا در حالت‌هاي بدون تحرك پايش مي‌‌شود.

يكي ديگر از برنامه‌هاي مطالعاتي اپل، به سلامت بانوان مربوط مي‌شود. برنامه‌ي مطالعاتي Women’s Health با همكاري دانشكده‌ي چان هاروارد و مؤسسه ملي علوم بهداشت محيط زيست ايالات متحده آمريكا (NIEHS) راهبرد خواهد شد. ظاهرا، اين نخستين برنامه‌ي طولاني‌مدت اپل براي بررسي سلامت بانوان است كه موضوعاتي ازجمله زايمان، ناباروري، پوكي استخوان، يائسگي، دوره‌هاي قادگي و در كل سلامت بانوان را مورد توجه قرار مي‌دهد.

يكي ديگر از برنامه‌هاي مطالعاتي اپل به حوزه‌ي سلامت شنوايي كاربران توجه نشان مي‌‌دهد. برنامه‌ي مطالعاتي ‌Hearing Health، براي نخستين بار توسط كوپرتينونشين‌ها اجرايي مي‌شود. داده‌‌هاي مربوط به عادت‌هاي شنيداري كاربران جمع آوري شده و در نهايت داده‌‌هاي مطالعاتي دراختيار سازمان بهداشت جهاني نيز قرار داده خواهد شد. يكي از اهداف اپل در دنبال كردن چنين تحقيقي، توجه به سلامت حوزه‌ي شنوايي كاربران است.

اپل قصد دارد با پايش عادت‌‌هاي شنيداري كاربران و جمع آوري داده‌هاي مربوط به اين حوزه، بروز مشكلاتي همچون ناشنوايي كامل يا مشكلات شنيداري در اثر استفاده‌ي نادرست از دستگاه‌هاي مختلف را به‌ حداقل برساند. ميليون‌ها كاربر جوان دراثر استفاده‌ي نادرشت از محصولات صوتي، دچار مشكلات شنوايي مي‌شوند. برخي از آن‌ها حتي دچار ناشنوايي دائمي مي‌شوند.

اپل قصد دارد در كنار سازمان بهداشت جهاني، استانداردهاي جديدي در حوزه‌ي شنيداري تبيين كند تا بروز چنين مسايلي به حداقل برسد.

منبع : https://9to5mac.com/2019/09/10/apple-launching-three-new-research-studies-including-hearing-cycle-tracking-heart-and-movement/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گيم، اخبار تكنولوژي، تازه هاي ديجيتال، گيم، تكنولوژي، تازه هاي تكنولوژي، بازي جديد، تكنولوژي جديد، بازي، بازي جديد، اخبار بازي،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ | ۰۹:۵۱:۰۷ | نویسنده : امير روزي طلب | نظرات (0)نظرات (0)

سئو داخلي سايت چقدر مهم است؟

سئو يك تكنيك فوق العاده براي جذب ترافيك بيشتر به سايت شما و افزايش رتبه ي آن در موتور هاي جستجو مي باشد. يكي از بخش هاص سئو، سئوي داخلي است كه اهميت بسيار زيادي براي سايت دارد.

سئو داخلي سايت چقدر مهم است؟
همه استراتژي هاي سئو بر پايه كسب بهترين رتبه ممكن، در موتورهاي جستجو بنا شده اند. براي رسيدن به اين هدف، هميشه سعي ميكنيم وبسايت هايي را توسعه داده و طراحي كنيم كه با الگوريتم هاي گوگل سازگار باشند. در واقع اگر قرار بود به ساده ترين شكل، سئو را توضيح دهيم، توضيح آن ميشد همين چند خطي كه الان بيان كرديم.
فاكتورهاي الگوريتم هاي گوگل كه باعث تعيين رتبه سايت شما ميشوند را ميتوان به دو دسته تقسيم كرد : فاكتورهاي On-Page يا داخلي و فاكتورهاي Off-Page يا خارجي. رعايت تعادل در انجام اين دو اصل باعث مي شود سايتي مانند  ورزش 3 به اين حد از موفقيت دست يابد. در مقاله مختصر امروز به بررسي تفاوت اين دو و اهميت On-Page SEO يا همان سئوي داخلي سايت خواهيم پرداخت و عوامل اصلي موثر در بهبود سئو داخلي سايت را بررسي خواهيم نمود.
سئو داخلي و سئو خارجي سايت

همه فاكتورهاي سئو داخلي سايت يا همان On-Page SEO به عناصر موجود در خود وبسايت شما بستگي دارند. از بين اين موارد ميتوان به پياده سازي فني و كيفيت كدنويسي سايت، ساختار و نما، محتوا و طراحي كاربر پسندانه ي سايت اشاره كرد.

از طرف ديگر، همه فاكتورهاي تعيين كننده در سئو خارجي سايت يا Off-Page SEO به موارد بيرون از وبسايت شما وابسته هستند. مثلا تعداد لينك هايي كه از سايت هاي ديگر دريافت كرده ايد و يا فعاليت هايي كه در شبكه هاي اجتماعي انجام ميدهيد. رعايت اصول سئو در سفارش طراحي سايت فروشگاهي اهميت بالايي دارد چرا كه سئو است كه شما را به فروش بيشتر مي رساند. در صورتي كه تمركز خود را روي سئوي خارجي قرار داده باشيد و به دنبال دريافت بك لينك هاي بيشتر به سايتتان باشيد، همواره بايد مرتبط بودن لينك هاي دريافتي با زمينه كاري خود را مد نظر داشته باشيد تا بتوانيد بهترين نتايج را در زمينه سئو و پديدار شدن در نتايج بالا تر جستجو، كسب كنيد.

اهميت سئو داخلي يا On-Page SEO

سئو داخلي شامل مواردي است كه تحت كنترل شما هستند. وقتي شما صاحب يك وبسايت هستيد، ميتوانيد موارد فني و كيفيت محتواي خود را به طور كامل تحت كنترل خود داشته باشيد. بنابراين با توجه به امكان رفع هر نوع مشكل در زمينه سئوي داخلي، وقت گذاشتن روي اين بعد از سئو، اهميت فراواني دارد. ميتوان اينطور گفت كه وقتي شما سايتي با كيفيت و ارزشمند را راه اندازي كنيد، بدون شك ميتوانيد انتظار داشته باشيد كه در موتورهاي جستجو، رتبه مناسبي را كسب كنيد.

در اين رابطه اشاره به اين نكته بسيار جالب است كه بهبود سئوي داخلي، ميتواند به طور اتوماتيك به بهبود سئو خارجي سايت نيز منجر شود.اكثر سايت هاي معتبر مانند نماشا با رعايت اين اصل به لينك يك گوگل دست يافتند. مثلا وقتي محتواي خوبي در سايت خود درج كرده باشيد، سايت هاي ديگر با اشتياق و علاقه به محتواي درج شده در سايت شما لينك خواهند داد و از آن به عنوان يك مرجع مناسب استفاده خواهند كرد.
اصول حائز اهميت و فاكتورهاي موثر در سئو داخلي سايت

به طور كلي در مبحث سئوي داخلي ميتوان به سه موضوع حائز اهميت اشاره كرد. رعايت اين سه موضوع ميتواند به شكل چشمگيري باعث بهبود رتبه وبسايت شما در نتايج جستجو شود. در ادامه به اين موارد اشاره خواهيم كرد:

كيفيت فني سايت

كيفيت كدنويسي سايت شما موضوعي بسيار مهم و حائز اهميت است. از طرف ديگر بهتر است مواردي مثل فايل robots.txt را در سايت خود بررسي كنيد و اطمينان حاصل كنيد كه به صورت سهوي، از دسترسي خزنده هاي موتورهاي جستجو، جلوگيري به عمل نياورده باشيد.

اگر از وردپرس استفاده ميكنيد، كار شما در اين بخش نسبتا آسان است. وردپرس به صورت پيشفرض سازگاري بسيار خوبي با موتورهاي جستجو دارد. در اين زمينه براي افزايش كيفيت سايت خود و بهبود سئو ميتوانيد از افزونه اي مانند Yoast SEO نيز بهره بگيريد. در واقع در صورت به كارگيري وردپرس در كنار افزونه سئوي yoast بيشتر موارد عمومي مربوط به سئوي داخلي، در سايت شما به خوبي به اجرا در خواهد آمد و نيازي نيست كه نگران موضوع خاصي باشيد. توجه داشته باشيد كه اولين قدم اشتباه شما در سئو آخرين قدم شماست پس اگر علم و تجربه كافي در اين زمينه نداريد به شما پيشنهاد مي كنيم سئو خود را به شركت هاي معتبر بسپاريد براي مشاهده قيمت انجام اين امور نيز مي توانيد ليست تعرفه سئو سايت را با دقت مطالعه بفرماييد و بسته به نوع نياز هاي خود يكي از آنها را برگزينيد.

در ادامه ما توصيه ميكنيم كه هرچند اين روزها اكثر قالب ها از كيفيت لازم در كدنويسي بهره مند هستند اما در زمينه انتخاب قالب مناسب براي سايت خود هم دقت لازم را به خرج دهيد. هميشه قالبي را انتخاب كنيد كه ساختار كدنويسي مناسب و معتبري داشته باشد و از انتخاب قالب هاي سنگين كه باعث افزايش زمان بارگذاري سايت شما ميشوند نيز پرهيز كنيد.

درج محتواي ارزشمند در سايت

دليل بازديد كاربران از سايت شما، وجود محتوايي است كه براي آنها داراي ارزش مطالعه و خواندن باشد. نه تنها كاربران شما، بلكه گوگل هم محتواي سايت شما را ميخواند و بر اساس كيفيت مطلب، رتبه شما را در نتايج جستجو تعيين ميكند. بنابراين براي درج محتواي ارزشمند در سايت خود وقت بگذاريد. اين موضوع براي سايت هايي مانند فيليمو بسيار مهم است چرا كه هدف اصلي مخاطب آنها مطالعه مطلب و متن است. اينكه شما هر روز در سايتتان مطلب درج كنيد ولي اين مطلب فاقد ارزش باشد اصلا شيوه مناسب و جالبي نيست. شايد بهتر باشد كه هر هفته تنها يك مطلب در سايتتان درج كنيد ولي مطلبي كه جهت انتشار در سايتتان انتخاب ميكنيد از كيفيت، محتوا و طول مناسب برخوردار باشد.
تجربه كاربري مناسب

هميشه سايتتان را با در نظر گرفتن تجربه كاربران از به كار گيري امكانات موجود در سايت، طراحي كنيد. كاربران بايد بتوانند سايت شما را درك كرده و از امكانات آن به آساني بهره بگيرند. گشت و گذار در سايت شما، جستجو و يافتن محتواي مورد نظر هر كاربر در سايت، ميبايست تا حد ممكن آسان باشد. و از همه مهم تر، همه اين موارد بايد با سرعت مناسب صورت بگيرد. اگر وبسايت شما از سرعت مناسبي برخوردار نباشد، كاربران از انتظار براي بارگذاري محتواي مورد نظرشان پشيمان شده و سايت شما را ترك خواهند كرد. اين اصل به خوبي در سايت ديجي كالا رعايت مي شود تا سرعت به شدت افزايش يابد و هيچ كاربري از دست نرود از طرفي ديگر اگر وبسايتتان را در نهايت زيبايي طراحي كرده باشيد ولي به كار گيري امكانات موجود در آن براي كاربران شما دشوار باشد، باز هم مخاطبين خود را از دست خواهيد داد.

بنابراين در طراحي سايت خود تا حد ممكن، خودتان را به جاي كاربر خود قرار دهيد. هر امكاني كه به وبسايت خود اضافه ميكنيد، از خودتان سوال كنيد كه آيا وجود اين امكان به سود كاربر شما خواهد بود؟ دقيقا با پرسيدن همين سوال و قرار دادن خودتان به جاي كاربر، هميشه ميتوانيد از كيفيت تجربه كاربري يا (UX) در سايتتان اطمينان حاصل كنيد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: آموزش، آموزش سايت، آموزش طراحي سايت، آموزش طراحي، آموزش ساخت سايت، آموزش ديجيتال ماركتينگ، آموزش بازاريابي، آموزش بازاريابي آنلاين، ديجيتال ماركتينگ، آموزش سئو، آموزش سئو سايت، آموزش بهينه سازي، آموزش بهينه سازي وب سايت، آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو،


ادامه مطلب
تاريخ : ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ | ۰۹:۱۲:۵۷ | نویسنده : امير روزي طلب | نظرات (0)نظرات (0)
[ ۱ ][ ۲ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By blognama.ir:.