ديجيتال ماركتينگ

ديجيتال ماركتينگ

ديجيتال ماركتينگ

طراحي فلت و طراحي متريال، چه تفاوت هايي بين اين دو نوع طراحي وجود دارد؟

اگر با مفاهيم طراحي سايت آشنا باشيد، مطمئنا در تمايز بين طراحي متريال و طراحي فلت دچار چالش خواهيد شد. طراحي متريال، زباني جديد در طراحي سايت است كه گوگل در يكي از كنفرانس هاي خبري خود آن را معرفي كرده است.

 

در روش طراحي سايت فلت تا حد امكان از سايه ها و گراديان رنگي استفاده نشده و اجزاي اصلي صفحه سايت با استفاده از رنگ هاي يك دست و درخشان در كنار فونت هاي خوانا به نمايش گذاشته مي شوند. 
اما به راستي چه تفاوت هايي بين اين دو شيوه طراحي وجود د ارد؟ كدام يك بر ديگري ارجحيت دارد؟ در حقيقت، يكي از نگراني هاي طراحان مبتدي، تشخيص به موقع تفاوت هاي ميان اين دو نوع سبك از طراحي مي باشد. در اين مقاله قصد داريم به برخي از تفاوت هاي عمده بين طراحي متريال و طراحي فلت بپردازيم.

اسكوئومورفيسم در طراحي سايت به چه معناست؟
اسكوئومورفيسم ، در طراحي به معناي ميزان تقليد طرح از جهان فيزيكي است. دراين رويكرد معمولا، ابزارهاي آنلاين ساخته شده در صورتي ايده آل هستند كه براي ابراز خود تداعي گر يك ابزار فيزيكي باشند! اسكومورفيسم درست نقطه مقابل طراحي فلت است. در اسكومورفيسم تلاش مي شود فضاي سه بعدي پيرامون را براي كاربر در تجربه اي مجازي بازسازي كرد. 
موضوع اصلي با اين نوع از طراحي ها اين است كه اغلب زياد از حد هستند تا آنجا كه المان هاي طراحي ديگر جالب و مفيد نيستند و در عين حال عملكرد سايت يا اپليكيشن را مسدود ميكنند.
كليد اصلي اجتناب از ناكامي، بدون توجه به استايل طراحي كه شما برگزيده ايد، رعايت اصول طراحي سايت است. با رعايت اصول طراحي بدون شك شما نيز مي توانيد به جايگاه سايت هايي همچون نماشا دست يابيد. اگر شما در آغاز انتخاب كنيد كه چه نوع طراحي را ميخواهيد پياده سازي كنيد، محصول نهايي عذاب آور خواهد بود. درعوض، در آغاز به هدف نهايي سايت فكر كنيد و اينكه كاربران چگونه به اهدافشان خواهند رسيد. اگر اينكار را انجام ندهيد، هيچ استايلي نميتواند پروژه شما را نجات دهد.

طراحي فلت (تخت) در طراحي سايت
طراحي فلت، در بسياري از جهات، طراحي ساده به اصول اوليه است طراحي فلت نوعي طراحي سايت است، خالي از هر گونه المان سه بعدي. اين طراحي هرگونه سليقه‌ي سبكي‌ را كه سعي كند تصور معادلي از دنياي واقعي بدهد را حذف مي‌كند مانند سايه هاي عميق، شيب و بافت. طراحي سايت فلت صرفا بر فعل و انفعال آيكون ها، تايپوگرافي، و رنگ متمركز شده است. به طور مثال طراحي گذشته سايت نمناك به اين حالت بود . طراحي سايت فلت بصورت منحصر به فردي براي نخستين بار اينترنت و نيازهاي كاربران آن را با دكمه ها و طرح هاي رنگي ساده در راستاي كارآمدي و درك و شناسايي سريع عناصر و آيكون هاي نرم افزار ارائه نمود. يكي از اولين سبك هاي منسجم ساخته شده با هدف و براي رسانه هاي ديجيتال است.

 

ويژگي و هدف اصلي در استفاده از سبك طراحي فلت ، پياده سازي و رعايت دقيق اصول كاربردپذيري ، دسترسي پذيري و معماري محتوا و اطلاعات به شكلي كاملا بهينه و پايدار است . اگر به دنبال كمك براي طراحي سايت به صورت فلت هستيد مقالات بازاريابي ديجيتال چيست را دنبال كنيد . اينكه در اين سبك طراحي ما از فضاهاي باز و المان هاي نسبتا بزرگ استفاده ميكنيم بدين دليل هست كه آن چيزي را در اختيار مخاطب قرار دهيم كه دقيقا به آن نياز خواهد داشت و با صرف نظر از زرق و برق هاي گرافيكي آنچناني كه در سال هاي گذشته و چه بسا حال حاضر هم استفاده ميشود دور شويم و به يك نكته جامع برسيم كه اولين و تنها چيزي كه از ساير موارد در طراحي صفحات وب و اپليكيشن ها اهميت دارد محتوا بر اساس نياز مخاطب مي باشد. در ادامه برخي از مزايا و معايب طراحي فلت را با شما به اشتراك مي گذاريم:

مزايا طراحي فلت در طراحي سايت
1-اصول طراحي المان هاي فلت به راحتي به صورت قالب هاي واكنشگرا سازماندهي مي شوند
2-طرح ساده مي شود ، عناصر غير ضروري گرافيكي و متحرك حذف شده و نتيجه آن كاهش زمان بارگذاري است. 
3-حذف تمام گزينه هاي طراحي غير ضروري ، موجب تسهيل طراحي سايت و سريع تر شدن روند پروژه است . همچنين اين امر باعث كاهش سرعت لود سايت مي شود كه براي سايت هاي سنگين مثل مديسه بسيار مهم است .
4-فقدان عناصر اسكوئومورفيك مي تواند خواندن و درك مطالب سايت را ساده تر نمايد و آن را سرعت بخشد. 
5-همچنين تمام گزينه هاي طراحي غير ضروري را حذف مي كند و باعث تسهيل طراحي سريع سايت مي شود.
6-طراحي هاي فلت، بي نهايت قابل انطباق بوده و به راحتي مي توان آن ها را تبديل به ريسپانسيو كرد.

معايب طراحي فلت در طراحي سايت
1-طراحي فلت شما را محدود به اشكال و آيكن هاي ساده و رنگ ها مي نمايد. 
2-اگر بيش از حد از آن بهره گرفته شود هويت سايت نيز به زبان ساده يك دست و يكنواخت و تكراري مي شود. 
3-برخي از سايت ها يا برنامه ها نياز به راهنمايي بصري و گرافيكي پيچيده اي دارند تا كاربر را از طريق فرآيند هدايت كند، كه يكي از نقاط مهم شكست طراحي فلت به حساب مي آيد. يكي از شكايات رايج اين است كه عدم سايه افتادن و لبه هاي بلند مي تواند دشوار باشد كه دكمه هاي قابل كليك را جدا از گرافيك برداري هاي استاتيك قرار دهيد.
4-هرج و مرج موجود در طراحي فلت مي تواند براي ايجاد يك وب سايت يا اپ موبايل اصلي و اورجينال سخت و مشكل ساز باشد.

 

طراحي متريال در طراحي سايت

اگر بخواهيم در يك جمله بگوييم متريال ديزاين چيست، مي‌توانيم بگويم متريال ديزاين نسخه مكتوب، مستند و علمي طراحي فلت هست. اين طراحي توسط گوگل به وجود آمده. همه اصول طراحي‌ آن، بند به بند توسط گوگل طراحي شده و همه‌ي تغييرات مفهومي‌ توسط گوگل هدايت و كنترل شده است.  اين كنترل شدن ها باعث تاييد شدن از جانب گوكل و در نتيجه موفقيت سايت هايي همچون ورزش 3 ميشود .منتقدان طراحي فلت استدلال مي كنند كه بيش از حد براي از بين بردن تمام زواياي اسكوئومورفيسم تلاش ميكند.
طراحي فلت بنظر آنها بيش از حد راديكالي است. طراحي متريال وارد شد تا محور Z را به وب بازگرداند. مجموعه اي از استانداردهاي طراحي توسط Google در يك سند گنجانده شده است چاشني اسكوئومورفيسم كمي به طراحي فلت افزوده شود، ولو با شناور ساختن چند طرح فلت در يك قاب.

مزاياي طراحي متريال در طراحي سايت
1-آرايش 3 بعدي آن ايجاد تعامل با كاربر را ساده تر مي كند. به عنوان مثال از سايه ها براي نشان دادن ترتيب لايه ها استفاده مي شود.
2-بر خلاف طراحي فلت ، طراحي متريال داراي مجموعه اي از دستورالعمل هاي دقيق و خاص هستند.
3-اگر در زمينه طراحي وب سايت فروشگاهي و توسعه و طراحي برنامه موبايل هستيد ، طراحي متريال مي تواند يك طراحي يكپارجه و ريسپانسيو براي تمام دستگاه ها ارائه دهدو يك راهكار مناسب براي توسعه برند شماست
4-اين نوع طراحي مناسب براي اصول انيميشين سازي است و بايد به صورت دستي اجرا گردد.

معايب طراحي متريال در طراحي سايت
1-جدا از اين كه طراحي متريال را دوست داريد يا نه ، اين روند طراحي به دست و پاي گوگل گره خورده است و اين خوب نيست. هويت منحصر بفرد و يكتا را از روح سايت مي گيرد.
2-طراحي متريال باعث پايبندي توسعه دهندگان به مواد و مفاد دستور العمل ها و كاهش خلاقيت فردي در پروژه مي شود.

نتيجه گيري
در واقع نمي توان گفت طراحي متريال الويت بيشتري نسبت به طراحي فلت دارد. هر دو بسيار مينيمال و زيبا هستند. ممكن است با خودتان فكر كنيد كه طراحي فلت كاربرد بيشتري در طراحي وب سايت دارد اما اصلا اينچنين نيست. در مورد طراحي انيميشن ها به طراحي متريال نياز داريد. تنها چيزي كه بايد به آن فكر كنيد، نمايي كاربر پسند در وب سايت و ادغام اين دو نوع سبك و يا به عبارتي بهتر، زبان طراحي است.
بسياري از طراحان مجرب ، طراحي با استفاده از سبك طراحي فلت را ترجيح مي دهند. و اين سايت ها نيز به موفقيت رسيده اند سايت جام نيوز يكي از نمونه هاي كاربردي در اين زمينه است . بارگيري با استفاده از اين سبك طراحي، بسيار سريع تر صورت مي گيرد زيرا در نماي انيميشن براي اين كه تصاويربرجسته تر شوندف قطعا زمان بارگيري تصوير و فيلم نيز افزايش خواهد يافت. اگر علاقه اي به طراحي انيميشن هاي گرافيكي نداريد، توصيه مي كنيم سراغ طراحي فلت برويد. ولي چنانچه به فكر راه اندازي يك وب سايت فانتزي باشيد، طراحي متريال بهترين ايده مي باشد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: آموزش، آموزش سايت، آموزش طراحي سايت، آموزش طراحي، آموزش ساخت سايت، آموزش ديجيتال ماركتينگ، آموزش بازاريابي، آموزش بازاريابي آنلاين، ديجيتال ماركتينگ، آموزش سئو، آموزش سئو سايت، آموزش بهينه سازي، آموزش بهينه سازي وب سايت، آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو،


ادامه مطلب
تاريخ : ۱۲ آبان ۱۳۹۸ | ۰۶:۱۱:۴۲ | نویسنده : امير روزي طلب | نظرات (0)نظرات (0)

موبايل ماركتينگ يا بازاريابي موبايلي چيست؟

موبايل ماركتينگ يا بازاريابي موبايلي ( Mobile Marketing ) استراتژي بازاريابي ديجيتالي چند كاناله‌اي است كه هدف آن دستيابي به مخاطبان هدف در تلفن‌هاي هوشمند ، تبلت‌ها و ساير دستگاه‌هاي همراه آن‌ها ازطريق وب‌سايت‌ها ، ايميل ، SMS و MMS ، رسانه‌هاي اجتماعي و اپليكيشن‌ها است.
تلفن همراه شيوه‌ي تعامل مردم با برندها را دگرگون كرده است.امروزه تمام كارهايي را كه مي‌توان با رايانه‌ روميزي انجام داد، در دستگاه‌هاي همراه هم در دسترس هستند.
انجام تمام كارهايي مانند مشاهدهٔ ايميل‌ها ، بازديد از وب‌سايت و خواندن مطالب، در صفحه‌ نمايش كوچك دستگاه‌هاي همراه نيز امكان‌پذير است.
جالب است بدانيد كه ۸۰٪ كاربران اينترنت ، گوشي هوشمند دارند.
چرا موبايل ماركتينگ اهميت دارد؟
پلتفرم‌هاي موبايل مانند گوشي‌هاي هوشمند و تبلت‌ها تا۶۰٪ از زماني را كه كاربران در ايالات متحده در رسانه‌هاي ديجيتالي مي‌گذرانند ، ميزباني مي‌كنند.

گوگل اعلام كرده است كه از پايان سال ۲۰۱۵ ميزان جستجو با گوشي‌هاي تلفن همراه از تعداد جستجوهايي كه توسط رايانه‌هاي روميزي انجام مي‌شود ، فراتر رفته است.

براي تبليغات موبايلي مؤثر ، به درك مخاطبان خود ، طراحي محتوا با درنظر داشتن پلتفرم‌هاي موبايل ماركتينگ چيست و چرا اهميت دارد و استفاده‌ راهبردي از بازاريابي SMS/MMS و اپليكيشن‌هاي موبايل نياز داريد.

 

استفاده از SMS و MMS در بازاريابي موبايلي يا ( Mobile Marketing )
SMS و MMS از كانال‌هاي بسيار قدرتمند در بازاريابي موبايلي هستند كه پيام‌هاي تبليغاتي را مستقيما در اختيار كاربران موبايل قرار مي‌‌دهند.
نكات استفاده از SMS

همچنين بررسي‌ها نشان داده پيغام متنيِ ارسال‌شده از طريق SMS يا پيام كوتاه ، ۸ برابر بيشتر در جذب توجه مخاطب اثر دارد.در آمريكا ۵۰ درصد مشتريان ، خريدهاي خود را براساس SMSهاي دريافتي‌شان انجام مي‌دهند.
ارسال SMS نوعي بازاريابي مستقيم است كه در آن ارتباط بي‌واسطه از طريق موبايل با مخاطب برقرار مي‌شود ؛ از اين رو بايد ملاحظاتي را در اجراي آن در نظر گرفت :

بهتر است پيام‌هاي متني كمتر از ۱۶۰ كاراكتر تنظيم شوند.
جملات واضح و شفاف باشند و در آن‌ها از اختصارِ بيجا استفاده نشود.
متن پيام محترمانه باشد و فرستنده‌ي پيام براي مخاطب ، مشخص باشد.
در اينجا نيز CTA يا همان فراخوان مخاطب بايد با مهارت خاصي در متن پيام تنظيم شود.

نكات استفاده از MMS
MMS يا پيام‌هاي چند رسانه اي راه ديگري براي برقراري ارتباط مستقيم با مخاطبان موبايل است.محتواي پيام‌هاي MMS ممكن است متن ، عكس ، ويدئو ، صوت ، GIF و… باشد.تنوع و گستره‌ وسيع امكانات در MMS ، باعث مي‌شود بتوان پيام‌هايي اختصاصي براي برند ايجاد كرد.اين پيام‌هاي اختصاصي سبب مي‌شود پيام چند رسانه اي ، نسبت به ساير كمپين‌هاي بازاريابي ، در جايگاه برتري قرار بگيرد.پيام‌هاي ارسالي در اين روش ، ذهن مخاطب را بيشتر درگير مي‌كند و كارايي آن ۲۰درصد بيشتر از SMS است.محتواي پيام‌ها در اين روش ، هشت برابر بيشتر در رسانه‌هاي اجتماعي به اشتراك گذاشته مي‌شود.

نكات تكميلي.....براي مطالعه مطلب كامل روي لينك زير كليك كنيد...
https://webdaran.com/what-is-mobile-marketing/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: آموزش، آموزش سايت، آموزش طراحي سايت، آموزش طراحي، آموزش ساخت سايت، آموزش ديجيتال ماركتينگ، آموزش بازاريابي، آموزش بازاريابي آنلاين، ديجيتال ماركتينگ، آموزش سئو، آموزش سئو سايت، آموزش بهينه سازي، آموزش بهينه سازي وب سايت، آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو،


ادامه مطلب
تاريخ : ۴ آبان ۱۳۹۸ | ۱۰:۳۶:۰۴ | نویسنده : امير روزي طلب | نظرات (0)نظرات (0)

اولين قهرمان جديد Overwatch 2 با نام Sojourn معرفي شد

در جريان نمايشگاه بليزكان ۲۰۱۹، شركت بليزارد اينترتينمنت قهرمان Sojourn را براي Overwatch 2 معرفي كرد.


دقايقي پيش در جريان تريلر مراسم افتتاحيه بليزكان 2019، بازي Overwatch 2 با انتشار يك تريلر سينمايي زيبا معرفي شد. همچنين پس از آن تريلر گيم‌پلي بازي هم به‌نمايش گذاشته شد. در جريان نسخه دوم شاهد اضافه شدن حالت PvE و همچنين شخصي‌سازي قهرمان‌ها هستيم. جف كپلن، كارگردان Overwatch، در ادامه صحبت‌هاي خود در مورد Overwatch 2 پس از مراسم افتتاحيه، از اولين قهرمان جديد اين بازي رونمايي كرد.

باتوجه‌به جديدترين اخبار بازي، در گذشته شايعاتي از Sojourn در جريان داستان ساير كاراكترها و اسطوره‌شناسي اورواچ به‌گوش مي‌رسيد و حال مشخص شده است كه اين قهرمان را در نسخه دوم مشاهده خواهيم كرد. جف كپلن، اعلام كرد كه اطلاعات بيشتري از Sojourn در بليزكان ۲۰۱۹ منتشر نخواهد شد، اما باتوجه‌به اطلاعاتي كه در گذشته مشخص شده، وي يكي از كاپيتان‌هاي اورواچ به‌حساب مي‌آيد كه دركنار سولجر 76، وينستون، تريسر و ساير اعضاي تيم اورواچ مبارزه كرده است.

همچنين در جريان تريلر داستاني Recall كه به كاراكتر وينستون مربوط مي‌شود و همچنين تريلر كوتاه Ana، شاهد حضور Sojourn هستيم. متاسفانه هنوز اطلاعاتي از مهارت‌هاي اين قهرمان در دسترس نيست.

منبع : https://www.gamespot.com/articles/next-hero-confirmed-for-overwatch-2-sojourn/1100-6471096/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گيم، اخبار تكنولوژي، تازه هاي ديجيتال، گيم، تكنولوژي، تازه هاي تكنولوژي، بازي جديد، تكنولوژي جديد، بازي، بازي جديد، اخبار بازي،


ادامه مطلب
تاريخ : ۱۱ آبان ۱۳۹۸ | ۰۵:۵۵:۳۷ | نویسنده : امير روزي طلب | نظرات (0)نظرات (0)

ايرپاد پرو با قابليت حذف نويز و قيمت 249 دلار معرفي شد

ايرپاد پرو از راه رسيد. اين هدفون بي سيم داراي طراحي جديدي بوده از قابليت نويز كنسلينگ بهره مي برد. قيمت ايرپاد پرو اپل برابر با 249 دلار است.

شركت اپل از هدفون بي سيم جديد خود با قابليت حذف صداهاي مزاحم رونمايي كرد. اين هدفون جديد قيمتي برابر با 249 دلار دارد و از تاريخ 30 اكتبر وارد بازار مي شود. خريداران از امروز مي توانند اين هدفون را پيش خريد كنند. ميكروفن هاي مورد استفاده در اين هدفون قادر به شناسايي صداي محيط بوده و آن را حذف مي كنند. سيستم مورد استفاده در اين محصول مشابه با سيستم نويز نسلينگ Beats Solo پرو جديد است.
اپل اعلام كرده سيستم نويز كنسلينگ اين هدفون هر ثانيه، تا 200 بار تنظيم مي شود. اين هدفون كيفيت صوتي بالايي دارد و از ويژگي اكولايزر تطبيقي بهره مي برد. برخلاف ايرپاد استاندارد، نسخه پرو آن درون گوش قرار مي گيرد. اپل به اين موضوع اشاره كرده كه براي هدفون جديد خود، يك نرم افزار تست صدا در نظر گرفته كه به كاربر انتخاب سري مناسب را گوشزد مي كند.

ايرپاد پرو اپل مانند نسل دوم ايرپاد از قابليت شارژ بي سيم و دستور صوتي Hey Siri پشتيباني مي كند. بر اساس اعلام اپل، اين هدفون بي سيم جديد تا 4.5 ساعت شارژدهي دارد، البته قاب آن مي تواند شارژ موردنياز تا 24 ساعت را فراهم كند. اين هدفون بي سيم جديد اپل در برابر نفوذ آب و همچنين عرق مقاوم است؛ بنابراين مي توان از آن در باشگاه استفاده كرد. اين هدفون با كابل لايتنينگ شارژ مي شود، البته در جعبه آن شاهد حضور كابل لاتنينگ به USB-C هستيم.

در حالي اپل قابليت حذف صداهاي مزاحم را به هدفون بي سيم خود اضافه كرده كه در گذشته، شركت هايي مانند سوني و Bose هدفون هاي خود با اين قابليت را وارد بازار كرده بودند. براي مثال هدفون 1000X M3 سوني با قابليت نويز كنسلينگ قيمتي برابر با 229 دلار دارد.

منبع : https://www.theverge.com/2019/10/28/20936454/apple-airpods-pro-new-release-date-price-noise-cancellation-design-immersive-sound


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گيم، اخبار تكنولوژي، تازه هاي ديجيتال، گيم، تكنولوژي، تازه هاي تكنولوژي، بازي جديد، تكنولوژي جديد، بازي، بازي جديد، اخبار بازي،


ادامه مطلب
تاريخ : ۷ آبان ۱۳۹۸ | ۰۸:۳۳:۰۳ | نویسنده : امير روزي طلب | نظرات (0)نظرات (0)

بازي Ghost of Tsushima ظاهرا تا اواخر سال ۲۰۲۰ منتشر نخواهد شد

به گفته‌ي جيسون شرير، بازي Ghost of Tsushima با تاخير روبه‌رو شده است و تا اواخر سال ۲۰۲۰ منتشر نخواهد شد.

در كنار خبري كه امروز منتشر شد مبني بر تاخير خوردن بازي مورد انتظار The Last of Us Part 2، جيسون شرير از سايت كوتاكو طبق آخرين اخبار بازي اعلام كرده است كه بازي انحصاري ديگر پلي استيشن 4 يعني Ghost of Tsushima نيز دچار تاخير شده و تا پايان سال ۲۰۲۰ منتشر نخواهد شد.

شرير اعلام كرده است كه طبق شنيده‌هاي او، بازي Ghost of Tsushima براي عرضه در اواخر سال ۲۰۲۰ برنامه‌ريزي شده است. اين همان برهه‌اي از سال است كه سوني قصد دارد كنسول نسل بعدي خود يعني پلي استيشن 5 را عرضه كند. با اين حال، شرير اطمينان داده است كه Ghost of Tsushima همچنان براي پلي‌استيشن 4 منتشر خواهد شد. همچنين او اعلام كرد كه اين تاخير صورت گرفته تحت تاثير تاخيري است كه بازي The Last of Us Part 2 شامل حالش شده است. توييت منتشر شده از شرير به شرح زير است:

بازي Ghost of Tsushima هنوز تاريخ عرضه‌اي را براي عموم منتشر نكرده است؛ با اين حال انتشار اين بازي به اواخر سال ۲۰۲۰ موكول شده است. انتظار نداشته باشيد كه سازندگان اين بازي را به اثري براي PS5 يا چيز ديگري تبديل كنند، اما اين بازي در ابتدا براي عرضه در نيمه‌ي نخست سال ۲۰۲۰ برنامه‌ريزي شده بود.

با در نظر گرفتن اين قضيه كه مدت زيادي است از بازي Ghost of Tsushima خبري منتشر نمي‌شود، تاخير صورت گرفته منطقي به نظر مي‌رسد. با اين حال عرضه‌ي يك بازي بزرگ انحصاري براي پلي‌استيشن 4 آن هم در بازه‌ي زماني‌اي كه كنسول بعدي مي‌خواهد عرضه شود، مساله‌اي عجيب است؛ اما از طرفي اين اثر مي‌تواند يكي از بازي‌هايي باشد كه ويژگي پشتيباني از بازي‌هاي نسل قبل پلي‌استيشن 5 را به رخ بكشد و شايد دليل اين تاخير همين باشد. بنابراين كساني كه بازي Ghost of Tsushima را خريداري كرده‌اند و پلي‌استيشن 5 را نيز در اختيار دارند، مي‌توانند به راحتي اين بازي را روي كنسول جديد خود تجربه كنند.

تا زمان نگارش اين خبر، هيچ تاريخ عرضه‌‌اي براي اين بازي از سوي سوني اعلام نشده است اما به نظر مي‌رسد كه طي ماه‌هاي آينده اخبار زيادي از اين اثر منتشر شود.

نظر شما راجع به تاخير‌هاي اخير بازي‌هاي بزرگ سوني چيست؟ آيا با عرضه‌ي PS5 در ارتباط هستند؟ نظرات خود را با ما در ميان بگذاريد.

منبع : https://www.dualshockers.com/ghost-of-tsushima-release-late-2020/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: آموزش، آموزش سايت، آموزش طراحي سايت، آموزش طراحي، آموزش ساخت سايت، آموزش ديجيتال ماركتينگ، آموزش بازاريابي، آموزش بازاريابي آنلاين، ديجيتال ماركتينگ، آموزش سئو، آموزش سئو سايت، آموزش بهينه سازي، آموزش بهينه سازي وب سايت، آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو،


ادامه مطلب
تاريخ : ۳ آبان ۱۳۹۸ | ۰۶:۳۳:۱۰ | نویسنده : امير روزي طلب | نظرات (0)نظرات (0)

آيفون هاي 2020 با چه تغييراتي سال آينده معرفي مي شوند؟

آيفون هاي 2020 در مقايسه با مدل هاي قبلي، دچار تغييرات بسياري مي شوند كه در ادامه شما را با برخي از آن ها آشنا مي كنيم.

طراحي نهايي آيفون هاي 2020 حداقل تا پنج ماه ديگر قطعي مي شود؛ با اين حال گزارش هاي جديدي پيرامون اين محصولات، ما را با برخي از تفاوت هاي اساسي آشنا مي كنند.

آيفون پرو بعدي داراي طراحي متفاوتي براي بريدگي نمايشگر است
ظاهرا اپل در حال آماده سازي چند نمونه جديد براي سيستم تشخيص چهره است. برخي از اين نمونه ها عرض كمتري دارند و بعضي ديگر، داراي طراحي فشرده هستند و احتمالا به راحتي در حاشيه بالاي گوشي جاي مي گيرند. لازم به ذكر است؛ سيستم هاي جديد از سرعت بالاتري برخوردار بوده و مي توانند چهره فرد را از زواياي مختلف شناسايي كنند.

طبق گزارش هاي منتشر شده، آيفون 12 پرو و آيفون 12 پرو مكس به ترتيب مجهز به نمايشگرهاي 5.4 اينچي و 6.7 اينچي با حاشيه هاي بسيار باريك خواهند بود. آيفون 12 معمولي نيز به جاي پنل LCD از نمايشگر اولد استفاده خواهد كرد.

آيفون هاي 2020 درست مانند سري آيفون 11 داراي ماژول دوربين مربعي شكل هستند اما ظاهرا نوع سنسورها تغيير پيدا مي كند. احتمال مي رود كه سري آيفون 12 پرو به سنسور ToF و آيفون 12 معمولي به سنسور تله فوتو مجهز شود.

استفاده از خطوط آنتن عريض تر براي پشتيباني از شبكه 5G
شركت اپل براي آيفون هاي 2020 قاب هاي متفاوت و صاف تري را در نظر گرفته، اما نوع مواد به كار گرفته شده در اين قاب ها هنوز مشخص نشده است. با اين حال گفته مي شود كه قاب سري پرو از جنس استيل ضد لك و قاب آيفون 12 معمولي از جنس آلومينيوم خواهد بود.

گوشي هاي جديد از خطوط آنتن عريض تر با ضخامت 1 ميليمتر بهره مي برند. اين خطوط در بالا، پايين و دو طرف محصول كشيده شده اند. مواد پلاستيكي به كار رفته در اين آنتن ها جاي خود را به شيشه، سراميك يا ياقوت كبود مي دهد. اين تغييرات روي هم رفته موجب بهبود ارتباطات و پشتيباني از شبكه 5G خواهند شد.

حذف پورت هاي فيزيكي در آيفون هاي 2020
ظاهرا آيفون هاي 2020 فاقد هرگونه پورت فيزيكي خواهند بود. اپل قصد دارد تا علاوه بر شارژ بي سيم، از فناوري UWB براي تبادل داده ها استفاده كند. اين فناوري پر سرعت در تراشه U1 فعلي اپل نيز به كار گرفته شده است.

منبع : https://www.phonearena.com/news/2020-iPhone-different-notch-Face-ID-wider-antenna-lines_id119855


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گيم، اخبار تكنولوژي، تازه هاي ديجيتال، گيم، تكنولوژي، تازه هاي تكنولوژي، بازي جديد، تكنولوژي جديد، بازي، بازي جديد، اخبار بازي،


ادامه مطلب
تاريخ : ۱ آبان ۱۳۹۸ | ۰۵:۳۷:۱۷ | نویسنده : امير روزي طلب | نظرات (0)نظرات (0)
[ ۱ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By blognama.ir:.