دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

طراحی فلت و طراحی متریال، چه تفاوت هایی بین این دو نوع طراحی وجود دارد؟

اگر با مفاهیم طراحی سایت آشنا باشید، مطمئنا در تمایز بین طراحی متریال و طراحی فلت دچار چالش خواهید شد. طراحی متریال، زبانی جدید در طراحی سایت است که گوگل در یکی از کنفرانس های خبری خود آن را معرفی کرده است.

 

در روش طراحی سایت فلت تا حد امکان از سایه ها و گرادیان رنگی استفاده نشده و اجزای اصلی صفحه سایت با استفاده از رنگ های یک دست و درخشان در کنار فونت های خوانا به نمایش گذاشته می شوند. 
اما به راستی چه تفاوت هایی بین این دو شیوه طراحی وجود د ارد؟ کدام یک بر دیگری ارجحیت دارد؟ در حقیقت، یکی از نگرانی های طراحان مبتدی، تشخیص به موقع تفاوت های میان این دو نوع سبک از طراحی می باشد. در این مقاله قصد داریم به برخی از تفاوت های عمده بین طراحی متریال و طراحی فلت بپردازیم.

اسکوئومورفیسم در طراحی سایت به چه معناست؟
اسکوئومورفیسم ، در طراحی به معنای میزان تقلید طرح از جهان فیزیکی است. دراین رویکرد معمولا، ابزارهای آنلاین ساخته شده در صورتی ایده آل هستند که برای ابراز خود تداعی گر یک ابزار فیزیکی باشند! اسکومورفیسم درست نقطه مقابل طراحی فلت است. در اسکومورفیسم تلاش می شود فضای سه بعدی پیرامون را برای کاربر در تجربه ای مجازی بازسازی کرد. 
موضوع اصلی با این نوع از طراحی ها این است که اغلب زیاد از حد هستند تا آنجا که المان های طراحی دیگر جالب و مفید نیستند و در عین حال عملکرد سایت یا اپلیکیشن را مسدود میکنند.
کلید اصلی اجتناب از ناکامی، بدون توجه به استایل طراحی که شما برگزیده اید، رعایت اصول طراحی سایت است. با رعایت اصول طراحی بدون شک شما نیز می توانید به جایگاه سایت هایی همچون نماشا دست یابید. اگر شما در آغاز انتخاب کنید که چه نوع طراحی را میخواهید پیاده سازی کنید، محصول نهایی عذاب آور خواهد بود. درعوض، در آغاز به هدف نهایی سایت فکر کنید و اینکه کاربران چگونه به اهدافشان خواهند رسید. اگر اینکار را انجام ندهید، هیچ استایلی نمیتواند پروژه شما را نجات دهد.

طراحی فلت (تخت) در طراحی سایت
طراحی فلت، در بسیاری از جهات، طراحی ساده به اصول اولیه است طراحی فلت نوعی طراحی سایت است، خالی از هر گونه المان سه بعدی. این طراحی هرگونه سلیقه‌ی سبکی‌ را که سعی کند تصور معادلی از دنیای واقعی بدهد را حذف می‌کند مانند سایه های عمیق، شیب و بافت. طراحی سایت فلت صرفا بر فعل و انفعال آیکون ها، تایپوگرافی، و رنگ متمرکز شده است. به طور مثال طراحی گذشته سایت نمناک به این حالت بود . طراحی سایت فلت بصورت منحصر به فردی برای نخستین بار اینترنت و نیازهای کاربران آن را با دکمه ها و طرح های رنگی ساده در راستای کارآمدی و درک و شناسایی سریع عناصر و آیکون های نرم افزار ارائه نمود. یکی از اولین سبک های منسجم ساخته شده با هدف و برای رسانه های دیجیتال است.

 

ویژگی و هدف اصلی در استفاده از سبک طراحی فلت ، پیاده سازی و رعایت دقیق اصول کاربردپذیری ، دسترسی پذیری و معماری محتوا و اطلاعات به شکلی کاملا بهینه و پایدار است . اگر به دنبال کمک برای طراحی سایت به صورت فلت هستید مقالات بازاریابی دیجیتال چیست را دنبال کنید . اینکه در این سبک طراحی ما از فضاهای باز و المان های نسبتا بزرگ استفاده میکنیم بدین دلیل هست که آن چیزی را در اختیار مخاطب قرار دهیم که دقیقا به آن نیاز خواهد داشت و با صرف نظر از زرق و برق های گرافیکی آنچنانی که در سال های گذشته و چه بسا حال حاضر هم استفاده میشود دور شویم و به یک نکته جامع برسیم که اولین و تنها چیزی که از سایر موارد در طراحی صفحات وب و اپلیکیشن ها اهمیت دارد محتوا بر اساس نیاز مخاطب می باشد. در ادامه برخی از مزایا و معایب طراحی فلت را با شما به اشتراک می گذاریم:

مزایا طراحی فلت در طراحی سایت
1-اصول طراحی المان های فلت به راحتی به صورت قالب های واکنشگرا سازماندهی می شوند
2-طرح ساده می شود ، عناصر غیر ضروری گرافیکی و متحرک حذف شده و نتیجه آن کاهش زمان بارگذاری است. 
3-حذف تمام گزینه های طراحی غیر ضروری ، موجب تسهیل طراحی سایت و سریع تر شدن روند پروژه است . همچنین این امر باعث کاهش سرعت لود سایت می شود که برای سایت های سنگین مثل مدیسه بسیار مهم است .
4-فقدان عناصر اسکوئومورفیک می تواند خواندن و درک مطالب سایت را ساده تر نماید و آن را سرعت بخشد. 
5-همچنین تمام گزینه های طراحی غیر ضروری را حذف می کند و باعث تسهیل طراحی سریع سایت می شود.
6-طراحی های فلت، بی نهایت قابل انطباق بوده و به راحتی می توان آن ها را تبدیل به ریسپانسیو کرد.

معایب طراحی فلت در طراحی سایت
1-طراحی فلت شما را محدود به اشکال و آیکن های ساده و رنگ ها می نماید. 
2-اگر بیش از حد از آن بهره گرفته شود هویت سایت نیز به زبان ساده یک دست و یکنواخت و تکراری می شود. 
3-برخی از سایت ها یا برنامه ها نیاز به راهنمایی بصری و گرافیکی پیچیده ای دارند تا کاربر را از طریق فرآیند هدایت کند، که یکی از نقاط مهم شکست طراحی فلت به حساب می آید. یکی از شکایات رایج این است که عدم سایه افتادن و لبه های بلند می تواند دشوار باشد که دکمه های قابل کلیک را جدا از گرافیک برداری های استاتیک قرار دهید.
4-هرج و مرج موجود در طراحی فلت می تواند برای ایجاد یک وب سایت یا اپ موبایل اصلی و اورجینال سخت و مشکل ساز باشد.

 

طراحی متریال در طراحی سایت

اگر بخواهیم در یک جمله بگوییم متریال دیزاین چیست، می‌توانیم بگویم متریال دیزاین نسخه مکتوب، مستند و علمی طراحی فلت هست. این طراحی توسط گوگل به وجود آمده. همه اصول طراحی‌ آن، بند به بند توسط گوگل طراحی شده و همه‌ی تغییرات مفهومی‌ توسط گوگل هدایت و کنترل شده است.  این کنترل شدن ها باعث تایید شدن از جانب گوکل و در نتیجه موفقیت سایت هایی همچون ورزش 3 میشود .منتقدان طراحی فلت استدلال می کنند که بیش از حد برای از بین بردن تمام زوایای اسکوئومورفیسم تلاش میکند.
طراحی فلت بنظر آنها بیش از حد رادیکالی است. طراحی متریال وارد شد تا محور Z را به وب بازگرداند. مجموعه ای از استانداردهای طراحی توسط Google در یک سند گنجانده شده است چاشنی اسکوئومورفیسم کمی به طراحی فلت افزوده شود، ولو با شناور ساختن چند طرح فلت در یک قاب.

مزایای طراحی متریال در طراحی سایت
1-آرایش 3 بعدی آن ایجاد تعامل با کاربر را ساده تر می کند. به عنوان مثال از سایه ها برای نشان دادن ترتیب لایه ها استفاده می شود.
2-بر خلاف طراحی فلت ، طراحی متریال دارای مجموعه ای از دستورالعمل های دقیق و خاص هستند.
3-اگر در زمینه طراحی وب سایت فروشگاهی و توسعه و طراحی برنامه موبایل هستید ، طراحی متریال می تواند یک طراحی یکپارجه و ریسپانسیو برای تمام دستگاه ها ارائه دهدو یک راهکار مناسب برای توسعه برند شماست
4-این نوع طراحی مناسب برای اصول انیمیشین سازی است و باید به صورت دستی اجرا گردد.

معایب طراحی متریال در طراحی سایت
1-جدا از این که طراحی متریال را دوست دارید یا نه ، این روند طراحی به دست و پای گوگل گره خورده است و این خوب نیست. هویت منحصر بفرد و یکتا را از روح سایت می گیرد.
2-طراحی متریال باعث پایبندی توسعه دهندگان به مواد و مفاد دستور العمل ها و کاهش خلاقیت فردی در پروژه می شود.

نتیجه گیری
در واقع نمی توان گفت طراحی متریال الویت بیشتری نسبت به طراحی فلت دارد. هر دو بسیار مینیمال و زیبا هستند. ممکن است با خودتان فکر کنید که طراحی فلت کاربرد بیشتری در طراحی وب سایت دارد اما اصلا اینچنین نیست. در مورد طراحی انیمیشن ها به طراحی متریال نیاز دارید. تنها چیزی که باید به آن فکر کنید، نمایی کاربر پسند در وب سایت و ادغام این دو نوع سبک و یا به عبارتی بهتر، زبان طراحی است.
بسیاری از طراحان مجرب ، طراحی با استفاده از سبک طراحی فلت را ترجیح می دهند. و این سایت ها نیز به موفقیت رسیده اند سایت جام نیوز یکی از نمونه های کاربردی در این زمینه است . بارگیری با استفاده از این سبک طراحی، بسیار سریع تر صورت می گیرد زیرا در نمای انیمیشن برای این که تصاویربرجسته تر شوندف قطعا زمان بارگیری تصویر و فیلم نیز افزایش خواهد یافت. اگر علاقه ای به طراحی انیمیشن های گرافیکی ندارید، توصیه می کنیم سراغ طراحی فلت بروید. ولی چنانچه به فکر راه اندازی یک وب سایت فانتزی باشید، طراحی متریال بهترین ایده می باشد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،


ادامه مطلب
تاریخ : ۱۲ آبان ۱۳۹۸ | ۰۶:۱۱:۴۲ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

موبایل مارکتینگ یا بازاریابی موبایلی چیست؟

موبایل مارکتینگ یا بازاریابی موبایلی ( Mobile Marketing ) استراتژی بازاریابی دیجیتالی چند کاناله‌ای است که هدف آن دستیابی به مخاطبان هدف در تلفن‌های هوشمند ، تبلت‌ها و سایر دستگاه‌های همراه آن‌ها ازطریق وب‌سایت‌ها ، ایمیل ، SMS و MMS ، رسانه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌ها است.
تلفن همراه شیوه‌ی تعامل مردم با برندها را دگرگون کرده است.امروزه تمام کارهایی را که می‌توان با رایانه‌ رومیزی انجام داد، در دستگاه‌های همراه هم در دسترس هستند.
انجام تمام کارهایی مانند مشاهدهٔ ایمیل‌ها ، بازدید از وب‌سایت و خواندن مطالب، در صفحه‌ نمایش کوچک دستگاه‌های همراه نیز امکان‌پذیر است.
جالب است بدانید که ۸۰٪ کاربران اینترنت ، گوشی هوشمند دارند.
چرا موبایل مارکتینگ اهمیت دارد؟
پلتفرم‌های موبایل مانند گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها تا۶۰٪ از زمانی را که کاربران در ایالات متحده در رسانه‌های دیجیتالی می‌گذرانند ، میزبانی می‌کنند.

گوگل اعلام کرده است که از پایان سال ۲۰۱۵ میزان جستجو با گوشی‌های تلفن همراه از تعداد جستجوهایی که توسط رایانه‌های رومیزی انجام می‌شود ، فراتر رفته است.

برای تبلیغات موبایلی مؤثر ، به درک مخاطبان خود ، طراحی محتوا با درنظر داشتن پلتفرم‌های موبایل مارکتینگ چیست و چرا اهمیت دارد و استفاده‌ راهبردی از بازاریابی SMS/MMS و اپلیکیشن‌های موبایل نیاز دارید.

 

استفاده از SMS و MMS در بازاریابی موبایلی یا ( Mobile Marketing )
SMS و MMS از کانال‌های بسیار قدرتمند در بازاریابی موبایلی هستند که پیام‌های تبلیغاتی را مستقیما در اختیار کاربران موبایل قرار می‌‌دهند.
نکات استفاده از SMS

همچنین بررسی‌ها نشان داده پیغام متنیِ ارسال‌شده از طریق SMS یا پیام کوتاه ، ۸ برابر بیشتر در جذب توجه مخاطب اثر دارد.در آمریکا ۵۰ درصد مشتریان ، خریدهای خود را براساس SMSهای دریافتی‌شان انجام می‌دهند.
ارسال SMS نوعی بازاریابی مستقیم است که در آن ارتباط بی‌واسطه از طریق موبایل با مخاطب برقرار می‌شود ؛ از این رو باید ملاحظاتی را در اجرای آن در نظر گرفت :

بهتر است پیام‌های متنی کمتر از ۱۶۰ کاراکتر تنظیم شوند.
جملات واضح و شفاف باشند و در آن‌ها از اختصارِ بیجا استفاده نشود.
متن پیام محترمانه باشد و فرستنده‌ی پیام برای مخاطب ، مشخص باشد.
در اینجا نیز CTA یا همان فراخوان مخاطب باید با مهارت خاصی در متن پیام تنظیم شود.

نکات استفاده از MMS
MMS یا پیام‌های چند رسانه ای راه دیگری برای برقراری ارتباط مستقیم با مخاطبان موبایل است.محتوای پیام‌های MMS ممکن است متن ، عکس ، ویدئو ، صوت ، GIF و… باشد.تنوع و گستره‌ وسیع امکانات در MMS ، باعث می‌شود بتوان پیام‌هایی اختصاصی برای برند ایجاد کرد.این پیام‌های اختصاصی سبب می‌شود پیام چند رسانه ای ، نسبت به سایر کمپین‌های بازاریابی ، در جایگاه برتری قرار بگیرد.پیام‌های ارسالی در این روش ، ذهن مخاطب را بیشتر درگیر می‌کند و کارایی آن ۲۰درصد بیشتر از SMS است.محتوای پیام‌ها در این روش ، هشت برابر بیشتر در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شود.

نکات تکمیلی.....برای مطالعه مطلب کامل روی لینک زیر کلیک کنید...
https://webdaran.com/what-is-mobile-marketing/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،


ادامه مطلب
تاریخ : ۴ آبان ۱۳۹۸ | ۱۰:۳۶:۰۴ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

چند روش به دست آوردن یک وب‎سایت پرسرعت

یک وب‎سایت کند نه تنها برای یک کاربر آزاردهنده است، بلکه برای بهینه‌سازی موتورهای جست‌وجو (SEO) نیز یک نقطه ضعف محسوب می‎شود. به این معنا که این امر می‎تواند باعث کم شدن رتبه وب‎سایت شما در نتایج موتورهای جست‌وجو و به‌طبع آن بازدید کمتر از صفحات سایت شود و مشتریان شما نیز کمتر شوند. در این مقاله، قصد داریم روش‎هایی را بررسی کنیم که می‎توان توسط آن یک وب‎سایت را سریع‎تر فراخوانی کرد.

 

فراخوانی سریع‎تر یک وب‎سایت چه اهمیتی دارد؟
به دو دلیل اصلی سرعت یک وب‎سایت از اهمیت برخوردار است:
1. رضایت بازدیدکنندگان شما
2. بهینه‌سازی موتورهای جست‌وجو (SEO)

درباره رضایت بازدیدکنندگان از یک وب‎سایت، آزمایش‌های تحقیقاتی گوگل نشان می‎دهد فراخوانی سریع یک وب‎سایت باعث خشنودی کاربران آن خواهد شد و بهره‌وری را بیشتر خواهد کرد. همچنین، باعث می‎شود تا بازدیدکننده زمان بیشتری از وقت خود را در سایت شما سپری کند. علاوه بر این، تحقیقات انجام گرفته توسط Kissmetrics نشان می‎دهد 40 درصد مردم سایتی را که مدت زمان فراخوانی آن بیشتر از 3 ثانیه طول می‎کشد ترک می‎کنند. 47 درصد کاربران نیز انتظار دارند صفحه مورد نظرشان ظرف کمتر از 2 ثانیه فراخوانی شود.

در مجموع، سرعت وب‎سایت شما تأثیر بیشتری روی رضایت بازدیدکنندگان به‌نسبت جذابیت و قابلیت‎های اضافی خواهد داشت. وقتی فراخوانی یک وب‎سایت بیش از اندازه طول می‎کشد، دیگر اهمیتی ندارد ظاهر آن چقدر خوب به‌نظر برسد، زیرا قبل از به نمایش درآمدن این ظاهر زیبا بازدیدکننده آن را ترک کرده است. اما درباره بهینه‌سازی موتورهای جست‌وجو یا همان سئوی معروف، یکی از چندین عامل در نظر گرفته شده توسط گوگل برای مشخص کردن رتبه یک وب‎سایت (اینکه چه مدت طول می‎کشد تا صفحه شما در نتایج جست‌وجو ظاهر شود) سرعت آن است. سایت های برتر ایران مانند ایسنا با رعایت تمامی این اصول به موفقیت دست یافتند.
برای مشخص کردن رتبه یک وب‎سایت، گوگل سرعت یک صفحه را برای هر دو پلتفرم دسکتاپ و گوشی همراه معیار قرار می‎دهد. اگر سرعت سایت شما به‌اندازه کافی بالا نباشد، ممکن است با مجازات‎های مربوط به رتبه‌بندی مواجه شوید. موتور جست‌وجوگر Bing نیز سرعت یک صفحه را به‌عنوان یک عامل تأثیرگذار در نظر می‎گیرد.
سرعت فراخوانی یک سایت به این دلیل از اهمیت برخوردار است که موتورهای جست‌وجو می‎خواهند کاربران را به سایت‎هایی هدایت کنند که بهترین تجربه و اطلاعات را در اختیار آن‌ها قرار می‎دهد. اگر سایت شما در حد تحمل‌ناپذیری کند باشد، بازدیدکنندگان نمی‎توانند به تمام اطلاعات ارزشمند آن دسترسی داشته باشند.

چگونه وضعیت سرعت وب‎سایت خود را بررسی کنیم؟ 
برای اینکه بفهمید آیا وب‎سایت شما کند است یا خیر، می‎توانید از یکی از چندین ابزار رایگان موجود در اینترنت که برای گزارش این موضوع طراحی شده‎اند استفاده کنید.
Google’s PageSpeed Insights: ابزار اختصاصی گوگل علاوه بر نمایش وضعیت سرعت بارگذاری صفحات وب، توصیه‎هایی را نیز برای هر دو پلتفرم گوشی همراه و دسکتاپ ارائه می‎کند.

Pingdom: ابزاری که برای هر سطحی از مهارت مفید است و وضعیت عملکرد سایت را مورد بررسی قرار می‎دهد، آن را رتبه‌بندی می‎کند و تاریخچه وضعیت عملکرد را ردیابی می‎کند. بنابراین، شما می‎توانید وضعیت تغییر سرعت سایت خود را مشاهده کنید.

 

چند روش فراخوانی سریع‎تر یک وب‎سایت 
طرح میزبانی وب خود را ارتقا دهید
بررسی وضعیت سرور یکی از ساده‎ترین روش‎هایی است که می‎توانید برای افزایش سرعت وب‎سایت خود انجام دهید. اغلب وقتی برای نخستین بار یک سایت را راه‌اندازی می‎کنیم، به‌سراغ یک خدمات‌دهنده میزبانی وب اشتراکی ارزان‌قیمت می‎رویم. اما با افزایش محتوا و میزان بازدید این طرح میزبانی دیگر قادر به پاسخ به این سطح از درخواست نیست و روز به روز سرعت پاسخ‌گویی کندتر می‎شود. برای جلوگیری از این وضعیت می‎توانید طرح میزبانی وب خود را ارتقا دهید (به یک VPS یا سرور اختصاصی نقل مکان کنید).
ارائه‌کنندگان خدمات میزبانی وب برای برآورده کردن نیاز مشتریان خود (بر اساس سطح کیفیت و قیمت) معمولاً چندین طرح مختلف را عرضه می‎کنند. 
مدیران وب‎سایت‎ها نیز باید این را در نظر داشته باشند که طرح خود را بر اساس وضعیت وب‎سایت و میزان بازدید از آن انتخاب کنند. هرچه محتوای ارائه شده در یک وب‎سایت بیشتر و متنوع‎تر می‎شود و به تعداد بازدیدکنندگان یک وب‎سایت افزوده می‎شود، تعداد درخواست دریافت خدمات از طرف مرورگرهای وب نیز اضافه شده و برای پاسخ‌گویی به این حجم از درخواست باید سخت‌افزار و نرم‌افزار متناسب را انتخاب کرد. این اصل برای سفارش طراحی سایت شرکتی باید به درستی رعایت شود تا کاربران خود را از دست ندهند .انجام این کار تأثیر قابل توجهی در سرعت اجرای یک وب‎سایت خواهد داشت. استفاده از منابع اختصاصی در یک سرور به این معنا است که شما دیگر لازم نیست پهنای باند، رم، پردازنده و نظایر آن را با دیگران به اشتراک بگذارید و داشتن منابع اختصاصی به‌معنای افزایش سرعت پاسخ به درخواست‎ها و فراخوانی سریع‎تر سایت خواهد بود.

تصاویر را سازگار با اینترنت تولید کنید
حجم سایت در حالت کلی و اندازه عکس‎ها به‌طور خاص اختلال بزرگی را در سرعت فراخوانی سایت به‌وجود می‎آورد. هرچه محتوا و عکس‎های شما حجیم‎تر باشد، سایت شما کندتر می‎شود. 
چند روش کلی برای جلوگیری از این اتفاق این است که حجم فایل‎های عکس موجود در سایت را کم کنید، تعداد عکس‎های موجود در سایت را کم کنید یا اصلاً از عکس در سایت استفاده نکنید. البته استفاده نکردن از عکس باعث خسته‌کننده شدن محتوای سایت می‎شود و بهتر است به‌جای حذف کامل آن، قبل از آپلود عکس‎ها روی سایت آن‌ها را بهینه‌سازی کنید:
1. تغییر وضوح: این کار باعث کم شدن کیفیت عکس و در نتیجه کاهش حجم فایل آن می‎شود.
2. فشرده‌سازی: این کار باعث افزایش بهره‌وری در ذخیره داده‎های تشکیل‌دهنده یک عکس می‎شود.
3. چیدن زواید: شما با حذف بخش‎هایی از تصویر که به آن نیاز ندارید، می‎توانید حجم فایل عکس خود را به میزان قابل ملاحظه‎ای کاهش دهید.
می‎توانید این نوع تغییرات را توسط یک نرم‌افزار حرفه‎ای مثل فتوشاپ یا یک اپلیکیشن رایگان مثل Gimp انجام دهید. با کمک افزونه‎های مرورگر مثل picresize.com نیز می‎توان این کار را انجام داد. سایت هایی مانند طرفداری ابتدا به صورت گرافیکی طراحی شدند سپس به مرحله اجرایی رسیدند.
یک افزونه رایگان نیز برای وردپرس به‌نام WP-Smushit وجود دارد که اطلاعات مخفی موجود در عکس‎ها را حذف می‎کند. WP-Smushit بعد از اینکه شما عکس را در وردپرس آپلود می‎کنید، آن را اسکن و داده‎های غیرضروری موجود در آن را حذف می‎کند. این کار علاوه بر حفظ کیفیت اصلی عکس حجم فایل آن را کم می‎کند.

 

زیاد از افزونه استفاده نکنید (مخصوص سایت‎های وردپرس)
استفاده بیش از حد از افزونه (Plugin) باعث تولید بیش از اندازه فایل‎های اضافی و در نتیجه افزایش زمان فراخوانی محتوا می‎شود. این امر به‌طرز چشمگیری موجب کند شدن عملکرد سایت شما می‌شود.
سعی کنید تا حد امکان کمتر از افزونه‎ها استفاده کنید. هرچند استفاده نکردن از افزونه‎ها تقریباً غیر ممکن است، اما روش‌های جایگزینی هم وجود دارد که می‎توانید استفاده بیش از اندازه از آن‌ها را کم کنید. به‌عنوان مثال، به‌جای استفاده کامل از افزونه Google Analytics، تنها کد الحاقی آن را به‌طور دستی در پایین وب‎سایت خود اضافه کنید. اگر در زمینه انتخاب افزونه ها دچار سردرگمی شدید مقالات دیجیتال مارکتینگ چیست به شما کمک می کند.
همچنین، هر 4 ماه وقتی را برای خود تنظیم و افزونه‎های خود را بازنگری کنید. برای هرکدام از آن‌ها اگر این شرایط صادق بود، آن را حذف کنید:
1- شما دیگر از آن استفاده نمی‎کنید.
2- کاری را که از آن انتظار می‎رفت انجام نمی‎دهد.
3- افزونه‎های جدیدتر و پیشرفته‎تری وجود دارند که بهتر کار می‎کنند.
4- وقتی بتوان به‌جای استفاده از این افزونه با نوشتن چند خط کد به نتیجه مورد نظر دست یافت.

صرف نظر از افزایش تعداد فایل و زمان فراخوانی آنها، افزونه‎های تاریخ گذشته وردپرس ممکن است باعث آسیب‌پذیری‎های امنیتی شوند. توجه داشته باشید این‌ها مجموعه‎ای از کدها هستند که بعضاً توسط افراد ناشناس نوشته شده‎اند. این خود دلیل موجه دیگری برای پایین نگه داشتن تعداد افزونه‎ها است.

زواید موجود در وب‎سایت را کم کنید
زواید موجود در یک وب‎سایت می‎تواند شامل هرچیزی از عکس، افزونه یا اسکریپت‎های اکسترنال باشد. نمونه‎هایی از زواید موجود در یک وب‎سایت شامل موارد زیر است:
• کدهایی که در وب‎سایت شما انباشته شده‎اند. مثل مواقعی که شما برای برطرف کردن یک مشکل بدون در نظر گرفتن سازنده‎ترین راه برای پیاده‌سازی تغییرات به‌سرعت از یک کد استفاده می‎کنید.
• دیتابیس‎هایی که بدون در نظر گرفتن تکنیک‎های بهینه‌سازی هر روز بزرگ‌تر می‎شوند. معمولاً سایت‎های تجاری با ثبت بالای سفارشات بیشتر با این مشکل درگیر هستند.
• فایل‎های پشتیبان‌گیری بیش از اندازه‎ای که در سمت سرور تشکیل می‎شوند.
• برای کاربران وردپرس، استفاده بیش از اندازه از افزونه، تم، ذخیره پست‎ها در دیتابیس و کتابخانه‎های رسانه حجیم.
اصلی‎ترین راه پاکسازی زواید موجود در وب‎سایت این است که هرچند وقت یک بار تمام سایت را بازنگری و به‌طور دستی زواید آن را پاک کنید. توجه داشته باشید که سایت نماشا با داشتن کمترین فضای خالی یکی از بهترین طراحی های ایران است. برای جلوگیری از افزایش محتوای زاید در وب‎سایت بهتر است این موارد را نیز رعایت کنید: 
ـ حذف کامنت‎های بی‌محتوا یا پیام‎هایی که به آن‌ها احتیاج ندارید. 
ـ ذخیره فایل‎های رسانه مثل دانلودهای PDF روی سرورهای خارجی مثل Amazon S3.
ـ حذف فایل‎های نصب نسخه‎های قدیمی‎ وردپرس از روی سرور و استفاده از افزونه‎هایی مثل WP-Optimize که به شما این امکان را می‎دهند تا به شیوه کارآمدتری دیتابیس خود را پاکسازی کنید.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،


ادامه مطلب
تاریخ : ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | ۰۹:۰۶:۳۰ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

بازاریابی از طریق ایمیل یا ایمیل مارکتینگ چیست؟

یکی دیگر از تکنیک های دیجیتال مارکتینگ، ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی از طریق ایمیل می باشد و تیم تولید محتوای وب داران در این مقاله قصد دارد به تعریف و توضیح تکنیک های ایمیل مارکتینگ بپردازد.تا پایان مقاله ما را همراهی کنید و نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

در اصل استفاده از ایمیل برای تبلیغ محصولات و یا خدمات است، اما تعریف بهتر بازاریابی ایمیل استفاده از ایمیل برای توسعه روابط با مشتریان بالقوه است.بازاریابی از طریق ایمیل بخشی از بازاریابی اینترنتی است که شامل بازاریابی آنلاین از طریق وب سایت ها، رسانه های اجتماعی، وبلاگها و … می‌شود.

این روش در اصل همان ارسال نامه مستقیم است با این تفاوت که به جای ارسال نامه از طریق سرویس پستی، پیام ها به صورت الکترونیکی و از طریق ایمیل ارسال می شوند.بیشتر ایمیل های اسپمی که حاوی متن های تبلیغی هستند همه یک نمونه خوب از بازاریابی ایمیل در بدترین حالت است.برخی مواقع شخصی یک لیست ایمیل خریداری می کند ( یا چندین ) و آن را به طور مکرر برای افراد موجود در لیست خود ارسال می‌کند، این کارها به بازاریابی ایمیل نام بدی می دهد.در بهترین حالت بازاریابی از طریق ایمیل به مشاغل اجازه می دهد تا مشتریان خود را آگاه نگه داشته و پیام های بازاریابی خود را به مشتریان خود اختصاص دهد.

بازاریابی ایمیل می تواند شخصی سازی شود

 

شما می توانید بازاریابی ایمیل خود را شخصی سازی کنید، برای این منظور می توانید گروه خاصی از مشتریان و افراد را هدف قرار دهید.ارائه پیشنهادات منحصر بفرد به مشتریان برای خرید محصولات و یا ارائه سرویس‌هایی به مشتریان در روز تولد آن ها نمونه هایی از شخصی سازی بازاریابی ایمیل است.

برای مثال ممکن است یک رستوران به مناسبت تولد مشتریان خود به آنها ایمیل ارسال کند و یک آفر ۵۰ درصدی به آن ها ارائه دهد.

بازاریابی از طریق ایمیل به یک نام تجاری کمک می کند تا با گذشت زمان توسعه پیدا کند و با مشتریان خود ارتباط برقرار کند و امیدوار به افزایش فروش و افزایش وفاداری مشتری شود.بهترین شیوه بازاریابی ایمیل، توسعه لیست ایمیل شما به جای خرید لیست های ایمیل است.همچنین ایمیل باید برای استفاده در تلفن همراه نیز بهینه شود زیرا طبق آمار نیمی از ایمیل ها در دستگاه های تلفن همراه باز شده است.

مزایای ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی از طریق ایمیل
مزایای ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی از طریق ایمیل

دو مزیت بزرگ در روش بازاریابی ایمیل، قیمت و سهولت است.

ارسال نامه الکترونیکی روشی ارزان برای تبلیغ یک شرکت و همچنین محصولات و خدمات آن در مقایسه با انواع دیگر روش های بازاریابی است.همچنین تنظیم و پیگیری یک کمپین بازاریابی از طریق ایمیل بسیار آسان است و این یک نوع بازاریابی بسیار در دسترس برای مشاغل کوچک محسوب می شود.خبرنامه ها را می توانید به ایمیل کسانی که اطلاعات لازم را در وب سایت شما ارائه داده اند ارسال کنید.

به عنوان مثال ارائه اخبار جدید درباره شرکت به مشتریان بالقوه، رویدادهای آینده و یا پیشنهاد های ویژه و البته یادآوری این نکته که شغل شما هنوز وجود دارد و شاید زمان آن رسیده باشد که بازدید دیگری از وب سایت شما داشته باشند.

مطلب کامل در لینک زیر ....

https://webdaran.com/what-is-email-marketing/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،


ادامه مطلب
تاریخ : ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | ۱۱:۲۳:۲۱ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

۵ کلید طراحی تبلیغات آنلاین اثربخش که شما را شگفت‌زده می‌کند

بازاریابی اینترنتی در عصر حاضر بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا کرده است. امروزه اکثر افراد حتی برای انجام دادن معمولی‌ترین کارهای خود از اینترنت استفاده می‌کنند. به عبارت دیگر استفاده از اینترنت برای هر کاری که قابلیت انجام دادنش در آن وجود داشته باشد، در اولویت قرار می‌گیرد، بنابراین اگر کسب‌وکاری دارید، حتما باید آن را در اینترنت و فضای مجازی معرفی کنید.

 

اما بازاریابی اینترنتی به فعالیت‌هایی چون راه‌اندازی یک کمپین استاندارد و تبلیغ کردن در چند وبسایت بخصوص محدود نمی‌شود؛ در حقیقت روند و برنامه‌ریزی برای نتیجه‌بخش بودن فعالیت‌های انجام گرفته در فضای مجازی و اینترنت بسیار پیچیده شده است؛ بخصوص که شاهد افزایش روزافزون تقاضا برای امکانات مورد استفاده در دستگاه‌های تلفن هوشمند هستیم. با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد چگونگی حضور در فضای مجازی و اثربخشی تبلیغات آنلاین در اختیارتان قرار بدهیم.

برای آنکه بتوانید تأثیری کارآمد بر مشتریان کسب‌و‌کار خود داشته باشید، پیش از هر چیز دو مسئلهٔ اساسی وجود دارد که باید مد نظر قرار بدهید:

پیدا کردن درک درستی از این موضوع که چه نوع تبلیغاتی سبب روی آوردن افراد به کسب‌و‌کار شما می‌شود.
آگاه کردن افراد از محصولی که تولید می‌کنید یا خدمتی که ارائه می‌کنید.
برای آنکه کمپین به‌راه‌افتاده به‌وسیلهٔ شما امکان روی آوردن افراد به کسب‌و‌کارتان را فراهم کند، پنج قاعدهٔ مهم وجود دارد که باید مد نظر قرار بدهید. در ادامه توضیحاتی در این باره عنوان خواهد شد.

کلید اول: مشخص کردن هدف
تمامی صاحبان مشاغل از این مسئله آگاهند که برای معرفی کسب‌وکارشان به مشتریان بالقوه و کسب درآمد به بازاریابی نیاز دارند. اما بسیاری از آن‌ها زمانی که پای برنامه‌ریزی به میان می‌آید با مشکل رو‌به‌رو می‌شوند. یک کمپین تبلیغاتی کلی‌ که بدون توجه به استراتژی‌ها و اهداف کسب‌وکار برنامه‌ریزی شده باشد، معمولا نتیجهٔ مطلوبی را در پی نخواهد داشت. هدف‌گذاریِ درست، مسیر را برای شما مشخص می‌کند به‌طوری که بتوانید بهترین روش‌های تبلیغات آنلاین را برای کسب نتیجهٔ مورد نظرتان انتخاب کنید. به طور مثال : 

بامیلو: بازار اینترنتی بامیلو برای معرفی کمپین حراجمعه و برندینگ آن، از تبلیغات بنری  استفاده کرد تا بیشترین میزان آگاهی از برند (Brand Awareness) را به‌دست آورد.

 

کلید دوم: تعریف کردن برنامه‌ای مشخص برای فعالیت‌ها
شما باید برای استراتژی کلی کسب‌وکار خود برنامه‌ریزی مشخصی داشته باشید (و نیز برای هر کمپینی که قصد راه‌اندازی‌اش را دارید). اگر برنامه ریزی مشخص و مطلوبی داشته باشید  در ساخت سایت شرکتی خود به موفقیت خواهید رسید .پیام‌رسانی و زبان به‌کارگرفته شده در طول فعالیت‌ها باید کاملا یک‌دست باشد و هنگام راه‌اندازی کمپین، بازارهای محلی هم باید مد نظر قرار بگیرند؛ با در نظر داشتن این نکات می‌توان تأثیر به مراتب بهتری بر روی مخاطبان گذاشت.

برای درک بهتر موضوع مثالی از چگونگی تبلیغات رستوران زنجیره‌ای «Cheeseboy» عنوان خواهد شد؛ رستورانی که مسئولان آن درک بسیار خوبی از اهمیت تبلیغات محلی داشتند. آن‌ها برای جذب مشتریان به دومین مراسم سالگرد تأسیس‌شان اقدام به راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی اینترنتی در شش شعبهٔ خود در نیوانگلند کردند و با استفاده از ارسال تبلیغات بر اساس کد پستی افراد ساکن در محل هر شعبه، مشتری‌ها را از نزدیک‌ترین محل برگزاری مراسم‌شان آگاه کردند.

درآمد چیزبوی از تمامی مشتریانی که در مراسم حضور پیدا کردند در مقایسه با هزینه‌ای که صرف تبلیغات شد، بیشتر بود. همچنین آن‌ها در این مراسم نمونه‌ای مجانی از یکی از محصولات خود را برای مشتریان در نظر گرفتند؛ با این کار توانستند علاوه بر کمک به شناخته شدن بیشتر برندشان، وفاداری مشتریان خود را هم افزایش بدهند.

کلید سوم: ایجاد کردن فراخوان‌ برای اقدام کارآمد
برای آنکه بهترین نتیجهٔ ممکن از فعالیت‌های بازاریابی اینترنتی حاصل شود، تبلیغاتی که در نظر می‌گیرد باید فراخوان برای اقدام یا CTA مشخصی داشته باشند. برای آن که فراخوانی کارآمد برای اقدام داشته باشید، پیش از هر چیز باید چهار ویژگی زیر را در آن لحاظ کنید:

از لحاظ دیداری جالب باشد: طراحی فراخوان باید به‌گونه‌ای باشد که توجه کاربر را به خود جلب کند و او را متقاعد به کلیک کردن بر روی آن کند. اغلب سایت های مهم داخلی مثل شاپرک این اصل را به خوبی رعایت می کنند .
مختصر باشد: تا حد امکان مستقیما و بدون حاشیه مطلب مدنظر را عنوان کنید؛ ترجیحا بهتر است طول جملهٔ فراخوان بیشتر از پنج کلمه نباشد.
اقدام محور باشد: توقعی برای کاربر در نظر بگیرد و مشخص کنید با کلیک کردن بر روی فراخوان چه چیزی را به انجام خواهد رساند.
متمرکز بر ارزش باشد: حتما باید مشخص شود که کاربران با کلیک بر روی فراخوان شما به چه چیزی دست خواهند یافت. برای نمونه «اینجا کلیک کنید» هیچ اطلاعات بخصوصی در اختیار کاربر نمی‌گذارد، حال آنکه جمله‌ای شبیه به «کتاب الکترونیکی رایگان خود را دانلود کنید» هم در کاربر توقع ایجاد می‌کند و هم متمرکز بر ارزش است.
نکتهٔ دیگر اینکه حتما فراخوان‌ها برای اقدام را در هماهنگی با برند خود نگه دارید. به این مهم توجه داشته باشید که تبلیغات آنلاین مناسب تاثیر مستقیم در سئو سایت شما دارد و اگر در این زمینه موفق نبوید نگاهی به قیمت سئو سایت داشته باشید . برای نمونه فراخوان‌های ساده و معمولی برای برندهای هیجان‌انگیزی که بیشتر مخاطبان‌شان قشر جوان هستند، چندان کارآمد نخواهد بود و بهتر است از فراخوان‌های زرق‌و‌برق‌دار و جالب‌توجه استفاده کنند، حال آنکه برای شرکت‌های بزرگ فناوری، همان فراخوان‌های دستهٔ اول مناسب‌تر خواهد بود.

 

کلید چهارم: توجه به اهمیت دستگاه‌های تلفن هوشمند
با در نظر گرفتن این مسئله که در حال حاضر تعداد دستگاه‌های تلفن هوشمند در جهان، از جمعیت مردم کرهٔ زمین بیشتر شده است، تصور این که در برنامه‌ریزی مربوط به بازاریابی اینترنتی جایی برای موبایل کنار نگذاریم، عملا غیرممکن است. بنا به اطلاعات منتشر شده توسط «اسمال بیز کلاب»، در یک نظرسنجی، ۵۱% مشتریان گفته بودند که ترجیح می‌دهند از وبسایت‌هایی خرید کنند که برای استفاده در موبایل بهینه شده‌اند. همچنین نود درصد از جست‌وجوهای انجام گرفته به‌وسیلهٔ موبایل نهایتا تا یک روز بعد به اقدام عملی ختم می‌شد. بنا به همین اطلاعات، کالابرگ‌/کوپن‌های اختصاص یافته برای موبایل هم تا ده برابر بیشتر از کالابرگ‌های قدیمی به‌کار گرفته شدند.

تبلیغات در موبایل فرایند خرید را برای مشتریان ساده‌تر می‌کند، بخصوص اگر تبلیغات متمرکز بر نمایش موبایل یا نزدیک‌ترین محل فروش به مشتری‌ها باشد و به این مراکز دسترسی داشته باشند. این موضوع اغلب در بیشتر سایت های داخلی رعایت می شود و از مهم ترین نمونه ها می توان به ستاره اشاره نمود. در پلتفرم تبلیغات آنلاین یکتانت، می‌توانید کمپین‌هایی را محدود به نواحی جغرافیای مشخص و فقط مختص کاربران گوشی‌های موبایل، یا کاربران موبایل و دسکتاپ همزمان ایجاد کنید تا این فرصت بزرگ را از دست ندهید و اثربخشی تبلیغات آنلاین خود را افزایش دهید.

 

کلید پنجم: توجه به مخاطبان

به‌خاطر داشته باشید که نباید تماما بر برند و فعالیت‌های خودتان متمرکز باشید. علت اینکه برخی کسب‌و‌کارها در مسیر طراحی تبلیغات آنلاین کارآمد به مشکل برمی‌خورند این است که به‌جای مطلع کردن افراد از این مسئله که چگونه قادر به کمک کردن به آن‌ها خواهند بود، به توضیح دادن دربارهٔ محصولات یا خدمات شرکت خود به مشتریان بالقوه اکتفا می‌کنند.

به‌جای به‌کارگیری این رویکرد بهتر است پیام‌رسانی خود را معطوف به کاربران و چند و چون مشکلاتی کنید که برای آن‌ها حل می‌کنید. بد نیست نگاهی به تجربیات سایت ورزش 3 داشته باشیم ،بهتر است از چند فراخوان برای اقدام متفاوت برای بهتر کردن تجربهٔ کاربران خود استفاده کنید و فعالیت‌های بازاریابی خود را در جاهایی انجام دهید که کاربران برای خرید در آن‌ها حضور دارند.

در پایان باید عنوان کرد که کسب‌وکارهای کوچک برای انجام تبلیغات باید تمامی عناصر کلیدی بازاریابی را در نظر داشته باشند تا بتوانند کمپین‌های مرتبط با فعالیت و تأمل‌برانگیزی راه بیندازند که بر گروهی مشخص از افراد تأثیرگذار باشد. البته با ابزارهایی که در عصر حاضر در اختیار صاحبان مشاغل قرار گرفته است، کسب‌وکارهای کوچک برای شناخت مخاطبان خود و استفاده از این اطلاعات به‌منظور بهینه‌سازی فعالیت‌های تبلیغاتی و دست‌یابی به حداکثر میزان تبدیل، هیچ‌گاه کاری تا این حد آسان پیش رو نداشته‌اند.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،


ادامه مطلب
تاریخ : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | ۰۹:۵۹:۵۵ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

بازی Red Dead Redemption 2 بر روی پی‌سی منتشر می‌شود

پس از بیش از یک سال شایعات و گزارشات مختلف و انتظار شدید طرفداران، بالاخره بازی Red Dead Redemption 2 به پی‌سی راه پیدا خواهد کرد.

در وب‌سایت رسمی استودیوی «راک‌استار گیمز» (Rockstar Games) اعلام شده است که بازی Red Dead Redemption 2 در 5 نوامبر (14 آبان) راهی پی‌سی خواهد شد. این نسخه بر روی فروشگاه جدید راک‌استار گیمز یا همان Rockstar Games Launcher، استیم، فروشگاه اپیک گیمز، Greenman Gaming، هامبل و… در دسترس قرار خواهد گرفت. البته این عنوان تا ماه دسامبر به استیم اضافه نخواهد شد.

افرادی که از 9 تا 22 اکتبر (17 تا 30 مهر) نسخه‌ی پی‌سی بازی Red Dead Redemption 2 را پیش‌خرید کنند قادر به دریافت رایگان دو عنوان از مجموعه عناوین زیر خواهند بود:

Grand Theft Auto III
Grand Theft Auto: Vice City
Grand Theft Auto: San Andreas
Bully: Scholarship Edition
L.A. Noire: The Complete Edition
Max Payne 3: The Complete Edition


این اولین بار است که عنوانی از سری Red Dead Redemption به پی‌سی راه پیدا می‌کند. نسخه‌ی قبلی با وجود تقاضای فوق‌العاده‌ی طرفداران هیچ وقت بر روی پی‌سی عرضه نشد. با این حال، یکی دیگر از آی‌پی‌های بزرگ راک‌استار گیمز یعنی GTA یکی از محبوب‌ترین عناوین روی این پلتفرم به حساب می‌آید، خصوصاً GTA V که جامعه‌ی بازیکنان گسترده‌ای را دارد و جامعه‌ی بزرگ دیگری همواره برای آن ماد ساخته و می‌سازند. باید منتظر ماند و دید که بازیکنان با Red Dead Redemption 2 چگونه برخورد خواهند کرد و چه مادهایی برای آن خواهند ساخت.

منبع : https://www.dualshockers.com/red-dead-redemption-2-pc-release-date-november/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،


ادامه مطلب
تاریخ : ۱۴ مهر ۱۳۹۸ | ۰۵:۰۹:۰۴ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

تبلیغات بر اساس کلیک یا ppc چیست؟

PPC مخفف عبارت ” Pay Per Click ” است.

درواقع تبلیغات بر اساس کلیک یا ppc یک نوع پشتیبانی از تبلیغات آنلاین و بازاریابی اینترنتی است که بر روی طیف گسترده ای از وب سایت ها، از جمله موتورهای جستجو ، که در آن تبلیغ کنندگان فقط در صورت کلیک کاربر بر روی آگهی هزینه پرداخت می کند، است.

از این رو به آن ، ” پرداخت به ازای هر کلیک ” می گویند.یکی از روش های رایج و البته موثر در تبلیغات ، تبلیغات در موتور های جستجو می باشد.

اما پرداخت هزینه تبلیغات در این روش کدام است؟در این روش میزان مبلغ پرداختی بر اساس تعداد کلیک ها بر روی تبلیغ برآورد می شود.لازم به ذکر است برای انجام اینگونه تبلیغات شما باید با یک سری از واژگان آشنا شوید.

مزایای تبلیغات بر اساس کلیک یا ppc
مقرون به صرفه بودن
شاید فکر کنید چرا مقرون به صرفه؟

اما دلیل این است که شما تنها به ازای کاربرانی که بر روی تبلیغات شما کلیک کرده و به وب سایتتان می‌آیند پول پرداخت می‌کنید، نه تمامی کسانی که تبلیغ سایت شما را می بینند اما وارد آن نمی شوند، و اینگونه نیز نیست که برای مدت زمانی که تبلیغ شما آنجاست پولی پرداخت کنید.
با توجه به این تفاصیل می توان گفت که این نوع از تبلیغات به نسبت سایر تبلیغات به صرفه می باشد.

هدفمندی
می توانید بر روی تبلیغات خود محدودیت های جغرافیایی، اپراتور و دستگاه را اعمال کنید.

قابل سنجش بودن
شما می تواند با توجه به ابزارهای اندازه گیری دقیق، میزان بازگشت سرمایه خود و همچنین فاکتورهای مدنظرتان را به صورت دقیق اندازه گیری کنید.

 

قابلیت شخصی سازی
همینطور که کمپین خودتان را اجرا می‌کنید تنظیمات و قابلیت های ریز و درشتی در اختیار شما وجود دارد که بر اساس نیازهایتان کمپین خودتان را شخصی سازی کنید.

منابع آموزشی
برای اجرای اینگونه تبلیغات دوره‌ها و ابزارهای رایگان بسیاری وجود دارد که به شما کمک می کند که توانایی های خودتان را افزایش دهید.

سریع بودن
شما می توانید به صورت لحظه ای تاثیر تبلیغات کلیکی و حضور کاربران در وب سایت خود را ببینید در صورتی که در روش سئو، شما زمان زیادی کار می کنید تا بعد از آن کم کم کاربران از وب سایت شما بازدید داشته باشند.

( توجه داشته باشید که این بدان معنی نیست که تبلیغات کلیکی می تواند جایگزین سئو سایت شما باشد زیرا سئو با اینکه زمان بر است ولی ماندگاری بالایی هم دارد )

معایب تبلیغات کلیکی
شرکت های بزرگی مانند گوگل و مایکروسافت که این خدمات را ارائه می دهند این طور اقدام می کنند که از بین چند وب سایت رقیب در حوزه کاری شما، هر کدام مبلغ بیشتری پرداخت کند، انتخاب می شود.

اگر بودجه کافی را برای این تبلیغات ندارید بهتر است قید آن را بزنید! چون به هر حال این وب سایت ها بابت هر کلیک از شما دلار می گیرند نه بابت هر مشتری!
نکته قابل توجه این است که شما در صورتی می توانید از این نوع تبلیغات بهره ببرید که به خوبی بر روی کیفیت وب سایت خود و نیز بهینه سازی خدمات خود کار کرده باشید ، تا کلیک کردن ها به جذب مشتری ختم شود.

به طور خلاصه باید از کیفیت جنس یا خدمات خود نسبت به سایر رقبا مطمئن باشید و فقط به دنبال دیده شدن بیشتر و رساندن صدای خود به سایر مشتریان باشید.

اگرغیر از این است پس ابتدا سعی در بهبود عملکرد خود داشته باشید و سپس برای دیده شدن بیشتر در جهت تبلیغات اقدام کنید.

به عقیده تیم وب داران تبلیغات بر اساس کلیک یا PPC راهی مناسب برای دیده شدن وب سایت و کسب و کارتان است البته نه هر کسب و کاری چون در کشور ما با توجه به قیمت بالای دلار استفاده از این روش نوعی ریسک هم محسوب می شود.

نکات تامل برانگیز در جهت تبلیغات بر اساس کلیک یا PPC

 

!!!!! ادامه مطلب در لینک زیر..!!!!
https://webdaran.com/what-is-ppc/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،


ادامه مطلب
تاریخ : ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۱:۲۷ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

بازاریابی ویروسی ( viral marketing ) چیست؟

محتوای ویروسی، معمولا یک استراتژی ویروسی طراحی شده خوب در پشت خود دارد، البته بخشی از آن هم ناشی از شانس است اما خلاقیت و آماده سازی نیز بسیار مهم هستند.

بازاریابی ویروسی یا viral marketing یکی از روش های دیجیتال مارکتینگ به شمار می رود و وب داران در این مقاله قصد دارد به شما بگوید که تعریف این مفهوم ( viral marketing ) در واقع چیست، یک کمپین ویروسی چگونه کار می کند و اینکه مزایای بازاریابی ویروسی چیست و همچنین در ادامه مثال هایی در این زمینه ذکر خواهیم کرد.

در ادامه با ما همراه باشید.

بازاریابی ویروسی چیست؟

بازاریابی ویروسی عبارت است از امکان ایجاد علاقه و فروش بالقوه یک برند یا محصول، از طریق پیام هایی که مانند ویروس پخش می شود به عبارت دیگر به سرعت و از شخصی به شخص دیگر.این ایده برای این است که کاربران خودشان تصمیم بگیرند که محتوا را به اشتراک بگذارند.شبکه های اجتماعی به دلیل سرعت و سهولتی که در اشتراک گذاری دارند زیستگاه طبیعی این نوع بازاریابی هستند.

از متداول ترین مثال های اخیر در این زمینه می‌توان به ایجاد فیلم های متحرک و شگفت انگیز و یا ویدئو های دیدنی در یوتیوب اشاره کرد که سپس در فیس‌بوک، توییتر و کانال های دیگر به اشتراک گذاشته می شوند.دلیل ویروسی بودن آن سهولت در پخش و اشتراک است.

 

اگرچه باید به این نکته توجه داشته باشید که این یک شمشیر دولبه است زیرا ما نمی توانیم فراموش کنیم که در این کمپین قسمت بزرگی از کنترل به دست کاربران می افتد و ما این ریسک را می‌کنیم که ممکن است پیام به صورت اشتباه تفسیر شود!از طرف دیگر یک کمپین ویروسی موفق می تواند برای نتایج نام تجاری شما معجزه کند.

یک کمپین ویروسی چگونه کار می کند؟

ایجاد یک کمپین بازاریابی ویروسی بسیار ساده است: یک فیلم یا نوع دیگری از محتوا را ایجاد کنید که برای مخاطب هدف جذاب باشد سپس آن را در فضای اینترنت قرار دهید و اولین اقدامات را برای تحرک آن برنامه‌ ریزی کنید و از آنجا شکل بگیرید.سپس تنها کاری که می‌توانید انجام دهید این است که منتظر بمانید تا فیوز روشن شود و کاربران مانند دیوانه ها شروع اشتراک گذاری آن کنند.

جالب است بدانید در بعضی از موارد viral marketing به طور تصادفی اتفاق می‌افتد، برای مثال از طریق ویدئویی که توسط یک کاربر خصوصی بارگذاری می شود و ناگهان محبوب می‌شود و شروع به گردش در سراسر اینترنت می کند.در مورد استراتژی انتشار فیلم های ایجاد شده توسط برندها ما دو اصل تمرکزی داریم: نمایش داده شده یا پنهان

در حالت اول کاربر از اولین لحظه آگاه است که در حال مشاهده محتوای تبلیغاتی است، در حالی که در حالت دوم، مشارکت برند پنهان است و بعدا مشخص می شود.

ادامه مطلب در لینک زیر....

https://webdaran.com/what-is-viral-marketing/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،


ادامه مطلب
تاریخ : ۹ مهر ۱۳۹۸ | ۱۱:۱۲:۰۳ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

آپدیت 7.22h بازی Dota 2 با تمرکز روی آیتم‌ ها و هیروها منتشر شد

شرکت ولو پیش از شروع مرحله‌ی مقدماتی اولین رویدادهای دارای امتیاز DPC فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹، بسته‌ی به‌روزرسانی 7.22h بازی Dota 2 را برای اعمال تغییرات روی برخی از آیتم‌ها و هیروها در دسترس قرار داد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت ولو پس از پایان مسابقات WePlay Reshuffle Madness بسته‌ی به‌روزرسانی 7.22h بازی Dota 2 را برای تضعیف تعدادی از هیروها و آیتم‌های پرطرفدار تورنمنت سالانه‌ی The International 9 در دسترس قرار داده است. تمرکز این آپدیت روی تضعیف چهار آیتم و پنج قهرمان و کاهش میزان XP حاصل از کشتن Neutralها است. با عنایت به اینکه این به‌روزرسانی درست پیش از شروع مرحله‌ی مقدماتی اولین رویدادهای ماینور و میجور Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ منتشر شده است، تیم‌ها باید در فرصت باقیمانده استراتژی‌های خود را مورد بازنگری قرار دهند. بیش از این درباره‌ی این به‌روزرسانی سخن نمی‌گوییم و یک راست به سراغ بررسی تغییرات آن می‌رویم.

تغییرات کلی
درحال‌حاضر Neutralها ۵ درصد XP کمتری در اختیار بازیکنان قرار می‌دهند.
در این به‌روزرسانی شاهد تضعیف بیشتر Neutralها هستیم. در آپدیت قبلی شاهد تضعیف آن‌ها به همین مقدار بودیم و حال این موجودات مقدار ۹.۷۵ درصد XP کمتری را نسبت به پچ مسابقات The International 9 در اختیار می‌گذارند. می‌توان گفت که درحال‌حاضر ورود زودهنگام به جنگل هیچ توجیه خوبی نمی‌تواند داشته باشد.

تغییرات آیتم‌ها
میزان آرمور آیتم Medallion of Courage از ۶ به ۵ کاهش یافت.
میزان آرمور آیتم Phase Boots از ۵ به ۴ کاهش یافت.
دیگر از فروشگاه جانبی نمی‌توان آیتم Ring of Protection را خریداری کرد.
میزان آرمور آیتم Solar Crest از ۱۰ به ۸ کاهش یافت.
از این پس نمی‌توان آیتم Ring of Protection را از فروشگاه جانبی خریداری کرد و این بدان معنا است که نه‌تنها امکان تکمیل آیتم Ring of Basilius در لاین‌ها وجود ندارد، بلکه بازیکنان از تهیه‌ی یک Ring of Protection ساده برای افزایش آرمور قهرمانان خود و به‌دنبال آن کاهش آزار بازیکنان ساپورتر حریف محروم خواهند ماند. آیتم‌های Medallion of Courage ،Phase Boots و Solar Crest آیتم‌های بسیار محبوبی در مسابقات اینترنشنال امسال بودند و درحال‌حاضر هم از میزان محبوبیت آن‌ها کاسته نشده است. با اینکه چکش تضعیفِ آپدیت تازه بر سر این آیتم‌ها فرود آمده است، اما در مجموع تاثیر زیادی رو آن‌ها نداشته و احتمالاً در به‌روزرسانی 7.23 شاهد کاهش چشم‌گیر محبوبیت آن‌ها خواهیم بود.

تغییرات هیروها
Kunkka

زمان مورد نیاز برای استفاده از مهارت Ghost Ship از ۶۰/۵۰/۴۰ به ۷۰/۶۰/۵۰ افزایش یافت.
زمان مورد نیاز برای استفاده از مهارت X Marks The Spot از ۲۶/۲۰/۱۴/۸ به ۳۶/۲۶/۱۸/۱۰ افزایش یافت.
ظاهراً هیروی Kunkka نمی‌تواند فرصتی برای استراحت به دست آورد. کماکان شاهد تضعیف این دریاسالار هستیم، اما این موضوع بازیکنان را از انتخاب آن دلسرد نمی‌کند. این قهرمان برنده‌ی نهایی لاین میانی است که تنها جلوی برخی از هیروهای بازی نظیر Huskar سر تعظیم فرود می‌آورد. این قهرمان حتی با تمام این نرف‌ها باز هم انتخاب می‌شود و این چرخه ادامه می‌یابد. بارها و بارها زمان مورد نیاز برای استفاده از مهارت‌های این قهرمان تغییر یافته و این کار نتیجه‌ای به‌دنبال نداشته است، اما به نظر می‌رسد که آیس فراگ این‌بار با افزایش Cooldown هر دو مهارت Ghost Ship و X Marks the Spot سوراخی را در بادبان‌های کشتی Kunkka ایجاد کرده است.

منبع : https://www.vpesports.com/dota2/dota-2-patch-7-22h-released-kunkka-mirana-night-stalker-and-tiny-hit-by-the-nerf-hammer


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،


ادامه مطلب
تاریخ : ۸ مهر ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۳:۴۰ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

لاجیتک شرکت استریم لبز را به قیمت 89 میلیون دلار خریداری کرد

به استناد اخبار جدید، لاجیتک شرکت Streamlabs را خریداری کرده است. مبلغ این قرارداد برابر با 89 میلیون دلار عنوان شده است.

اگر از آن دسته افرادی هستید که به بازی های ویدیویی لایو استریم علاقه مند هستید احتمالا نام استریم لبز را شنیده اید. این شرکت تولید کننده یک ابزار نرم افزاری رایگان و محبوب برای پوشش مطالب در بالای تمام بازی ها است که به استریمرها اجازه می دهد هر چیزی، از اسپانسرشیپ گرفته تا تبلیغات را در بالای ویدیوی خود نمایش داده یا ببینند.

اکنون لاجیتک قصد دارد این شرکت را به قیمت 89 میلیون دلار به علاوه 29 میلیون دلار اضافه خریداری کند. استریم لبز ادعا کرده که دارای 1.6 میلیون استریمر است که ماهانه از این ابزار استفاده می کنند و تاکنون 161 میلیون ساعت نیز از تاریخ ژانویه 2018 پخش شده است. این شرکت همچنین دارای برنامه گوشی هوشمند نیز هست که گفته شده دارای حدود 480 هزار کاربر است.

این خرید می تواند نتایج خوبی به همراه داشته باشد. لاجیتک مدتی است که سخت افزارهایی برای گیمرها و استریمرها (همچون وب کم) تولید می کند. اکنون با این خرید، این شرکت صاحب نرم افزاری برای پیشرفت سخت افزارهای خود و راحتی بیشتر کاربرانش نیز می شود.

طی پستی که استریم لبز در آن از این معامله خبر داده است، موسس استریم لبز از این نکته خبر داده که خدمات آن ها رایگان باقی خواهد ماند و آن ها کماکان از تمام پلتفرم ها از جمله ویندوز، اندروید و iOS پشتیبانی می کنند.

منبع : https://techcrunch.com/2019/09/27/logitech-acquires-popular-game-streaming-tool-streamlabs-for-around-89m/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،


ادامه مطلب
تاریخ : ۷ مهر ۱۳۹۸ | ۰۴:۴۹:۱۵ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By blognama.ir:.