دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

کشف بزرگترین مخزن یخ آب در مریخ ؛ دستاوردی شگفت انگیز برای زندگی در مریخ

دانشمندان در جدیدترین بررسی‌های خود توانستند بزرگترین مخزن یخ آب در مریخ را کشف کنند. این مخزن در زیر سطح قطب شمال سیاره سرخ قرار دارد که حتی می‌توان از آن برای زندگی در مریخ نیز استفاده کرد.

سیاره مریخ دارای شباهت‌های متعددی با زمین است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به برخورداری سیاره سرخ از مخازن یخ آب در زیر سطح این سیاره به خصوص در مناطق قطبی آن اشاره کرد. دانشمندان از مدت‌ها قبل نظریه‌هایی مبنی بر وجود یخچال‌هایی زیر سطح مریخ را مطرح کرده بودند که بررسی‌های جدید به کمک تصاویر ماهواره‌ای پیشرفته ادعای آنها را به خوبی ثابت می‌کند. گروهی از محققان بر این باورند که حتی می‌توان از این مخازن یخ آب در مریخ برای پروژه‌های زندگی در سیاره سرخ استفاده کرد.

چگونگی کشف مخزن یخ آب در مریخ
دانشمندان دانشگاه آستین تگزاس و آریزونا با بررسی دقیق لایه‌های یخ آب زیر کلاهک یخی قطب شمال سیاره سرخ توانستند بزرگ‌ترین مخزن یخ آب مریخ را کشف کنند. این محققان با استفاده از داده‌های SHARAD، رادار ژرفاسنج سوار بر مدارگرد شناسایی مریخ (MRO) به این کشفیات مهم دست پیدا کردند. گفتنی است امواج رادارهای این تجهیزات توانایی نفوذ به عمق 2.4 کیلومتری سطح مریخ را دارد. بررسی‌ها نشان می‌دهد در برخی مناطق تا عمق 1.6 کیلومتری زیر سطح قطب شمال لایه‌های زیادی از شن و یخ وجود دارند و در برخی مناطق دیگر نیز حدود 90 درصد از لایه‌ها دارای آب هستند. محققان معتقدند اگر این مخازن یخ آب مریخ ذوب شوند، سراسر مریخ اقیانوسی با عمق حداقل 1.5 متر به وجود خواهد آمد.

در همین رابطه پژوهشگران دانشگاه جان هاپکینز از چنین اطلاعاتی به نوع دیگری استفاده کردند. در واقع آنها اطلاعات گرانشی را با هدف محدود کردن چگالی سطح زیر کلاهک یخی قطبی مورد استفاده قرار دادند که بررسی‌هایشان نشان می‌دهد بیش از 50 درصد از زیر این سطح را لایه‌های یخ و شن تشکیل داده‌اند. محققان در پاسخ به این پرسش که این حجم از آب چگونه در زیر قطب شمال سیاره سرخ قرار گرفته‌اند، عنوان می‌کنند تشکیل چنین مخازنی به دوره‌های سرمایشی و گرمایش مریخ برمی‌گردد و یخچال‌های مریخ همانند کره زمین به دنبال تغییرات مداری و انحراف محوری تشکیل شده‌اند.

منبع : https://gadgetnews.net/361062/%d8%a8%d8%b2%d8%b1%da%af%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%ae%d8%b2%d9%86-%db%8c%d8%ae-%d8%a2%d8%a8-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%b1%db%8c%d8%ae/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،


ادامه مطلب
تاریخ : ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۰:۳۰:۴۶ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

در صورت برخورد صاعقه با هواپیما چه اتفاقی می‌افتد؟

آیا به هنگام پرواز در هوای طوفانی، رعد و برق خطری برای هواپیما ایجاد می‌کند؟

همه ما، هر از چند گاهی تصاویری را از هواپیماهایی که توسط صاعقه مورد اصابت قرار گرفته‌اند، در اینترنت می‌بینیم. احتمالا بعضی از این تصاویر بسیار مهیج و فوق‌العاده هستند، ولی نیازی نیست بترسید... برخورد با صاعقه در هر پروازی رخ نمی‌دهد، ولی این پدیده غیرمعمول هم نیست. آمارهای استاندارد صنعتی حاکی از این هستند که هر هواپیما به‌طور میانگین هر دو سال یکبار یا کمی بیشتر مورد اصابت صاعقه قرار می‌گیرد.

خبر خوب این است که تمام هواپیماها با استفاده از سطح بالایی از علم، به‌گونه‌ای مهندسی شده‌اند که هم در جریان اصابت صاعقه و هم پس از آن، کاملا خوب عمل کنند و شما را نیز درنهایت ایمنی به مقصدتان برسانند.

البته شاید صاعقه مد نظر ما به اندازه صاعقه‌ای که در فیلم تخیلی «بازگشت به آینده» (Back to the future) لازم بود تا توان ۱.۲۱ گیگاواتی لازم برای به راه انداختن ساعت زمان استفاده شده در آن فیلم را تأمین کند، ارزش فیلم‌سازی نداشته باشد؛ ولی باز هم موضوع جالبی است!

هواپیماهای قدیمی که از فلز ساخته می‌شدند، در اصل قفس‌های فارادی بزرگی بودند. برای درک مفهوم قفس فارادی (Faraday cage) باید کلاس فیزیک مدرسه‌تان را به خاطر بیاورید! در حقیقت، با وجود فلز روی بدنه خارجی که با یک ماده شبکه‌بندی شده مهندسی درون پوسته تقویت می‌شود، صاعقه بدون هیچ‌گونه آسیبی، از اطراف هواپیما عبور می‌کند و مسیر الکتریکی شده خودش را ادامه می‌دهد.

قاعده‌ای مشابه در مورد خودرو نیز وجود دارد. اگر شما ساکن منطقه‌ای باشید که مستعد صاعقه باشد، احتمالا به شنیدن این مطلب عادت کرده‌اید که در جریان وقوع صاعقه، درون خودرو یکی از امن‌ترین جاها برای در امان ماندن از برخورد صاعقه است. در اطراف بخش‌های حساس یک هواپیما همچون محفظه سوخت و قسمت‌های برقی، قرار دادن حفاظ و پوشش می‌تواند یک لایه حفاظتی اضافه ایجاد کند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید طبق ادعای سرویس ملی هواشناسی آمریکا، دمای یک صاعقه ناگهانی همراه‌با تندر نزدیک به ۳۰ هزار درجه سانتی‌گراد است که بدون شک بسیار دمای بالایی است!

اما شاید این سؤال برایتان پیش بیاید که هواپیماهای جدیدی که از مواد کامپوزیتی سبک وزن غیرفلزی ساخته می‌شوند، چگونه صاعقه را هدایت می‌کنند؟ سؤال خوبی است. باید بگوییم که برای مثال، هواپیمای «بویینگ ۷۸۷» (‌Boeing 787) از پلاستیک تقویت شده فیبر کربن بهره می‌برد. بنابراین، سازندگان هواپیما از یک فویل مخصوص استفاده می‌کنند تا تاثیر قفس فارادی را بازگردانند.

این فویل در اصطلاح فنی با نام فویل فلزی توسعه یافته رسانای جریان برق، شناخته می‌شود. این فویل یکی از اجزای لایه‌بندی ساندویچی مواد است که پوسته خارجی هواپیما را تشکیل می‌دهند. این پوسته شامل کامپوزیت، فویل و همچنین لایه‌هایی است که فویل فلزی را از رطوبت و خوردگی ناشی از آن محافظت می‌کنند.

این عوامل باعث می‌شوند که دقیقا مشابه با هواپیمایی که چهارچوب فلزی دارد، در این هواپیماها نیز صاعقه به سرعت از میان لوله پوشانده شده از فویل و همچنین در امتداد بال‌ها حرکت و هواپیما را ترک ‌کند.

منبع : https://www.zoomit.ir/2019/6/13/336942/planes-thunderstorms-danger/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،


ادامه مطلب
تاریخ : ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | ۰۸:۳۰:۱۸ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

تأثیر واقعیت مجازی بر دنیای طراحی سایت

در سال‌های اخیر اکثر شرکت‌ها و مهندسان در تلاش بوده‌اند دستگاه‌هایی بسازند که انسان را به بعد دیگری برده و باعث سرگرمی و هیجان کاربر شوند و در عین حال این کار در راستای اهداف برندشان باشد.

این مسیری است که بارها توسط افراد مختلف طی شده، اما دلیل اینکه در سال‌های اخیر واقعیت مجازی انقدر رواج پیدا کرده، ممکن است به خاطر بازی‌های کامپیوتری و کنسول‌های بازی و کاربران آن‌ها باشد که همواره به دنبال تجربه‌های جدیدتر و واقعی‌تر هستند. حال سؤال این است که با گسترش تکنولوژی‌های واقعیت مجازی آیا این ویژگی وارد صنعت طراحی سایت هم خواهد شد؟

کاربرد واقعیت مجازی در وب
بسیاری از شرکت‌های بزرگ به دنبال واقعیت مجازی نیستند و استفاده از این تکنولوژی برای آن‌ها سود مستقیم و مشخصی نخواهد داشت. ولی در طرفی دیگر افرادی هستند که در شرکت‌های بزرگ کار می‌کنند و به تأثیر واقعیت مجازی و کاربردی بودن آن در وب و طراحی وب سایت‌ها اعتقاد دارند. برای مثال، Brandon Jones مهندسی در شرکت گوگل که واقعیت مجازی را در یکی از پروژه‌ها در کروم پیاده سازی کرد یا یک تیم کوچک در شرکت موزیلا به مدیریت Josh Carpenter که در حال پیاده سازی واقعیت مجازی روی فایرفاکس هستند، از جمله این افراد به شمار می‌روند یا آپارات ایرانی ها که با افزودن این قابلیت می تواند بمب بزرگی را در ایران بترکاند.

پروژه‌هایی مثل AltspaceVR یا Beebola وجود دارند که امکان تجربه واقعیت مجازی را به صورت عمومی و در مرورگر کاربر یا در پلت فرم‌هایی مثل Vizor فراهم می‌کنند. در پلت فرم Vizor حتی می‌توانید محتوای واقعیت مجازی برای وب ایجاد کنید بدون نیاز به اینکه یک برنامه نویس حرفه‌ای باشید. امروز در طراحی سایت اینترنتی تلاش می شود تا بتوان این قابلیت را به سایت های معمولی افزود .همچنین اپلیکیشن‌هایی برای موبایل وجود دارد که با استفاده از آن‌ها به همراه عینک‌های واقعیت مجازی می‌توانید تماس‌های تلفنی به صورت واقعیت مجازی داشته باشید و احساس کنید که در کنار عزیزانتان هستید.

چرا واقعیت مجازی در دنیای وب و طراحی وب سایت در حال رواج است؟
زیرا وب و اینترنت یک محیط باز است که از هر دستگاهی قابل دسترسی است و همچنین کاربران اینترنت روز به روز به دنبال سرعت بیشتر و رسیدن به خواسته خود به صورت هر چه سریع‌تر هستند. سایت های بسیاری در زمینه افزایش بازدید خود تلاش می کنند تا آنرا بهبود ببخشند مثلا سایت آپارات به دنبال این موضوع برای افزایش بیش از پیش بازدید های خود است.

از آنجا که فضای وب یک فضای باز با قابلیت دسترسی بالا از طریق انواع دستگاه‌ها است، کاربران آن بسیار بیشتر از سایر امکانات و دستگاه‌ها و فضاهای حوزه تکنولوژی‌های نوین است. طبیعتا مخاطبان دنیای وب نیز از پیشرفت‌ها و تنوعاتی که در این فضا رخ می‌دهد استقبال می‌کنند و در عین حال از یکنواختی و عدم پیشرفت آن و مواجهه با محتوا و آیتم‌های تکراری در وب سایت‌ها و وب اپلیکیشن‌ها خسته می‌شوند. ورود تکنولوژی واقعیت مجازی به دنیای وب و تولید محتوا توسط آن می‌تواند یک تحول عظیم و یک پیشرفت و تنوع چشمگیر و جالب و هیجان‌انگیز برای کاربران این تکنولوژی و سرویس باشد. در ذهن خود تصور کنید سایت هایی همچون دیجی کالا با این قابلیت باشند شما می توانید قبل از خرید کالا محصول را از هر نظر چک کنید و با خیال راحت خرید خود را انجام دهید. همچنین واقعیت مجازی وب می‌تواند فضای رقابتی تجارت الکترونیک را دو چندان کند.

حال ترجیح با شماست! می‌توانید روی بخش کوچکی از کاربران تمرکز کنید که حاضرند برای داشتن تجربه بهتر و جدیدتر هر هزینه‌ای را بپردازند یا گروه عمده کاربران را در نظر بگیرید که به دنبال تکنولوژی‌های جدید نیستند و هزینه‌ای هم برای آن پرداخت نمی‌کنند.

آینده قابل پیش‌بینی نیست ممکن است روزی برسد که اکثر طراحی سایت های فروشگاهی از واقعیت مجازی استفاده کنند و کاربران تجربه کاملاً متفاوتی از وب داشته باشند.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: طراحی سایت، طراحی وب سایت، سئو، دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی آنلاین، طراحی سایت تهران، طراحی سایت در تهران، آموزش، آموزش طراحی سایت، بهینه سازی، بهینه سازی موتور جستجو، بهینه سازی وب سایت، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت خبری، طراحی سایت پزشکی، طراحی سایت ورزشی، تعرفه سئو سایت، قیمت سئو سایت،


ادامه مطلب
تاریخ : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۸:۱۴ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

با پرده سینمایی دیجیتال سامسونگ آشنا شوید

سامسونگ صفحه نمایش بزرگ خود (LFD) را به نمایشگاه Cine Europe 2013 آورد تا صفحه نمایش های آینده را به نمایش بگذارد. در این نمایشگاه، غرفه سامسونگ به شیوه ای طراحی شده است که سالن سینمای واقعی را مجسم کند: بازدیدکنندگان در مسیری که سینماروها معمولاً طی می کنند راهنمایی می شوند. از گیشه بلیط شروع کرده، برای نوشیدنی به طرف سالن انتظار حرکت می کنند و سرانجام برای لذت از تجربه ای سینمایی به سالن اصلی سینما می روند.

منتهی این تجربه ای متفاوت است: در باجه بلیط بازدیدکنندگان بلیط خود را از طریق صفحه لمسی خریداری می کنند. از اینجا به بعد در کوریدورهایی که به سالن سینما ختم می شوند، بازدیدکنندگان می‌توانند پیش پرده فیلم های آینده را روی LFDهای خیره کننده تماشا کنند. علاوه براین، LFDهایی نیز در فضای بیرون از سینما نصب شده اند که در مقابل هر نوع وضعیت هوا مقاومند.

در رابطه با این پدیده نوظهور، نایب رئیس بخش صفحه نمایش های تصویری سامسونگ الکترونیک، کیم هیون سیوک، گفت:

از آنجایی که سینماهای بسیاری در سراسر جهان به سرعت تسهیلات خود را با نصب LFD در سالن های انتظار، گیشه های بلیط و محوطه فروش تنقلات، دیجیتالی می کنند، ما معتقدیم که صنعت تفریح و سرگرمی امکانات نامحدودی برای استفاده از این صفحه نمایش های جذاب و چشمگیر دارد. به عنوان شرکتی پیشگام در ایجاد بازارهای جدید و انرژی بخشیدن به صنایع موجود، سامسونگ الکترونیکس متعهد است در دیجیتالی کردن صنعت سینما پیشقدم بوده، برای دوستداران سینما تجربه ای تازه، غنی و همه جانبه ای را میسر کنیم.

سامسونگ با راهکارهای LFD خود، از پیش جای خود را در اروپا باز کرده است. مجموعه سینماهای Gaumont-Pathe، که حدود هزار پرده سینمایی را در بیش از صد سینما در سراسر فرانسه، سوئیس و هلند اداره می کند، نمایشگر های سامسونگ را انتخاب کرده است تا جایگزین پرده های سنتی کند، و با این کار مدیریت خود را آسان و توجه مشتریان بیشتری را جلب کرده است.

منبع : https://www.zoomit.ir/2013/7/15/6068/%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%d9%be%d8%b1%d8%af%d9%87-%d8%b3%db%8c%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: دیجیتال مارکتینگ، تازه های دیجیتال، اخبار، اخبار دیجیتالی، طراحی سایت، طراحی وب سایت، بازاریابی آنلاین، آموزش، سئو سایت،


ادامه مطلب
تاریخ : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۹:۲۰ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

سفرهای بین ستاره‌ای و سیاره‌ای؛ ایجاد تمدن انسانی در فضا از رویا تا واقعیت

بلندمدت‌ترین ماموریتی که ناسا برای خود تعیین کرده، ارسال فضاپیمایی به آلفا قنطورس، نزدیک‌ترین ستاره به خورشید در سال ۲۰۶۹ است. این سال، صدمین سالگرد فتح ماه است. بسیاری از دانشمندان فکر می‌کنند که حداقل در عصر حاضر، ایده‌ی سفرهای بین ستاره‌ای شبیه داستان‌های تخیلی می‌ماند. آلفا قنطورس ۴/۴ سال نوری با ما فاصله دارد که تقریبا معادل ۴۰ تریلیون کیلومتر می‌شود. سریع‌ترین وسیله‌ای که تاکنون به فضا پرتاب شده، فضاپیمای کاوشگر پارکر ناسا است که در سریع‌ترین حرکت خود به دور خورشید، به سرعت ۶۹۰ هزار کیلومتر بر ساعت دست یافت.

یک فضاپیما اگر با ۱۰ درصد سرعت نور حرکت کند در طی ۴۴ سال می‌تواند به آلفا قنطورس برسد. برای دست یافتن به این سرعت باورنکردنی، به میزان بسیار زیادی انرژی احتیاج داریم؛ حتی اگر فضاپیما بسیار سبک‌وزن باشد. روش‌های معمول ایجاد سیستم پیشران مثل تکنولوژی‌های شیمیایی، خورشیدی-الکتریکی و هسته‌ای-حرارتی هیچ‌وقت نمی‌توانند به سرعت لازم برای سفرهای بین‌ستاره‌ای دست یابند.

اما روش‌های دیگری هم برای تأمین انرژی وجود دارد که ناسا می‌تواند روی آن‌ها کار کند. از میان این روش‌ها، می‌توان به سیستم پیشران هم‌جوشی هسته‌ای اشاره کرد. هرچند که ما هنوز نتوانسته‌ایم در تولید برق با این تکنولوژی مهارت کافی را کسب کنیم. بنابراین فعلا با توسعه‌ی یک سیستم پیشران هسته‌ای برای استفاده در فضا فاصله‌ی زیادی داریم. با تمام این توضیح‌ها، آیا ناسا می‌تواند تا ۵۳ سال دیگر به یک منظومه‌ی دیگر سفر کند؟ از نظر بسیاری از دانشمندان فضا این روش‌ها برای پیشبرد فضاپیما بسیار علمی تخیلی هستند و هنوز آمادگی لازم را نداریم.

اما دانشمندان دیگری هم هستند که درباره‌ی سفرهای بین‌ستاره‌ای پژوهش‌های زیادی انجام داده‌اند و هیجان زیادی برای مشارکت در این پروژه و تحقق این رویا دارند. این نوع نگرانی ها ذهن برخی از متخصصان اخترفیزیک را که در حال تلاش روی پروژه ای مانند "Breakthrough Starshot" هستند، به خود مشغول کرده است، این پروژه که چند سال گذشته معرفی شد، وعده بسیار خوبی به ما داده است. نکته‌ی مهم آن استفاده از لیزر از سطح زمین برای پیش بردن یک سفینه فضایی خیلی کوچک به نزدیک ترین منظومه‌ی ستاره‌ای همسایه زمین به نام قنطورس آلفا است که در فاصله‌ی اندک ۴٫۳۷ سال نوری از ما قرار گرفته است.

اما با وجود اینکه قنطورس آلفا ممکن است نزدیک‌ترین منظومه به ما باشد. هلر و تیمش اظهار می‌کنند که مشاهده‌ی شباهنگ (پرنورترین ستاره در آسمان شب) سفر سریع‌تری را می‌طلبد، زیرا مسافت آن تقریبا دوبرابر مسافت قنطورس آلفا (تقریبا ۸٫۶ سال نوری) است. اما چگونه می‌توان برای رسیدن به شباهنگ که فاصله دورتری دارد سریع‌تر بود؟ جواب بستگی فرضیه‌های مختلفی دارد، اینکه چگونه می‌توان سفینه‌ی فضایی خیلی کوچکی (که هنوز فرضی است) را پیش برد و سپس سرعت آن را کاهش داد.

منبع : https://www.zoomit.ir/2019/4/12/324613/interstellar-travel-speed-of-light/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: الکترونیک دیجیتال، تازه های دیجیتال، دیجیتال مارکتینگ، اخبار، اخبار علمی،


ادامه مطلب
تاریخ : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ | ۰۶:۵۶:۵۹ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

متن آهنگ بگو کی امیر تتلو

تکست آهنگ بگو کی امیر تتلوبگو کِی ؟ بگو کِی؟
بگو کی؟ بگو کو؟
کجاست؟
بگو ک*رم توو دهنت بگو ، ها
تقصیرِ من نیست تقصیره توئه
کاری کردی بهت بد پلیه کنه
انقده میکنی تبلیغِ خودتو
یهو پره سگ میشه دورت
دلم پره سنگ ریزه شده حیف
پاهام انگار زنجیره شله
ولی کیف میکنم بالم سبکه نیستی
انگار کسی نیست سنگینش کنه
بگو کِی حالمو بد نکردی
کِی راهمو سد نکردی
بگو کِی ، لعنتی بگو کی
بگو کِی روزمو شب نکردی
کِی توو جمع منو معذب نکردی
بگو کِی ، ها ، لعنتی بگو کی
بگو کی
مخو سوراخ میکنه ، حفاریِ
مغزمو گا*ه و رفت خوابید
بعده یه عمر کف خوابی
شدیم بازیچه ی یه هشتادی
آبرو ریزی بد رفتاری

برای مشاهده ادامه متن آهنگ و دانلود آهنگ حتما روی لینک زیر کلیک کنید.

https://mustext.com/%d9%85%d8%aa%d9%86-%d8%a2%d9%87%d9%86%da%af-%d8%a8%da%af%d9%88-%da%a9%db%8c-%d8%a7%d9%85%db%8c%d8%b1-%d8%aa%d8%aa%d9%84%d9%88/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: متن آهنگ، تکست آهنگ، لیریکس آهنگ، آهنگ جدید، متن آهنگ جدید، آهنگ، آهنگ جدید،


ادامه مطلب
تاریخ : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۲:۲۸ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

الگوریتم شاهین ( Hawk ) چیست؟

الگوریتم شاهین ( Hawk ) چیست؟

تیم تولید محتوای وب داران در این مقاله قصد دارد شما را با الگوریتم شاهین گوگل آشنا کند و نحوه عملکرد این الگوریتم را در سئو محلی بررسی کند.

تا آخر این مقاله ما را همراهی کنید و با گذاشتن نظرات خود ما را از میزان مفید بودن این مقاله آگاه کنید.

طبق مقاله ای که سایت معتبر Search Engine Land منتشر کرد ، الگوریتم شاهین مربوط به سئو محلی می شود و تاثیری روی سایت هایی که در زمینه سئو محلی فعالیت نمی کنند نداشته است.

البته این الگوریتم می تواند نشانه ای از تغییرات احتمالی گوگل در آینده ای نزدیک باشد.

مقدمه ای بر الگوریتم شاهین گوگل

قبل از معرفی الگوریتم شاهین ، سئو محلی به نحوی بود که کسب و کارهایی که حیطه کاری مشترکی داشتند و از لحاظ جغرافیایی نزدیک به هم بودند ، به عنوان موارد تکراری محسوب می شدند.

برای مثال اگر منطقه ای بورس کافی شاپ و یا رستوران بود ، تحت تاثیر این حالت قرار می گرفت و بعضی از کسب و کارها با همسایه خود مشابه به نظر می رسیدند.

در اصل هدف گوگل از معرفی الگوریتم شاهین این بود که مشکل گوگل مپ در تشخیص اشتباه مکان های تکراری را از بین ببرد و بتواند همه کسب و کارها را نمایش دهد.

پس از معرفی الگوریتم شاهین ، شعاع فیلترینگ گوگل در تشخیص کسب و کارها در گوگل مپ کوچک تر شد و کسب و کارهای مشابه و نزدیک به هم توانستند بدون نگرانی مکان خود را در نقشه گوگل ثبت کنند.

البته همچنان کسب و کارهایی هستند که از آدرس مشترک استفاده می کنند.

از جمله این کسب و کارها می توان به فروشگاه های یک پاساژ تجاری اشاره کرد.

با توجه به اینکه هنوزم ممکن است بسیاری از کسب و کارها با توجه به معرفی این الگوریتم مشکلاتی داشته باشند ، ولی بسیاری از آن ها از مزیت معرفی این الگوریتم بهره مند شدند.

برای مثال پس از معرفی الگوریتم شاهین دیگر رقبا نمی توانند از نام آن ها سوء استفاده کنند و با نام مشابه در نزدیکی آن ها فعالیت کنند.

چرا نام این الگوریتم شاهین است؟

برای مطالعه کامل در مورد این الگوریتم حتما روی لینک زیر کلیک کنید!!!!!!!

https://webdaran.com/whats-hawk-algorithm/

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: طراحی سایت، طراحی وب سایت، سئو، دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی آنلاین، طراحی سایت تهران، طراحی سایت در تهران، آموزش، آموزش طراحی سایت، بهینه سازی، بهینه سازی موتور جستجو، بهینه سازی وب سایت، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت خبری، طراحی سایت پزشکی، طراحی سایت ورزشی، تعرفه سئو سایت، قیمت سئو سایت،


ادامه مطلب
تاریخ : ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۰:۰۹ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

الگوریتم موش کور ( Possum Algorithm ) چیست؟

 

الگوریتم موش کور ( Possum Algorithm ) چیست؟
تیم تولید محتوای وب داران قصد دارد در این مقاله شما را با الگوریتم موش کور گوگل آشنا کند و تاثیر آن بر سئو سایت را مورد بررسی قرار دهد.
تا آخر این مقاله ما را همراهی کنید و با گذاشتن نظرات خود ما را از میزان مفید بودن این مقاله آگاه کنید.

مقدمه ای بر الگوریتم موش کور چیست؟
همان طور که در مقاله “الگوریتم کبوتر چیست” اشاره کردیم ، گوکل به کمک این الگوریتم نوعی از سئو را معرفی کرد که به آن سئو محلی یا Local SEO گفته می شود.

سئو محلی باعث شد هم کسب وکارهای کوچک تر رونق پیدا کنند و هم کاربران نتایج بهتری از جستجو های خود دریافت کنند.

به این صورت که گوگل بر اساس موقعیت مکانی کاربران نتایج جستجو را نمایش می داد.

برای مثال اگر کاربری در منطقه گیشای تهران عبارت “کافه های نزدیک من” را جستجو کند ، گوگل با توجه به موقعیت مکانی کاربر نزدیک ترین کافه ها در منطقه گیشا را به او معرفی می کند.

برای مطالعه بیشتر درباره این الگوریتم حتما روی لینک زیر کلیک کنید.....

https://webdaran.com/whats-a-possum-algorithm/

 

 

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: طراحی سایت، طراحی وب سایت، سئو سایت، سئو، آموزش، آموزش طراحی سایت، آنلاین مارکتینگ، بازاریابی آنلاین،


ادامه مطلب
تاریخ : ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ | ۰۸:۲۱:۰۱ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

بازی Dota 2 میزبان رویداد New Bloom شد

رویداد New Bloom بازی Dota 2 ماموریت‌ها و صندوق جدیدی با نام Treasure of Unbound Majesty را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد.

مطابقِ تازه‌ترین اخبارِ بازی، کمپانی ولو (Valve) به‌روزرسانی جدیدی را به مناسبتِ سال نو چینی برای بازی Dota 2 منتشر کرده است که رویداد New Bloom را در دسترس قرار می‌دهد. در این رویداد ویژه شاهد یک صندوق تازه با نام Treasure of Unbound Majesty هستیم که شاملِ ۱۲ مجموعه آیتم برای قهرمانان بازی است. همچنین «مسیر جوایز» باری دیگر بازگشته است و بازیکنان می‌توانند با پیروزی در بازی‌ها پاداش‌هایی را دریافت کنند. متاسفانه، رویداد New Bloom هیچ حالت جدیدی را به بازی اضافه نمی‌کند و از این بابت درست مثلِ رویداد Frostivus است. مسیر جوایز رویداد New Bloom شامل صداهای محدود Chat Wheel، آیتم‌های مصرفی و گردونه‌ی جوایزی است که امکانِ دریافت کوریر بسیار نادرِ Nian را برای بازیکنان فراهم می‌کند. بازیکنان با پیروزی در بازی‌ها امتیاز مورد نیاز برای افزایش سطح دریافت می‌کنند و به‌سادگی به سطوح بالاتر راه می‌یابند. اولین پیروزی هر روز ۱۲۵۰ امتیاز در اختیار می‌گذارد تا بازیکنان بتوانند به هدف نهایی یعنی باکس Treasure of Unbound Majesty دست یابند. همچنین با پیروزی در بازی‌های نرمال و توربو به ترتیب می‌توان ۲۰۰ و ۱۰۰ امتیاز به‌دست آورد.

 

باکس Treasure of Unbound Majesty شامل ست‌هایی برای هیروهای Drow Ranger ،Viغیر مجاز می باشدe ،Undying ،Storm Spirit ،Dazzle ،Kunkka ،Arc Warden ،Dark Willow و Rubick است. در این صندوق همچنین یک ست Rare از هیروی Puck، یک ست Very Rare از هیروی Legion Commander و یک ست Extremely Rare از هیروی Templar Assassin وجود دارد. این باکس به‌عنوانِ پاداش برای کسانی که مسیر جوایز را کامل می‌کنند، در نظر گرفته شده است، اما با پرداختِ ۲.۴۹ دلار نیز می‌توان آن را از طریق فروشگاه Dota 2 خریداری کرد. رویداد New Bloom در تاریخ ۱۴ بهمن (۳ فوریه) به پایان می‌رسد، اما آیتم‌های مصرفی آن را می‌توان تا تاریخ ۲۸ بهمن (۱۷ فوریه) استفاده کرد.

منبع : http://blog.dota2.com/2020/01/new-bloom-treasure/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،


ادامه مطلب
تاریخ : ۵ بهمن ۱۳۹۸ | ۰۹:۰۳:۳۴ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

ویژگی Sidegrading به چپتر دوم Fortnite اضافه شد

به‌تازگی آپدیت 11.4 چپتر دوم بازی فورتنایت که در واقع اولین به‌روزرسانی سال 2020 محسوب می‌شود، در دسترس قرار گرفته است و در جریان آن شاهد اضافه شدن Sidegrading به بازی هستیم.

تقریبا یک ماه است که چالش‌های فصل اول از چپتر دوم فورتنایت به پایان رسیده است، اما اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر Fortnite، قصد دارد فصل بعد را از اوایل ماه فوریه (اواسط بهمن ماه) در اختیار کاربران قرار دهد. بااین‌حال تیم سازنده با ارائه محتویات و چالش‌های مختلف، سعی کرده است که در این بازه زمانی، کاربران را سرگرم کند. 

 

طبق جدیدترین اخبار بازی، چندی پیش آپدیت جدید بازی فورتنایت چپتر 2 در دسترس قرار گرفت که در جریان این به‌روزرسانی، شاهد اضافه شدن ویژگی جدیدی به بازی هستیم. با شروع چپتر دوم فورتنایت، یک ویژگی در دسترس قرار گرفت که بازیکنان با جمع‌آوری متریال می‌توانند ارزش سلاح خود را افزایش دهند. برای مثال می‌توانید SMG سبز رنگ خودتان را به یک SMG آبی‌رنگ تبدیل کنید. حال در جریان به‌روزرسانی 11.4 بازی Fortnite Chapter 2، شاهد اضافه شدن Sidegrading هستیم.

Sidegrading به شما اجازه می‌دهد که جدا از بالاتر بردن ارزش سلاح با میز ارتقای سلاح،‌ عملکرد اسلحه خود را در دسته‌ای که قرار دارد، تغییر دهید. برای مثال اگر یه اسالت رایفل بنفش‌رنگ دارید، درکنار ارتقای آن به یک اسالت رایفل طلایی، می‌توانید آن را به یک اسالت رایفل سنگین (Heavy Assault Rifle) هم تبدیل کنید.  در ادامه مشخص شده که این ویژگی در حال حاضر برای حالت‌های غیر رقابتی فورتنایت فعال شده است و تنها سلاح اسالت رایفل، این قابلیت را در اختیار دارد.

منبع : eurogamer


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،


ادامه مطلب
تاریخ : ۲۶ دی ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۵:۵۹ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By blognama.ir:.