دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

ورود به بعضی سرویس‌های گوگل از طریق اثر انگشت ممکن می‌شود

در راستای رها شدن از فرآیند ملال‌‌آور وارد کردن رمزهای عبور، گوگل اخیرا قابلیت جدیدی معرفی کرده تا کاربران اندروید بتوانند برای ورود به سرویس‌های مختلف در عوض تایپ پسورد از حسگر اثر انگشت یا پین کد استفاده نمایند.

این ویژگی که فعلا به طور آزمایشی راه‌اندازی شده اجازه می‌دهد که از طریق مشخصات بیومتریک (در حال حاضر اثر انگشت) هویت خود را در مرورگر کروم برای ورود به حساب گوگل احراز نمایید. در حال حاضر گوگل کروم برای اندروید از این قابلیت برخوردار شده و می‌توانید همین حالا آن را امتحان نمایید.

برای این کار کافیست وارد سایت passwords.google.com شوید. سپس گوگل به شما اجازه می‌دهد که از طریق اثر انگشت وارد حساب کاربری‌تان شوید. البته روش‌های دیگر همچون وارد کردن پین کد، پترن یا رمز عبور نیز برای احراز هویت همچنان در اختیارتان قرار دارد.

به گفته گوگل از آنجا که این ویژگی در مرحله آزمایشی به سر می‌برد، فعلا تعداد محدودی از دیوایس‌های اندرویدی به آن دسترسی دارند. نکته بعد این که در روش مذکور نمی‌توان از یک گوشی برای ورود به نسخه دسکتاپ گوگل کروم استفاده کرد که البته شاید در آینده شاهد فراهم شدن چنین امکانی باشیم.

گوگل در گفتگو با وبسایت ورج اعلام کرده که می‌خواهد احراز هویت با شاخص‌های بیومتریک را طی «چند روز آینده» برای کلیه دیوایس‌های مبتنی بر اندروید 7.0 و نسخه‌های جدیدتر گسترش بدهد. کلیه دیوایس‌های مبتنی بر اندروید 7.0 نوقا و بالاتر از استاندارد FIDO2 پشتیبانی به عمل می‌آورند که لازمه احراز هویت با شاخص‌های بیومتریک به حساب می‌آید.

شایان ذکر است که استفاده از روش فوق، بسیار امن‌تر از آن است که از رمزهای عبور استفاده کنید چرا که اطلاعات شما صرفا در دیوایس‌ خودتان ذخیره می‌شود، ضمن اینکه خطر استفاده هکرها از پسورد شما در سرویس‌های مختلف تحت وب تقریبا وجود نخواهد داشت.

با تمام این اوصاف، باید منتظر بمانیم و ببینیم که اوضاع در ادامه چگونه پیش می‌رود و آیا می‌توانیم منتظر روزی باشیم که پسوردهای تایپی به طور کلی از صحنه اینترنت حذف شوند؟

منبع : https://www.engadget.com/2019/08/12/google-android-fingerprint-web-login/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،


ادامه مطلب
تاریخ : ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۱:۵۹ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

سامسونگ از سنسور دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی خود رونمایی کرد

پس از انتشار اخبار جسته و گریخته ساعاتی قبل سامسونگ از حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی ISOCELL Bright HMX خود برای تلفن های همراه رونمایی کرد. این محصول نخستین حسگر موبایلی است که بالغ بر ۱۰۰ میلیون پیکسل دارد و غول تکنولوژی کره ای آن را طی همکاری اش با شیائومی طراحی کرده است.

سامسونگ اعلام کرده که سنسور دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی آن قادر است حتی در نور شدید هم عکس هایی بی نظیر بگیرد و آن را نخستین سنسور با ابعاد پیکسلی 1/1.33 خوانده که میتواند در شرایط کم نور بالاترین میزان نور را ثبت کند.

البته این دومین همکاری سامسونگ و شیائومی در زمینه ساخت سنسور دوربین است و پیشتر شیائومی از عرضه قریب الوقوع نخستین موبایل دنیا با سنسور دوربین ۶۴ مگاپیکسلی خبر داد که سنسور دوربین ۰.۸ میکرومتری آن را سامسونگ ساخته است.

تکنولوژی موسوم به اسمارت ایزو این سنسور در محیط های روشن به صورت هوشمند حساسیت خود به نور را تغییر می دهد و سیگنال های نوری را به بهترین شکل ممکن به سیگنال های الکتریکی تبدیل می کند و با بهبود تراکم پیکسلی تصاویر تصاویری زنده را ایجاد می نماید.

این مکانیزم در محیط های تاریک تر از ایزو بالا استفاده می کند تا نویز را کاهش دهد و در نتیجه تصاویر شفاف تری را ایجاد کند. HMX از قابلیت ضبط فیلم با رزلوشن حداکثر 6K (برابر با ۶۰۱۶ در ۳۳۸۴ پیکسل) و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می کند. سامسونگ اعلام کرده که حسگر ISOCELL Bright HMX اواخر همین ماه وارد فاز تولید انبوه می شود و نخستین موبایل شیائومی که احتمالا به آن مجهز می شود نیز می میکس ۴ خواهد بود.

لین بین هم-بنیانگذار و رئیس هیئت مدیره شیائومی در همین رابطه گفت:

شیائومی و سامسونگ برای ساخت این حسگر همکاری نزدیکی با یکدیگر داشتند که از ارائه طرح مفهومی گرفته تا تولید نهایی را شامل می شد و در نهایت به ساخت سنسور دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی منجر گردید. ما بسیار خرسندیم اعلام کنیم رزلوشن تصویری که پیشتر فقط در تعدادی از دوربین های پیشرفته DSLR وجود داشت حالا به اسمارت فون ها راه پیدا کرده است. ما ضمن ادامه همکاری مان پیش بینی می کنیم که نتنها تجربیات موبایلی تازه بلکه پلتفرمی را ارائه نماییم که امکان ایجاد محتوای بی نظیری را در اختیار کاربران قرار دهد.

یانگین پارک نایب رئیس هیئت مدیره بخش سنسور سامسونگ الکترونیکس هم در این باره گفت:

سامسونگ به تلاش های خود برای نوآوری در عرصه تکنولوژی های پیکسل و بوردهای منطقی ادامه می دهد تا امکانی را برای سنسورهای ISOCELL فراهم کند که جهان را مانند چشم های انسان ببینند. ما طی همکاری نزدیک مان با شیائومی ISOCELL Bright HMX را توسعه دادیم که نخستین حسگر موبایل با بیش از صد میلیون پیکسل است و به لطف تکنولوژی Tetracell و ایزوسل پلاس خود جزئیات و رنگ های بی نظیری را ایجاد می کند.

منبع : https://www.gizmochina.com/2019/08/12/samsung-announces-worlds-first-108mp


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،


ادامه مطلب
تاریخ : ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۲:۲۵ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

تولید محتوا چیست ؟

امروزه با بیشتر شدن فروش های اینترنتی با عبارتی به اسم تولید محتوا روبرو می شویم.مهمترین و شاید تنها بخش تاثیرگذار در یک سایت محتوای آن است.تا محتوایی در سایت نباشد سئوکاران نمی دانند موتورهای جستجو گر را برروی چه چیزی بهینه کنند.

هرچقدر یک سایت دارای طراحی کاربرپسند و محیط گرافیکی باشد ولی محتوایی نداشته باشد ، بی فایده است.یک سایت زمانی ارزش دارد که از لحاظ تخصصی و علمی اطلاعات و آموزش هایی را به بیننده های خود برساند.هر کلید واژه ای که مردم در موتورهای جستجو سرچ می کنند قصد پیدا کردن محتوایی را دارند.محتوا تنها مقالات با فرم بلند نیستند ، هر پیامی که بتواند اطلاعاتی را به مخاطب برساند محتوا است.

تعریف تولید محتوا

تولید محتوا در واقع توانایی و قابلیتی است که جدیدا بسیاری از شرکت های طراحی وب و شرکت هایی که به طور اختصاصی محتوای سایت را تامین می کنند به آن مشغولند.در واقع یکی از مهم‌ترین روش‌های جذب مخاطبان به یک سایت ، تولید محتوایی جذاب مطابق با اصول سئو است.نباید فراموش کرد که تولید محتوای سایت در صورتی که با کیفیت باشد و اصول فنی و لازم در تولید آن رعایت شده باشد ، باعث به دست آوردن رتبه ای بالا توسط گوگل می شود.

محتوا شامل چه مواردی می تواند باشد؟حال که متوجه شده اید تولید محتوا چیست لازم است بدانید محتوا شامل چه مواردی می تواند باشد:

ینفوگرافیک
Meme
ویدیو
راهنما و مطالب آموزشی
نقد و بررسی کتاب
پست نظرسنجی
بررسی محصول
لیست های مختلف
صفحات لینکی
پادکست
نکات مهم در تولید محتوا چیست ؟

 

1. انتخاب یک موضوع مناسب
چرا انتخاب یک موضوع مناسب مهم است ؟ زیرا محتوا ، هسته اصلی کار شما است طراحی وب سایت تصاویر فونت ها و رنگ ها و بخش بزرگی از نام تجاری شما را تشکیل می دهند اما این محتوا است که باعث می‌شود افراد نسبت به خرید از شما اقدام کند.

2. نحوه ارائه محتوا
نحوه ارائه محتوا مهم است زیرا محتوای شما و مخاطب هدف ارتباط برقرار می‌کند به سایت شما به عنوان ارائه دهنده و معرف نام تجاری شما است و برای انجام این کار به یک مورد نیاز دارید افراد مورد نظری که درباره آنچه که انجام می دهید توضیح دهند تا مخاطب با شما ارتباط برقرار کند.

3. استفاده از جذابیت های بصری و گرافیگی

این موضوع نیز از هیچ کس پوشیده نیست که استفاده از جذابیت های بصری و گرافیکی می تواند تا چه اندازه به مخاطبان شما کمک کند تا بتوانند جذب سایت شما شوند.

4. بررسی نیازها و بازخوردها
همانطور که می دانید زمانی که شما از صفحه ایی که فقط دارای یک سری تصاویر است ، بازدید می کنید احتمالاً اطلاعات زیادی دستگیرتان نمی شود.

برای حل این موضوع موتورهای جستجوگر یک راه حل خوب را ایجاد کردند زیرا آنها با توجه به کلمات کلیدی و سر فصل‌ها و… و در نتیجه محتوای خوب کمک به افزایش از بازدید از سایت شما می کنند.

5. افزایش مطالعات در زمینه کاری

افزایش مطالعات در زمینه کاری شامل چندین مورد می شود مانند:

آ. با یک ایده شروع کردن
همه چیز با یک ایده شروع می‌شود پس شما نیاز دارید که محتوای خود را به محصول یا خدمتی خاص را تبدیل کنید.
همگی نکاتی هستند که در هنگام تولید محتوا باید در خاطر شما باشند و به آنها توجه کنید پس همچنان باید شما یک کلمه کلیدی یا یک موضوع یا یک ایده را برای سایتتان داشته باشید.

ب. انجام دادن تحقیقات
احتمالا صنعت خود را مانند کف دستتان می شناسید اما این به آن معنی نیست که همه حقایق مبتنی بر آمارها را نیز می دانید پس مهم نیست که چقدر از موضوع خود آگاهی دارید ، قبل از شروع به نوشتن باید تحقیقات خود را کامل کنید کامل کردن تحقیقات با استفاده از جستجو در سایر وب سایت ها و یا استفاده از مجلات و صفحات معتبر است.

ج. انتخاب عنوان خود با دقت باید انجام گیرد
۸۰ درصد افراد عنوان محتوای شما را می‌خوانند و فقط ۲۰ درصد دیگر مقاله شما را می خوانند و این به آن معنی است که شما باید یک عنوان خیلی خوب در نظر بگیرید تا افراد ترغیب شوند که متن را هم بخوانند یا با دیگران به اشتراک بگذارند.

برای مطالعه کامل این مطلب و افزایش دانش در زمینه تولید محتوا حتما روی لینک زیر کلیک کنید...

https://webdaran.com/what-is-content-generation-2/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،


ادامه مطلب
تاریخ : ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۰:۳۷:۴۹ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

همراه اول به‌مناسبت تولد ۲۵ سالگی به مشترکانش هدیه می‌دهد

شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) به‌مناسبت فرارسیدن ۲۵ سالگی این شرکت، بسته‌ی ویژه اینترنت به مشترکان ارائه می‌دهد.

با فرارسیدن سال‌روز عرضه‌ی نخستین سیم‌کارت در کشور و کسب ربع قرن تجربه‌ی اپراتوری تلفن‌‌همراه، همراه اول بسته‌ی اینترنت با قیمت ویژه به مشترکانش ارائه می‌کند. شرکت ارتباطات سیار ایران به‌مناسبت ۲۵ سالگی خود، بسته‌ی اینترنت با ویژگی‌های جذاب ارائه کرده که تمامی مشترکان دائمی و اعتباری این اپراتور می‌توانند از نخستین دقایق روز شنبه ۱۹ مرداد تا ساعت ۲۳:۵۹ همان روز، بسته‌ی ویژه مذکور را با تخفیف استثنایی بخرند و فعال کنند.

این بسته‌ی هفت‌روزه که ۲۵ گیگابایت حجم دارد، با قیمت ۲۵ هزار تومان و ازطریق کد دستوری #۶۷۱*۱۰۰* قابل‌خرید است. بسته‌ی اینترنت ۲۵ سالگی همراه اول قابلیت فعال‌سازی هم‌زمان با تمامی بسته‌های اینترنت فعال را دارد‌؛ اما رزرو این بسته امکان‌پذیر نیست و فاقد تمدید خودکار زمانی و حجمی است.

گفتنی است بهره‌برداری از اولین مرحله‌ی شبکه‌ی تلفن‌همراه کشور، مرداد ۱۳۷۳ در شهر تهران با ۲۴ سایت BTS و با ظرفیت ۹,۲۰۰ شماره آغاز شد. اپراتور اول در ۶ سال گذشته در ارزیابی های رسمی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) همواره عنوان برترین جایگاه اپراتورهای تلفن‌همراه کشور را برای خود حفظ کرده است.

نظر شما درباره این اپراتور چیست ؟ ایرانسل بهتر است یا همراه اول؟؟

منبع : https://www.mci.ir/news?newsId=1285


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،


ادامه مطلب
تاریخ : ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۲:۳۷ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

حالت بتل رویال بازی Call of Duty: Modern Warfare سال آینده منتشر خواهد شد | اوایل سال ۲۰۲۰

بر اساس گزارشی جدید، بازی Call of Duty: Modern Warfare در کنار بخش داستانی و چندنفره، حالت بتل رویال نیز خواهد داشت ولی در زمان انتشار این عنوان در دسترس قرار نخواهد گرفت.

حالت بتل رویال بازی Call of Duty: Modern Warfare، احتمالا اوایل سال آینده منتشر خواهد شد و کاملا رایگان خواهد بود که به همین دلیل، طرفداران آن را سوای از بازی اصلی تهیه خواهند نمود؛ به بیانی دقیق‌تر، طرفداران نیازی ندارند که برای دریافت حالت بتل رویال، بازی اصلی را تهیه نمایند. با این تفاسیر، حالت بتل رویال بسته‌ای مجزا خواهد بود ولی به نظر می‌رسد، این حالت به شدت با هسته‌ی اصلی بازی Call of Duty: Modern Warfare در ارتباط است.

این گزارش توسط لانگ‌سنسیشن (LongSensation) ارائه شده است که در گذشته اطلاعات موثقی را از مجموعه‌ی Call of Duty: Modern Warfare لو داده بود. لانگ در این خصوص اظهار داشت:

به نظر می‌رسد حالت بتل رویال بازی Call of Duty: Modern Warfare، کاملا رایگان خواهد بود و اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی منتشر خواهد شد. این حالت بسته‌ای مجزا محسوب می‌شود ولی با بازی اصلی در ارتباط خواهد بود که اقدامی شگفت‌انگیز از سوی شرکت اکتیویژن (Activision) محسوب می‌شود. بخش مقدماتی حالت بتل رویال، علائم استودیوی اینفینیتی وارد (Infinity Ward) و شرکت‌های ریون سافتور (Raven Software) و اکتیویژن را نشان خواهد داد و سپس توسط صفحه‌ی بارگذاری، شما را به منوی اصلی آن منتقل خواهد کرد.

لازم به ذکر است که لانگ به تازگی نیز اعلام نمود که نسخه‌ی آینده‌ی سری Call of Duty، ریبوتی از مجموعه‌ی Call of Duty: Black Ops خواهد بود و قرار است بسیار بلندپروازانه‌تر از بازی Call of Duty: Modern Warfare باشد.

بازی Call of Duty: Modern Warfare قرار است در تاریخ جمعه، ۳ آبان ۱۳۹۸ (۲۵ اکتبر ۲۰۱۹ میلادی) برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه گردد.

منبع : https://www.callofduty.com/modernwarfare


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،


ادامه مطلب
تاریخ : ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ | ۰۷:۱۵:۱۴ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

بدافزار چیست؟ (قسمت دوم)

همانطور که مشاهده کردید در قسمت اول مقاله به چهار نوع بدافزار رایج اشاره کردیم و در این مقاله قصد داریم به پنج مورد دیگر هم اشاره کنیم.تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید و با گذاشتن نظرات خود ما را از میزان مفید بودن این مقاله آگاه کنید.

5- ابزارهای تبلیغاتی

بسیاری از تغییرات بدافزاری که ما در مورد آن بحث کردیم هدفمند طراحی شده اند تا پنهان باقی بمانند با این حال برخی مخالف این روش عمل می کنند.از این موارد می توان به ابزارهای تبلیغاتی اشاره کرد که کاربر را مجبور به ارتباط با تبلیغات می کند.البته در بیشتر مواقع این نوع از نرم افزارهای مخرب بی ضرر تر از آن هستند که عمدا تحریک کنند.
هدف اصلی این است که با کلیک کردن بر روی آگهی ها و پیوندها ، درآمد کسب کنید.ابزارهای تبلیغاتی می توانند به صورت پاپ آپ ظاهر شوند که شما نمی توانید آن را ببندید و یا به طور نامحدود باز می شوند تا زمانی که شما روی آن ها کلیک کنید.یک بار دیگر آسیب پذیری اصلی برای کاربران سایت های وردپرسی مربوط به افزونه ها است.

در سال 2016 مشخص شد که افزونه Simple Share Buttons هزاران نفر از کاربران را به ابزارهای تبلیغاتی کشانده است.
پس از به روز رسانی ، افزونه یک پیام در داشبورد قرار می داد که شما بدون کلیک کردن بر روی آن نمی توانستید آن را حذف کنید به همین دلیل مهم است که به طور مداوم فایل های خود را اسکن کنید به خصوص مواقعی که افزونه ای را اضافه یا به روز رسانی می کنید.شما همچنین می توانید از ابزاری مانند افزونه Security Scanner استفاده کنید که تم ها و افزونه های شما را به صورت روزانه بررسی می کند.

 

6- Ransomware

اگر ابزارهای تبلیغاتی ، سارق دنیای بدافزار است ، Ransomware قاتل آن است!این نوع دیگری از نرم افزارهای مخرب است که در سایه ها پنهان نمی شود.Ransomware با برخی از اقدامات شما را تهدید می کند و یا سیستم شما را مختل می کند مگر اینکه هزینه پرداخت کنید تا آن را حذف کنید.
یک روش معمول اخاذی توسط این بدافزار این است که فایل های شما را رمز گذاری کرده و آن را غیر قابل دسترس می کند و پس از آن مهاجمان از شما درخواست پول می کنند تا فایل ها را رمزگشایی کنند.با این حال Ransomware همچنین می تواند در جهت معکوس استفاده شود! برای متوقف کردن مهاجمان از نفوذ به اطلاعات و یا آسیب رساندن به سیستم شما.
Ransomware اغلب از طریق ایمیل گسترش می یابد و به عنوان ضمیمه هایی که یک بار شبکه را باز می کند ، مسدود می شود.این بدافزار همچنین می تواند برای هدف قرار دادن سایت های وردپرس مورد استفاده قرار گیرد به این صورت که فایل های هر سایت را رمز گذاری می کند و سپس تلاش می کند تا از مالک سایت هزینه دریافت کند تا مجددا آن ها را باز گرداند.
بهترین راه برای از بین بردن این حملات ، گرفتن بک آپ منظم از سایت است همچنین مهم است که هر جنبه ای از سایت خود را ایمن نگه دارید زیرا ممکن است نقاط ضعفی وجود داشته باشد که مهاجمان بتوانند از آن استفاده کنند.

برای مطالعه کامل این مطلب کلیدی و مقابله با بد افزار ها حتما روی لینک زیر کلیک کنید....

https://webdaran.com/what-is-malware-part-2/

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،


ادامه مطلب
تاریخ : ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۱:۱۱:۵۶ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

ساعت هوشمند فسیل Gen 5 با قیمت 295 دلار معرفی شد

ساعت هوشمند فسیل Gen 5 از راه رسید. این محصول به سیستم عامل Wear OS مجهز شده و قیمتی برابر با 295 دلار دارد.

برند آمریکایی فسیل بدون تردید یکی از ارزشمندترین شرکای گوگل که دارای سیستم عامل اندروید پوشیدنی است، محسوب می شود. این برند نه تنها ساعت های هوشمند را تحت برند اصلی خود به فروش می رساند، بلکه همکاری هایی نیز با برندهای مایکل کورس، امپریو آرمانی، کیت اسپید و دیزل دارد.

این برند اخیرا از ساعت هوشمند فسیل Gen 5 رونمایی کرده که قرار است در دو مدل زنانه و مردانه به فروش برسد. هر دو مدل این ساعت با قیمت 295 دلار به فروش می رسند که نسبت به ساعت هایی که با سیستم عامل watchOS کار می کنند، کمی ارزان تر هستند. نکته جالب آن است که هر دو مدل زنانه و مردانه این ساعت اندازه یکسانی دارند.

هر دو مدل اصلی ساعت هوشمند فسیل Gen 5 در سه نسخه فرعی عرضه می شوند. مدل مردانه دارای طرح های استیل، بند چرم قهوه ای تیره و بند سیلیکونی مشکی بوده و مدل زنانه دارای طرح های استیل مشکی، چرم صورتی و استیل رزگلد است.

در مقایسه با مدل قدیمی تر Gen 4، در مدل جدید Gen 5 چیپست اسنپدراگون 3100 با رم 1 گیگابایتی و حافظه داخلی 8 گیگابایتی ادغام شده است، در حالی که مدل Gen 4 دارای چیپست اسنپدراگون 2100، رم 512 مگابایتی و حافظه داخلی 4 گیگابایتی بود. به نظر می رسد مدل Gen 5 سریع تر و از لحاظ مصرف انرژی نیز کارآمدتر از مدل Gen 4 باشد. کسانی که این ساعت جدید را خریداری می کنند، می توانند با یک بار شارژ کردن آن، یک هفته از آن در مود ساعت آن استفاده کنند.

بدون تردید کاربری تنها برای چک کردن ساعت، 295 دلار هزینه پرداخت نمی کند. این ساعت جدید که کاملا قابلیت رقابت با ساعت های هوشمند دیگر را دارد، دارای قابلیت چک کردن ضربان قلب، محاسبه مسافت دویده شده، انجام پرداخت ها، دانلود اپلیکیشن از گوگل پلی و دریافت دستورات صوتی از طریق دستیار گوگل است.

منبع : https://www.phonearena.com/news/fossil-gen-5-wear-os-smartwatches


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،


ادامه مطلب
تاریخ : ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۰:۲۲ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

شیائومی قابلیت اخطار وقوع زلزله را به گوشی‌های خود اضافه می‌کند

ظاهرا شرکت شیائومی در حال توسعه‌ی قابلیت اخطار وقوع زلزله در رابط کاربری MIUI است. پس گوشی‌های شیائومی در‌آینده می‌توانند زلزله را تشخیص دهند!

نسخه‌ی جدید رابط کاربری MIUI شیائومی در دست توسعه است. به نقل از گزارش‌های منتشر شده از سوی چین، آخرین نسخه‌ی رابط کاربری موبایلی شیائومی قابلیت اخطار وقوع زلزله را در بر می‌گیرد. این ویژگی هنوز به صورت رسمی معرفی نشده و احتمالا هنوز به طور کامل توسعه پیدا نکرده است. این هشدار از طریق یک جعبه‌ی پاپ آپ که روی صفحه‌ی گوشی ظاهر می‌شود به کاربر منتقل می‌شود.

زمانی که شبکه یک زمین لرزه‌ی قریب‌الوقوع را تشخیص می‌دهد که می‌تواند باعث یک زلزله‌ی مخرب شود، این هشدار برای کاربر نمایان می‌شود. همچنین آن موقعیت لرزش، رومرکز زمین لرزه و بزرگی آن را شناسایی خواهد کرد. پس از آنکه شمارش معکوس نمایان شده روی صفحه پایان یافت و شما آن را بی‌پاسخ گذاشتید، فورا به سرویس‌های کمک‌رسانی اضطراری اطلاع رسانی خواهد شد.

موج‌های لرزه‌ای زلزله‌ها در قالب سه حالت امواج طولانی، امواج عرضی و امواج سطحی رخ می‌دهند. سرعت انتشار امواج طول در حدود 5.5 کیلومتر تا 7 کیلومتر در ثانیه است، اما قدرت ویرانی آن کم است. قدرت ویرانگری امواج عرضی بیشتر است، زیرا باعث می‌شود زمین قبل و بعد از موج با نوسان همراه باشد. با این حال سرعت انتشار آن کندتر (4 کیلومتر در ثانیه) است. این امواج سطحی هستند که بیشترین آسیب را به سطح زمین وارد می‌کنند.

اخطار وقوع زلزله شیائومی چگونه کار می‌کند؟

قاعده کلی سیستم هشدار اولیه زلزله، استفاده از تفاوت زمانی امواج منتشر شده‌ی اولیه برای پیش‌بینی است. از آنجایی که این امواج از اعماق زیر سطح زمین ساطع می‌شوند و بسیار سریع حرکت می‌کنند، دوره‌ی هشدار معمولا تنها چند ثانیه خواهد بود. موج طولی سریع‌تر و موج عرضی آهسته‌تر با یکدیگر در ارتباط هستند.

از آنجایی که امواج طولی نسبتا بی‌خطر هستند، می‌توان از طریق آن‌ها امواج مخرب را پیش بینی کرد. البته اختلاف زمانی رسیدن امواج طولی به امواج خطرناک بسیار اندک است، با این حال مطالعات نظری نشان داده است که اگر زمان اخطار 3 ثانیه باشد، می‌تواند تلفات را تا 14 درصد کاهش دهد. این میزان اگر 10 ثانیه باشد 39 درصد و اگر 20 ثانیه باشد نیز 63 درصد تلفات زلزله کمتر خواهد شد.

پیش‌بینی زلزله بسیار پیچیده‌تر از آنچیزی که به نظر می‌رسد است. اگر شیائومی واقعا در حال توسعه‌ی چنین ویژگی باشد، تایید صحت آن در آزمایشگاه‌های مخصوص باید صورت گیرد. شاید هم در ابتدا زمان این اخطار نزدیک به وقوع زلزله‌ی مخرب باشد و به مرور زمان این قابلیت ارتقاء پیدا کند. در هر صورت این ویژگی بلندپروازانه به نظر می‌رسد و می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای مناطق زلزله خیز در سراسر کره زمین باشد.

منبع : https://www.gizchina.com/2019/08/03/xiaomi-miui-to-add-a-new-earthquake-warning-feature/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،


ادامه مطلب
تاریخ : ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۲:۱۰:۲۶ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

نهایت استفاده از رپورتاژ آگهی برای افزایش بازدید

همین چند سال اخیر بود که تبلیغات بنری ، برو بیایی برای خود در دنیای اینترنت به راه انداخته بود درست قبل از آنکه پدیده “کوری بنری” گریبان گیر بازرایابی و تبلیغات اینترنتی شود .

هرچه زمان گذشت ، بی توجهی مخاطب به تبلیغات گران قیمت بنری ، بیشتر هویدا شد. این پدیده تا آنجا پیشروی کرد که بازده تبلیغات بنری تقریبا به صفر رسید . شاید فکر کنید این ته خط بازاریابی اینترنتی به حساب می آید اما رپورتاژ آگهی ها مانند فرشته نجات به داد بازاریابی و تبلیغات مجازی شتافتند .

ماجرای تبلیغات بنری در اینترنت را می توان یک تراژدی غم انگیز نام برد ؛ همه چیز داشت خوب پیش می رفت تا پای کوری بنری به دنیای تبلیغات و بازریابی باز شد! کاربران اینترنت به نقطه ای رسیدند که ناخواسته تبلیغات بنری را نمی دیدند و هزینه های هنگفت صاحبان کسب و کار را به همین راحتی تار و مار میکردند.
البته اوضاع به همین شکل باقی نماند و رپورتاژ آگهی ها با قواعدی استاندارد و بازده ضمانت شده مثل فرشته نجات به کمک دنیای بازاریابی آمدند .

متاسفانه آنچه از شواهد امر مشخص است این است که دوران حکمرانی “تبلیغات بنری” سرآمده و مخاطبان باهوش این دوره و زمانه حتی به اندازه نیم نگاهی برای تبلیغات بنری وقت نمی گذارند .

اما قسمت مهیج ماجرا این جاست که رپورتاژ آگهی یک تنه هم بر “کوری بنری” و هم بر “تبلیغ گریزی” حریف است . فیدبک کاربران اینترنتی نشان میدهد که بازاریابی به روش رپورتاژ آگهی حسابی به مذاقشان خوش آمده و از آن استقبال می کنند . اغلب سایت های ایران مثل سنجش با قرار دادن رپورتاز در سایت های دیگر به موفقیت رسیدند. البته منکر این موضوع نمی شویم که مخاطبان و کاربران تنها 50 درصد ماجرا هستند و 50 درصد الباقی مربوط به عکس العمل گوگل است که در ادامه حسابی آن را بررسی می کنیم .

این را بدانید که مخاطبان امروزه مطالعه یک محتوای مفید و جامع را نسبت به متن های تبلیغاتی که به جز اغراق و بزرگنمایی چیزی در آن به چشم نمیخورد ارجح می دانند؛

ردپای رپورتاژ آگهی در بهبود سئو :
حالا که رابطه رپورتاژ آگهی و مخاطب به طور کامل بررسی شد نوبت به ارتباط گوگل و رپورتاژ آگهی می رسد . باید این موضوع را بدانید که رپورتاژ آگهی تاثیر مستقیم بر روی افزایش ترافیک سایت دارد .توضیح این تیتر با طرح یک سوال آغاز می کنیم ! چقدر با تاثیر لینک سازی در حوزه سئو آشنایی دارید ؟ اگر بخواهیم لینک سازی را به صورت مختصر و مفید تعریف کنیم ،

لینک سازی باعث تقویت قدرت دامنه و افزایش رتبه سایت در گوگل می شود .

اما رپورتاژ آگهی در این میان چه نقشی دارد ؟ رپورتاژ آگهی بهترین نوع از لینک سازی به حساب می آید که نیم خط بالا را برای کسب و کار شما به ارمغان خواهد آورد .

پس گوگل با رپورتاژ آگهی رابطه مسالمت آمیزی دارد ؟

پاسخ این وسال بی برو گرد مثبت است اما برای روشن شدن ماجرا این مثال را در نظر بگیرید .
فرض کنید قرار است یک دندانپزشک متبحر را از بین صدها پزشک متخصص در این زمینه انتخاب کنید و دندان های نازنینتان به دست های او بسپارید . در لحظه اول بدون اطلاعات زمینه ای قبلی ، کار بسیار سختی است ، شمایید و یک لیتس بلند بالا از صدها پزشک که همگی از لحاظ تخصص و مدرک پزشکی در یک رده قرار دارند ولی تجربه و تبحر آنها در کارشان زمین تا آسمان تفاوت دارد .

اولین جرقه ای که در ذهنتان زده می شود چیست ؟ بی شک تحقیق و پرس و جو را آغاز می کنید و در نهایت بیمار پزشکی می شوید که افراد مطمئن و سرشناس اطرافتان آن را معرفی و پیشنهاد داده اند .
تکنیک گوگل هم برای کشف وبسایت های کار درست دقیقا به همین صورت است . اگر سایتی توسط سایت معتبر دیگر تایید و معرفی شده باشد ، گوگل مبنا را بر این قرار میدهد که آن سایت معتبر ضمانت سایت معرفی شده را کرده است . سایت هایی مثل ایسنا نزد گوگل اعتبار دارند و شما می توانید از اعتبار آنها استفاده کنید. اگر بخواهیم به زبان گوگل معرفی شدن را تعریف می کنیم می شود : بک لینک !

وقتی سایت شما از یک سایت معتبر بک لینک دریافت کند ، نظر مثبت ربات های گوگل به سایت شما جلب می شود و از نظر گوگل اعتبار سایتتان بالا رفته و با احتمال بیشتری به صدرنشینی نتایج گوگل نزدیک می شوید .

واقعا نظر گوگل در رابطه با رپورتاژ آگهی چیست ؟
گر صبر کنی ز غوره حلوا سازم ! هنوز برای قضاوت زود است اما همین قدر بدانید که رپورتاژ زمانی باعث پیشرفت سایت شما می شود که اصولی و قاعده مند پیاده سازی شود در غیر این صورت سخت گیری گوگل در برخورد با تخلف های صورت گرفته در رپورتاژ آگهی ردخور ندارد . در همین راستا به اولین چیزی که نیاز دارید یک نویسنده متبحر و کار بلد است . به شما پیشنهاد می کنیم اگر اطلاعات کافی در این زمینه ندارید هیچگاه این امر را به صورت شخصی انجام ندهید چون همانطور که رپورتاژ آگهی مفید است در صورت هرگونه اشتباهی شما را نابود می کند اگر در این زمینه نیاز به کمک داشتید این لینک https://webdaran.com/send-requset-form/ به شما در این زمینه کمک خواهد کرد.
از این اطلاعیه گوگل غافل نمانید که اعلام کرده که با پست های تبلیغاتی که خارج از روند اصولی قصد ایجاد روند صعودی غیر استاندارد و ناحق در نتایج جست و جو را دارد حسابی برخورد می کند . این موضوع از سال 2009 مطرح شده است و روز به روز جدی تر اجرا گشته است . با تمام این اوصاف :

به رپورتاژ آگهی اعتماد کنیم یا نه ؟

تا زمانی که خط قرمز های گوگل را زیر پا نگذارید ، گوگل از گل نازکتر به شما نخواهد گفت ! خوشبختانه با وجود تمام پیشرفت های حیرت انگیز الگوریتم گوگل ، هنوز هم تشخیص یک پست رپورتاژ آگهی بین صدها پست یک سایت معتبر که بدرستی اجرا شده برای گوگل محال است! در واقع رپورتاژ آگهی (البته از نوع اصولی) هیچ تناقضی با قوانین مشتری مدارانه گوگل ندارد . واقعیت این است که گوگل روی حق و حقوق کاربران خود کمی سخت گیر است اما میتوانید با کمی تلاش دل این ربات هوشمند را به دست بیاورید .

خود را برای یک نبرد زود هنگام آماده کنید . اگر سایت تازه تاسیسی دارید ، بهتر است هرچه زودتر برای خود یک رپورتاژ آگهی درست و حسابی در یک وبسایت اسم و رسم دار دست و پا کنید . اگر سن وبسایت شما بالا برود بدون آنکه بک لینکی دریافت کنید ، سپس در یک حرکت ناگهانی تصمیم بگیرید که ناخونکی به تبلیغات رپورتاژی بزنید و از ده ها سایت بک لینک دریافت کنید اینجاست که خشم گوگل دامن گیرتان می شود و با شما مثل یک سایت متخلف و متقلب برخورد میکند. در این شرایط باید بترسید از خشم گوگل !

گوگل را دست کم نگیرید !

خوشبختانه یا متاسفانه گوگل مو را از ماست میکشد! کافیست یک حرکت غیرعادی از شما سر بزند تا در سریعترین زمان ممکن دستتان برای این موتور جست و جو رو شود . باید بدانید که سایت های معتبر مثل ورزش 3 با تلاش های سالیانه به چنین جایگاهی دست یافتند. اگر سایت شما مدت ها فعالیت داشته باشد بدون آنکه لینکی دریافت کند اما به صورت ناگهانی از ده سایت معتبر بک لینک دریافت کند ، گوگل متوجه تبلیغاتی بودن این بک لینک ها و استراتژی تقلب محور سایت شما خواهد شد

با گوگل صلح کنید

اگر استراتژی درستی را پیش بگیرید و سایتتان را در برهه زمانی اندک مورد هجوم بک لینک های سایت های مختلف قرار ندهید تاثیر معجزه آسای رپورتاژ آگهی را در افزایش بازدید و قدرت دامنه خود خواهید دید .

رپورتاژ آگهی اول یک مقاله است ، بعد یک روش بازاریابی :

رپورتاژ آگهی یک مقاله است که محتوای تبلیغاتی دارد بی آنکه مخاطب را درگیر جوسازی های تبلیغاتی کند که پیاده سازی آن تنها از دست یک نویسنده ماهر و با تجربه بر می آید. این را بدانید که مخاطبان امروزه به شذت از تبلیغات متنفرند و سایه آن را با تیر میزنند.اصلا از خود شما میپرسم ، مخاطب حرف شما را با استراتژی بی طرفی راحت تر میپذیرد یا با لحن تبلیغاتی تند و تیز ؟ قطعا یک حرف بی طرف بیشتر به دل مخاطب می نشیند .

هرچه جلوتر برویم ، متوجه می شوید با یک رپورتاژ آگهی چه ها که نمیتوان کرد. کمی مطالعه کنید و سعی کنید با کمک تکنیک های نوشتاری ابتدا حس نیاز مخاطب را تحریک کرده و در ادامه به مرور ( و نه ناگهانی) کسب و کار و خدماتتان را به او معرفی کنید . این اصول به درستی در سایت خبرنگاران جوان رعایت شده است . باز هم تاکید می کنیم ، معرفی کنید تبلیغ نکنید. لازم نیست سیر تا پیاز کم و کاستی های کسب و کارتان را به سمع و نظر خواننده برسانید اما در مورد نقاط قوت خود نیز اغراق نکنید. درواقع خواننده یک رپورتاژ آگهی بی آنکه متوجه شود در راستای هدف تبلیغاتی شما قرار میگیرد . رپورتاژ آگهی قبل از هرچیز محتوایی مفید را در اختیار خواننده قرار می دهد که تبلیغات بخش نامحسوس از متن آن است . که آن هم به هنر نویسنده بستگی دارد که چقدر هوشمندانه و هنرمندانه آن را در متن بگنجاند بی آنکه مخاطب از هف تبلیغاتی متن برنجد یا ناراحت شود.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،


ادامه مطلب
تاریخ : ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | ۰۸:۲۸:۰۰ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

نینجا سرویس توییچ را ترک کرد

نینجا به‌تازگی اعلام کرده است که دیگر در سرویس توییچ استریم نخواهد کرد و به‌‌صورت انحصاری در سرویس میکسر به کار خود ادامه خواهد داد.

تایلر بلوینز ملقب به نینجا، یکی از معروف‌ترین استریمرهای بازی‌های ویدیویی است که مخاطبان او را به‌واسطه بازی Fortnite و عملکرد بسیار خوب آن در این بازی، می‌شناسند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، دیروز نینجا خبری را منتشر کرد که باعث شگفتی همه هواداران نینجا شد.

وی اعلام کرد که به استریم روی سرویس توییچ خاتمه داده است و از این پس، به‌صورت انحصاری تمامی محتویات خود را روی سرویس میکسر استریم خواهد کرد. سرویس میکسر چند سال پیش توسط مایکروسافت راه‌اندازی شد و زیر سایه توییچ قرار داشت. این در حالی است که به‌نظر می‌رسد مایکروسافت برنامه‌های ویژه‌ای را برای میکسر درنظر گرفته است تا کاربران بیشتری به‌سراغ این سرویس استریم بروند.

نینجا در جریان ویدیو اعلام این خبر گفته است که نقل مکان او باعث می‌شود تا بتواند به ریشه‌ها و اصول اولیه خود برگردد و به یاد بیاورد که چرا علاقه‌مند به استریم کردن است. البته نباید منکر این شد که بخشی از این قضیه هم به پول و حمایت مالی مایکروسافت بر می‌گردد. بااین‌حال میکسر دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های بیشتری نسبت به توییچ است. همچنین احتمال دارد بیننده‌های نینجا کمتر از گذشته شود یا اینکه شاهد بیننده‌ها و ورود کاربران بیشتری به سرویس میکسر باشیم.

در انتها مشخص شده است که کاربران میکسر به مدت یک ماه می‌توانند به‌صورت رایگان عضو کانال نینجا باشند.

منبع : https://www.dualshockers.com/ninja-leaves-twitch-for-mixer/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،


ادامه مطلب
تاریخ : ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۰:۱۵:۰۸ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By blognama.ir:.