دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

شیائومی قابلیت اخطار وقوع زلزله را به گوشی‌های خود اضافه می‌کند

ظاهرا شرکت شیائومی در حال توسعه‌ی قابلیت اخطار وقوع زلزله در رابط کاربری MIUI است. پس گوشی‌های شیائومی در‌آینده می‌توانند زلزله را تشخیص دهند!

نسخه‌ی جدید رابط کاربری MIUI شیائومی در دست توسعه است. به نقل از گزارش‌های منتشر شده از سوی چین، آخرین نسخه‌ی رابط کاربری موبایلی شیائومی قابلیت اخطار وقوع زلزله را در بر می‌گیرد. این ویژگی هنوز به صورت رسمی معرفی نشده و احتمالا هنوز به طور کامل توسعه پیدا نکرده است. این هشدار از طریق یک جعبه‌ی پاپ آپ که روی صفحه‌ی گوشی ظاهر می‌شود به کاربر منتقل می‌شود.

زمانی که شبکه یک زمین لرزه‌ی قریب‌الوقوع را تشخیص می‌دهد که می‌تواند باعث یک زلزله‌ی مخرب شود، این هشدار برای کاربر نمایان می‌شود. همچنین آن موقعیت لرزش، رومرکز زمین لرزه و بزرگی آن را شناسایی خواهد کرد. پس از آنکه شمارش معکوس نمایان شده روی صفحه پایان یافت و شما آن را بی‌پاسخ گذاشتید، فورا به سرویس‌های کمک‌رسانی اضطراری اطلاع رسانی خواهد شد.

موج‌های لرزه‌ای زلزله‌ها در قالب سه حالت امواج طولانی، امواج عرضی و امواج سطحی رخ می‌دهند. سرعت انتشار امواج طول در حدود 5.5 کیلومتر تا 7 کیلومتر در ثانیه است، اما قدرت ویرانی آن کم است. قدرت ویرانگری امواج عرضی بیشتر است، زیرا باعث می‌شود زمین قبل و بعد از موج با نوسان همراه باشد. با این حال سرعت انتشار آن کندتر (4 کیلومتر در ثانیه) است. این امواج سطحی هستند که بیشترین آسیب را به سطح زمین وارد می‌کنند.

اخطار وقوع زلزله شیائومی چگونه کار می‌کند؟

قاعده کلی سیستم هشدار اولیه زلزله، استفاده از تفاوت زمانی امواج منتشر شده‌ی اولیه برای پیش‌بینی است. از آنجایی که این امواج از اعماق زیر سطح زمین ساطع می‌شوند و بسیار سریع حرکت می‌کنند، دوره‌ی هشدار معمولا تنها چند ثانیه خواهد بود. موج طولی سریع‌تر و موج عرضی آهسته‌تر با یکدیگر در ارتباط هستند.

از آنجایی که امواج طولی نسبتا بی‌خطر هستند، می‌توان از طریق آن‌ها امواج مخرب را پیش بینی کرد. البته اختلاف زمانی رسیدن امواج طولی به امواج خطرناک بسیار اندک است، با این حال مطالعات نظری نشان داده است که اگر زمان اخطار 3 ثانیه باشد، می‌تواند تلفات را تا 14 درصد کاهش دهد. این میزان اگر 10 ثانیه باشد 39 درصد و اگر 20 ثانیه باشد نیز 63 درصد تلفات زلزله کمتر خواهد شد.

پیش‌بینی زلزله بسیار پیچیده‌تر از آنچیزی که به نظر می‌رسد است. اگر شیائومی واقعا در حال توسعه‌ی چنین ویژگی باشد، تایید صحت آن در آزمایشگاه‌های مخصوص باید صورت گیرد. شاید هم در ابتدا زمان این اخطار نزدیک به وقوع زلزله‌ی مخرب باشد و به مرور زمان این قابلیت ارتقاء پیدا کند. در هر صورت این ویژگی بلندپروازانه به نظر می‌رسد و می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای مناطق زلزله خیز در سراسر کره زمین باشد.

منبع : https://www.gizchina.com/2019/08/03/xiaomi-miui-to-add-a-new-earthquake-warning-feature/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،


ادامه مطلب
تاریخ : ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۲:۱۰:۲۶ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

نهایت استفاده از رپورتاژ آگهی برای افزایش بازدید

همین چند سال اخیر بود که تبلیغات بنری ، برو بیایی برای خود در دنیای اینترنت به راه انداخته بود درست قبل از آنکه پدیده “کوری بنری” گریبان گیر بازرایابی و تبلیغات اینترنتی شود .

هرچه زمان گذشت ، بی توجهی مخاطب به تبلیغات گران قیمت بنری ، بیشتر هویدا شد. این پدیده تا آنجا پیشروی کرد که بازده تبلیغات بنری تقریبا به صفر رسید . شاید فکر کنید این ته خط بازاریابی اینترنتی به حساب می آید اما رپورتاژ آگهی ها مانند فرشته نجات به داد بازاریابی و تبلیغات مجازی شتافتند .

ماجرای تبلیغات بنری در اینترنت را می توان یک تراژدی غم انگیز نام برد ؛ همه چیز داشت خوب پیش می رفت تا پای کوری بنری به دنیای تبلیغات و بازریابی باز شد! کاربران اینترنت به نقطه ای رسیدند که ناخواسته تبلیغات بنری را نمی دیدند و هزینه های هنگفت صاحبان کسب و کار را به همین راحتی تار و مار میکردند.
البته اوضاع به همین شکل باقی نماند و رپورتاژ آگهی ها با قواعدی استاندارد و بازده ضمانت شده مثل فرشته نجات به کمک دنیای بازاریابی آمدند .

متاسفانه آنچه از شواهد امر مشخص است این است که دوران حکمرانی “تبلیغات بنری” سرآمده و مخاطبان باهوش این دوره و زمانه حتی به اندازه نیم نگاهی برای تبلیغات بنری وقت نمی گذارند .

اما قسمت مهیج ماجرا این جاست که رپورتاژ آگهی یک تنه هم بر “کوری بنری” و هم بر “تبلیغ گریزی” حریف است . فیدبک کاربران اینترنتی نشان میدهد که بازاریابی به روش رپورتاژ آگهی حسابی به مذاقشان خوش آمده و از آن استقبال می کنند . اغلب سایت های ایران مثل سنجش با قرار دادن رپورتاز در سایت های دیگر به موفقیت رسیدند. البته منکر این موضوع نمی شویم که مخاطبان و کاربران تنها 50 درصد ماجرا هستند و 50 درصد الباقی مربوط به عکس العمل گوگل است که در ادامه حسابی آن را بررسی می کنیم .

این را بدانید که مخاطبان امروزه مطالعه یک محتوای مفید و جامع را نسبت به متن های تبلیغاتی که به جز اغراق و بزرگنمایی چیزی در آن به چشم نمیخورد ارجح می دانند؛

ردپای رپورتاژ آگهی در بهبود سئو :
حالا که رابطه رپورتاژ آگهی و مخاطب به طور کامل بررسی شد نوبت به ارتباط گوگل و رپورتاژ آگهی می رسد . باید این موضوع را بدانید که رپورتاژ آگهی تاثیر مستقیم بر روی افزایش ترافیک سایت دارد .توضیح این تیتر با طرح یک سوال آغاز می کنیم ! چقدر با تاثیر لینک سازی در حوزه سئو آشنایی دارید ؟ اگر بخواهیم لینک سازی را به صورت مختصر و مفید تعریف کنیم ،

لینک سازی باعث تقویت قدرت دامنه و افزایش رتبه سایت در گوگل می شود .

اما رپورتاژ آگهی در این میان چه نقشی دارد ؟ رپورتاژ آگهی بهترین نوع از لینک سازی به حساب می آید که نیم خط بالا را برای کسب و کار شما به ارمغان خواهد آورد .

پس گوگل با رپورتاژ آگهی رابطه مسالمت آمیزی دارد ؟

پاسخ این وسال بی برو گرد مثبت است اما برای روشن شدن ماجرا این مثال را در نظر بگیرید .
فرض کنید قرار است یک دندانپزشک متبحر را از بین صدها پزشک متخصص در این زمینه انتخاب کنید و دندان های نازنینتان به دست های او بسپارید . در لحظه اول بدون اطلاعات زمینه ای قبلی ، کار بسیار سختی است ، شمایید و یک لیتس بلند بالا از صدها پزشک که همگی از لحاظ تخصص و مدرک پزشکی در یک رده قرار دارند ولی تجربه و تبحر آنها در کارشان زمین تا آسمان تفاوت دارد .

اولین جرقه ای که در ذهنتان زده می شود چیست ؟ بی شک تحقیق و پرس و جو را آغاز می کنید و در نهایت بیمار پزشکی می شوید که افراد مطمئن و سرشناس اطرافتان آن را معرفی و پیشنهاد داده اند .
تکنیک گوگل هم برای کشف وبسایت های کار درست دقیقا به همین صورت است . اگر سایتی توسط سایت معتبر دیگر تایید و معرفی شده باشد ، گوگل مبنا را بر این قرار میدهد که آن سایت معتبر ضمانت سایت معرفی شده را کرده است . سایت هایی مثل ایسنا نزد گوگل اعتبار دارند و شما می توانید از اعتبار آنها استفاده کنید. اگر بخواهیم به زبان گوگل معرفی شدن را تعریف می کنیم می شود : بک لینک !

وقتی سایت شما از یک سایت معتبر بک لینک دریافت کند ، نظر مثبت ربات های گوگل به سایت شما جلب می شود و از نظر گوگل اعتبار سایتتان بالا رفته و با احتمال بیشتری به صدرنشینی نتایج گوگل نزدیک می شوید .

واقعا نظر گوگل در رابطه با رپورتاژ آگهی چیست ؟
گر صبر کنی ز غوره حلوا سازم ! هنوز برای قضاوت زود است اما همین قدر بدانید که رپورتاژ زمانی باعث پیشرفت سایت شما می شود که اصولی و قاعده مند پیاده سازی شود در غیر این صورت سخت گیری گوگل در برخورد با تخلف های صورت گرفته در رپورتاژ آگهی ردخور ندارد . در همین راستا به اولین چیزی که نیاز دارید یک نویسنده متبحر و کار بلد است . به شما پیشنهاد می کنیم اگر اطلاعات کافی در این زمینه ندارید هیچگاه این امر را به صورت شخصی انجام ندهید چون همانطور که رپورتاژ آگهی مفید است در صورت هرگونه اشتباهی شما را نابود می کند اگر در این زمینه نیاز به کمک داشتید این لینک https://webdaran.com/send-requset-form/ به شما در این زمینه کمک خواهد کرد.
از این اطلاعیه گوگل غافل نمانید که اعلام کرده که با پست های تبلیغاتی که خارج از روند اصولی قصد ایجاد روند صعودی غیر استاندارد و ناحق در نتایج جست و جو را دارد حسابی برخورد می کند . این موضوع از سال 2009 مطرح شده است و روز به روز جدی تر اجرا گشته است . با تمام این اوصاف :

به رپورتاژ آگهی اعتماد کنیم یا نه ؟

تا زمانی که خط قرمز های گوگل را زیر پا نگذارید ، گوگل از گل نازکتر به شما نخواهد گفت ! خوشبختانه با وجود تمام پیشرفت های حیرت انگیز الگوریتم گوگل ، هنوز هم تشخیص یک پست رپورتاژ آگهی بین صدها پست یک سایت معتبر که بدرستی اجرا شده برای گوگل محال است! در واقع رپورتاژ آگهی (البته از نوع اصولی) هیچ تناقضی با قوانین مشتری مدارانه گوگل ندارد . واقعیت این است که گوگل روی حق و حقوق کاربران خود کمی سخت گیر است اما میتوانید با کمی تلاش دل این ربات هوشمند را به دست بیاورید .

خود را برای یک نبرد زود هنگام آماده کنید . اگر سایت تازه تاسیسی دارید ، بهتر است هرچه زودتر برای خود یک رپورتاژ آگهی درست و حسابی در یک وبسایت اسم و رسم دار دست و پا کنید . اگر سن وبسایت شما بالا برود بدون آنکه بک لینکی دریافت کنید ، سپس در یک حرکت ناگهانی تصمیم بگیرید که ناخونکی به تبلیغات رپورتاژی بزنید و از ده ها سایت بک لینک دریافت کنید اینجاست که خشم گوگل دامن گیرتان می شود و با شما مثل یک سایت متخلف و متقلب برخورد میکند. در این شرایط باید بترسید از خشم گوگل !

گوگل را دست کم نگیرید !

خوشبختانه یا متاسفانه گوگل مو را از ماست میکشد! کافیست یک حرکت غیرعادی از شما سر بزند تا در سریعترین زمان ممکن دستتان برای این موتور جست و جو رو شود . باید بدانید که سایت های معتبر مثل ورزش 3 با تلاش های سالیانه به چنین جایگاهی دست یافتند. اگر سایت شما مدت ها فعالیت داشته باشد بدون آنکه لینکی دریافت کند اما به صورت ناگهانی از ده سایت معتبر بک لینک دریافت کند ، گوگل متوجه تبلیغاتی بودن این بک لینک ها و استراتژی تقلب محور سایت شما خواهد شد

با گوگل صلح کنید

اگر استراتژی درستی را پیش بگیرید و سایتتان را در برهه زمانی اندک مورد هجوم بک لینک های سایت های مختلف قرار ندهید تاثیر معجزه آسای رپورتاژ آگهی را در افزایش بازدید و قدرت دامنه خود خواهید دید .

رپورتاژ آگهی اول یک مقاله است ، بعد یک روش بازاریابی :

رپورتاژ آگهی یک مقاله است که محتوای تبلیغاتی دارد بی آنکه مخاطب را درگیر جوسازی های تبلیغاتی کند که پیاده سازی آن تنها از دست یک نویسنده ماهر و با تجربه بر می آید. این را بدانید که مخاطبان امروزه به شذت از تبلیغات متنفرند و سایه آن را با تیر میزنند.اصلا از خود شما میپرسم ، مخاطب حرف شما را با استراتژی بی طرفی راحت تر میپذیرد یا با لحن تبلیغاتی تند و تیز ؟ قطعا یک حرف بی طرف بیشتر به دل مخاطب می نشیند .

هرچه جلوتر برویم ، متوجه می شوید با یک رپورتاژ آگهی چه ها که نمیتوان کرد. کمی مطالعه کنید و سعی کنید با کمک تکنیک های نوشتاری ابتدا حس نیاز مخاطب را تحریک کرده و در ادامه به مرور ( و نه ناگهانی) کسب و کار و خدماتتان را به او معرفی کنید . این اصول به درستی در سایت خبرنگاران جوان رعایت شده است . باز هم تاکید می کنیم ، معرفی کنید تبلیغ نکنید. لازم نیست سیر تا پیاز کم و کاستی های کسب و کارتان را به سمع و نظر خواننده برسانید اما در مورد نقاط قوت خود نیز اغراق نکنید. درواقع خواننده یک رپورتاژ آگهی بی آنکه متوجه شود در راستای هدف تبلیغاتی شما قرار میگیرد . رپورتاژ آگهی قبل از هرچیز محتوایی مفید را در اختیار خواننده قرار می دهد که تبلیغات بخش نامحسوس از متن آن است . که آن هم به هنر نویسنده بستگی دارد که چقدر هوشمندانه و هنرمندانه آن را در متن بگنجاند بی آنکه مخاطب از هف تبلیغاتی متن برنجد یا ناراحت شود.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،


ادامه مطلب
تاریخ : ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | ۰۸:۲۸:۰۰ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

نینجا سرویس توییچ را ترک کرد

نینجا به‌تازگی اعلام کرده است که دیگر در سرویس توییچ استریم نخواهد کرد و به‌‌صورت انحصاری در سرویس میکسر به کار خود ادامه خواهد داد.

تایلر بلوینز ملقب به نینجا، یکی از معروف‌ترین استریمرهای بازی‌های ویدیویی است که مخاطبان او را به‌واسطه بازی Fortnite و عملکرد بسیار خوب آن در این بازی، می‌شناسند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، دیروز نینجا خبری را منتشر کرد که باعث شگفتی همه هواداران نینجا شد.

وی اعلام کرد که به استریم روی سرویس توییچ خاتمه داده است و از این پس، به‌صورت انحصاری تمامی محتویات خود را روی سرویس میکسر استریم خواهد کرد. سرویس میکسر چند سال پیش توسط مایکروسافت راه‌اندازی شد و زیر سایه توییچ قرار داشت. این در حالی است که به‌نظر می‌رسد مایکروسافت برنامه‌های ویژه‌ای را برای میکسر درنظر گرفته است تا کاربران بیشتری به‌سراغ این سرویس استریم بروند.

نینجا در جریان ویدیو اعلام این خبر گفته است که نقل مکان او باعث می‌شود تا بتواند به ریشه‌ها و اصول اولیه خود برگردد و به یاد بیاورد که چرا علاقه‌مند به استریم کردن است. البته نباید منکر این شد که بخشی از این قضیه هم به پول و حمایت مالی مایکروسافت بر می‌گردد. بااین‌حال میکسر دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های بیشتری نسبت به توییچ است. همچنین احتمال دارد بیننده‌های نینجا کمتر از گذشته شود یا اینکه شاهد بیننده‌ها و ورود کاربران بیشتری به سرویس میکسر باشیم.

در انتها مشخص شده است که کاربران میکسر به مدت یک ماه می‌توانند به‌صورت رایگان عضو کانال نینجا باشند.

منبع : https://www.dualshockers.com/ninja-leaves-twitch-for-mixer/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،


ادامه مطلب
تاریخ : ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۰:۱۵:۰۸ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

رونمایی شیائومی از ساعت اسپرت C+86 با صفحه کرنوگراف چند منظوره

شیائومی ساعت اسپرت C+86 را در قالب پلتفرم کراودفاندینگ خود معرفی کرد؛ یک ساعت مچی با ظاهری سنتی و امکاناتی مدرن که طراحی زیبا و مستحکمی دارد.
ساعت اسپرت C+86 شیائومی دارای عقربه‌های توخالی و صفحه کرنوگراف (زمان سنج) چند منظوره است. با وجود ظاهر سنتی این ساعت مچی، کاربران می‌توانند از یک کرنومتر دستی برای سنجش فعالیت‌های ورزشی خود استفاده کنند.

بدنه خارجی C+86 که جنسی از فولاد ضد زنگ 316L دارد، با چند فرایند مختلف صیقل داده شده تا کاملا برق بیفتد. شیشه ساعت هم از نوع معدنی با درجه سختی بالاست که می‌تواند به طور موثری از خراش افتادن سطح آن جلوگیری کند.

صفحه اعداد ساعت اسپرت C+86 مزین به الگوهای خورشیدی است و درون فضای گرادیانی آن را، خطوط کوچک مشکی رنگ و خطوط بزرگ نقره‌ای رنگ احاطه کرده‌اند. همچنین وجود یک پوشش شب‌نما، مشاهده‌ی زمان در محیط‌های تاریک را برای کاربران تسهیل می‌کند.

اما به کرنوگراف‌‌های سی پلاس 86 بپردازیم. این سه صفحه کوچک در عملکرد کرنومتر نقش دارند و یکی از آن‌ها تایمر ثانیه، یکی تایمر دقیقه و دیگری تایمر ساعت است. در کنار بدنه، دکمه‌های کنترل را می‌توان دید. مطابق معمول، کنترل اصلی ساعت در وسط قرار دارد و دو دکمه دیگر نیز آن را همراهی می‌کنند؛ یکی دکمه شروع و توقف، و دیگری برای تنظیم مجدد تایمر است.

ناگفته نماند که این ساعت اسپرت شیائومی از تکنولوژی کوارتز (quartz movement) شرکت SEIKO بهره می‌برد. برخورداری از بندهای سیلیکونی اختصاصی و ضد آب بودن تا عمق 30 متری، از دیگر ویژگی‌های آن به شمار می‌روند. کمپانی چینی هنوز قیمت و تاریخی را برای عرضه‌ی این محصول اعلام نکرده است.

منبع : https://www.gizmochina.com/2019/07/30/xiaomi-launches-the-c86-sports-watch-with-multi-function-chronograph-dial/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،


ادامه مطلب
تاریخ : ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۳:۱۷ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

سایت رسپانسیو یا واکنشگرا چیست؟

با توجه به افزایش روز افزون موبایل ها و تبلت ها ، دیگر استفاده از وسایلی مانند لپ تاپ و کامپیوتر های شخصی برای انجام کارهای معمولی تقریبا به صفر رسیده است ، از این رو استفاده از موبایل ها و تبلت ها رو به افزایش است.مردم برای چک کردن یک سایت دیگر نیازی ندارند که مانند قدیم کامپیوتر شخصی خود را روشن کرده و وارد سایت شوند و برای این کار از موبایل و تبلت استفاده می کنند.طراحی وب سایت ریسپانسیو (RWD) ، یا واکنشگرا یک فرآیند طراحی سایت است که باعث می شود صفحات وب به خوبی بر روی انواع دستگاه ها و صفحات نمایش مشاهده شود.

محتوا ، طراحی و عملکرد در تمام دستگاه ها مطابق با همان دستگاه می باشد.

این به این معنی است که کاربر هم می تواند سایت را در مانیتور کامپیوتر شخصی ، هم در لپ تاپ با ابعاد بزرگتر و هم در موبایل و تبلت خود با هر سایز صفحه نمایش مشاهده کند.یکی از فریم ورک های مهمی که در طراحی سایت رسپانسیو استفاده می شود ، فریم ورک بوت استرپ است.

تعریف فریم بوک به زبان ساده
یک فریم ورک مجموعه ای استاندارد از مفاهیم ، شیوه ها و معیارهای مربوط به برخورد با هر نوع مشکلی است که در صورتی که حل نشود می تواند باعث ایجاد مشکلات جدید شود.
در دنیای طراحی وب ، اگر بخواهیم تعریف ساده تر از فریم ورک ها داشته باشیم می گوییم : یک فریم ورک به عنوان یک بسته از ساختار ، فایل ها و پوشه کد های استاندارد مانند css و html و js و … است ، که می تواند برای حمایت از توسعه وب سایت ها ، به عنوان پایه ای برای شروع ساختن یک سایت استفاده می شود.

در سال های اخیر با توجه به افزایش استفاده از دستگاه های هوشمند و تلفن های همراه ، طراحی وب سایت ریسپانسیو بسیار اهمیت پیدا کرده است.امروزه بیش از نیمی از ترافیک وب سایت ها از طریق تلفن های همراه می باشد.همچنین گوگل از سال 2015 ، طراحی سایت ریسپانسیو (RWD) را یکی از عوامل رتبه بندی اعلام کرد.

چگونه بفهمیم یک سایت ، ریسپانسیو طراحی شده است ؟....

برای مطالعه کامل این مطلب حتما روی لینک زیر کلیک کنید...

https://webdaran.com/what-is-site-responsive-2/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،


ادامه مطلب
تاریخ : ۹ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۳:۱۹ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

پروژه گیمینگ مشترک سونی و مایکروسافت به پیشنهاد سونی آغاز شده است

طبق اعلام مدیرعامل مایکروسافت، همکاری این شرکت با رقیب دیرینه‌ی خود در زمینه‌ی خدمات ابری و هوش مصنوعی به‌نوعی به پیشنهاد سونی آغاز شده و هدایت می‌شود.

اوایل امسال بود که اعلام خبر همکاری سونی و مایکروسافت باعث ایجاد شوک عظیمی در صنعت بازی‌های ویدیویی شد و این اتفاق و پیامدهای ممکن آن تا مدتی نُقل محافل گیمینگ در سراسر جهان بودند. قرار شد این دو رقیب دیرینه در زمینه‌ی توسعه‌ی زیرساخت‌های خدمات ابری (Cloud) و هوش مصنوعی (AI) با یکدیگر همکاری کنند.

حالا ساتیا نادلا، مدیرعامل شرکت مایکروسافت، طی مصاحبه‌ای با سایت Fortune اعلام کرده که سونی پیشنهاد آغاز این همکاری را داده است. وی در بخشی از سخنان خود گفته:‌ «این شروعی تازه برای ما است.» این دو شرکت با توجه‌ به زمینه‌های فعالیت مایکروسافت تصمیم گرفتند رقابت را کنار بگذارند و برای بهبود آثار خود تلاش کنند. در حقیقت می‌توان گفت توسعه‌ی فناوری‌های جدید ارزش آن را داشته که این دو شرکت رقابت میان خود را برای رشد و توسعه‌ی بیشتر کنار بگذارند. ساتیا نادلا همچنین اعلام کرده:

تمامی این [پروژه] توسط سونی پیشنهاد شد و هدایت می‌شود. آن‌ها دیده‌اند که در میان شرکای خود می‌توانند به چه کسی اعتماد کنند. در حقیقت [این همکاری] به نتیجه‌ی خوبی منجر خواهد شد؛ [چرا که] ما در عین رقابت، شرکای خوبی نیز هستیم. بنابراین ما بهترین کار خود را برای آن‌ها انجام خواهیم داد؛ تفاوتی ندارد این کار در زمینه‌ی سرویس‌های ابری باشد یا در زمینه‌ی هوش مصنوعی یا حتی هر کار دیگری که ما باید انجام دهیم تا مطمئن شویم سونی می‌تواند در ساخت IP خود موفق شود.

در انتها باید به این نکته اشاره کنیم که طبق اطلاعات منتشر شده تا به امروز، همکاری سونی و مایکروسافت یک رابطه‌ی رسمی نبوده و فقط در قالب امضای تفاهم‌نامه‌ای میان دو شرکت به آن پرداخته شده است؛ هرچند چنین موضوعی خیلی نگران کننده‌ به نظر نمی‌رسد و دلیلی برای بر هم خوردن این همکاری وجود ندارد. البته مشخص نیست که ما چه موقعی خواهیم توانست تاثیرات این پروژه با مدیریت سونی را در زندگی روزمره‌ی گیمری خود احساس کنیم اما هرچه که هست چنین همکاری‌هایی درنهایت به نفع همه خواهد بود.

به نظر شما آیا دو هیولای حوزه‌ی ویدیوگیم با این همکاری موفق می‌شوند این صنعت بزرگ را چند قدم رو به جلو حرکت دهند؟

منبع : https://gamingbolt.com/microsoft-sony-cloud-gaming-collaboration-was-driven-by-sony-says-microsoft-ceo


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،


ادامه مطلب
تاریخ : ۸ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۲:۱۷:۳۹ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

تاریخ انتشار بازی The Last of Us Part 2 فاش شد

دیگر به نوعی عادت کرده‌ایم که در سکوت شرکت سونی و استودیو ناتی‌داگ، هر چند وقت یک بار شایعه‌ای جدید پیرامون تاریخ انتشار بازی The Last of Us Part 2 منتشر شود. شایعه جدید بیان می‌دارد این اثر مورد انتظار در تاریخ 22 می 2020 برابر با 2 خرداد 99 برای کنسول PlayStation 4 عرضه می‌شود که در واقع کمی دیرتر و دورتر از شایعات و گزارشات قبلی است.

باید توجه داشت 22 می برابر با روز جمعه بوده که در کنار سه‌شنبه، مرسوم‌ترین روز برای عرضه بازی ‌های بزرگ به شمار می‌رود. هم‌جنین روزی‌ست که سونی علاقه زیادی دارد تا عناوین انحصاری خود را در آن منتشر کند. اما اکنون نوبت آن رسیده که بدانیم منبع این شایعه جدید فروم 4Chan است. همان‌طور که می‌دانید 4chan در طول سالیان اخیر اخبار و اطلاعات موثقی را به اشتراک گذاشته. در عین حال به همان اندازه گزارش‌ها و شایعاتی را نیز پخش کرده که در نهایت غلط از آب در آمدند و در واقع اطلاعات منتشر شده نادرست آن بیشتر از موارد صحیح هستند. هم‌چنین منبع ناشناسی نیز این خبر را منتشر کرده که شهرت خاصی ندارد. این کاربرها در حالت کلی یا با چنین اخباری به دنبال جلب توجه هستند یا این که اطلاعات آن‌ها به سادگی صحیح نیست.

با تمامی این توضیحات باید اشاره کنیم که به گفته این کاربر، منبع وی شخصی در استودیو ناتی‌داگ بوده که روی بازی در حال کار است. هم‌چنین مدعی شده که تاریخ انتشار بازی The Last of Us Part 2 قرار است در پاییز به صورت رسمی اعلام شود. این کاربر ادامه داد در حالی که ابتدا قرار بود تا بازی در فصل تعطیلات انتهای سال انتشار یابد اما استودیو ناتی‌داگ وقت بیشتری نیاز داشت تا محصول خود را پولیش و عاری از هر گونه مشکل نماید.

باری دیگر تاکید می‌کنیم که این خبر تنها به عنوان یک شایعه باید در نظر گرفته شود که احتمال نادرست بودن آن نیز بسیار زیاد است. بازی The Last of Us Part 2 به صورت انحصاری برای کنسول PlayStation 4 در حال توسعه بوده و از زمان نمایش اولین گیم‌پلی آن در نمایشگاه E3 2018 دیگر شاهد نمایش جدید و یا انتشار اطلاعات خاصی پیرامون آن نبودیم.

منبع : https://www.thelastofus.playstation.com/#news


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،


ادامه مطلب
تاریخ : ۷ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۳:۰۵ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

امنیت وب سایت چیست؟

امنیت وب سایت چیست؟

هنگامی که شما سایت خود را راه اندازی می کنید ، هر کاری می توانید انجام دهید تا موفقیت آن را تضمین کنید اما شما ممکن است یک جز حیاتی را نادیده بگیرید: امنیت وب سایت.حملات سایبری باعث پاک شدن پر هزینه ، آسیب رساندن به شهرت شما و دلسرد کردن بازدید کنندگان برای بازگشت مجدد به سایت می شود.خوشبختانه شما می توانید با امنیت مناسب سایت از همه این اتفاقات جلوگیری کنید.

امنیت وب سایت هرگونه اقدام یا درخواست است تا اطمینان حاصل شود که اطلاعات وب سایت در معرض مجرمان سایبری قرار نگرفته است و یا برای جلوگیری از هک شدن سایت در هر حالتی.

امنیت وب سایت از سایت شما در برابر موارد زیر محافظت می کند:
· حملات DDoS :این حملات می توانند به صورت آهسته یا ناگهانی باعث آسیب به سایت شما شوند و آن را برای بازدید کنندگان غیر قابل دسترس کنند.

 

· بد افزار ( Malware ) : بد افزار  کوتاه شده کلمه ” Malicious Software ” می باشد. بد افزار یک تهدید رایج است که برای سرقت اطلاعات مشتریان نفوذ پذیر ، توزیع هرز نامه ( Spam ) ، اجازه به مجرمان سایبری برای دسترسی به سایت شما و … استفاده می شود.

· لیست سیاه ( Blacklisting ) :اگر موتورهای جستجو بد افزار را پیدا کنند ، ممکن است سایت شما از نتایج جستجو حذف شود و به بازدید کنندگان هشدار داده شود که از ورود به سایت پرهیز کنند.

· استفاده از آسیب پذیری
مجرمان سایبری می توانند با استفاده از نقاط ضعف یک سایت مانند یک افزونه قدیمی ، به اطلاعات ذخیره شده روی آن دسترسی پیدا کنند.

· از بین بردن
این حمله محتوای وب سایت شما را با محتوای مخرب سایبری جایگزین می کند.

امنیت وب سایت همچنین بازدید کنندگان شما را در برابر موارد زیر محافظت می کند:....

برای مطالعه کامل این مطلب مهم حتما روی لینک زیر کلیک کنید..

https://webdaran.com/what-is-website-security/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،


ادامه مطلب
تاریخ : ۶ مرداد ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۵:۲۴ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

تصویر روی جلد فیفا 20 رونمایی شد

الکترونیک آرتز از تصویر روی جلد دو نسخه فیفا 20 رونمایی کرد که از تصویر ادن هازارد و ویرجیل فن دایک برای آن‌ها استفاده شده است.

در حالی که کم کم به انتشار فیفا 20 نزدیک می‌شویم، الکترونیک آرتز هم به مرور اطلاعات بیش‌تری از این بازی به‌اشتراک می‌گذارد. روز گذشته این شرکت از تغییرات بخش پرو کلاب در نسخه جدید فیفا رونمایی کرد و امروز هم نوبت به رونمایی از تصویر روی جلد این بازی رسیده است. در هفت نسخه اخیر این مجموعه، فقط در فیفا 17 شاهد استفاده از تصویر کریستیانو رونالدو یا لیونل مسی در کاور فیفا نبودیم و در این نسخه از تصویر مارکو رویس استفاده شده بود. اما EA امسال هم سنت‌شکنی کرده و دیگر خبری از ستاره پرتغالی یوونتوس (که به دلیل نبود یوونتوس در بازی اتفاقی عادی است) یا لیونل مسی روی کاور بازی نیست و به‌جای آن، از ادن هازارد و ویرجیل فن دایک استفاده شده است.

بر این اساس قرار است روی جلد نسخه معمولی بازی، شاهد تصویر ادن هازارد باشیم و در طرف دیگر در نسخه Champions بازی هم از تصویر ویرجیل فن دایک استفاده شده است که دلیل این کار، قهرمانی این بازیکن با لیورپول در لیگ قهرمانان اروپای سال گذشته بوده است. ادن هازارد پس از رونمایی EA از کاور بازی FIFA 20، با انتشار متنی اعلام کرد:

سری فیفا بدون شک بزرگ‌ترین بازی فوتبال در دنیا است و من همیشه در سال‌های گذشته آن را همراه با برادرم تجربه کرده‌ام. قبلا هم از تصویر من روی جلد برخی نسخه‌های بازی استفاده شده بود اما اینکه امسال قرار است تصویرم روی نسخه جهانی بازی قرار بگیرد، افتخار بزرگی است.

همچنین ویرجیل فن دایک هم پس از انتخاب تصویرش برای نسخه چمپیونز بازی، گفت:

قرار گرفتن تصویرم روی جلد فیفا ۲۰ افتخار بزرگی است. من همیشه طرفدار این مجموعه بوده‌ام و خوشحالم که می‌توانم به نمایندگی از بازیکنان لیورپول، تصویر روی جلد این بازی باشم.

منبع : https://www.espn.com/soccer/story/3906729/hazardvan-dijk-picked-for-fifa-20-covers


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،


ادامه مطلب
تاریخ : ۵ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۰:۲۱:۴۲ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

ساخت بازی Control به اتمام رسید

بازی Control، تازه‌ترین ساخته‌ی استودیو Remedy، حدودا یک ماه پیش از تاریخ عرضه‌ی رسمی‌ آن آماده شده است. روند توسعه‌ی این بازی بالاخره پس از سه سال تلاش سخت به‌پایان رسیده است.

حدودا یک ماه پیش از عرضه‌ی رسمی، استودیو رمدی (Remedy) از «گلد شدن» یا به اتمام رسیدن روند ساخت اثر جدید خود یعنی بازی کنترل (Control) خبر داده است. اخبار به پایان رسیدن روند ساخت بازی Control توسط یکی از اعضای استودیوی رمدی یعنی میکائیل کاسورینن در اینترنت پخش شد. او که یکی از کارگردان‌های بازی به شمار می‌رود، خبر اتمام ساخت بازی را در توییتر منتشر کرد. به‌گفته‌ی او چنین پروژه‌ای سختی‌ها و چالش‌های خاص خودش را داشت اما آن‌ها که در نظر او بهترین تیم بازی‌ساز جهان هستند توانسته‌اند به‌خوبی این سختی‌ها را پشت‌سر بگذارند.

همه‌ی چیزهایی که او در توییت خود مطرح کرده، موارد بسیار بزرگی هستند و برای استودیو رمدی تجربه‌های تازه‌ای محسوب می‌شوند. خصوصا این مسئله که این بازی قرار است هم‌زمان روی سه پلتفرم منتشر شود و این از چالش‌های جدید آن‌ها برای به‌اتمام رساندن بازی بود. بازی Control نخستین اثری است که رمدی پس از به‌پایان رسیدن همکاری‌اش با مایکروسافت آن را توسعه داد. آن‌ها در سال ۲۰۱۶ و پس از عرضه‌ی بازی Quantum Break این همکاری را به اتمام رساندند.

مدیر ارتباطات استودیو رمدی یعنی توماس پوها هم در توییتر درباره‌ی تمام شدن روند ساخت بازی کنترل صحبت کرد. او عقیده دارد این بازی دستاورد بسیار بزرگی است؛ برای تیمی که کمتر از صد نفر عضو آن هستند و در سه سال بازی‌ای با این سطح و اندازه را کامل کرده‌اند. سه سالی که گذشت، مطمئنا برای آن‌ها سال‌هایی به یادماندنی خواهد بود.

در این سه سال؛ با چیزهای تازه‌ی زیادی رو‌به‌رو شدیم. بسیار شگفت‌انگیز است که توانستیم با حفظ کیفیت همه‌ی این چالش‌ها را پشت سر بگذاریم. این بازی همچنین پروژه‌ای بسیار بزرگ است و کاملا [با همه‌ی دیگر ساخته‌های ما] فرق می‌کند و به‌طور میانگین با کمتر از صدنفر در داخل استودیو تولید شده است. از همه‌ی توسعه‌دهندگان خارجی‌ای که در این پروژه به ما کمک کردند و همچنین از 505Games تشکر می‌کنم.

طبق نمایش‌ها بازی Control توانسته نظر طرفداران بازی‌های استودیو رمدی را به خودش جلب کند. نمایش‌های بازی نه‌تنها از لحاظ بصری توانسته‌اند طرفداران را راضی کنند، بلکه از نظر خلاقیت‌های موجود در گیم‌پلی و پیچش‌های موجود در روایت نیز ویژگی‌های رضایت‌بخشی را به طرفداران وعده داده‌ است. اگر طرفدار بازی‌های قبلی استودیو هستید، احتمالا با بازی کردن Control نیز راضی خواهید شد. این استودیو ساخت بازی‌هایی نظیر مکس پین، بازی ترسناک Alan Wake و بازی Quantum Break را که با همکاری مایکروسافت تهیه شد، در کارنامه خود دارد. اگرچه حالا Control قرار نیست از لحاظ داستانی با هیچ‌یک از این بازی‌ها ارتباط خاصی داشته باشد اما همچنان می‌توان ریشه و ساختار آن‌ها را در تازه‌ترین ساخته‌ی رمدی دید.

حالا باید منتظر انتشار بازی در ماه آینده بمانیم و ببینیم سازندگان Control می‌توانند خاطرات خوب گذشته را برای طرفداران احیا کنند یا خیر. این بازی قرار است در تاریخ ۲۷ آگوست سال جاری (۵ شهریور ۱۳۹۸) برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 راهی بازارهای جهانی شود.

منبع : https://controlgame.com/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،


ادامه مطلب
تاریخ : ۳ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۲:۱۹:۱۷ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By blognama.ir:.