دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

رونمایی شیائومی از ساعت اسپرت C+86 با صفحه کرنوگراف چند منظوره

شیائومی ساعت اسپرت C+86 را در قالب پلتفرم کراودفاندینگ خود معرفی کرد؛ یک ساعت مچی با ظاهری سنتی و امکاناتی مدرن که طراحی زیبا و مستحکمی دارد.
ساعت اسپرت C+86 شیائومی دارای عقربه‌های توخالی و صفحه کرنوگراف (زمان سنج) چند منظوره است. با وجود ظاهر سنتی این ساعت مچی، کاربران می‌توانند از یک کرنومتر دستی برای سنجش فعالیت‌های ورزشی خود استفاده کنند.

بدنه خارجی C+86 که جنسی از فولاد ضد زنگ 316L دارد، با چند فرایند مختلف صیقل داده شده تا کاملا برق بیفتد. شیشه ساعت هم از نوع معدنی با درجه سختی بالاست که می‌تواند به طور موثری از خراش افتادن سطح آن جلوگیری کند.

صفحه اعداد ساعت اسپرت C+86 مزین به الگوهای خورشیدی است و درون فضای گرادیانی آن را، خطوط کوچک مشکی رنگ و خطوط بزرگ نقره‌ای رنگ احاطه کرده‌اند. همچنین وجود یک پوشش شب‌نما، مشاهده‌ی زمان در محیط‌های تاریک را برای کاربران تسهیل می‌کند.

اما به کرنوگراف‌‌های سی پلاس 86 بپردازیم. این سه صفحه کوچک در عملکرد کرنومتر نقش دارند و یکی از آن‌ها تایمر ثانیه، یکی تایمر دقیقه و دیگری تایمر ساعت است. در کنار بدنه، دکمه‌های کنترل را می‌توان دید. مطابق معمول، کنترل اصلی ساعت در وسط قرار دارد و دو دکمه دیگر نیز آن را همراهی می‌کنند؛ یکی دکمه شروع و توقف، و دیگری برای تنظیم مجدد تایمر است.

ناگفته نماند که این ساعت اسپرت شیائومی از تکنولوژی کوارتز (quartz movement) شرکت SEIKO بهره می‌برد. برخورداری از بندهای سیلیکونی اختصاصی و ضد آب بودن تا عمق 30 متری، از دیگر ویژگی‌های آن به شمار می‌روند. کمپانی چینی هنوز قیمت و تاریخی را برای عرضه‌ی این محصول اعلام نکرده است.

منبع : https://www.gizmochina.com/2019/07/30/xiaomi-launches-the-c86-sports-watch-with-multi-function-chronograph-dial/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،


ادامه مطلب
تاریخ : ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۳:۱۷ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

سایت رسپانسیو یا واکنشگرا چیست؟

با توجه به افزایش روز افزون موبایل ها و تبلت ها ، دیگر استفاده از وسایلی مانند لپ تاپ و کامپیوتر های شخصی برای انجام کارهای معمولی تقریبا به صفر رسیده است ، از این رو استفاده از موبایل ها و تبلت ها رو به افزایش است.مردم برای چک کردن یک سایت دیگر نیازی ندارند که مانند قدیم کامپیوتر شخصی خود را روشن کرده و وارد سایت شوند و برای این کار از موبایل و تبلت استفاده می کنند.طراحی وب سایت ریسپانسیو (RWD) ، یا واکنشگرا یک فرآیند طراحی سایت است که باعث می شود صفحات وب به خوبی بر روی انواع دستگاه ها و صفحات نمایش مشاهده شود.

محتوا ، طراحی و عملکرد در تمام دستگاه ها مطابق با همان دستگاه می باشد.

این به این معنی است که کاربر هم می تواند سایت را در مانیتور کامپیوتر شخصی ، هم در لپ تاپ با ابعاد بزرگتر و هم در موبایل و تبلت خود با هر سایز صفحه نمایش مشاهده کند.یکی از فریم ورک های مهمی که در طراحی سایت رسپانسیو استفاده می شود ، فریم ورک بوت استرپ است.

تعریف فریم بوک به زبان ساده
یک فریم ورک مجموعه ای استاندارد از مفاهیم ، شیوه ها و معیارهای مربوط به برخورد با هر نوع مشکلی است که در صورتی که حل نشود می تواند باعث ایجاد مشکلات جدید شود.
در دنیای طراحی وب ، اگر بخواهیم تعریف ساده تر از فریم ورک ها داشته باشیم می گوییم : یک فریم ورک به عنوان یک بسته از ساختار ، فایل ها و پوشه کد های استاندارد مانند css و html و js و … است ، که می تواند برای حمایت از توسعه وب سایت ها ، به عنوان پایه ای برای شروع ساختن یک سایت استفاده می شود.

در سال های اخیر با توجه به افزایش استفاده از دستگاه های هوشمند و تلفن های همراه ، طراحی وب سایت ریسپانسیو بسیار اهمیت پیدا کرده است.امروزه بیش از نیمی از ترافیک وب سایت ها از طریق تلفن های همراه می باشد.همچنین گوگل از سال 2015 ، طراحی سایت ریسپانسیو (RWD) را یکی از عوامل رتبه بندی اعلام کرد.

چگونه بفهمیم یک سایت ، ریسپانسیو طراحی شده است ؟....

برای مطالعه کامل این مطلب حتما روی لینک زیر کلیک کنید...

https://webdaran.com/what-is-site-responsive-2/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،


ادامه مطلب
تاریخ : ۹ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۳:۱۹ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

پروژه گیمینگ مشترک سونی و مایکروسافت به پیشنهاد سونی آغاز شده است

طبق اعلام مدیرعامل مایکروسافت، همکاری این شرکت با رقیب دیرینه‌ی خود در زمینه‌ی خدمات ابری و هوش مصنوعی به‌نوعی به پیشنهاد سونی آغاز شده و هدایت می‌شود.

اوایل امسال بود که اعلام خبر همکاری سونی و مایکروسافت باعث ایجاد شوک عظیمی در صنعت بازی‌های ویدیویی شد و این اتفاق و پیامدهای ممکن آن تا مدتی نُقل محافل گیمینگ در سراسر جهان بودند. قرار شد این دو رقیب دیرینه در زمینه‌ی توسعه‌ی زیرساخت‌های خدمات ابری (Cloud) و هوش مصنوعی (AI) با یکدیگر همکاری کنند.

حالا ساتیا نادلا، مدیرعامل شرکت مایکروسافت، طی مصاحبه‌ای با سایت Fortune اعلام کرده که سونی پیشنهاد آغاز این همکاری را داده است. وی در بخشی از سخنان خود گفته:‌ «این شروعی تازه برای ما است.» این دو شرکت با توجه‌ به زمینه‌های فعالیت مایکروسافت تصمیم گرفتند رقابت را کنار بگذارند و برای بهبود آثار خود تلاش کنند. در حقیقت می‌توان گفت توسعه‌ی فناوری‌های جدید ارزش آن را داشته که این دو شرکت رقابت میان خود را برای رشد و توسعه‌ی بیشتر کنار بگذارند. ساتیا نادلا همچنین اعلام کرده:

تمامی این [پروژه] توسط سونی پیشنهاد شد و هدایت می‌شود. آن‌ها دیده‌اند که در میان شرکای خود می‌توانند به چه کسی اعتماد کنند. در حقیقت [این همکاری] به نتیجه‌ی خوبی منجر خواهد شد؛ [چرا که] ما در عین رقابت، شرکای خوبی نیز هستیم. بنابراین ما بهترین کار خود را برای آن‌ها انجام خواهیم داد؛ تفاوتی ندارد این کار در زمینه‌ی سرویس‌های ابری باشد یا در زمینه‌ی هوش مصنوعی یا حتی هر کار دیگری که ما باید انجام دهیم تا مطمئن شویم سونی می‌تواند در ساخت IP خود موفق شود.

در انتها باید به این نکته اشاره کنیم که طبق اطلاعات منتشر شده تا به امروز، همکاری سونی و مایکروسافت یک رابطه‌ی رسمی نبوده و فقط در قالب امضای تفاهم‌نامه‌ای میان دو شرکت به آن پرداخته شده است؛ هرچند چنین موضوعی خیلی نگران کننده‌ به نظر نمی‌رسد و دلیلی برای بر هم خوردن این همکاری وجود ندارد. البته مشخص نیست که ما چه موقعی خواهیم توانست تاثیرات این پروژه با مدیریت سونی را در زندگی روزمره‌ی گیمری خود احساس کنیم اما هرچه که هست چنین همکاری‌هایی درنهایت به نفع همه خواهد بود.

به نظر شما آیا دو هیولای حوزه‌ی ویدیوگیم با این همکاری موفق می‌شوند این صنعت بزرگ را چند قدم رو به جلو حرکت دهند؟

منبع : https://gamingbolt.com/microsoft-sony-cloud-gaming-collaboration-was-driven-by-sony-says-microsoft-ceo


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،


ادامه مطلب
تاریخ : ۸ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۲:۱۷:۳۹ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

تاریخ انتشار بازی The Last of Us Part 2 فاش شد

دیگر به نوعی عادت کرده‌ایم که در سکوت شرکت سونی و استودیو ناتی‌داگ، هر چند وقت یک بار شایعه‌ای جدید پیرامون تاریخ انتشار بازی The Last of Us Part 2 منتشر شود. شایعه جدید بیان می‌دارد این اثر مورد انتظار در تاریخ 22 می 2020 برابر با 2 خرداد 99 برای کنسول PlayStation 4 عرضه می‌شود که در واقع کمی دیرتر و دورتر از شایعات و گزارشات قبلی است.

باید توجه داشت 22 می برابر با روز جمعه بوده که در کنار سه‌شنبه، مرسوم‌ترین روز برای عرضه بازی ‌های بزرگ به شمار می‌رود. هم‌جنین روزی‌ست که سونی علاقه زیادی دارد تا عناوین انحصاری خود را در آن منتشر کند. اما اکنون نوبت آن رسیده که بدانیم منبع این شایعه جدید فروم 4Chan است. همان‌طور که می‌دانید 4chan در طول سالیان اخیر اخبار و اطلاعات موثقی را به اشتراک گذاشته. در عین حال به همان اندازه گزارش‌ها و شایعاتی را نیز پخش کرده که در نهایت غلط از آب در آمدند و در واقع اطلاعات منتشر شده نادرست آن بیشتر از موارد صحیح هستند. هم‌چنین منبع ناشناسی نیز این خبر را منتشر کرده که شهرت خاصی ندارد. این کاربرها در حالت کلی یا با چنین اخباری به دنبال جلب توجه هستند یا این که اطلاعات آن‌ها به سادگی صحیح نیست.

با تمامی این توضیحات باید اشاره کنیم که به گفته این کاربر، منبع وی شخصی در استودیو ناتی‌داگ بوده که روی بازی در حال کار است. هم‌چنین مدعی شده که تاریخ انتشار بازی The Last of Us Part 2 قرار است در پاییز به صورت رسمی اعلام شود. این کاربر ادامه داد در حالی که ابتدا قرار بود تا بازی در فصل تعطیلات انتهای سال انتشار یابد اما استودیو ناتی‌داگ وقت بیشتری نیاز داشت تا محصول خود را پولیش و عاری از هر گونه مشکل نماید.

باری دیگر تاکید می‌کنیم که این خبر تنها به عنوان یک شایعه باید در نظر گرفته شود که احتمال نادرست بودن آن نیز بسیار زیاد است. بازی The Last of Us Part 2 به صورت انحصاری برای کنسول PlayStation 4 در حال توسعه بوده و از زمان نمایش اولین گیم‌پلی آن در نمایشگاه E3 2018 دیگر شاهد نمایش جدید و یا انتشار اطلاعات خاصی پیرامون آن نبودیم.

منبع : https://www.thelastofus.playstation.com/#news


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،


ادامه مطلب
تاریخ : ۷ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۳:۰۵ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

امنیت وب سایت چیست؟

امنیت وب سایت چیست؟

هنگامی که شما سایت خود را راه اندازی می کنید ، هر کاری می توانید انجام دهید تا موفقیت آن را تضمین کنید اما شما ممکن است یک جز حیاتی را نادیده بگیرید: امنیت وب سایت.حملات سایبری باعث پاک شدن پر هزینه ، آسیب رساندن به شهرت شما و دلسرد کردن بازدید کنندگان برای بازگشت مجدد به سایت می شود.خوشبختانه شما می توانید با امنیت مناسب سایت از همه این اتفاقات جلوگیری کنید.

امنیت وب سایت هرگونه اقدام یا درخواست است تا اطمینان حاصل شود که اطلاعات وب سایت در معرض مجرمان سایبری قرار نگرفته است و یا برای جلوگیری از هک شدن سایت در هر حالتی.

امنیت وب سایت از سایت شما در برابر موارد زیر محافظت می کند:
· حملات DDoS :این حملات می توانند به صورت آهسته یا ناگهانی باعث آسیب به سایت شما شوند و آن را برای بازدید کنندگان غیر قابل دسترس کنند.

 

· بد افزار ( Malware ) : بد افزار  کوتاه شده کلمه ” Malicious Software ” می باشد. بد افزار یک تهدید رایج است که برای سرقت اطلاعات مشتریان نفوذ پذیر ، توزیع هرز نامه ( Spam ) ، اجازه به مجرمان سایبری برای دسترسی به سایت شما و … استفاده می شود.

· لیست سیاه ( Blacklisting ) :اگر موتورهای جستجو بد افزار را پیدا کنند ، ممکن است سایت شما از نتایج جستجو حذف شود و به بازدید کنندگان هشدار داده شود که از ورود به سایت پرهیز کنند.

· استفاده از آسیب پذیری
مجرمان سایبری می توانند با استفاده از نقاط ضعف یک سایت مانند یک افزونه قدیمی ، به اطلاعات ذخیره شده روی آن دسترسی پیدا کنند.

· از بین بردن
این حمله محتوای وب سایت شما را با محتوای مخرب سایبری جایگزین می کند.

امنیت وب سایت همچنین بازدید کنندگان شما را در برابر موارد زیر محافظت می کند:....

برای مطالعه کامل این مطلب مهم حتما روی لینک زیر کلیک کنید..

https://webdaran.com/what-is-website-security/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،


ادامه مطلب
تاریخ : ۶ مرداد ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۵:۲۴ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

تصویر روی جلد فیفا 20 رونمایی شد

الکترونیک آرتز از تصویر روی جلد دو نسخه فیفا 20 رونمایی کرد که از تصویر ادن هازارد و ویرجیل فن دایک برای آن‌ها استفاده شده است.

در حالی که کم کم به انتشار فیفا 20 نزدیک می‌شویم، الکترونیک آرتز هم به مرور اطلاعات بیش‌تری از این بازی به‌اشتراک می‌گذارد. روز گذشته این شرکت از تغییرات بخش پرو کلاب در نسخه جدید فیفا رونمایی کرد و امروز هم نوبت به رونمایی از تصویر روی جلد این بازی رسیده است. در هفت نسخه اخیر این مجموعه، فقط در فیفا 17 شاهد استفاده از تصویر کریستیانو رونالدو یا لیونل مسی در کاور فیفا نبودیم و در این نسخه از تصویر مارکو رویس استفاده شده بود. اما EA امسال هم سنت‌شکنی کرده و دیگر خبری از ستاره پرتغالی یوونتوس (که به دلیل نبود یوونتوس در بازی اتفاقی عادی است) یا لیونل مسی روی کاور بازی نیست و به‌جای آن، از ادن هازارد و ویرجیل فن دایک استفاده شده است.

بر این اساس قرار است روی جلد نسخه معمولی بازی، شاهد تصویر ادن هازارد باشیم و در طرف دیگر در نسخه Champions بازی هم از تصویر ویرجیل فن دایک استفاده شده است که دلیل این کار، قهرمانی این بازیکن با لیورپول در لیگ قهرمانان اروپای سال گذشته بوده است. ادن هازارد پس از رونمایی EA از کاور بازی FIFA 20، با انتشار متنی اعلام کرد:

سری فیفا بدون شک بزرگ‌ترین بازی فوتبال در دنیا است و من همیشه در سال‌های گذشته آن را همراه با برادرم تجربه کرده‌ام. قبلا هم از تصویر من روی جلد برخی نسخه‌های بازی استفاده شده بود اما اینکه امسال قرار است تصویرم روی نسخه جهانی بازی قرار بگیرد، افتخار بزرگی است.

همچنین ویرجیل فن دایک هم پس از انتخاب تصویرش برای نسخه چمپیونز بازی، گفت:

قرار گرفتن تصویرم روی جلد فیفا ۲۰ افتخار بزرگی است. من همیشه طرفدار این مجموعه بوده‌ام و خوشحالم که می‌توانم به نمایندگی از بازیکنان لیورپول، تصویر روی جلد این بازی باشم.

منبع : https://www.espn.com/soccer/story/3906729/hazardvan-dijk-picked-for-fifa-20-covers


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،


ادامه مطلب
تاریخ : ۵ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۰:۲۱:۴۲ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

ساخت بازی Control به اتمام رسید

بازی Control، تازه‌ترین ساخته‌ی استودیو Remedy، حدودا یک ماه پیش از تاریخ عرضه‌ی رسمی‌ آن آماده شده است. روند توسعه‌ی این بازی بالاخره پس از سه سال تلاش سخت به‌پایان رسیده است.

حدودا یک ماه پیش از عرضه‌ی رسمی، استودیو رمدی (Remedy) از «گلد شدن» یا به اتمام رسیدن روند ساخت اثر جدید خود یعنی بازی کنترل (Control) خبر داده است. اخبار به پایان رسیدن روند ساخت بازی Control توسط یکی از اعضای استودیوی رمدی یعنی میکائیل کاسورینن در اینترنت پخش شد. او که یکی از کارگردان‌های بازی به شمار می‌رود، خبر اتمام ساخت بازی را در توییتر منتشر کرد. به‌گفته‌ی او چنین پروژه‌ای سختی‌ها و چالش‌های خاص خودش را داشت اما آن‌ها که در نظر او بهترین تیم بازی‌ساز جهان هستند توانسته‌اند به‌خوبی این سختی‌ها را پشت‌سر بگذارند.

همه‌ی چیزهایی که او در توییت خود مطرح کرده، موارد بسیار بزرگی هستند و برای استودیو رمدی تجربه‌های تازه‌ای محسوب می‌شوند. خصوصا این مسئله که این بازی قرار است هم‌زمان روی سه پلتفرم منتشر شود و این از چالش‌های جدید آن‌ها برای به‌اتمام رساندن بازی بود. بازی Control نخستین اثری است که رمدی پس از به‌پایان رسیدن همکاری‌اش با مایکروسافت آن را توسعه داد. آن‌ها در سال ۲۰۱۶ و پس از عرضه‌ی بازی Quantum Break این همکاری را به اتمام رساندند.

مدیر ارتباطات استودیو رمدی یعنی توماس پوها هم در توییتر درباره‌ی تمام شدن روند ساخت بازی کنترل صحبت کرد. او عقیده دارد این بازی دستاورد بسیار بزرگی است؛ برای تیمی که کمتر از صد نفر عضو آن هستند و در سه سال بازی‌ای با این سطح و اندازه را کامل کرده‌اند. سه سالی که گذشت، مطمئنا برای آن‌ها سال‌هایی به یادماندنی خواهد بود.

در این سه سال؛ با چیزهای تازه‌ی زیادی رو‌به‌رو شدیم. بسیار شگفت‌انگیز است که توانستیم با حفظ کیفیت همه‌ی این چالش‌ها را پشت سر بگذاریم. این بازی همچنین پروژه‌ای بسیار بزرگ است و کاملا [با همه‌ی دیگر ساخته‌های ما] فرق می‌کند و به‌طور میانگین با کمتر از صدنفر در داخل استودیو تولید شده است. از همه‌ی توسعه‌دهندگان خارجی‌ای که در این پروژه به ما کمک کردند و همچنین از 505Games تشکر می‌کنم.

طبق نمایش‌ها بازی Control توانسته نظر طرفداران بازی‌های استودیو رمدی را به خودش جلب کند. نمایش‌های بازی نه‌تنها از لحاظ بصری توانسته‌اند طرفداران را راضی کنند، بلکه از نظر خلاقیت‌های موجود در گیم‌پلی و پیچش‌های موجود در روایت نیز ویژگی‌های رضایت‌بخشی را به طرفداران وعده داده‌ است. اگر طرفدار بازی‌های قبلی استودیو هستید، احتمالا با بازی کردن Control نیز راضی خواهید شد. این استودیو ساخت بازی‌هایی نظیر مکس پین، بازی ترسناک Alan Wake و بازی Quantum Break را که با همکاری مایکروسافت تهیه شد، در کارنامه خود دارد. اگرچه حالا Control قرار نیست از لحاظ داستانی با هیچ‌یک از این بازی‌ها ارتباط خاصی داشته باشد اما همچنان می‌توان ریشه و ساختار آن‌ها را در تازه‌ترین ساخته‌ی رمدی دید.

حالا باید منتظر انتشار بازی در ماه آینده بمانیم و ببینیم سازندگان Control می‌توانند خاطرات خوب گذشته را برای طرفداران احیا کنند یا خیر. این بازی قرار است در تاریخ ۲۷ آگوست سال جاری (۵ شهریور ۱۳۹۸) برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 راهی بازارهای جهانی شود.

منبع : https://controlgame.com/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،


ادامه مطلب
تاریخ : ۳ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۲:۱۹:۱۷ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

سئو چیست ؟ بهترین کاربرد های سئو را بشناسید

سئو مخفف کلمه Search Engine Optimization است ، یعنی بهینه کردن وب سایت برای موتور های جستجو ! امروزه سئو یکی از بزرگترین و بهترین ابزار ها برای افزایش رتبه سایت در گوگل است ، اما چگونه می توان سایت مان را سئو بکنیم ؟ چرا باید سایت ما سئو شود ؟

سئو اصطلاح و مفهومی می باشد که این روزها زیاد شنیده می شود و شما بارها و بارها ممکن است در اینترنت در مورد آن مطالبی را خوانده و شنیده باشید. اهمیت سئو در سال های اخیر به بالاترین میزان رسیده است به نوعی که عده ی اعتقاد دارند بدون سئو اینترنت معنی و مفهومی نخواهد داشت. پس هر کسی که فعالیتی را در اینترنت و دنیای مجازی داشته باشد باید از سئو درک صحیحی را کسب کند.

سئو به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو می باشد که مخفف عبارت search engine optimization است.می توان اینگونه نیز گفت که قوانینی ست که باید به واسطه مدیران وب سایت ها پیروی شوند تا برای موتورهای جستجوگر، وب سایتشان بهینه سازی گردد و در نهایت سبب ارتقاء رتبه سایتشان  مثل ایسنا در موتورهای جستجو شود.

سئو تنها به این معنی نیست که برای موتورهای جستجو سایتی ساخته شود بلکه به این معنی است که وب سایت شما برای کاربران علاوه بر قابل فهم بودن ،بهینه نیز باشد.

سئو دارای تکنیک های مختلفی است که به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند :black-hat seo و white-hat seo

همه موتورهای جستجوی اصلی از قبیل : گوگل ، بینگ و یاهو دارای نتایج جستجوی اولیه هستند که در آن صفحات وب و مطالب دیگر مانند فیلم ها یا لیست های محلی نشان داده می شود و براساس آنچه موتور جستجو بیشتر در ارتباط با کاربران در نظر میگیرد، رتبه بندی مشوند. پرداخت ها یا گوگل ادورز شامل این مقوله نمی شوند و به عنوان تبلیغات موتور های جستجو شناخته می شوند. (در مبحثدیجیتال مارکتینگ درباره تبلیغات گوگلی توضیح داده شده است.)

سئو چیست ؟ آیا سئو سایت خود را شروع کرده اید؟

اخیرا شروع به سئو کردن وب سایت خود کرده اید؟و در اولین قدم اطلاعات درستی از اینکه واقعا سئو چیست؟ بدست بیاورید. مطالب این وب سایت به گونه ای نوشته شده اند که شما بتوانید به سرعت اصول اولیه سئو را یاد بگیرید. چنانچه قدم های اول را در زمینه سئو بر میدارید و به دنبال اطلاعات اولیه در زمینه سئو سایت هستید، خواندن مقاله آموزش قدم به قدم سئو به شما کمک شایانی خواهد کرد.

اهداف سئو چیست ؟

هدف سئو کمک به وب سایت‌ها در بدست آوردن محل بالا در نتایج جستجوی طبیعی و افزایش ارتباط بین صفحات و کلمات کلیدی وارد شده توسط کاربران است.  این موضوع در سایت هایی مثل عصر ایران به درستی رعایت شده است. نمایش دادن بیشترین صفحات مرتبط با پرس‌و‌جوی جستجوی وارد شده دارای مزایای زیادی هم برای کاربر و هم برای موتور جستجو است که در آن کاربر بیشترین نتایج مرتبط جستجو شده را پیدا می‌کند و موتور جستجو قابل اعتماد می‌شود چرا که الگوریتم آن بیشترین صفحات مرتبط را نشان می‌دهد.

بعد از اینکه سئوبرای بهبود رتبه‌بندی سایت‌ها در نتایج جستجوی طبیعی کار خود را شروع کرد، این فرآیند نیازمند دانش و زمان برای پیاده‌سازی روش‌های خود شد. زمان، بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری اولیه برای بهینه شدن سایت و یا یک صفحه است.

بسته به اینکه چگونه کلمات کلیدی رقابتی در بهینه سازی مورد استفاده قرار می‌گیرند، سئو هفته‌ها یا ماه‌ها طول می‌کشد تا به نتیجه برسد. اگر چه ممکن است نتایج بهینه‌سازی جستجو به سرعت دیده نشود ولی در دراز مدت مزایای سئو باعث افزایش رتبه‌بندی سایت و افزایش بازدیدکنندگان است. برای وب سایت‌ها خیلی مهم است که در صفحه اول نتایج جستجو گوگل به خصوص جزو سه تا نتیجه طبیعی اول که 58.4 درصد کلیک‌ها را شامل می‌شود، قرار گیرند.

این جای تعجب نیست که وب سایت‌ها با محصولات و خدماتی که بفروش می‌رسانند بر سر رسیدن به رتبه یک نتایج جستجو رقابت کنند. به عنوان مثال کلمه کلیدی رقابتی "بیمه خودکار" 1.5 میلیون جستجوی گوگل را در ماه به خود اختصاص می‌دهد، این بدین معنی است که 3 جایگاه اول 58.4 درصد بازدیدکنندگان و خود جایگاه اول 36.4 درصد بازدیدکنندگان را به خود اختصاص می‌دهد. این مسئله در طراحی سایت برای بیمه بسیار مهم و سودمند است که در بالای نتایج جستجو قرار گیرند به خصوص آنهایی که با افزایش ترافیک سایت به تعداد مشتریانشان اضافه می‌شود.یک مطالعه دیگر نشان می‌دهد جستجو کنندگان خیلی دوست دارند روی پیوندهای طبیعی نتایج جستجو کلیک کنند؛ این مطالعه مشخص می‌کند 72.3 درصد کاربران گوگل روی پیوندهای طبیعی نتایج جستجو کلیک می‌کنند و تنها 27.3 درصد کاربران روی پیوندهای لیستهای پرداخت شده کلیک می‌کنند. این یکی دیگر از دلایلی است که شرکت‌ها تاثیر سئو را دانسته و حاضر هستند برای آن زمان و هزینه صرف کنند.

بطور کلی اهداف سئو را می توان بصورت زیر خلاصه نمود:

در بازدید وب سایت تاثیر بسزایی دارد.

باعث ایجاد برند می شود.

باعث افزایش ترافیک سایت خواهد شد.

باعث شده وب سایت در صفحه نتایج موتور جستجو از رتبه بهتری برخوردار شد.

باعث افزایش فروش محصولات خواهد شد.

بهترین ابزار برای تبلیغات است.

سئو درون صفحه چیست ؟ (On Page SEO)

سئو درون صفحه به کنترل مستقیم کدها و یا محتویات وب سایت شما اعم از متن، تصویر، پیوند و ... مرتبط می‌شود؛ به طور کلی هر چیزی که در سایت خود بارگذاری می‌کنید مربوط به SEO On Page می‌شود. این روش پایه تمام تلاش‌های بهینه‌سازی است زیرا جایی است که شما بیشترین کنترل را روی آن دارید. این نوع از سئو در سایت های بزرگ مانند طرفداری به درستی رعایت شده است. هر گونه تغییری را که شما در محتویات سایت خود ایجاد می‌نمایید در نتایج جستجو تاثیر گذار خواهد بود بنابراین خیلی مهم است که روش SEO On Page بدرستی قبل از روش SEO Off Page انجام شود.

سئو بیرون صفحه چیست ؟ (Off Page SEO)

بر خلاف روش SEO On Page که توسعه وب سایت با کنترل مستقیم بالایی انجام می‌شد، روش بهینه سازی بیرون صفحه شامل تمام ارتقاهایی است که در خارج از وب سایت شما انجام می‌شود؛ این شامل تمام چیزهایی است که می‌تواند در بدست آوردن رتبه‌بندی بالای سایت شما کمک کند. SEO Off Page در درجه اول در بدست آوردن پیوند دهندگان (پیوندهایی که از سایت‌های دیگر به سایت شما اشاره می‌کنند) متمرکز می‌شود سپس با استفاده از روش‌هایی که در خارج از وب سایت انجام می‌شود به بهینه‌سازی موتور جستجو می‌پردازد.

SEO Off Page یک فرآیند نامحدود است که توسط مهندسین سئو در جهت بدست آوردن پیوند دهندگان، اداره می‌شود.

سئو کلاه - سفید چیست ؟ (White Hat)

در اصطلاحات فنی این حوزه، سئو کلاه – سفید به مجموعه تکنیک‌ها، روش‌ها و استراتژی‌های که از قوانین و راهنمایی‌های موتورهای جستجو تبعیت می‌کنند، اشاره دارد. که این به معنی فریب یا دستکاری موتور‌های جستجو و یا کاربران به هیچ وجه نیست. این همچنین به سئو اخلاقی نیز یاد می‌شود زیرا دلیل آن این است که یا اجرای بلند مدت داشته و یا از دستورالعمل‌ها و سیاست‌های صحیح جهت بدست آوردن رتبه‌های بالا در نتایج موتور‌های جستجو استفاده می‌کند. اکثر سایت های مطرح کشور مثل ایرنا از این نوع سئو برای موفقیت خود بهره می برند.

سئو کلاه - سیاه چیست ؟ (Black Hat)

به عبارتی دیگر اصطلاح سئو کلاه – سیاه اشاره به مجموعه‌ای از دستورات دارد که به منظور فریب، بازی و دستکاری الگوریتم‌های موتورهای جستجو با هدف بدست آوردن رتبه‌بندی بالا، بکار می‌رود. این مهم است که بدانید این‌ روش‌ها غیر اخلاقی بوده و توسط هیچ موتور جستجویی تایید نمی‌شود و بکارگیری این روش‌ها خطر خارج شدن از فهرست پایگاه داده را برای همیشه در بر دارد.

انجام تاکتیک‌های سئو کلاه – سیاه ممکن است که باعث افزایش رشد ناگهانی در نتایج جستجو شود ولی می‌تواند منجر به پرداخت جریمه و یا حذف کامل از فهرست پایگاه داده موتور جستجو شود.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،


ادامه مطلب
تاریخ : ۲ مرداد ۱۳۹۸ | ۰۹:۴۸:۳۳ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

مایکروسافت سخت‌افزار Project xCloud را به نمایش گذاشت

فیل اسپنسر و Kareem Choudhry در جریان یک مصاحبه با مجله Fortune اطلاعات بیشتری از سخت‌افزار Project xCloud و مدل جدید بیزینس آن منتشر کردند.

در این ویدیو Choudhry آخرین مدل‌های سخت‌افزر xCloud را نشان می‌دهد که هم‌اکنون در ۱۳ منطقه در سراسر دنیا مستقر شده است.

در ادامه اسپنسر توضیح می‌دهد:

https://cdn.wccftech.com/wp-content/uploads/2019/06/project-xcloud-xbox.jpg

استریم چیزی نیست که فردا همه سراغ آن بروند، بلکه ما آن را برای یک دهه بعد برنامه‌ریزی کرده ایم.

همچنین اسپنسر تاکید می‌کند که استریم به هیچ عنوان جایگزینی برای کنسول‌ها نخواهد بود، بلکه مکمل آن محسوب می‌شود.

سرویس Project xCloud قرار است از ماه اکتبر با حداقل ۲۰۰۰ بازی در دسترس قرار بگیرد.

منبع : https://mspoweruser.com/microsoft-shows-off-project-xcloud-hardware-in-new-video/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،


ادامه مطلب
تاریخ : ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۰:۱۳ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

تاریخ انتشار بازی Rainbow Six Quarantine مشخص شد

طی بررسی عملکرد یوبیسافت طی سه‌ماهه‌ی نخست سال مالی این کمپانی، مشخص شد که بازی Rainbow Six Quarantine در تاریخی نامشخص از سه‌ماهه‌ی چهارم سال مالی جاری منتشر خواهد شد.

در جریان E3 امسال بود که یوبیسافت از یک بازی جدید از مجموعه‌ی Rainbow SIx با نام Rainbow Six Quarantine رونمایی کرد. اثری که مکانیک‌ها و اتفاقاتش بر مبنای ماد OutBreak بازی Rainbow Six Siege طراحی شده است و تجربه‌ای PvE (بازیکن دربرابر هوش‌ مصنوعی) را تقدیم بازیکنانش خواهد کرد. درحالی که تا امروز تاریخ انتشار دقیق این بازی مشخص نبود، ایوس گیلموت در جریان بررسی عملکرد یوبیسافت طی سه‌ماهه‌‌ی نخست سال مالی این کمپانی و صدالبته در جریان آخرین اخبار بازی، مشخص کرد که بازی Rainbow Six Quarantine در تاریخی نامشخص از سه‌ماهه‌ی چهارم سال مالی این کمپانی فرانسوی منتشر خواهد شد.

طبق صحبت‌های گیلموت می‌توان گفت که اثر مذکور در تاریخی نامشخص از ژانویه (دی - بهمن) تا پایان مارس (اسفند ۹۸ - فروردین ۹۹) در دسترس قرار خواهد گرفت که با توجه به اعلامیه‌ی رسمی یوبیسافت بر مبنای انتشار سه بازی AAA تا پایان سال مالی جاری، بیشتر از قبل می‌توانیم از صحت این خبر اطمینان حاصل کنیم چرا که دو بازی Gods and Monsters و Watch Dogs Legion نیز در این بازه‌ی زمانی منتشر خواهند شد.

تا زمان عرضه‌ی این بازی می‌توانید بازی Rainbow Six Siege را روی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 تجربه کنید.

منبع : https://www.dualshockers.com/rainbow-six-quarantine-release-window/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،


ادامه مطلب
تاریخ : ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | ۰۸:۳۹:۲۳ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By blognama.ir:.