دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

چگونه محتوای با کیفیت تولید کنیم؟

چگونه محتوای با کیفیت تولید کنیم؟

نوشتن محتوای خوب یک انتخاب است.شما می توانید انتخاب کنید که با اختصاص دادن زمان کافی و کار مناسب ، یک محتوای با کیفیت و عالی ایجاد کنید و یک نام تجاری موفق داشته باشید و یا می توانید مسیر آسان را انتخاب کنید و محتوای ضعیف بنویسید ، مسیری که در نهایت شما را به جایی نخواهد رساند و فقط منجر به اتلاف وقت ، انرژی و منابع خواهد شد.

مسیر برای بازاریابان محتوا واضح است.

برای افزایش ترافیک سایت و ارتقا رتبه سایت ، شما نیاز به ایجاد محتوای با کیفیت برای سایت یا وبلاگ خود دارید.اگر شما یک محتوای خاص بنویسید موتورهای جستجو به سایت شما کمک خواهند کرد تا بیشتر نمایش داده شود ولی اگر از محتوای تکراری و کپی شده استفاده کنید گوگل سایت شما را جریمه خواهد کرد.بنابراین ایجاد محتوای با کیفیت نه تنها یک وب سایت بهتر را فراهم می کند بلکه رتبه بندی سایت شما را هم بهبود می بخشد که این امر می تواند تاثیر بسیار مثبتی روی کسب و کار شما داشته باشد.

ممکن است شما برای دلایل مختلفی برای یک سایت تولید محتوا کنید مثلا برای کسب و کار یا سرگرمی شخصی ولی نکته مهم اینجاست که این کار را به درستی انجام دهید.

  1. محتوای خاص تولید کنید

    همان طور که اشاره کردیم ایجاد محتوای خاص موجب بیشتر دیده شدن سایت شما می شود و کپی کردن مطالب وب سایت های دیگر موجب جریمه از طرف گوگل می شود که تاثیر منفی روی سئو سایت ایجاد می کند.برای مثال سایت Mahalo یک مزرعه محتوا بود که هر روز با محتوای جدید به روز رسانی می شد اما نه محتوای خاص بلکه محتوای کپی شده!گوگل به سختی آن را جریمه کرد و سایت Mahalo مجبور شد مسیر کاری خود را تغییر دهد.

    از این نمونه سایت ها که مزرعه محتوا تولید می کردند بسیار زیاد بود ولی بعد از معرفی ” الگوریتم پاندا ” این روند تغییر کرد و این سایت ها شامل جریمه سنگین شدند.

    البته باید کمی در مورد محتوای خاص توضیح دهیم.

    برای مثال ایده ها و افکار شما خاص است ولی دوباره نویسی یک محتوا و استفاده از مفاهیم مشابه محتواهای دیگر ، خاص محسوب نمی شود زیرا اگر محتوای شما پخش شود کسی به آن لینک نخواهد داد در حالی که این اولویت اول تولید محتوا محسوب می شود.این یک قطار فکر است که اکثر وب مسترها آن را دارند و سوالاتی که در ذهنشان مطرح می کنند:ما باید محتوای زیادی ایجاد کنیم.

    خب چطور می توانیم این کار را ساده و آسان انجام دهیم؟....

                       برای مطالعه کامل این مقاله حتما روی لینک زیر کلیک کنید.

         https://webdaran.com/how-to-create-high-quality-content/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،


ادامه مطلب
تاریخ : ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | ۰۹:۴۱:۳۱ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

استودیو ریسپاون تقلب کنندگان Apex Legends را مقابل یکدیگر قرار می‌دهد

استودیو ریسپاون راه‌های متفاوتی را برای مقابله با متقلبان بازی Apex Legends درنظر گرفته است که یکی از آن‌ها استفاده از یک سیستم Matchmaking برای رویارویی این افراد با یکدیگر است.

استودیو ریسپاون (Respawn Entertainment)، سازنده بازی Apex Legends، در حال انجام کارهای مختلف برای مقابله با متقلبان است تا بتواند یک فضای سالم را بری کاربران ایپکس لجندز به‌وجود بیاورد. طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو ریسپاون در حال طراحی یک سیستم بن خودکار است تا بتواند با تقلب کنندگان مقابله کنند.

درواقع استودیو ریسپاون منابع و سرمایه‌گذاری‌های خود را افزایش داده است تا بتواند با کدهای تقلب به‌روز و جدید هم مقابله کند. ازاین‌رو آن‌ها در حال طراحی سیستم Matchmaking ویژه‌ای هستند که متقلبان و اسپمرهای شناسایی شده را درکنار یکدیگر قرار می‌دهد. مورد بعد که تیم سازنده سعی دارد آن را انجام بدهد، این است که کاربران متلقب نتوانند حساب کاربری متعددی بسازند تا از بن شدن جلوگیری کنند.

ازاین‌رو ریسپاون از سیستم تایید حساب کاربری دو مرحله‌ای استفاده خواهد کرد. همچنین آن‌ها سسیستم‌های شناسایی خود را بهبود خواهند داد تا حساب کاربری‌های اسپم شده قبل از استفاده شناسایی و مسدود شوند. در ادامه مشخص شده است که ریسپاون اینترتینمنت برنامه ویژه‌ای هم برای کاربرانی درنظر گرفته است که عمدا با متقلبان هم‌گروه می‌شوند، زیرا تیم سازنده ایپکس لجندز معتقد است که این افراد هم متقلب به‌حساب می‌آیند و نباید با افراد معمولی هم‌گروه شوند.

بعضی از کاربران ردیت هم به تیم سازنده پیشنهاد داده‌اند که سیستمی را راه‌اندازی کنند تا بیننده‌ها (Spectator) بتوانند دوربین خود را روی سایر گروه‌های داخل بازی هم قرار بدهند و بهتر تقلب کنندگان را شناسایی کنند. ریسپاون در جواب به این درخواست، اعلام کرده است که ویژگی ذکر شده در حال توسعه است. همچنین بازیکنان ازاین‌پس می‌توانند هم‌تیمی‌های متقلب خود را هم گزارش کنند.

استودی ریسپاون دراین‌باره می‌گوید:

همانطور که قبلا هم اعلام کرده‌ایم، مبارزه علیه تقلب کنندگان ادامه داشته و انجام این کار برای ما اهمیت بالایی دارد. ما از تمامی کاربرانی که طی هفته گذشته با گزارش‌های خود به ما کمک کردند تا تقلب کنندگان را شناسایی کنیم، تشکر می‌کنیم.

منبع : https://www.eurogamer.net/articles/2019-07-15-apex-legends-is-dealing-with-cheaters-by-matching-them-together


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،


ادامه مطلب
تاریخ : ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | ۱۰:۴۸:۰۴ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

بخش چند نفره Call of Duty: Modern Warfare دارای حزب‌های مختلف خواهد بود

بازی Call of Duty: Modern Warfare دارای حزب و زیر مجموعه‌هایی است که هرکدام از آن‌ها نقش‌های متفاوتی در بازی دارند.

درکنار بخش داستانی، یکی از مواردی که کاربران منتظر آن هستند، منتشر شدن اطلاعات از بخش چندنفره‌ی بازی Call of Duty: Modern Warfare است که در تاریخ ۱۰ مرداد ماه (یک آگوست) شاهد این اتفاق خواهیم بود. این در حالی است که به‌تازگی جوئل امسلی، کارگردان هنری بازی Call of Duty: Modern Warfare، در ردیت اطلاعات جدیدی را از بخش چندنفره‌ی بازی منتشر کرده است.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، کالاف دیوتی: مدرن وارفر دارای دو حزب اصلی است که بازیکنان آن‌ها را با نام سوپر فکشن‌ها مشاهده می‌کنند. همچنین زیرمجموعه‌هایی هم برای این دو گروه درنظر گرفته شده است که هرکدام از آن‌ها ویژگی‌های مخصوص‌به خودشان را دارند. جوئل امسلی دراین‌باره می‌گوید:

آن‌ها سوپر فکشن‌ها هستند که از شرق و غرب جهان انتخاب شده‌اند. به دو نیروی مختلف نیاز داشتیم تا بتوانیم ساختار بازی را به‌وجود بیاوریم. همچنین هر گروه اصلی دارای زیر گروه‌های مختلفی است. این زیر گروه‌ها می‌توانند همان گروه‌های (سکواد) قدیمی و سنتی بازی‌های ویدیویی یا نیروهای مخصوصی از نقاط مختلف جهان باشند. برای مثال در واقعیت گروه Seal می‌تواند یک عضو PJ را به‌عنوان مدیک یا یک عضو نیروی هوایی را برای استفاده از Air Strikeها و موارد مشابه استفاده کند. من فکر می‌کنم که شما می‌توانید تصور کنید که ساختار استفاده شده، تا چه اندازه آزادی عمل‌هایی را در دسترس ما قرار می‌دهد و می‌تواند یک تجربه‌ی واقع‌گرایانه را به ارمغان بیاورد. درآینده اطلاعات بیشتری را منتشر خواهیم کرد.

بااین‌تفاسیر باید منتظر ۱۰ مرداد ماه ماند و ببینیم ساختار گروه‌ها و زیر گروه‌های بازی Call of Duty: Modern Warfare به چه شکل خواهد بود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی کالاف دیوتی: مدرن وارفر در تاریخ ۳ آبان ماه (۲۵ اکتبر) برای کامپیوتر، پلی استیش 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

منبع : https://gamingbolt.com/call-of-duty-modern-warfare-will-have-factions-and-sub-factions-in-multiplayer


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،


ادامه مطلب
تاریخ : ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | ۱۱:۵۵:۴۷ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

چگونه سرعت سایت خود را افزایش دهیم؟

اما چرا سرعت وب سایت شما مهم است؟

بالا بردن سرعت سایت نکته قابل توجهی است زیرا در طی تحقیقات انجام شده ۴۰ درصد از مردم اگر بارگذاری وب سایت شما بیش از سه ثانیه طول بکشد وب سایت شما را ترک خواهند کرد.افزایش زمان بارگذاری یک وب سایت بین ۲ تا ۱۰ ثانیه ، رها کردن وب سایت توسط کاربران را ۳۸% افزایش می دهد.طی دوره های اوج ترافیک بیش از ۷۵% کاربران ، وب سایتی که با تاخیر بارگذاری می شود را رها کرده و به وب سایت رقیب خواهند رفت.

تحقیقات زیادی در مورد تاثیر سرعت بارگذاری وب سایت منتشر شده است.

تحقیق انجام شده توسط گروه تحقیقاتی Aberdeen به این نتیجه رسید که ۱ ثانیه تأخیر در بارگذاری وب سایت نتیجه ای برابر با ۷% کاهش در گفت و گوها ، ۱۱% کاهش در نمایش دادن صفحه وب سایت و ۱۶% کاهش در رضایت مشتری به همراه خواهد داشت.همچنین مهم است که مدنظر داشته باشیم که امروزه سرعت وب سایت یکی از فاکتور های اصلی در رتبه دهی گوگل است.

روش های افزایش سرعت سایت

اطمینان از هاست
این موضوع تاثیر زیادی بر روی وب سایت شما می گذارد.به تحقیق صورت گرفته زیر دقت کنید.

در مقاله ای برای مجله Smashing توضیح داده می شود که یک هاست خوب چه تأثیر زیادی بر سرعت وب سایت می گذارد.طی این تحقیق دو سرویس گیرنده با وب سایت های یکسان اما یکی هاست معتبر و دیگری هاستی ارزان و نامعتبر، اختلاف زیادی درسرعت وب سایت خود مشاهده می کردند.اختلاف بارگذاری در یکی از آنها ۷ میلی ثانیه و در دیگری ۲۵۰ میلی ثانیه حساب شد!

در کش مرورگر ذخیره سازی کنید
«مرورگر شما برای اینکه متوجه شود که آیا باید برای لود منبعی ، درخواست دوباره بدهد و یا به کش خود مراجعه کند ، از Expires header ‌ها کمک می‌گیرد.وقتی شما برای منبعی مثل تصاویر ،Expires header در نظر می‌گیرید ، مرورگر شما این منابع را در کش خود ذخیره خواهد ساخت.کاربران در مراجعه دوباره به سایت ، با سرعت بیشتری مواجه خواهند شد ، زیرا مرورگر تمامی تصاویر را از قبل در حافظه خود داشته است.»

Keep-Alive را فعال کنید......

برای مطالعه کامل این مطلب حتما روی لینک زیر کلیک کنید..

https://webdaran.com/how-to-increase-the-speed-of-the-site/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،


ادامه مطلب
تاریخ : ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۰:۰۹ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

Call of Duty، سلطان فروش برروی کنسول‌ها‌ی ۲۰ سال اخیر در آمریکا است

امروز گزارشی منتشر شده است که طبق آن، پرفروش‌ترین عناوین بازی‌های ویدئویی برروی کنسول‌های پلی‌استیشن، اکس‌باکس و نینتندو مشخص شده‌اند. طبق انتظاراتمان، قابل تصور است که رتبه‌ی اول مربوط به بازی GTA V باشد و البته سری Call of Duty نیز رکوردی به‌یادماندنی در این میان بدست آورده است.

اگر بخواهیم صادق باشیم، بازی‌هایی نظیر GTA و Call of Duty، در دو دهه‌ی اخیر بازار را به خود اختصاص داده‌اند و طرفداران زیادی را نیز به خود جذب کرده‌اند. اما به هیچ‌ وجه نمی‌توانید تصور کنید که سری عناوین Call of Duty تا چه حد فروشی عالی را تجربه کرده‌اند؛ در حقیقت اگر بازی GTA V نبود، بازی Call of Duty بدون شک پادشاه بی چون و چرای پرفروش‌ترین عناوین بازی‌های ویدئویی می‌شد.

امروز، گروه NPD گزارشی را منتشر کرده است که لیست ۱۰ بازی پرفروش آمریکا در ۲۰ سال گذشته برروی تمامی نسل‌های کنسول‌های نینتندو، پلی‌استیشن و اکس‌باکس را نشان می‌دهد. همان‌طور که انتظار دارید، بازی GTA V در رتبه‌ی اول قرار دارد. از هر چه که بگذریم، این بازی دومین رتبه در پرفروش‌ترین بازی‌های تمام دوران را دارد؛ یک پله عقب‌تر از بازی Minecraft. بیایید قدرت‌نمایی سری Call of Duty را با این جمله به تصویر بکشیم: در میان ۱۰ رتبه‌ی ابتدایی، تنها ۳ بازی به غیر از سری Call of Duty موجود است: GTA V و دو بازی از Rock Band. در حقیقت، ۷ نسخه از سری Call of Duty در میان ۱۰ بازی پرفروش ۲۰ سال گذشته در آمریکا محسوب می‌شوند.

قابل ذکر است که فروش دیجیتالی بازی‌ها از سال ۲۰۱۲ در این گزارش درج شده‌اند. از حضور نداشتن بازی Minecraft نیز می‌توان سخن به میان آورد و دلیل آن را فروش خیره‌کننده‌ی این بازی برروی رایانه‌های شخصی دانست. از طرفی دیگر باید بیان کرد که بازی GTA V پرفروش‌ترین بازی کل دوران برروی کنسول‌ها شده است. قدرت‌نمایی Call of Duty و GTA V در این لیست به وضوح قابل مشاهده است. در قسمت زیر می‌توانید این لیست را مشاهده کنید. در انتها باید اشاره کرد که بازی‌های فرست‌پارتی در این گزارش شرکت داده نشده‌اند.

منبع : https://www.callofduty.com/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،


ادامه مطلب
تاریخ : ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | ۱۱:۲۷:۱۰ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

ماه گرفتگی 26 تیر 98 ؛ جزئیات کامل آخرین خسوف سال 2019

آخرین ماه گرفتگی سال،‌ در روزهای ۲۵ و ۲۶ تیر ۹۸ در ایران قابل مشاهده است. ماه گرفتگی 26 تیر 98 در آسمان مناطقی از آسیا، اروپا، استرالیا، آمریکای جنوبی و آفریقا نیز به خوبی قابل رصد خواهد بود.

ساکنان بخش‌هایی از اروپا، استرالیا، آمریکای جنوبی، آفریقا و آسیا از جمله ایران می‌توانند آخرین ماه گرفتگی سال 2019 را در روزهای 16 و 17 ژوئیه 2019 ( 25 و 26 تیر 98) رصد کنند. گفتنی است ساکنان کشورهای شیلی و آرژانتین در روز 2 ژوئیه برابر با 11 تیر 98 شاهد پدیده خورشید گرفتگی بودند که البته این پدیده در ایران قابل رصد نبود،‌ اما خسوف 26 تیر در سراسر ایران به صورت کامل قابل مشاهده است. این پدیده هنگامی اتفاق می‌افتد که سیاره زمین میان ماه و خورشید قرار گیرد.

مدیر انجمن نجوم آماتوری ایران عنوان کرد دوشنبه 16 مرداد 1396 شاهد آخرین ماه‌گرفتگی جزئی قابل رصد در کشور بودیم که گرفت جزئی بعدی نیز شنبه 6 آبان 1402 شمسی رخ خواهد داد. البته در هر دو گرفت مورد اشاره مقدار کمی از ماه درون سایه زمین قرار گرفته و می‌گیرد، اما گرفت شبانگاه 25 تیر به مراتب بیشتر است و تا 67 درصد سطح ماه درون سایه زمین قرار خواهد گرفت. وی افزود خسوف جزئی 26 تیر به ساروس 139 تعلق دارد و بیست و یکمین گرفت از 79 گرفت این ساروس محسوب می‌شود. در ساروس 139، سی و هفت گرفت نیم‌سایه (غیر قابل مشاهده با چشم)، 15 گرفت جزئی و 17 گرفت کلی اتفاق می‌افتد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،


ادامه مطلب
تاریخ : ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | ۰۶:۴۳:۳۹ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

رتبه سایت خود را در گوگل افزایش دهید!

این روزها واژه سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو در دارندگان سایت بسیار رایج شده است. بسیاری از مدیران سایت این مبحث را بسیار پیچیده می‌دانند و فکر می‌کنند برای بهبود رتبه سایت در گوگل مجبوریم چند میلیون تومان هزینه کنیم تا کارهای عجیب و غریبی انجام شود و سایت ما در اولین نتایج جستجوی گوگل ظاهر شود.

ولی موضوع آنقدرها هم پیچیده نیست. هرکسی که درس‌های دبیرستان را با موفقیت گذرانده است می‌تواند بهینه‌سازی سایت را فرا بگیرد و رتبه سایتش را بهبود بخشد. البته این‌کار فرایندی مستمر است و کاری نیست که یکبار انجام شود و سپس به فراموشی سپرده شود و مناسب‌ترین فرد برای انجام این‌کار مدیر همان سایت است.

SEO چیست؟

سئو مخفف واژه‌های Search Engine Optimization است که معنی آن «بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو» است. بهینه‌سازی سایت برای کلیدواژه‌ای خاص انجام می‌شود. کلیدواژه عبارتی است که در گوگل جستجو می‌شود که می‌تواند شامل یک یا چند کلمه باشد. وقتی صفحه ای از سایتمان را برای کلیدواژه‌ای بهینه کنیم، وقتی فردی آن کلیدواژه را در گوگل جستجو کرد سایت ما در اولین نتایج جستجو ظاهر می‌شود و در نتیجه ترافیک سایت افزایش می‌یابد. سایت های بزرگ مانند نماشا با بهینه کردن سایت خود به نتایج برتر گوگل دست یافتند. نکته مهم آن است که سئو بر هر صفحه سایت اعمال می‌شود و هر صفحه سایتمان می‌تواند رتبه‌ای متفاوت از دیدگوگل داشته باشد. وقتی از صفحه خاصی از سایت صحبت نمی‌شود و به بهینه‌سازی اشاره می‌شود معمولا منظور، بهینه‌سازی صفحه اصلی سایت است.

چرا سایت را برای گوگل بهینه کنیم؟

هر سایتی برای موفقیت به بازدیدکننده نیاز دارد و یکی از بهترین روش‌های جذب بازدیدکنندگان باکیفیت، هدایت افرادی است که خودشان به‌دنبال مطالب سایتمان هستند و در گوگل به جستجو می‌پردازند. این اصل را ارتقاء سئو سایت می نامند. حال چرا در مباحث بهینه‌سازی سایت بیشتر درباره گوگل صحبت می‌شود؟ زیرا تعداد جستجوهایی که در گوگل انجام می‌شود بیشتر از ۶ برابر مجموع تمامی جستجوهایی است که در موتورهای جستجوی دیگر مانند یاهو و … انجام می‌شود. نکته دیگر آن است که اصول بهینه‌سازی سایت در موتورهای جستجو تقریبا مشابه هستند، بنابرین اگر سایت را برای گوگل بهینه کنید، معمولا در موتورهای جستجوی دیگر نیز رتبه خوبی خواهید داشت.

نتایج طبیعی و نتایج تبلیغاتی گوگل

همانطور که می‌دانید برای دیده‌ شدن در اولین نتایج جستجوی گوگل دو راه وجود دارد. یک راه پرداخت مبلغی به گوگل برای نمایش تبلیغ شما در ستون سمت راست نتایج جستجو است. گوگل سیستم تبلیغاتی پیشرفته‌ای دارد که Adwords نام دارد و درآمد اصلی گوگل از این راه است. شما می‌توانید متن تبلیغاتی کوتاهی تعریف کنید و هرگاه کسی واژه موردنظر شما را جستجو کرد، تبلیغ شما را ببیند.

راه دیگر قرار گرفتن در اولین نتایج طبیعی گوگل است. برای این کار لازم نیست پولی بپردازید و باید بر بهینه‌سازی سایت کار کنید. سایت های مطرح در ایران مثل دیجی کالا در ابدا با ادورز مطرح می شوند سپس با کار کردن روی سئو سایت خود به موفقیت می رسند .نتایج طبیعی همان نتایج جستجو هستند که در ستوان سمت چپ گوگل نمایش داده می‌شوند و هر روز با آنها سروکار داریم. ولی موضوع مهم آن است که اهمیت این دو مکان یعنی نتایج طبیعی و نتایج تبلیغاتی یکسان نیست.

طبق بررسی‌هایی که در سال ۲۰۱۰ توسط یک شرکت معروف آمریکایی انجام شده، کمتر از ۵ درصد جستجوگران بر نتایج تبلیغاتی کلیک می‌کنند، ولی حدود ۴۵ درصد آنها بر اولین نتیجه جستجوی طبیعی گوگل کلیک می‌کنند. پس اگر در کلیدواژه موردنظر اولین نتیجه جستجوی گوگل باشیم از هر ۱۰۰ جستجوگر ۴۵ نفر وارد سایت ما خواهند شد، این اصل برای سایت هاب خبری مثل نمناک خیلی مهم است تا بیشترین کاربر را جذب کنند. درحالی که حداکثر ۵ نفر از طریق لینک‌های تبلیغاتی وارد سایت می‌شوند. ترافیک ایجاد شده از نتایج طبیعی، ۹ برابر ترافیک حاصل از تبلیغ در گوگل است و همین موضوع اهمیت و ارزش بهینه‌سازی سایت را نشان می‌دهد. یکبار دیگر تکرار می‌کنیم ترافیک ایجاد شده از نتایج طبیعی رایگان است!

بهینه‌سازی سایت شامل چه کارهایی است؟

بهینه‌سازی سایت به دو بخش عمده تقسیم می‌شود.

۱. تغییرات داخل سایت یا بهینه‌سازی صفحات سایت

۲. بهینه‌سازی در خارج از سایت

بهینه‌سازی صفحات سایت همان ایجاد تغییرات در محتویات و کد صفحات و کلا تمام تغییراتی است که در سایتمان انجام می‌دهیم. بهینه‌سازی خارج از سایت با ایجاد لینک‌های باارزش از سایت‌های دیگر به سایت ما و چند کار دیگر انجام می‌شود که خود مبحث بسیار گسترده‌ای است. حال شاید این سوال پیش بیاید که کدام مهم‌تر است؟ باید توجه داشت که اولین قدم اشتباه در سئو آخرین قدم اشتباه است و تمامی زخمات شما نابود می شود پس اگر در زمینه سئو اطلاعات کافی را نداردی به شما پیشنهاد می کنیم تعرفه خدمات سئو سایت را مطالعه کنید و بنابر نوع نیاز خود یکی از آنها را برگزینید. اگر در مورد ایران صحبت کنیم، بسیاری از وب‌سایت‌ها به‌طور حرفه‌ای بر بهینه‌سازی سایتشان کار نمی‌کنند و در بسیاری از کلیدواژه‌ها رقابت خیلی تنگاتگ نیست. اولین گام بهینه‌سازی، کار بر صفحات سایت است. وقتی صفحات سایت را به‌اندازه کافی بهبود ببخشیم معمولا تغییر قابل‌توجهی در رتبه سایت ما ایجاد می‌شود و حتی شاید در اولین نتایج گوگل قرار بگیریم. سپس می‌توانیم به بهینه‌سازی در خارج از سایت یا همان لینک‌سازی بپردازیم. البته در بهینه‌سازی حرفه‌ای حتما باید بر دو مورد نیز کار کنیم.

پس از انتخاب و فهرست کردن کلیدواژه‌های مناسب، قدم بعدی آن است که دریابیم کدام کلیدواژه‌ها بیشتر جستجو می‌شوند.

شرکت گوگل برای اینکار ابزار رایگان و قدرتمندی را در اختیارمان قرار می‌دهد. کافی است در گوگل کلمات keyword tool را جستجو کنیم و اولین نتیجه جستجو را انتخاب کنیم. در اینصورت به صفحه‌ای از گوگل دسترسی پیدا می‌کنیم که می‌توان با تایپ کلیدواژه موردنظر، تعداد جستجوهای انجام شده در ماه را مشاهده کرد. همچنین گوگل کلیدواژه‌های مرتبط را پیشنهاد می‌کند. البته ابزار کلیدواژه گوگل اطلاعات بسیار کاملی در اختیار شما قرار می‌دهد، مثلا میزان رقابت بر یر کلیدواژه موردنظر، تعداد جستجوها از منطقه دلخواه و تعداد جستجوهای انجام شده در ماه‌های قبل بخشی از این اطلاعات است.

با استفاده از این ابزار می‌توانیم کلیدواژه‌های متداول‌تر را انتخاب کنیم. مدیران سایت طرفداری در نکت موفقیت خود انتخاب کلیدواژه مناسب را مهم ترین گام موفقیت خود می دانند .اگر واقع‌بین باشیم در بهترین حالت ممکن که قرار گرفتن در اولین نتیجه جستجو است، شاید یک‌سوم جستجوها به سایت ما ختم شود. مثلا اگر کلیدواژه‌ انتخابی ما در ماه ۱۰۰۰ بار جستجو می‌شود، در حالت رویایی شاید حدود ۳۰۰ بازدیدکننده ایجاد شود که عدد بسیار کمی است. بنابرین احتمالا چنین کلیدواژه‌ای ارزش بهینه‌سازی ندارد و بهتر است به‌دنبال واژه‌های دیگری باشیم که در ماه حداقل چند ده‌هزار بار جستجو می‌شوند.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،


ادامه مطلب
تاریخ : ۲۲ تیر ۱۳۹۸ | ۰۹:۰۸:۰۱ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

با بازی PES 2020 آشنا شوید – همه‌ی چیزهایی که باید درباره فوتبال کونامی بدانید

بازی Pro Evolution Soccer که به اختصار PES نامیده می‌شود همیشه در تعقیب فرنچایز فیفا بوده است و در سال گذشته فیفا 19 با گرفتن جواز لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا از کونامی ضربه بزرگی به این بازی وارد کرد. بازی PES 2020 اما شروعی تازه به نظر می‌رسد با تقلای EA Sports در سال جاری با بازی فیفا 19 و مشکلاتش، این فرصتی مناسب است تا PES کمی کفه‌ی ترازو به سمت خودش سنگین کند.

این بزرگترین انتشار برای فرنچایز برای PES در یک دهه اخیر است و ناشران و سازندگان بازی مشخص نیست که چه برنامه‌ای در سر دارند و می‌خواهند که غیرقابل پیش‌بینی باشد.

گیم‌پلی
اضافه شدن هافبک با تجربه‌ای مثل آندرس اینیستا بخش جدیدی را در بازی شکل داده که تمرکز بر تخصص او در پیدا کردن و درک فضاها در زمین فوتبال دارد تا بازیکن بتواند قفل خط دفاعی را با دریبل حرکتی جدیدی باز کند که Finesse dribble نام دارد.

سبک خاص رونالدینیو که در جهان زبان زد است نیز به بازی اضافه شده است که شامل انیمیشن‌های دقیقی می‌شود که به بازیکنان اجازه می‌دهد دقیقا همانند او حرکت کنند و از تکنیک‌های مهار نشدنی او بهره ببرند تا مدافعان را پشت سر بگذارند.

از قابلیت‌های که افزوده شده می‌توان به تکنیک First touch، فیزیک جدید توپ، افزایش دقت شوت‌ها و قابلیت‌ها و مهارت‌های جدید اشاره کرد. همچنین روش‌های جدیدی برای دفاع کردن اضافه شده از جمله خطای از عمد و سیستم بازسازی شخصیت که هر خصوصیات هر بازیکن در زمین فوتبال بازسازی می‌کند.

مستر لیگ
تغییرات گسترده‌ای در بخش مستر‌ لیگ انجام شده و سیستم دیالوگ محور آن به بازیکن اجازه می‌دهد تا روند پیشرفت داستان را دست بگیرد و انتخاب‌ها بر اساس شخصیت آن‌ها شکل بگیرد و به طور خلاصه مستر لیگ خود را شخصی سازی کنند.

همچنین سیستم نقل انتقالات بازی حالا دارای یک الگوریتم جدید است تا قیمت‌ها و هزینه‌های انتقالات و دیگر المان‌ها به واقعیت نزدیک باشند.

از دیگر ویژگی‌ها می‌توان به:

ساخت و شخصی سازی لوگوی اسپانسر که در کنفرانس‌های خبری و همچنین منوی بازی قابل مشاهده است.
شخصی سازی مدل سرمربی که به خاطر استفاده از تکنولوژی اسکن سه بعدی آزادی عمل بیشتری خواهد داشت.
بازی کردن با سرمربی‌های پیشکسوت و معروف مثل زیکو، یوهان کرایوف و دیگو مارادونا

تاریخ انتشار
بازی PES 2020 برای کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 و سرویس استیم در تاریخ 10 سپتامبر در آمریکا و اروپا و 12 سپتامبر در آسیا منتشر خواهد شد. لیونل مسی ستاره جلد نسخه استاندارد آن با قیمت 60 یورو خواهد بود و بازیکنان همچنین می‌توانند به نسخه ویژه این بازی که در آن رونالدینیو حضور دارد با قیمت 80 یورو دسترسی داشته باشند.

از دیگر مزایای نسخه ویژه می‌توان به اسکن سه بعدی انحصاری مسی و رونالدینیو در سال 2019 و حضورشان در ده بازی بخش myClub اشاره کرد. تمام کسانی که این بازی را پیش‌خرید کنند آندرس اینیستا و 1000 سکه در بخش myClub دریافت خواهند کرد.

دموی این بازی نیز از تاریخ 30 جولای برای کاربران در درسترس خواهد بود.

منبع : https://realsport101.com/news/other-esports/pes/all-there-is-to-know-about-pes-2020-


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،


ادامه مطلب
تاریخ : ۲۰ تیر ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۲:۳۴ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

اطلاعات جدیدی از فیلم Uncharted منتشر شد

تا به امروز فیلم‌های زیادی از روی بازی‌های مختلف ساخته شده‌ است اما بیشتر آن‌ها ناموفق بوده است. شرکت سونی نیز مدتی به دنبال ساخت فیلمی از روی سری Uncharted بود که در نهایت نیز موفق شد تا تیم سازنده‌ی این فیلم را تشکیل دهد. طبق اطلاعات منتشر شده، کارگردانی این فیلم بر عهده‌ «دن ترچتنبرگ» است که در گذشته کارگردانی Ten Cloverfield Lane را بر عهده داشته و همچنین نقش نیتن دریک نیز به «تام هالند» بازیگر نقش Spider-Man سپرده شده است. در شایعات منتشر شده نیز آمده است که گویا «برایان کرانستون» برای ایفای نقش سالی، مشاور و همراه نیتن، در نظر گرفته شده است. به تازگی «دن ترچتنبرگ» اطلاعات جدیدی را از این فیلم منتشر کرده است.

«ترچتنبرگ» در صحبت‌های خود گفت: «من فکر نمی‌کنم که کسی خواستار کپی کردن روایت و داستان بازی در فیلم باشد. همچنین به نظر من یک فیلم نباید کاملا از بازی اقتباس شود. اگر ما فیلم را به مانند بازی‌ها بسازیم، دیگر جذابیتی برای مخاطبانمان ندارد و از همین رو نیز دنبال ساخت یک فیلم با داستانی متفاوت از بازی‌ هستیم.»

به نظر می‌رسد که داستان فیلم و بازی‌ها کاملا متفاوت هستند و قرار است شاهد یک داستان جدید در مجموعه‌ی Uncharted باشیم. حال باید منتظر ماند و دید که آیا شرکت سونی می‌تواند فیلم خوبی را از این سری تولید کند یا خیر. فیلم Uncharted در تاریخ 18 ماه دسامبر سال آینده میلادی اکران خواهد شد.

منبع : https://www.unchartedthegame.com/en-us/news/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،


ادامه مطلب
تاریخ : ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۸:۵۲ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

سند باکس ( sand box ) گوگل و ماه عسل گوگل چیست ؟

معنی لغوی سند باکس چیست ؟

معنی سند باکس در واقع همان زمین های بازی شنی کوچکی است که کودکان زیر 4 سال را در آن قرار می دهند تا در امنیت به بازی با یکدیگر مشغول شوند.خیلی راحت می توان فهمید که استفاده از این عبارت نیز به دلیل آن است که سند باکس گوگل تنها برای دامنه های جدید و به نوعی تازه متولد شده فعال می شود.با توجه به معنی سند باکس می توان کاربرد سند باکس را برای سایت های تازه تاسیس شده نیز کاملاً درک کرد.

نکات تکمیلی رابطه sand box و وب سایت ها

سندباکس یکی دیگر از ابزارهای گوگل است که جلوی تقلب را می گیرد.سندباکس مانند الگوریتم های دیگر گوگل همانند الگوریتم پنگوئن و یا الگوریتم پاندا و یا … توسط کارشناسان گوگل تایید و یا تکذیب نشده است بلکه کاملاً الگوریتمی است که به صورت تجربی شناخته شده است.

اما معنی جمله بالا چیست؟
می توان گفت بر اساس این الگوریتم بعد از راه اندازی وب سایت خود و ثبت دامنه خود مشخص نیست که چه صفحاتی از وب سایت شما و به چه مدت ممکن است در سندباکس گوگل قرار بگیرند اما به طور تجربی ما تخمین زده ایم که بین یک تا هشت ماه در سند باکس قرار داده می شوید.این به این معنی است که گوگل می خواهد از کیفیت محتوای شما و زمینه کاری شما اطلاع کسب کند.ولی جای نگرانی نیست زیرا زمانی که گوگل از زمینه کاری و محتوای شما اطلاعات کافی کسب کند شما جایگاه خود را در سایت های اصلی پیدا می کنید و از sand box خارج می شوید.

کاهش دوره سند باکس با رعایت نکات ذیل....

برای مطالعه کامل این مطلب حتما روی لینک زیر کلیک کنید...

https://webdaran.com/what-is-sand-box-and-honey-moon/

موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،


ادامه مطلب
تاریخ : ۱۷ تیر ۱۳۹۸ | ۱۰:۱۸:۵۸ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By blognama.ir:.