دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

جایزه سه میلیون تومانی برای تاثیرگذارترین استریمر مسابقات جام قهرمانان بازی های ویدیویی

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای فهرست استریمرهای همکار «جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی» را اعلام کرد.

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای ماه گذشته در همکاری با مجموعه آپارات گیم طرحی را تدوین کرد تا براساس آن به جلب مشارکت استریمرها در «جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران» بپردازد.

همان‌طور که پیش از این اعلام شده بود طبق این طرح استریمرها می‌توانند نسبت به میزان مشارکت هواداران‌شان در مبلغ فروش بلیت‌های مسابقات «جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران» سهیم شوند.

این فراخوان که از ۲۲ تا ۲۸ خردادماه در جریان بود با استقبال استریمرها رو‌به‌رو شد؛ به شکلی که بیش از ۷۵ استریمر برای حضور در این طرح اعلام آمادگی کردند.

با بررسی‌های انجام‌شده جهت تایید نهایی استریمرهای واجد شرایط شرکت در طرح درنهایت ۱۷ استریمر که مشخصات‌شان در سایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای اعلام شده برای حضور در طرح مشارکت انتخاب شدند. در جدول مربوطه اطلاعات مربوط‌به هر استریمر و همچنین کد تخفیف متعلق به آن‌ها ذکر شده است.

مخاطبان خرید بلیت «جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران» می‌توانند با استفاده از هر یک از این کدها، پنج درصد تخفیف در خرید بلیت مسابقات دریافت کنند و با این کار از استریمر محبوب خود حمایت کنند.

درنهایت استریمری که بتواند ازطریق کد تخفیف خود بیشترین مشارکت را نسبت به سایر استریمرها جذب کند، به‌عنوان تاثیرگذارترین استریمر این طرح انتخاب می‌شود و در فینال مسابقات جایزه سه میلیون تومانی را تصاحب خواهد کرد.

منبع : https://www.ircg.ir/fa/news/4817/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،


ادامه مطلب
تاریخ : ۱۶ تیر ۱۳۹۸ | ۰۸:۳۶:۲۷ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

۱۰ محتوای پربیننده توییچ در ماه ژوئن ۲۰۱۹؛ صدرنشینی League of Legends

صدرنشینی پیاپی بازی‌های Fortnite و League of Legends در جدیدترین آمار توییچ که مربوط به ماه ژوئن می‌شود.

در ماه میلادی گذشته توییچ میزبان بازی‌های جدید زیادی بوده است که در بین آن‌ها بازی Teamfight Tactics که بر اساس کاراکترهای بازی League of Legends طراحی شده است توانست با چیزی نزدیک به ۳۰ میلیون ساعت بازدید در جمع ده محتوای پربیننده ماه قرار گیرد. در این بین بازی World of Warcraft نیز با توجه به اینکه نسخه کلاسیک بازی در کنار آپدیت Rise of Azshara در دسترس علاقه‌مندان بازی قرار گرفته است، توانست همانند ماه گذشته در بین صدرنشینان قرار گیرد.

آماری که در عکس زیر مشاهده می‌کنید بر اساس مقدار ساعات دیده شدن بازی‌ها در سایت Twitch تهیه شده است که بازه زمانی ۱ تا ۳۰ ژوئن (۱۱ خرداد تا ۹ تیر) را نشان می‌دهد. این اطلاعات توسط بخش تجزیه و تحلیل سایت TEO منتشر شده است

با اینکه بازی League of Legends توانسته است در ماه گذشته صدرنشین رنکینگ شود، ولی سقوط مقدار ساعات بازدید بازی با توجه به مقایسه‌های ماهیانه و سالانه در توییچ کاملا مشهود است و می‌توان دلیل اصلی آن را دزدیده شدن بینندگان بازی توسط بازی Teamfight Tactics دانست. این بازی که نسخه بتای آن از اواسط ماه ژوئن در دسترس کاربران و علاقه‌مندان بازی‌ها ویدیویی قرار گرفت و تا این لحظه افراد زیادی را به خود جلب کرده است و می‌توان از آن به عنوان ترند ماه گذشته یاد کرد.

پرطرفدار بودن بازی‌هایی که توسط کمپانی‌های بزرگ منتشر می‌شوند موضوع غیرعادی نیست و با توجه به اینکه بازی TFT روزهای اول انتشار خود را تجربه می‌کند، بسیاری از علاقه‌مندان به سبک Auto Chess را درگیر خود کرده است و همین موضوع باعث کاهش بازدید دیگر محتواهای توییچ شده است. این موضوع پیش از این هم با انتشار بازی‌هایی مانند نسخه کلاسیک بازی World of Warcraft و بازی بتل رویال Apex Legends اتفاق افتاده بود.

منبع : https://esportsobserver.com/database/company/twitch-interactive


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،


ادامه مطلب
تاریخ : ۱۵ تیر ۱۳۹۸ | ۱۱:۴۱:۳۰ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

بوک مارک چیست؟

بوک مارک چیست؟ در این مقاله قصد داریم شما را با مفهوم بوک مارک آشنا کنیم و نحوه بوک مارک کردن صفحات در مرورگرهای کروم و فایر فاکس را به شما آموزش دهیم.

مقدمه ای بر بوک مارک چیست؟
بوک مارک یا نشان کردن صفحات وب در مرورگرها ، روشی برای ذخیره کردن آدرس صفحات است تا بتوانیم در مراجعات بعدی به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشیم.امروزه همه مرورگرها از قابلیت ایجاد بوک مارک پشتیبانی می کنند.با توجه به اینکه در رابط کاربری مرورگرهای مختلف تفاوت اندکی وجود دارد ، به منظور ایجاد بوک مارک در اکثر مرورگرها می توان از آیکون ستاره شکلی که در نوار بالای صفحه قابل مشاهده است ، استفاده کرد.همچنین معمولا در مرورگرها امکان مدیریت و ویرایش بوک مارک ها هم وجود دارد.در ادامه به روش بوک مارک کردن صفحات در مرورگرهای کروم و فایر فاکس اشاره خواهیم کرد.

نحوه بوک مارک کردن صفحات در مرورگرهای کروم و فایر فاکس

همان طور که اشاره کردیم بوک مارک روشی برای نشانه گذاری صفحات است تا در فرصتی دیگر بتوان آن ها را مطالعه کرد.در واقع شما می توانید به جای کارهایی از قبیل کپی کردن آدرس صفحه ، یادداشت کردن یا … به راحتی آن ها را بوک مارک کنید.همچنین شما می توانید برای حفظ انضباط و جلوگیری از شلوغی در نوار بوک مارک ، در آن فولدرهایی با موضوعات دلخواه خود ایجاد کنید.

نحوه بوک مارک کردن در مرورگر فایر فاکس
شما می توانید با استفاده از دکمه های Cntr+D صفحه مورد نظر خود را در Firefox مارک کنید.

همچنین در روشی دیگر می توانید با کلیک روی علامت ستاره در کنار نوار آدرس مرورگر خود ، صفحه مورد نظر خود را بوک مارک کنید.البته در آپدیت جدید مرورگر فایر فاکس ، مسیر بوک مارک ها به Other Bookmarks تغییر کرده است.البته ممکن است این تغییر مورد پسند شما نباشد و ترجیح دهید بوک مارک ها در مسیر دیگری اضافه شوند.برای این منظور شما می توانید از افزونه Default Bookmarks Folder استفاده کنید.شما می توانید پس از دانلود این برنامه ، بوک مارک ها را در مسیرهای تعیین شده توسط خودتان اضافه کنید.

نحوه بوک مارک در مرورگر کروم....

برای مطالعه کامل این مطلب و مشاهده فیلم آموزشی حتما روی لینک زیر کلیک کنید...
https://webdaran.com/whats-the-bookmark/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،


ادامه مطلب
تاریخ : ۱۳ تیر ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۲:۳۳ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

باشگاه منچستر یونایتد رسما برای بازی PES 2020 لایسنس شد

به‌واسطه‌ی قرارداد کونامی و باشگاه منچستر یونایتد، چهره و نام بازیکنان، استادیوم اولدترافورد، نام تیم و تمامی موارد مربوط به‌ این باشگاه محبوب به‌طور کامل و رسمی در بازی نمایش داده خواهند شد.

کم کم که به موعد انتشار بازی PES 2020 که البته امسال با نام جدید eFootball PES 2020 شناخته می‌شود نزدیک می‌شویم، خبرهای جدیدی از آن منتشر می‌شود و به‌تازگی درجریان آخرین اخبار بازی، مطلع شدیم که ناشر و سازنده‌ی اثر یعنی شرکت کونامی، طی قراردادی که با باشگاه منچستر یونایتد امضاء کرده حالا می‌تواند تمامی مشخصات رسمی اعم از اسم بازیکنان، چهره‌ی آن‌ها، نام ورزشگاه اولدترافورد و مواردی از این دست را در تازه‌ترین نسخه‌ی سری PES لحاظ کند. مثل بازیکنان باشگاه بارسلونا، بازیکنان تیم منچستر یونایتد هم مراحل اسکن سه‌بعدی را پشت‌ سر گذاشته‌اند و در بازی، شاهد طراحی به‌شدت واقع‌گرایانه‌ی چهره‌شان خواهیم بود. گفتنی است که دیوید بکهام و پارک جی سونگ که از ستارگان کهن این باشگاه هستند، برای حضور در بخش اسطوره‌های PES 2020 به‌شکلی اساسی طراحی شده‌اند و اسکات مک‌تامینای، هافبک و بازیکن حال حاضر منچستر یونایتد نیز به‌عنوان سفیر رسمی بازی PES 2020 توسط کونامی انتخاب شده است.

همچنین یک حالت به‌خصوص با نام Matchday در بازی گنجانده شده که در آن، بازیکنان می‌توانند با انتخاب تیم منچستر یونایتد در جریان یک سری رویداد هفتگی، به‌سراغ حریفان شیاطین سرخ بروند و با آن‌ها به‌رقابت بپردازند.

بازی PES که سال گذشته لایسنس رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد، طی این چند سال روی لایسنس کردن تیم‌های لیگ برتر انگلستان تمرکز کرده و گرفتن حق استفاده از نام‌های رسمی باشگاه منچستر یونایتد، قطعا یک قدم روبه‌جلو برای کونامی خواهد بود، اما از آن‌سو مجموعه‌ی FIFA را داریم که سال گذشته، کنار لایسنس کامل لیگ جزیره توانست لایسنس لیگ قهرمانان اروپا را هم صاحب شود و از حریف ژاپنی‌اش در این مباحث، بیشتر از قبل جلو زده است.

منبع : https://www.eurogamer.net/articles/2019-07-02-pes-2020-has-officially-licensed-manchester-united


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،


ادامه مطلب
تاریخ : ۱۲ تیر ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۹:۰۲ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

اکسپریا 2 سونی در رویداد ایفا 2019 رونمایی خواهد شد

بر‌اساس گزارش‌های منتشرشده، سونی مجدانه در حال کار روی پرچم‌دار بعدی خود است و این احتمال وجود دارد اکسپریای جدید در رویداد ایفا ۲۰۱۹ رونمایی شود.

سونی در فوریه و رویداد MWC، جدیدترین پرچم‌دار خود را رونمایی کرد و ممکن است این روند را در رویداد ایفا ۲۰۱۹ نیز در برلین ادامه دهد. دو گوشی جدید با شماره مدل‌های J8210 و J8010 در فایل‌های «یوزر ایجنت پروفایل» (UAProf) مشاهده شده‌ است. این در حالی‌ است‌ که منبع افشاکننده‌ی خبری دیگر، نام محصولات جدید سونی را با کدهای SPHINX و HORUS و مودم 5G معرفی کرده‌ بود.

sony Xperia
می‌توان مطمئن بود J8210 پرچم‌دار بعدی سونی از زمان معرفی اکسپریا 1 با شماره‌ی مدل J8110 است و احتمالا نام دستگاه جدید سونی اکسپریا 2 خواهد بود. البته، این احتمال نیز وجود دارد نام این گوشی اکسپریا 1 پرمیوم یا اکسپریا 1 5G یا به‌کلی نام دیگری باشد. قبلا نیز در ۹ ژوئیه در توکیو افشای خبری دیگر را شاهد بودیم که نشان می‌داد محصول جدید سونی با سه دوربین در کناره‌ی پنل‌پشتی و با نام احتمالی اکسپریا 1v یا اکسپریا 1s معرفی خواهد‌ شد.

مشخصات فاش‌شده در فایل‌های UAProf اطلاعات خاصی را بیان نمی‌کند؛ جز اینکه مدل J8210 رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ با نسبت ۱۶:۹ دارد که مقدار استانداردی از تراکم پیکسلی ایجاد می‌کند. البته به اعتقاد بسیاری از کاربران، تاریخ مصرف استفاده از این رزولوشن گذشته‌ است. رزولوشن دستگاه دیگر با مدل J8010 نیز دقیقا مشابه رزولوشن اکسپریا 1 و ۳۸۴۰ در ۱۶۴۴ پیکسل است.

با‌ این‌ حال، رزولوشن‌های برآمده از فایل‌های درزکرده هنوز متغیر هستند. برای مثال، امکان تغییر رزولوشن J8210 به ۲۸۸۰ در ۱۴۴۰ پیکسل وجود دارد. همچنین، از‌ قبل شایعاتی درباره‌ی دستگاه جدید سونی با نام اکسپریا F با قابلیت پشتیبانی از فناوری 5G منتشر شده‌ بود. حتی ممکن‌ است اکسپریا XZ4 Compact را در بازاهای جهانی ببینیم که با نام اکسپریا Ace در ژاپن عرضه شد. باوجوداین، هنوز هیچ چیز قطعا مشخص نیست و فقط زمان واقعیت‌ها را مشخص خواهد‌ کرد.

منبع : https://www.gsmarena.com/sony_is_preparing_an_xperia_2_right_in_time_for_ifa_2019-news-37860.php


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،


ادامه مطلب
تاریخ : ۱۱ تیر ۱۳۹۸ | ۱۲:۴۴:۳۲ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

آموزش طراحی وب سایت و استاندارد سازی آن

در این بخش از آموزش طراحی وب سایت می خواهیم به مقوله ای بپردازیم که برای طراح سایت و تحویل نمونه کارهایی شیک و با کیفیت باید آن را بداند. استاندارد در هر مبحثی از مهمترین مسائل است. در طراحی سایت نیز پارامتر هایی که موجب استاندارد سازی آن می شود از اهمیت بالایی برخوردارند؛ به طوری که جزو الفبای طراحی وب سایت به حساب می آیند.

وقتی صحبت از استاندارد سازی می شود ممکن است خیلی از ما خود را به زحمت نندازیم و بسیاری از کارها را از روش ساده تر انجام دهیم، اما در بحث طراحی وب سایت یک همچین عملی برابر با مرگ کاری طراح است؛ زیرا عدم رعایت استاندارد های لازم در طراحی وب سایت موجب پنالتی شدن سایت از سوی گوگل می شود. علاوه بر این موضوع، نبود استاندارد های لازم در طرح یک سایت کاهش حداکثری ترافیک ورودی سایت شما را به همراه خواهد داشت.

در ادامه قصد داریم تا پارامترهایی که در طراحی یک وب سایت باید رعایت شوند را برایتان شرح دهیم. همچنین سایت هایی مانند ایسنا را برای شما معرفی می کنیم تا با برترین های این زمینه نیز آشنا شوید . این مبحث می تواند شما را در امر آموزش طراحی وب سایت استاندارد شده یاری دهد. علاوه بر آن، با نحوه ی کار کارشناسان طراحی سایت نیز آشنا خواهید شد و متوجه می شوید که وقتی می گوییم وب سایتی با کیفیت است از چه مواردی صحبت می کنیم.

تنها یک هاست و یک دامنه کافی است، نه بیشتر
ممکن است شرکت های دیگر به شما پیشنهاداتی مانند طراحی سایت ارزان و یا ثبت چندین دامنه بر روی یک هاست بدهند. اما در یک شرکت طراحی سایت حرفه ای، موردی مانند این هیچگاه نخواهید دید. این کار بیشتر نشان دهنده ی سودجویی اینگونه شرکت ها است. طبق آخرین قانونی که گوگل حدود سه سال پیش تصویب کرد. برای هر وب سایت باید تنها یک هاست و یک دامنه وجود داشته باشد. اگر در زمینه طراحی و پیدا کرد هاست دچار سردرگمی شدید این لینک https://webdaran.com/ به شما کمک شایانی می کند. موردی که در بسیاری از سایت های ایرانی بعد از این همه سال همچنان رعایت نشده و عده ی زیادی از وب مستر ها برای یک وب سایت چندین دامنه گرفته و همه ی آن ها را بر روی یک هاست پارک می کنند. این موضوع باعث می شود تا گوگل سایت شما را خطا در نظر بگیرد و آن را از نتایج جستجوی خود حذف نماید.

استفاده از گرافیک مناسب
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که وارد سایتی شده اید که در همان ابتدا با بنر های گوناگون و فلش زن سعی در جلب توجه شما داشته باشد. این گونه وب سایت ها در واقع به بخش گرافیکی سایتشان توجی ندارند و فقط می خواهند از بنر های خود پول به جیب بزنند. در صورتی که این پلن درآمد زایی کاملاً غلط است. زیرا با خسته کردن کاربر در همان ابتدای ورود، تنها باعث افزایش نرخ بانس ریت سایت می شوید. اما با یک استراتژی درست در این زمینه می توانید حتی بیشتر از روش “سیل بنر” درآمد کسب کنید.  به سایت هایی مانند دیوار نگاه کنید این سایت ها از سانتی متر های صفحه اصلی خود پول در می آورند و این امر با طراحی زیبا امکان پذیر است .مشاورین تبلیغاتی با سال ها تجربه ای که در این زمینه کسب کرده اند. تمام راه و چاه این کار را می دانند و می توانند یک پلن درآمد زایی از بخش تبلیغات در سایت به شما ارائه دهند. این استراتژی به شما کمک می کند که در صورت نیاز به گسترش این بخش در سایت خود، ابزار لازم را در اختیار داشته باشید.

چگونه سایت خود را بهینه کنیم؟
بهینه سازی سایت و بالا بردن سئوی آن، امری بسیار پیچیده است. به طوری که اکثر کارشناسان در این حوزه سایت بر این باورند که خدمات سئو یکی از سخت ترین امور در حوزه ی فعالیت های دیجیتالی است. به همین دلیل شرکت های زیادی تعرفه‌ سئو سایت خود را با ارقامی  تعیین می‌کنند. اما نکته ای کهیک شرکت را از سایر این شرکت ها متمایز ساخته، قیمت پایین سئوی سایت می باشد. خدمات مختلفی را به منظور بهینه سازی هرچه بیشتر سایت شما ارائه می دهد، از سئوی On Site گرفته تا بهینه سازی سرعت سایت، همه را می توانید با ما داشته باشید.

فونت مناسب استفاده کنید
اینکه چه فونت هایی مناسب وب سایت می باشند؛ یکی از مسائلی بوده که ممکن است هر طراحی به آن ها اشراف نداشته باشد، در حالی که یکی از مباحث مهم در آموزش طراحی وب سایت می باشد. هر نوع سایتی نیازمند رعایت فونت مخصوص به خود است. برای مثال در طراحی سایت فروشگاه آنلاین نباید از فونت های ریز و کتابی استفاده کرد. بهترین مثال برای این اصل نی نی سایت است که فونت جذابی دارد . در نتیجه این موضوع باعث می‌شود که کاربران زمان بیشتری را در سایت شما سپری کرده و رنک وب سایت شما در گوگل افزایش یابد.

در کنار این موضوع بهتر است به این نکته اشاره شود که هر چقدر هم که فونتی مناسب انتخاب کنید؛ ولی محتوایی تکراری در سایتتان قرار داده باشید؛ الگوریتم پنگوئن گوگل سایت شما را به عنوان یک وب سایت خطاکار شناخته و رتبه ی شما را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد.

ریسپانسیو بودن وب سایت
از دیگر مباحث مهم آموزش طراحی وب سایت و استاندارد سازی آن، ریسپانسیو کردن سایت می باشد. ریسپانسیو بودن یک وب سایت بدان معنا است که باید در برابر دستگاههای مختلف و انواع مرورگرها پاسخگو باشد. یعنی بتوان وب سایت را در هر دستگاهی بدون کوچکترین بهم ریختگی به نمایش درآورد. اغلب سایت های داخلی مانند سافت98 از این قابلیت بهره می برند . طبق آمار منتشر شده از جانب گوگل نرخ ورود به سایت ها در سال های اخیر بیشتر از گوشی های موبایل و تبلت ها بوده و این اهمیت بالای ریسپانسیو بودن وب سایت شما را نشان می دهد. اما در این راه ممکن است اسیر برخی شرکت های سودجو شوید.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،


ادامه مطلب
تاریخ : ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | ۱۰:۱۲:۴۶ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

پلی استیشن 5 با قدرت 4 برابری نسبت به نسل قبل از راه می‌رسد

اینکه پلی استیشن 5 قوی‌تر از پلی استیشن 4 باشد یک واقعیت مورد انتظار است، اما افشای بنچمارک جدید این کنسول نشان می‌دهد که احتمالا نسل جدید چهار برابر از کنسول قبلی قدرتمندتر خواهد بود.

افشاگر مشهور توئیتر؛ APISAK یک نمره بنچمارک از پردازنده سفارشی AMD این کنسول که به نام Gonzalo شناخته می‌شود، منتشر کرده که با کسب نمره 20 هزار، 4 برابر نسبت به نسل قبل قدرتمندتر به نظر می‌رسد. البته این مقدار بهبود در مقایسه با نمره 5 هزار نسخه استاندارد یا غیر پرو پلی استیشن 4 به دست آمده است.

جزئیات و امتیاز دقیق کنسول جدید پلی استیشن مشخص نیست اما بر اساس خبر سایت Notebook Check، امتیاز منتشر شده از وبسایت 3DMark Fire Strike به دست آمده است. علاوه بر این معلوم نیست که آیا تست مذکور روی یک کنسول کامل انجام شده یا از یک کیت در حال توسعه استفاده شده است. با این حال از آنجایی که هنوز تاریخ معرفی پلی استیشن 5 مشخص نیست احتمالا بنچمارک مذکور از روی عملکرد یک نمونه اولیه به دست آمده و ممکن است با آنچه در کنسول نهایی می‌بینیم متفاوت باشد.

در ادامه وبسایت Notebook Check امتیاز بنچمارک پلی استیشن 5 را با کارت گرافیک GeForce RTX 2070 انویدیا که امتیازی برابر 22170 کسب کرده مقایسه کرد. با اینکه نمره دقیق کنسول سونی مشخص نیست و نمره کلی آن افشا شده اما همین که نسل بعد عملکردی در محدوده یکی از قدرتمندترین گرافیک‌های پی‌سی دارد نکته مهم و مثبتی برای آن به شمار می‌آید.

گفته شده که تاریخ معرفی پلی استیشن 5 بین سال‌های 2020 و 2021 خواهد بود و بر اساس پیش‌بینی‌هایی که انجام شده احتمالا شاهد آخرین نسل از کنسول‌های پلی استیشن باشیم. به گفته مدیر یوبی‌سافت ایو گیلمو، پس از اتمام دوره نسل بعد کنسول‌ها، صنعت بازی به سمت مدل‌های تمام استریمی حرکت خواهد کرد.

منبع : https://www.digitaltrends.com/gaming/playstation-5-benchmark-leak/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،


ادامه مطلب
تاریخ : ۹ تیر ۱۳۹۸ | ۰۵:۰۳:۵۸ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

تبلیغات اینستاگرام به بخش اکسپلور هم می آیند

به استناد اخبار جدید، به نظر می رسد تبلیغات اینستاگرام در حال ورود به مرحله جدیدی هستند و قرار است در صفحه اکسپلور نیز نمایش داده شوند. تبلیغات اینستاگرام به بخش اکسپلور هم می آیند و در ادامه درباره آن صحبت خواهیم کرد.

این تبلیغات در قالب عکس و ویدیو خواهند بود و اولین تبلیغ که در قالب IGTV است، امروز به صورت زنده منتشر خواهد شد. تیم اینستاگرام طی هفته های آینده شرکای خود را با هدف تبلیغ در صفحه اکسپلور انتخاب خواهد کرد و این ویژگی طی ماه های آینده برای همه فعال خواهد شد.

Susan Buckner Rose، مدیر بازاریابی کسب و کار و محصولات طی مصاحبه ای با The Verge گفت:

صفحه اکسپلور جایی است که افراد برای گشت و گذار بیشتر و اکتشاف از آن استفاده می کنند و همین نکته آن را به یکی از عرصه های مناسب تبلیغات تبدیل می کند.

او صفحه اکسپلور را جایی دانست که بیشترین پذیرش تبلیغات ممکن است در آن رخ دهد، زیرا افراد در آن به دنبال یافتن صفحات یا افراد جدیدی هستند که آن ها را دنبال نمی کنند. یکی دیگر از نکات درباره تبلیغات اینستاگرام در صفحه اکسپلور آن است که اعضای تیم تبلیغاتی، هنوز اعلام نکرده اند که چرا این تبلیغات قرار نیست در خود صفحه به طور مستقیم ظاهر شوند.

اگرچه افراد از صفحه اکسپلور برای یافتن صفحات جدید مطابق سلیقه خود استفاده می کنند، با این حال ممکن است علاقه چندانی به دیدن تبلیغات بیشتر نداشته باشند. اینستاگرام اکنون نیز در استوری ها و صفحه فید به تبلیغات می پردازد، بنابراین ایده وارد کردن تبلیغات به صفحه اکسپلور ممکن است با شکست مواجه شود.

منبع : https://www.theverge.com/2019/6/26/18759518/instagram-explore-page-ads


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،


ادامه مطلب
تاریخ : ۸ تیر ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۸:۱۵ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

سند باکس ( sand box ) گوگل و ماه عسل گوگل چیست ؟

معنی لغوی سند باکس چیست ؟

معنی سند باکس در واقع همان زمین های بازی شنی کوچکی است که کودکان زیر 4 سال را در آن قرار می دهند تا در امنیت به بازی با یکدیگر مشغول شوند.

خیلی راحت می توان فهمید که استفاده از این عبارت نیز به دلیل آن است که سند باکس گوگل تنها برای دامنه های جدید و به نوعی تازه متولد شده فعال می شود.

با توجه به معنی سند باکس می توان کاربرد سند باکس را برای سایت های تازه تاسیس شده نیز کاملاً درک کرد.

نکات تکمیلی رابطه sand box و وب سایت ها

 

با ما باشید تا در ادامه به بررسی نکات دیگری از سند باکس گوگل و این که دقیقا سند باکس چیست بپردازیم.

سندباکس یکی دیگر از ابزارهای گوگل است که جلوی تقلب را می گیرد.

سندباکس مانند الگوریتم های دیگر گوگل همانند الگوریتم پنگوئن و یا الگوریتم پاندا و یا … توسط کارشناسان گوگل تایید و یا تکذیب نشده است بلکه کاملاً الگوریتمی است که به صورت تجربی شناخته شده است.

اما معنی جمله بالا چیست؟
می توان گفت بر اساس این الگوریتم بعد از راه اندازی وب سایت خود و ثبت دامنه خود مشخص نیست که چه صفحاتی از وب سایت شما و به چه مدت ممکن است در سندباکس گوگل قرار بگیرند اما به طور تجربی ما تخمین زده ایم که بین یک تا هشت ماه در سند باکس قرار داده می شوید.

برای مطالعه ادامه مطلب حتما حتما روی لینک زیر کلیک کنید....

https://webdaran.com/what-is-sand-box-and-honey-moon/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،


ادامه مطلب
تاریخ : ۶ تیر ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۶:۵۹ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

رویداد چهارده روز تابستان بازی فورتنایت از امشب آغاز می‌شود

بالاخره تابستان اینجاست و فورتنایت آن را با رویدادی که دو هفته‌ای طول خواهد کشید آن را جشن می‌گیرد. چهارده روز تابستان امشب بر روی کنسول‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پلتفرم پی سی منتشر خواهد شد و قرار است کلی محتوای جدید در اختیار بازیکنان قرار دهد که در هر سه حالت بازی در دسترس است.

در بخش محبوب بتل رویال بار دیگر بازیکنان می‌توانند اسلحه قدیمی از این بازی را برای مدت 14 روز برگردانند و از آن در این محدود بازی کنند. اپیک از بفیه حالت‌های جدید رونمایی نکرده است اما خلاصه‌ای از آن‌ها را در وبسایت خود در اختیار طرفداران قرار داده است که شامل کراس اوور جان ویک و حالت‌های جدید همچون Splashdown Squads که در آن بازیکنان باید به وسیله بالن‌های آب یکدیگر را نابود کنند.

بخش نجات دنیا هر روز ماجراجویی‌های جدید برای انجام دادن خواهد بود که انجام دادن آن‌ها به شما در پایان رویداد اسلحه انفجاری جدیدی خواهد داد. همچنان به پایان فصل 9 چند هفته‌ای باقی مانده و شما همچنان زمان برای به پایان رساندن آن‌ها تا قبل از آغاز فصل 10 خواهید داشت.

منبع : https://www.gamespot.com/articles/fortnites-14-days-of-summer-event-is-now-live/1100-6467992/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،


ادامه مطلب
تاریخ : ۵ تیر ۱۳۹۸ | ۰۵:۲۸:۰۶ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By blognama.ir:.