دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

پلی استیشن 5 با قدرت 4 برابری نسبت به نسل قبل از راه می‌رسد

اینکه پلی استیشن 5 قوی‌تر از پلی استیشن 4 باشد یک واقعیت مورد انتظار است، اما افشای بنچمارک جدید این کنسول نشان می‌دهد که احتمالا نسل جدید چهار برابر از کنسول قبلی قدرتمندتر خواهد بود.

افشاگر مشهور توئیتر؛ APISAK یک نمره بنچمارک از پردازنده سفارشی AMD این کنسول که به نام Gonzalo شناخته می‌شود، منتشر کرده که با کسب نمره 20 هزار، 4 برابر نسبت به نسل قبل قدرتمندتر به نظر می‌رسد. البته این مقدار بهبود در مقایسه با نمره 5 هزار نسخه استاندارد یا غیر پرو پلی استیشن 4 به دست آمده است.

جزئیات و امتیاز دقیق کنسول جدید پلی استیشن مشخص نیست اما بر اساس خبر سایت Notebook Check، امتیاز منتشر شده از وبسایت 3DMark Fire Strike به دست آمده است. علاوه بر این معلوم نیست که آیا تست مذکور روی یک کنسول کامل انجام شده یا از یک کیت در حال توسعه استفاده شده است. با این حال از آنجایی که هنوز تاریخ معرفی پلی استیشن 5 مشخص نیست احتمالا بنچمارک مذکور از روی عملکرد یک نمونه اولیه به دست آمده و ممکن است با آنچه در کنسول نهایی می‌بینیم متفاوت باشد.

در ادامه وبسایت Notebook Check امتیاز بنچمارک پلی استیشن 5 را با کارت گرافیک GeForce RTX 2070 انویدیا که امتیازی برابر 22170 کسب کرده مقایسه کرد. با اینکه نمره دقیق کنسول سونی مشخص نیست و نمره کلی آن افشا شده اما همین که نسل بعد عملکردی در محدوده یکی از قدرتمندترین گرافیک‌های پی‌سی دارد نکته مهم و مثبتی برای آن به شمار می‌آید.

گفته شده که تاریخ معرفی پلی استیشن 5 بین سال‌های 2020 و 2021 خواهد بود و بر اساس پیش‌بینی‌هایی که انجام شده احتمالا شاهد آخرین نسل از کنسول‌های پلی استیشن باشیم. به گفته مدیر یوبی‌سافت ایو گیلمو، پس از اتمام دوره نسل بعد کنسول‌ها، صنعت بازی به سمت مدل‌های تمام استریمی حرکت خواهد کرد.

منبع : https://www.digitaltrends.com/gaming/playstation-5-benchmark-leak/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،


ادامه مطلب
تاریخ : ۹ تیر ۱۳۹۸ | ۰۵:۰۳:۵۸ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

تبلیغات اینستاگرام به بخش اکسپلور هم می آیند

به استناد اخبار جدید، به نظر می رسد تبلیغات اینستاگرام در حال ورود به مرحله جدیدی هستند و قرار است در صفحه اکسپلور نیز نمایش داده شوند. تبلیغات اینستاگرام به بخش اکسپلور هم می آیند و در ادامه درباره آن صحبت خواهیم کرد.

این تبلیغات در قالب عکس و ویدیو خواهند بود و اولین تبلیغ که در قالب IGTV است، امروز به صورت زنده منتشر خواهد شد. تیم اینستاگرام طی هفته های آینده شرکای خود را با هدف تبلیغ در صفحه اکسپلور انتخاب خواهد کرد و این ویژگی طی ماه های آینده برای همه فعال خواهد شد.

Susan Buckner Rose، مدیر بازاریابی کسب و کار و محصولات طی مصاحبه ای با The Verge گفت:

صفحه اکسپلور جایی است که افراد برای گشت و گذار بیشتر و اکتشاف از آن استفاده می کنند و همین نکته آن را به یکی از عرصه های مناسب تبلیغات تبدیل می کند.

او صفحه اکسپلور را جایی دانست که بیشترین پذیرش تبلیغات ممکن است در آن رخ دهد، زیرا افراد در آن به دنبال یافتن صفحات یا افراد جدیدی هستند که آن ها را دنبال نمی کنند. یکی دیگر از نکات درباره تبلیغات اینستاگرام در صفحه اکسپلور آن است که اعضای تیم تبلیغاتی، هنوز اعلام نکرده اند که چرا این تبلیغات قرار نیست در خود صفحه به طور مستقیم ظاهر شوند.

اگرچه افراد از صفحه اکسپلور برای یافتن صفحات جدید مطابق سلیقه خود استفاده می کنند، با این حال ممکن است علاقه چندانی به دیدن تبلیغات بیشتر نداشته باشند. اینستاگرام اکنون نیز در استوری ها و صفحه فید به تبلیغات می پردازد، بنابراین ایده وارد کردن تبلیغات به صفحه اکسپلور ممکن است با شکست مواجه شود.

منبع : https://www.theverge.com/2019/6/26/18759518/instagram-explore-page-ads


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،


ادامه مطلب
تاریخ : ۸ تیر ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۸:۱۵ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

سند باکس ( sand box ) گوگل و ماه عسل گوگل چیست ؟

معنی لغوی سند باکس چیست ؟

معنی سند باکس در واقع همان زمین های بازی شنی کوچکی است که کودکان زیر 4 سال را در آن قرار می دهند تا در امنیت به بازی با یکدیگر مشغول شوند.

خیلی راحت می توان فهمید که استفاده از این عبارت نیز به دلیل آن است که سند باکس گوگل تنها برای دامنه های جدید و به نوعی تازه متولد شده فعال می شود.

با توجه به معنی سند باکس می توان کاربرد سند باکس را برای سایت های تازه تاسیس شده نیز کاملاً درک کرد.

نکات تکمیلی رابطه sand box و وب سایت ها

 

با ما باشید تا در ادامه به بررسی نکات دیگری از سند باکس گوگل و این که دقیقا سند باکس چیست بپردازیم.

سندباکس یکی دیگر از ابزارهای گوگل است که جلوی تقلب را می گیرد.

سندباکس مانند الگوریتم های دیگر گوگل همانند الگوریتم پنگوئن و یا الگوریتم پاندا و یا … توسط کارشناسان گوگل تایید و یا تکذیب نشده است بلکه کاملاً الگوریتمی است که به صورت تجربی شناخته شده است.

اما معنی جمله بالا چیست؟
می توان گفت بر اساس این الگوریتم بعد از راه اندازی وب سایت خود و ثبت دامنه خود مشخص نیست که چه صفحاتی از وب سایت شما و به چه مدت ممکن است در سندباکس گوگل قرار بگیرند اما به طور تجربی ما تخمین زده ایم که بین یک تا هشت ماه در سند باکس قرار داده می شوید.

برای مطالعه ادامه مطلب حتما حتما روی لینک زیر کلیک کنید....

https://webdaran.com/what-is-sand-box-and-honey-moon/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،


ادامه مطلب
تاریخ : ۶ تیر ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۶:۵۹ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

رویداد چهارده روز تابستان بازی فورتنایت از امشب آغاز می‌شود

بالاخره تابستان اینجاست و فورتنایت آن را با رویدادی که دو هفته‌ای طول خواهد کشید آن را جشن می‌گیرد. چهارده روز تابستان امشب بر روی کنسول‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پلتفرم پی سی منتشر خواهد شد و قرار است کلی محتوای جدید در اختیار بازیکنان قرار دهد که در هر سه حالت بازی در دسترس است.

در بخش محبوب بتل رویال بار دیگر بازیکنان می‌توانند اسلحه قدیمی از این بازی را برای مدت 14 روز برگردانند و از آن در این محدود بازی کنند. اپیک از بفیه حالت‌های جدید رونمایی نکرده است اما خلاصه‌ای از آن‌ها را در وبسایت خود در اختیار طرفداران قرار داده است که شامل کراس اوور جان ویک و حالت‌های جدید همچون Splashdown Squads که در آن بازیکنان باید به وسیله بالن‌های آب یکدیگر را نابود کنند.

بخش نجات دنیا هر روز ماجراجویی‌های جدید برای انجام دادن خواهد بود که انجام دادن آن‌ها به شما در پایان رویداد اسلحه انفجاری جدیدی خواهد داد. همچنان به پایان فصل 9 چند هفته‌ای باقی مانده و شما همچنان زمان برای به پایان رساندن آن‌ها تا قبل از آغاز فصل 10 خواهید داشت.

منبع : https://www.gamespot.com/articles/fortnites-14-days-of-summer-event-is-now-live/1100-6467992/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،


ادامه مطلب
تاریخ : ۵ تیر ۱۳۹۸ | ۰۵:۲۸:۰۶ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

ممکن است مجبور شوید تا گرافیک‌تان را برای تجربه‌ی فورتنایت ارتقا دهید

بازی «فورتنایت» Fortnite همواره روی اکس‌باکس، پلی‌استیشن ۴، نینتندو سوییچ و حتی آیفون به آسانی اجرا شده است. با این حال نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Fortnite همیشه از دیگر پلتفرم‌ها بهتر بوده و حال اپیک گیمز قصد دارد تا حداقل مشخصات لازم برای اجرای این بازی را بالاتر ببرد.

در پستی در سایت رسمی‌شان، اپیک گیمز گفت که در حال تغییر گرافیک‌هایی هستند که بازی فورتنایت پشتیبانی می‌کند. آن‌ها نوشته‌اند:

این موضوع از فصل دهم شروع می‌شود و گرافیک‌ رایانه‌های شخصی باید حداقل از DirectX 11 پشتیبانی کنند. با این که پشتیبانی از DirectX 11 همواره در مشخصات موردنیاز سیستم فورتنایت بوده، از بازیکنانی که از سیستم‌های ضعیف‌تر برای بازی استفاده می‌کردند نیز پشتیبانی می‌کردیم تا بتوانند به تجربه‌ی بازی بپردازند. گرچه زمانی که فصل دهم بازی شروع شود، فورتنایت دیگر از کارت‌ گرافیک‌های قدیمی پشتیبانی نخواهد کرد و این به ما اجازه می‌دهد تا تمرکز را روی توسعه و آزمایش‌های مختلف برای بهینه کردن بازی برای دیگران قرار دهیم.

 

اکثر بازیکنان رایانه‌های شخصی از کارت گرافیک‌های متوسط و خوب برخوردارند که از DirectX 11 پشتیبانی می‌کند و این موضوع عده‌ی کمی را تحت تاثیر قرار خواهد داد. با این حال کسانی که احساس می‌کنند سیستم‌شان برای تجربه‌ی این بازی مناسب نیست می‌توانند از نسخه‌ی موبایلی این بازی لذت ببرند.

منبع : https://www.gamesradar.com/you-might-need-to-upgrade-your-graphics-card-if-you-want-to-keep-playing-fortnite-on-pc/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،


ادامه مطلب
تاریخ : ۳ تیر ۱۳۹۸ | ۱۱:۱۳:۵۰ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

الگوریتم فلوریدا 2 ( Florida 2 ) چیست؟

گوگل اخیرا به روز رسانی جدیدی را برای الگوریتم اصلی موتور جستجو ، که در مارس 2019 اجرا شد ، تایید کرد.

از زمان به روز رسانی ، نام آن را فلوریدا 2 نام گذاری کرده اند و برخی از متخصصان SEO همواره آن را بزرگ ترین به روز رسانی گوگل در طی سال های اخیر می دانند.

چرا نام این الگوریتم فلوریدا 2 است؟

اول از همه ، نام به روز رسانی قطعا موجب سردرگمی شده است.

برخی از سئو کاران بر این باور بودند که ممکن است مربوط به ، به روز رسانی الگوریتم فلوریدا باشد که در نوامبر 2003 مطرح شده بود.

اما در واقع این دو اصلا مربوط به هم نیستند !

نام فلوریدا 2 توسط Brett Tabke صاحب وب سایت WebmasterWorld و بنیان گذار و مدیر عامل کنفرانس Pubcon تهیه شده است.

در به روز رسانی سال 2003 ، فلوریدا نام خود را به دست آورد ، زیرا Tabke در حال برگزاری یک کنفرانس Pubcon در فلوریدا ایالات متحده آمریکا بود.

و به روز رسانی ماه مارس 2019 هم این بار تنها یک هفته پس از کنفرانس Pubcon در فلوریدا برگزار شد.

به دلیل همین تشابه مکانی نام فلوریدا 2 برگزیده شد.

به همین سادگی 🙂

پس بار دیگر باید ذکر شود که بین این دو الگوریتم ، هیچ گونه شباهت دیگری وجود ندارد.

موتورهای جستجوگر گوگل به طور مداوم در حال تکامل هستند و نحوه به روز رسانی گوگل از طریق الگوریتم های رتبه بندی موتور های جستجوگر که در سال 2003 (بیش از 15 سال پیش) انجام می شد ، به طور طبیعی با استراتژی های به روز رسانی اخیر گوگل متفاوت است.

به روز رسانی بزرگ هسته ایی چیست؟.......

برای مطالعه ادامه این مطلب حتما روی لینک زیر کلیک کنید....

https://webdaran.com/whats-florida-2-algorithm/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،


ادامه مطلب
تاریخ : ۲ تیر ۱۳۹۸ | ۰۷:۴۹:۳۸ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

ایکس باکس بعدی شاید همان چیزی باشد که انتظارش را دارید

در کفنرانس E3 2019 مایکروسافت، این کمپانی اطلاعات تازه‌ای از کنسول بعدی خود که در حال حاضر با نام «ایکس باکس اسکارلت» شناخته می‌شود منتشر کرد. با توجه به این که فیل اسپنسر مدیر برند ایکس باکس از اعمال تغییرات مهم در این کنسول سخن گفته، سوال اینجاست که اسکارلت چه شکلی خواهد داشت و باید منتظر حضور چه ویژگی‌هایی در آن باشیم.

در حال حاضر می‌دانیم که شکل ظاهری این کنسول هنوز به طور کامل نهایی نشده و اسپنسر هم این موضوع را تایید می‌کند: «زمانی دیگر ما نشان خواهیم داد که این محصول چه شکلی است. به نظر من شکل آن جالب خواهد بود و با یک محصول جدید و جالب طرف هستیم.»

با توجه به کلمه «جدید» می‌توان انتظار داشت که ایکس باکس بعدی چهره بهتری نسبت به ایکس باکس وان داشته باشد. مدل اولیه‌ی کنسول فعلی مایکروسافت بیشتر شبیه به دستگاه‌های پخش ویدیو دهه هشتاد بود و مدل S هم جدا از کم‌کردن اندازه کنسول، تغییر مهمی در ظاهر آن به‌وجود نیاورد. حال و بعد از این که حتی کنسول سونی هم چهره چندان خاصی نسبت به پلی استیشن 3 با ابهت نداشت، به نظر با یک محصول هیجان انگیزتر از قبل طرف باشیم.

مدل ضعیف یا قوی‌تری در کار نیست

از آن‌جایی که هم مایکروسافت و هم سونی یک مدل قوی‌تر از کنسول‌های خود را عرضه کردند و خریداران هم واکنش مثبتی نسبت به این اتفاق نشان دادند، چندان عجیب نیست که مایکروسافت برنامه‌ای برای عرضه یک مدل قوی‌ یا ضعیف‌تر از ایکس باکس اسکارلت داشته باشد. طی ماه‌های اخیر هم شایعات مختلفی در همین راستا منتشر شد و حال به نظر می‌رسد که مایکروسافت به دلایل مختلفی قید پیاده‌سازی آن را زده است.

منبع : https://www.theverge.com/2019/6/21/18700454/microsoft-xbox-scarlett-console-next-generation-rumors-lockhart


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،


ادامه مطلب
تاریخ : ۱ تیر ۱۳۹۸ | ۰۸:۴۰:۴۵ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

طراحی یک وب سایت چه مراحلی دارد؟

وب سایت ها در آغاز با کُدهای ساده HTML نوشته می‌شدند و دنیایی متفاوت با دنیای فعلی داشتند.

نخستین وب سایت در سال ۱۹۹۱ توسط تیم برنرز لی وارد دنیای وب شد و تاکنون تغییر و تحولات بسیاری را به خود دیده است. اما همین وب سایت های ساده و صفحات آن مراحلی را برای طراحی دارند.

طراحی وب؛ مهارت ساخت صفحات وب
طراحی وب به مهارت ساخت و راه‌اندازی صفحات وب گفته می‌شود که تیم برنرز لی، مخترع وب، با برپایی یک سایت وب در اوت سال ۱۹۹۱، نام خود را به عنوان نخستین سازندهٔ وب در تاریخ به ثبت رسانید. وی در نخستین وب سایت خود، از اَبَرمتن و پیوندی برای ایمیل (پست الکترونیک) استفاده کرده بود.

در آغاز، وب سایت‌ها با کُدهای ساده HTML نوشته می‌شدند، گونه‌ای از زبان نشانه‌گذاری که ساختار ساده‌ای به وب گاه‌ها می‌داد، شامل سرتیتر و پاراگراف، و توانایی پیوند دادن به آدرس‌های دیگر از طریق ابرپیوند. در مقایسه با روش‌های دیگر، این راه تازه و متفاوتی بود که کاربران به سادگی می‌توانستند با یک مرورگر، صفحه‌های پیوند خورده را باز کنند.

با پیشرفت وب و هنر طراحی آن، زبان کُدنویسی اش، اَبَرمتن یا اچ تی ام‌ال، پیچیده‌تر و پرانعطاف‌تر شد.

ابزاری مانند جدول‌ها که بیشتر برای نمایش نمودار‌های داده‌ای بودند، بزودی مورد استفاده نادرست، برای چیدمان‌های پنهان در صفحه‌های وب قرار گرفتند. با پیدایش الگو‌های آبشاری وب یا «CSS»، روش نادرست طراحی با جدول‌های پنهان در صفحه از گردونه خارج، و به جای آن استفاده مناسب از زبان کمکی «CSS» جایگزین شد.فناوری‌های یکپارچه‌سازی پایگاه داده (Database)، مانند زبان‌های کُدنویسی سمت سرور (Server-Side Scripting) مانند CGI، PHP، ASP. NET، ASP، JSP و ColdFusion، و استاندارد‌های طراحی مدرن با الگو‌ها (CSS)، ساختار وب سایت‌ها را باز هم تغییر داده و آن را پیشرفته‌تر کرده‌اند. امروزه دیگری کمتر سایتی پیدا می شود که حالت قبل را نگه داشته باشد و اغلب سایت های داخلی مثل نی نی سایت و... به طراحی نوین رسیده اند.سایت واکنش گرا یا سایت ریسپانسیو (responsive) سایتی است که با ابعاد و رزولوشن دستگاه‌های مختلف سازگاری دارد و کاربران بدون توجه به اینکه صفحه نمایش دستگاهشان کوچک باشد.

همچنین با آمدن نگاره‌های جاندار و فناوری‌های پویانمایی به صفحه‌ها، مانند فلَش (Flash)، چهره وب بیشتر از پیش تغییر کرد و توانمندی‌های تازه به سازندگان رسانه و طراح‌های وب داده شد.

مراحل طراحی سایت به چه صورت است؟
۱) انتخاب و خریداری هاست یا فضای میزبانی وب
هاست یا فضای میزبانی وب، فضایی است بر روی سرویس دهنده اینترنتی که پس از طراحی سایت، صفحات خود را برای اینکه توسط کاربران دیده شود بر روی آن قرار می‌دهیم. این فضا بسته به نیاز شما از ۱۰MB شروع شده و تا تمامی فضای هارد دیسک یک سرویس دهنده می‌تواند حجم داشته باشد تا زمانی که فایل‌های وب سایت طراحی شده بر روی این فضا قرار نگیرد، دیگران قادر به بازدید از وب سایت شما نیستند. در طراحی سایت برای شرکت ها داشتن یک هاست مناسب با فضای کافی اهمیت دارد تا شما نخواهید هر لحظه هاست خود را جابجا کنید. کیفیت سرویس دهنده اینترنتی بسیار مهم است. شما باید سعی کنید این فضا را از شرکت‌های معتبر در ایران و یا شرکت‌های بزرگ ارائه دهنده هاست در خارج از کشور، خریداری نمایید.

۲) نام دامنه اینترنتی
دامنه اینترنتی نامی است که با وارد کردن آن در مرورگر وب، وب سایت شما مشاهده می‌شود.

معمولاً شرکت‌هایی که خدمات هاست ارائه می‌دهند همگی دامنه اینترنتی نیز برای شما ثبت می‌کنند. دامنه اینترنتی را می‌توان بصورت یکساله، سه ساله و یا پنج ساله خریداری کرد. داشتن یک نام مناسب کلید اولیه برای موفقیت است دامین زیبا مثل ورزش 3 علاوه بر کوتاه بودن در ذهن کاربران می ماند.

توجه داشته باشید که به دلیل اینکه دامنه اینترنتی برند وب سایت شما محسوب می‌شود حتماً از شرکت‌های معتبر و بزرگ این دامنه‌ها را خریداری کنید.

امروزه کسانی که دامنه خود را توسط افراد غیر معتبر خریداری می‌کنند معمولاً با رشد و توسعه وب سایت خود با مشکلات بزرگی روبرو می‌شوند و چه بسا دامنه خود را از دست می‌دهند.

۳) برنامه ریزی و طراحی وب سایت
پس از تهیه نام دامنه اینترنتی و فضای میزبانی وب، اکنون شما می‌توانید برای طراحی سایت خود برنامه ریزی کنید.

البته باید به این سه بخش توجه کنید:

وب سایت شما باید چه بخش‌هایی داشته باشد؟ مثلاً وب سایت شما باید دارای صفحه اختصاصی محصولات، مقالات، گالری تصاویر و یا از این قبیل موارد باشد. توجه داشته باشید که وقتی که با یک شرکت حرفه‌ای طراحی سایت قرارداد منعقد می‌کنید، آن شرکت خود باید کسب و کار شما را تحلیل کرده و یک طرح پیشنهادی بر مبنای آن آنالیز به شما ارائه دهد.
معماری وب سایت شما باید چگونه باشد؟ پس از مشخص شدن اینکه وب سایت شما چه بخش‌هایی باید داشته باشد مهم است که بدانیم صفحات وب سایت ما به چه شکل می‌بایست در کنار هم قرار گیرند. نحوه مرور در وب سایت ما چگونه خواهد بود و بطور کلی معماری اطلاعات در وب سایت ما باید چگونه است. سعی کنید از هیچ سایتی تقلید نکنید اگر شما بخواهید از سایت نماشا تقلید کنید هیچگاه به آن سطح از موفقیت دست نخواهید یافت.
محتوای صفحات وب سایت: پس از مشخص شدن هر صفحه تهیه محتوای برای هر صفحه بسیار ضروری است. البته اگر با شرکت‌های حرفه‌ای در طراحی سایت کار کنید قطعاً این شرکت‌ها تهیه متن‌های وب سایت شما را خود بر عهده می‌گیرند چرا که تهیه این متن‌ها در بهینه سازی سایت شما برای موتور‌های جستجو نقش بسزایی دارند.

۴) طراحی سایت
پس از مرحله تحلیل و آنالیز، نوبت به طراحی وب سایت شما می‌رسد. مراحل اجرایی طراحی سایت بصورت زیر خواهد بود:

طراحی گرافیکی وب سایت
برنامه نویسی وب سایت
تست و رفع اشکالات احتمالی
وارد کردن محتوی صفحات وب سایت

۵) بارگذاری وب سایت در اینترنت و وب
پس از اینکه وب سایت طراحی شد، فایل‌های آن را در فضای اینترنتی (هاست) خریداری شده بارگذاری (Upload) می‌نمایند. اکنون وب سایت با وارد کردن نام دامنه اینترنتی قابل رویت است. حتما توجه داشته باشید که سایت خود را همیشه در دسترس داشته باشید سایت های موفق مثل بانک ملت باید همیشه در دسترس کاربران باشند وگرنه هیچ کاربری به آنها اعتماد نخواهد کرد.

۶) معرفی و ترویج و تبلیغ وب سایت
یکی از بهترین راه‌های ترویج و تبلیغ یک وب سایت، بهینه سازی سایت (SEO) و معرفی به موتور‌های جستجو از قبیل گوگل است. سئو معمولاً بسیار مشکل، زمانبر و گران است، اما نتایج فوق العاده‌ای دربرخواهد داشت.

۷) نگهداری و توسعه وب سایت
پس از همه این مراحل اینکه بتوان وب سایت را بروز نگه داشت و اطلاعات آن را مرتباً بروز کرد بحث بسیار مهمی است. این اصل در سئو سایت بسیار مهم است و همین سئو باعث می شود که شما در صفحه اول گوگل  دیده شوید و در نتیجه کلیک بیشتری دریافت می کنید. بروز نگه داشتن و افزودن مطالب جدید کسب رتبه‌های بالا در موتور‌های جستجو و همچنین افزایش ترافیک وب سایت شما می‌شود. هرگز این مرحله را نادیده نگیرید.

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،


ادامه مطلب
تاریخ : ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۰:۲۹:۲۳ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

آزمایش موفقیت‌آمیز لیزر توسط نیروی هوایی آمریکا

این سیستم، نمایشگر لیزری پرانرژی خودنگهدار است که از زمین روی هواپیماهای جنگی نصب می‌شود و برای پرتاب یا شلیک چندین موشک به صورت همزمان و در حال پرواز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نیروی هوایی ارتش ایالات متحده اعلام کرد که به تازگی آزمایش جدیدی را با موفقیت پشت سر گذاشته است. این آزمایش در زمینه لیزر و فناوری مربوط به آن انجام شده است.
این تیم لیزری برای پرتاب چند موشک در هنگام پرواز هواپیما کاربرد دارد و سیستم مورد بحث روی هواپیما سوار می‌شود و برای حفاظت از دستگاه در برابر حملات مورد استفاده قرار می‌گیرد. گفتنی است که آغاز به کار پروژه این لیزر، سال 2016 بود.

آزمایشگاه پژوهشی نیروی هوایی آمریکا این آزمایش را در قالب یک عملیات در نیومکزیکو انجام داد.
شایان ذکر است که این آزمایش به تازگی انجام نشده است و تاریخ انجام آن در ماه آوریل ثبت شده است. نامی که برای این سیستم انتخاب شده "SHiELD" است.

"SHiELD" به معنای نمایشگر لیزری پرانرژی خودنگهدار است که از زمین روی هواپیماهای جنگی نصب می‌شود و برای پرتاب یا شلیک چندین موشک به صورت همزمان و در حال پرواز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

منبع : https://www.theverge.com/2019/5/5/18530089/us-air-force-research-laboratory-shield-laser-weapons-system-test


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،


ادامه مطلب
تاریخ : ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۱:۲۶:۱۵ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

ارائه اینترنت ماهواره‌ای در هواپیماهای باریک‌پیکر امریکن ایرلاینز

امریکن ایرلاینز اینترنت وای فای مبتنی بر ماهواره را به مسافران هواپیماهای باریک پیکر خود ارائه می دهد.

امریکن ایرلاینز از نظر تعداد ناوگان و نیز مسافران بزرگترین خط هوایی جهان به شمار می رود. این شرکت قصد دارد در بیش از 700 هواپیمای باریک پیکر خود اینترنت را از طریق ماهواره ارائه دهد. هواپیماهای شامل این طرح از مدل های بوئینگ 737 و ایرباس A319 و A320 هستند که عمدتاً در مسیرهای داخلی ایالات متحده به کار گرفته می شوند. بسته به مقصد سفر، اینترنت توسط یکی از شرکت های Gogo 2Ku یا ViaSat Ka ارائه می شود. این سیستم در مقایسه با روش های وای فای زمینی قدیمی، سریعتر و مطمئن تر هستند.

تمامی این هواپیماها همچنین امکان نمایش 12 کانال تلویزیونی زنده را روی دستگاه های کاربران فراهم می کنند. قرار است این قابلیت حتی در پروازهای بین المللی هم ارائه شوند؛ قابلیتی که به طور معمول در خطوط بین المللی جایی ندارند. البته باید اشاره کرد که پیش از این هم امریکن ایرلاینز چنین سرویس اینترنتی را در هواپیماهای پهن پیکر خود ارائه داده بود اما تعداد این هواپیماها بسیار کمتر بودند.

در کنار ارائه اینترنت پر سرعت ماهواره ای، امریکن ایرلاینز در آینده پریزهای برق را برای هر یک از صندلی ها در ناوگان اصلی خود و نیز ناوگان منطقه ای با دو کلاس پروازی ارائه خواهد کرد. علاوه بر این قرار است عمده هواپیماهای باریک پیکر این شرکت به نگه دارنده های تبلت مجهز شوند.

منبع : https://techcrunch.com/2019/06/16/american-airlines-now-offers-satellite-based-broadband-wi-fi-across-its-mainline-fleet/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،


ادامه مطلب
تاریخ : ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۷:۳۸ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By blognama.ir:.