ديجيتال ماركتينگ

ديجيتال ماركتينگ

ديجيتال ماركتينگ

همراه اول به‌مناسبت تولد ۲۵ سالگي به مشتركانش هديه مي‌دهد

شركت ارتباطات سيار ايران (همراه اول) به‌مناسبت فرارسيدن ۲۵ سالگي اين شركت، بسته‌ي ويژه اينترنت به مشتركان ارائه مي‌دهد.

با فرارسيدن سال‌روز عرضه‌ي نخستين سيم‌كارت در كشور و كسب ربع قرن تجربه‌ي اپراتوري تلفن‌‌همراه، همراه اول بسته‌ي اينترنت با قيمت ويژه به مشتركانش ارائه مي‌كند. شركت ارتباطات سيار ايران به‌مناسبت ۲۵ سالگي خود، بسته‌ي اينترنت با ويژگي‌هاي جذاب ارائه كرده كه تمامي مشتركان دائمي و اعتباري اين اپراتور مي‌توانند از نخستين دقايق روز شنبه ۱۹ مرداد تا ساعت ۲۳:۵۹ همان روز، بسته‌ي ويژه مذكور را با تخفيف استثنايي بخرند و فعال كنند.

اين بسته‌ي هفت‌روزه كه ۲۵ گيگابايت حجم دارد، با قيمت ۲۵ هزار تومان و ازطريق كد دستوري #۶۷۱*۱۰۰* قابل‌خريد است. بسته‌ي اينترنت ۲۵ سالگي همراه اول قابليت فعال‌سازي هم‌زمان با تمامي بسته‌هاي اينترنت فعال را دارد‌؛ اما رزرو اين بسته امكان‌پذير نيست و فاقد تمديد خودكار زماني و حجمي است.

گفتني است بهره‌برداري از اولين مرحله‌ي شبكه‌ي تلفن‌همراه كشور، مرداد ۱۳۷۳ در شهر تهران با ۲۴ سايت BTS و با ظرفيت ۹,۲۰۰ شماره آغاز شد. اپراتور اول در ۶ سال گذشته در ارزيابي هاي رسمي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي (رگولاتوري) همواره عنوان برترين جايگاه اپراتورهاي تلفن‌همراه كشور را براي خود حفظ كرده است.

نظر شما درباره اين اپراتور چيست ؟ ايرانسل بهتر است يا همراه اول؟؟

منبع : https://www.mci.ir/news?newsId=1285


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گيم، اخبار تكنولوژي، تازه هاي ديجيتال، گيم، تكنولوژي، تازه هاي تكنولوژي، بازي جديد، تكنولوژي جديد، بازي، بازي جديد، اخبار بازي،


ادامه مطلب
تاريخ : ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | ۰۹:۰۲:۳۷ | نویسنده : امير روزي طلب | نظرات (0)نظرات (0)

حالت بتل رويال بازي Call of Duty: Modern Warfare سال آينده منتشر خواهد شد | اوايل سال ۲۰۲۰

بر اساس گزارشي جديد، بازي Call of Duty: Modern Warfare در كنار بخش داستاني و چندنفره، حالت بتل رويال نيز خواهد داشت ولي در زمان انتشار اين عنوان در دسترس قرار نخواهد گرفت.

حالت بتل رويال بازي Call of Duty: Modern Warfare، احتمالا اوايل سال آينده منتشر خواهد شد و كاملا رايگان خواهد بود كه به همين دليل، طرفداران آن را سواي از بازي اصلي تهيه خواهند نمود؛ به بياني دقيق‌تر، طرفداران نيازي ندارند كه براي دريافت حالت بتل رويال، بازي اصلي را تهيه نمايند. با اين تفاسير، حالت بتل رويال بسته‌اي مجزا خواهد بود ولي به نظر مي‌رسد، اين حالت به شدت با هسته‌ي اصلي بازي Call of Duty: Modern Warfare در ارتباط است.

اين گزارش توسط لانگ‌سنسيشن (LongSensation) ارائه شده است كه در گذشته اطلاعات موثقي را از مجموعه‌ي Call of Duty: Modern Warfare لو داده بود. لانگ در اين خصوص اظهار داشت:

به نظر مي‌رسد حالت بتل رويال بازي Call of Duty: Modern Warfare، كاملا رايگان خواهد بود و اوايل سال ۲۰۲۰ ميلادي منتشر خواهد شد. اين حالت بسته‌اي مجزا محسوب مي‌شود ولي با بازي اصلي در ارتباط خواهد بود كه اقدامي شگفت‌انگيز از سوي شركت اكتيويژن (Activision) محسوب مي‌شود. بخش مقدماتي حالت بتل رويال، علائم استوديوي اينفينيتي وارد (Infinity Ward) و شركت‌هاي ريون سافتور (Raven Software) و اكتيويژن را نشان خواهد داد و سپس توسط صفحه‌ي بارگذاري، شما را به منوي اصلي آن منتقل خواهد كرد.

لازم به ذكر است كه لانگ به تازگي نيز اعلام نمود كه نسخه‌ي آينده‌ي سري Call of Duty، ريبوتي از مجموعه‌ي Call of Duty: Black Ops خواهد بود و قرار است بسيار بلندپروازانه‌تر از بازي Call of Duty: Modern Warfare باشد.

بازي Call of Duty: Modern Warfare قرار است در تاريخ جمعه، ۳ آبان ۱۳۹۸ (۲۵ اكتبر ۲۰۱۹ ميلادي) برروي كنسول‌هاي پلي‌استيشن ۴، اكس‌باكس وان و پلتفرم رايانه‌هاي شخصي عرضه گردد.

منبع : https://www.callofduty.com/modernwarfare


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گيم، اخبار تكنولوژي، تازه هاي ديجيتال، گيم، تكنولوژي، تازه هاي تكنولوژي، بازي جديد، تكنولوژي جديد، بازي، بازي جديد، اخبار بازي،


ادامه مطلب
تاريخ : ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ | ۰۶:۱۵:۱۴ | نویسنده : امير روزي طلب | نظرات (0)نظرات (0)

بدافزار چيست؟ (قسمت دوم)

همانطور كه مشاهده كرديد در قسمت اول مقاله به چهار نوع بدافزار رايج اشاره كرديم و در اين مقاله قصد داريم به پنج مورد ديگر هم اشاره كنيم.تا انتهاي مقاله ما را همراهي كنيد و با گذاشتن نظرات خود ما را از ميزان مفيد بودن اين مقاله آگاه كنيد.

5- ابزارهاي تبليغاتي

بسياري از تغييرات بدافزاري كه ما در مورد آن بحث كرديم هدفمند طراحي شده اند تا پنهان باقي بمانند با اين حال برخي مخالف اين روش عمل مي كنند.از اين موارد مي توان به ابزارهاي تبليغاتي اشاره كرد كه كاربر را مجبور به ارتباط با تبليغات مي كند.البته در بيشتر مواقع اين نوع از نرم افزارهاي مخرب بي ضرر تر از آن هستند كه عمدا تحريك كنند.
هدف اصلي اين است كه با كليك كردن بر روي آگهي ها و پيوندها ، درآمد كسب كنيد.ابزارهاي تبليغاتي مي توانند به صورت پاپ آپ ظاهر شوند كه شما نمي توانيد آن را ببنديد و يا به طور نامحدود باز مي شوند تا زماني كه شما روي آن ها كليك كنيد.يك بار ديگر آسيب پذيري اصلي براي كاربران سايت هاي وردپرسي مربوط به افزونه ها است.

در سال 2016 مشخص شد كه افزونه Simple Share Buttons هزاران نفر از كاربران را به ابزارهاي تبليغاتي كشانده است.
پس از به روز رساني ، افزونه يك پيام در داشبورد قرار مي داد كه شما بدون كليك كردن بر روي آن نمي توانستيد آن را حذف كنيد به همين دليل مهم است كه به طور مداوم فايل هاي خود را اسكن كنيد به خصوص مواقعي كه افزونه اي را اضافه يا به روز رساني مي كنيد.شما همچنين مي توانيد از ابزاري مانند افزونه Security Scanner استفاده كنيد كه تم ها و افزونه هاي شما را به صورت روزانه بررسي مي كند.

 

6- Ransomware

اگر ابزارهاي تبليغاتي ، سارق دنياي بدافزار است ، Ransomware قاتل آن است!اين نوع ديگري از نرم افزارهاي مخرب است كه در سايه ها پنهان نمي شود.Ransomware با برخي از اقدامات شما را تهديد مي كند و يا سيستم شما را مختل مي كند مگر اينكه هزينه پرداخت كنيد تا آن را حذف كنيد.
يك روش معمول اخاذي توسط اين بدافزار اين است كه فايل هاي شما را رمز گذاري كرده و آن را غير قابل دسترس مي كند و پس از آن مهاجمان از شما درخواست پول مي كنند تا فايل ها را رمزگشايي كنند.با اين حال Ransomware همچنين مي تواند در جهت معكوس استفاده شود! براي متوقف كردن مهاجمان از نفوذ به اطلاعات و يا آسيب رساندن به سيستم شما.
Ransomware اغلب از طريق ايميل گسترش مي يابد و به عنوان ضميمه هايي كه يك بار شبكه را باز مي كند ، مسدود مي شود.اين بدافزار همچنين مي تواند براي هدف قرار دادن سايت هاي وردپرس مورد استفاده قرار گيرد به اين صورت كه فايل هاي هر سايت را رمز گذاري مي كند و سپس تلاش مي كند تا از مالك سايت هزينه دريافت كند تا مجددا آن ها را باز گرداند.
بهترين راه براي از بين بردن اين حملات ، گرفتن بك آپ منظم از سايت است همچنين مهم است كه هر جنبه اي از سايت خود را ايمن نگه داريد زيرا ممكن است نقاط ضعفي وجود داشته باشد كه مهاجمان بتوانند از آن استفاده كنند.

براي مطالعه كامل اين مطلب كليدي و مقابله با بد افزار ها حتما روي لينك زير كليك كنيد....

https://webdaran.com/what-is-malware-part-2/

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: آموزش، آموزش سايت، آموزش طراحي سايت، آموزش طراحي، آموزش ساخت سايت، آموزش ديجيتال ماركتينگ، آموزش بازاريابي، آموزش بازاريابي آنلاين، ديجيتال ماركتينگ، آموزش سئو، آموزش سئو سايت، آموزش بهينه سازي، آموزش بهينه سازي وب سايت، آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو،


ادامه مطلب
تاريخ : ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۰:۱۱:۵۶ | نویسنده : امير روزي طلب | نظرات (0)نظرات (0)

ساعت هوشمند فسيل Gen 5 با قيمت 295 دلار معرفي شد

ساعت هوشمند فسيل Gen 5 از راه رسيد. اين محصول به سيستم عامل Wear OS مجهز شده و قيمتي برابر با 295 دلار دارد.

برند آمريكايي فسيل بدون ترديد يكي از ارزشمندترين شركاي گوگل كه داراي سيستم عامل اندرويد پوشيدني است، محسوب مي شود. اين برند نه تنها ساعت هاي هوشمند را تحت برند اصلي خود به فروش مي رساند، بلكه همكاري هايي نيز با برندهاي مايكل كورس، امپريو آرماني، كيت اسپيد و ديزل دارد.

اين برند اخيرا از ساعت هوشمند فسيل Gen 5 رونمايي كرده كه قرار است در دو مدل زنانه و مردانه به فروش برسد. هر دو مدل اين ساعت با قيمت 295 دلار به فروش مي رسند كه نسبت به ساعت هايي كه با سيستم عامل watchOS كار مي كنند، كمي ارزان تر هستند. نكته جالب آن است كه هر دو مدل زنانه و مردانه اين ساعت اندازه يكساني دارند.

هر دو مدل اصلي ساعت هوشمند فسيل Gen 5 در سه نسخه فرعي عرضه مي شوند. مدل مردانه داراي طرح هاي استيل، بند چرم قهوه اي تيره و بند سيليكوني مشكي بوده و مدل زنانه داراي طرح هاي استيل مشكي، چرم صورتي و استيل رزگلد است.

در مقايسه با مدل قديمي تر Gen 4، در مدل جديد Gen 5 چيپست اسنپدراگون 3100 با رم 1 گيگابايتي و حافظه داخلي 8 گيگابايتي ادغام شده است، در حالي كه مدل Gen 4 داراي چيپست اسنپدراگون 2100، رم 512 مگابايتي و حافظه داخلي 4 گيگابايتي بود. به نظر مي رسد مدل Gen 5 سريع تر و از لحاظ مصرف انرژي نيز كارآمدتر از مدل Gen 4 باشد. كساني كه اين ساعت جديد را خريداري مي كنند، مي توانند با يك بار شارژ كردن آن، يك هفته از آن در مود ساعت آن استفاده كنند.

بدون ترديد كاربري تنها براي چك كردن ساعت، 295 دلار هزينه پرداخت نمي كند. اين ساعت جديد كه كاملا قابليت رقابت با ساعت هاي هوشمند ديگر را دارد، داراي قابليت چك كردن ضربان قلب، محاسبه مسافت دويده شده، انجام پرداخت ها، دانلود اپليكيشن از گوگل پلي و دريافت دستورات صوتي از طريق دستيار گوگل است.

منبع : https://www.phonearena.com/news/fossil-gen-5-wear-os-smartwatches


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گيم، اخبار تكنولوژي، تازه هاي ديجيتال، گيم، تكنولوژي، تازه هاي تكنولوژي، بازي جديد، تكنولوژي جديد، بازي، بازي جديد، اخبار بازي،


ادامه مطلب
تاريخ : ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۰:۲۲ | نویسنده : امير روزي طلب | نظرات (0)نظرات (0)

شيائومي قابليت اخطار وقوع زلزله را به گوشي‌هاي خود اضافه مي‌كند

ظاهرا شركت شيائومي در حال توسعه‌ي قابليت اخطار وقوع زلزله در رابط كاربري MIUI است. پس گوشي‌هاي شيائومي در‌آينده مي‌توانند زلزله را تشخيص دهند!

نسخه‌ي جديد رابط كاربري MIUI شيائومي در دست توسعه است. به نقل از گزارش‌هاي منتشر شده از سوي چين، آخرين نسخه‌ي رابط كاربري موبايلي شيائومي قابليت اخطار وقوع زلزله را در بر مي‌گيرد. اين ويژگي هنوز به صورت رسمي معرفي نشده و احتمالا هنوز به طور كامل توسعه پيدا نكرده است. اين هشدار از طريق يك جعبه‌ي پاپ آپ كه روي صفحه‌ي گوشي ظاهر مي‌شود به كاربر منتقل مي‌شود.

زماني كه شبكه يك زمين لرزه‌ي قريب‌الوقوع را تشخيص مي‌دهد كه مي‌تواند باعث يك زلزله‌ي مخرب شود، اين هشدار براي كاربر نمايان مي‌شود. همچنين آن موقعيت لرزش، رومركز زمين لرزه و بزرگي آن را شناسايي خواهد كرد. پس از آنكه شمارش معكوس نمايان شده روي صفحه پايان يافت و شما آن را بي‌پاسخ گذاشتيد، فورا به سرويس‌هاي كمك‌رساني اضطراري اطلاع رساني خواهد شد.

موج‌هاي لرزه‌اي زلزله‌ها در قالب سه حالت امواج طولاني، امواج عرضي و امواج سطحي رخ مي‌دهند. سرعت انتشار امواج طول در حدود 5.5 كيلومتر تا 7 كيلومتر در ثانيه است، اما قدرت ويراني آن كم است. قدرت ويرانگري امواج عرضي بيشتر است، زيرا باعث مي‌شود زمين قبل و بعد از موج با نوسان همراه باشد. با اين حال سرعت انتشار آن كندتر (4 كيلومتر در ثانيه) است. اين امواج سطحي هستند كه بيشترين آسيب را به سطح زمين وارد مي‌كنند.

اخطار وقوع زلزله شيائومي چگونه كار مي‌كند؟

قاعده كلي سيستم هشدار اوليه زلزله، استفاده از تفاوت زماني امواج منتشر شده‌ي اوليه براي پيش‌بيني است. از آنجايي كه اين امواج از اعماق زير سطح زمين ساطع مي‌شوند و بسيار سريع حركت مي‌كنند، دوره‌ي هشدار معمولا تنها چند ثانيه خواهد بود. موج طولي سريع‌تر و موج عرضي آهسته‌تر با يكديگر در ارتباط هستند.

از آنجايي كه امواج طولي نسبتا بي‌خطر هستند، مي‌توان از طريق آن‌ها امواج مخرب را پيش بيني كرد. البته اختلاف زماني رسيدن امواج طولي به امواج خطرناك بسيار اندك است، با اين حال مطالعات نظري نشان داده است كه اگر زمان اخطار 3 ثانيه باشد، مي‌تواند تلفات را تا 14 درصد كاهش دهد. اين ميزان اگر 10 ثانيه باشد 39 درصد و اگر 20 ثانيه باشد نيز 63 درصد تلفات زلزله كمتر خواهد شد.

پيش‌بيني زلزله بسيار پيچيده‌تر از آنچيزي كه به نظر مي‌رسد است. اگر شيائومي واقعا در حال توسعه‌ي چنين ويژگي باشد، تاييد صحت آن در آزمايشگاه‌هاي مخصوص بايد صورت گيرد. شايد هم در ابتدا زمان اين اخطار نزديك به وقوع زلزله‌ي مخرب باشد و به مرور زمان اين قابليت ارتقاء پيدا كند. در هر صورت اين ويژگي بلندپروازانه به نظر مي‌رسد و مي‌تواند گزينه‌ي خوبي براي مناطق زلزله خيز در سراسر كره زمين باشد.

منبع : https://www.gizchina.com/2019/08/03/xiaomi-miui-to-add-a-new-earthquake-warning-feature/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گيم، اخبار تكنولوژي، تازه هاي ديجيتال، گيم، تكنولوژي، تازه هاي تكنولوژي، بازي جديد، تكنولوژي جديد، بازي، بازي جديد، اخبار بازي،


ادامه مطلب
تاريخ : ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۱:۱۰:۲۶ | نویسنده : امير روزي طلب | نظرات (0)نظرات (0)

نهايت استفاده از رپورتاژ آگهي براي افزايش بازديد

همين چند سال اخير بود كه تبليغات بنري ، برو بيايي براي خود در دنياي اينترنت به راه انداخته بود درست قبل از آنكه پديده “كوري بنري” گريبان گير بازرايابي و تبليغات اينترنتي شود .

هرچه زمان گذشت ، بي توجهي مخاطب به تبليغات گران قيمت بنري ، بيشتر هويدا شد. اين پديده تا آنجا پيشروي كرد كه بازده تبليغات بنري تقريبا به صفر رسيد . شايد فكر كنيد اين ته خط بازاريابي اينترنتي به حساب مي آيد اما رپورتاژ آگهي ها مانند فرشته نجات به داد بازاريابي و تبليغات مجازي شتافتند .

ماجراي تبليغات بنري در اينترنت را مي توان يك تراژدي غم انگيز نام برد ؛ همه چيز داشت خوب پيش مي رفت تا پاي كوري بنري به دنياي تبليغات و بازريابي باز شد! كاربران اينترنت به نقطه اي رسيدند كه ناخواسته تبليغات بنري را نمي ديدند و هزينه هاي هنگفت صاحبان كسب و كار را به همين راحتي تار و مار ميكردند.
البته اوضاع به همين شكل باقي نماند و رپورتاژ آگهي ها با قواعدي استاندارد و بازده ضمانت شده مثل فرشته نجات به كمك دنياي بازاريابي آمدند .

متاسفانه آنچه از شواهد امر مشخص است اين است كه دوران حكمراني “تبليغات بنري” سرآمده و مخاطبان باهوش اين دوره و زمانه حتي به اندازه نيم نگاهي براي تبليغات بنري وقت نمي گذارند .

اما قسمت مهيج ماجرا اين جاست كه رپورتاژ آگهي يك تنه هم بر “كوري بنري” و هم بر “تبليغ گريزي” حريف است . فيدبك كاربران اينترنتي نشان ميدهد كه بازاريابي به روش رپورتاژ آگهي حسابي به مذاقشان خوش آمده و از آن استقبال مي كنند . اغلب سايت هاي ايران مثل سنجش با قرار دادن رپورتاز در سايت هاي ديگر به موفقيت رسيدند. البته منكر اين موضوع نمي شويم كه مخاطبان و كاربران تنها 50 درصد ماجرا هستند و 50 درصد الباقي مربوط به عكس العمل گوگل است كه در ادامه حسابي آن را بررسي مي كنيم .

اين را بدانيد كه مخاطبان امروزه مطالعه يك محتواي مفيد و جامع را نسبت به متن هاي تبليغاتي كه به جز اغراق و بزرگنمايي چيزي در آن به چشم نميخورد ارجح مي دانند؛

ردپاي رپورتاژ آگهي در بهبود سئو :
حالا كه رابطه رپورتاژ آگهي و مخاطب به طور كامل بررسي شد نوبت به ارتباط گوگل و رپورتاژ آگهي مي رسد . بايد اين موضوع را بدانيد كه رپورتاژ آگهي تاثير مستقيم بر روي افزايش ترافيك سايت دارد .توضيح اين تيتر با طرح يك سوال آغاز مي كنيم ! چقدر با تاثير لينك سازي در حوزه سئو آشنايي داريد ؟ اگر بخواهيم لينك سازي را به صورت مختصر و مفيد تعريف كنيم ،

لينك سازي باعث تقويت قدرت دامنه و افزايش رتبه سايت در گوگل مي شود .

اما رپورتاژ آگهي در اين ميان چه نقشي دارد ؟ رپورتاژ آگهي بهترين نوع از لينك سازي به حساب مي آيد كه نيم خط بالا را براي كسب و كار شما به ارمغان خواهد آورد .

پس گوگل با رپورتاژ آگهي رابطه مسالمت آميزي دارد ؟

پاسخ اين وسال بي برو گرد مثبت است اما براي روشن شدن ماجرا اين مثال را در نظر بگيريد .
فرض كنيد قرار است يك دندانپزشك متبحر را از بين صدها پزشك متخصص در اين زمينه انتخاب كنيد و دندان هاي نازنينتان به دست هاي او بسپاريد . در لحظه اول بدون اطلاعات زمينه اي قبلي ، كار بسيار سختي است ، شماييد و يك ليتس بلند بالا از صدها پزشك كه همگي از لحاظ تخصص و مدرك پزشكي در يك رده قرار دارند ولي تجربه و تبحر آنها در كارشان زمين تا آسمان تفاوت دارد .

اولين جرقه اي كه در ذهنتان زده مي شود چيست ؟ بي شك تحقيق و پرس و جو را آغاز مي كنيد و در نهايت بيمار پزشكي مي شويد كه افراد مطمئن و سرشناس اطرافتان آن را معرفي و پيشنهاد داده اند .
تكنيك گوگل هم براي كشف وبسايت هاي كار درست دقيقا به همين صورت است . اگر سايتي توسط سايت معتبر ديگر تاييد و معرفي شده باشد ، گوگل مبنا را بر اين قرار ميدهد كه آن سايت معتبر ضمانت سايت معرفي شده را كرده است . سايت هايي مثل ايسنا نزد گوگل اعتبار دارند و شما مي توانيد از اعتبار آنها استفاده كنيد. اگر بخواهيم به زبان گوگل معرفي شدن را تعريف مي كنيم مي شود : بك لينك !

وقتي سايت شما از يك سايت معتبر بك لينك دريافت كند ، نظر مثبت ربات هاي گوگل به سايت شما جلب مي شود و از نظر گوگل اعتبار سايتتان بالا رفته و با احتمال بيشتري به صدرنشيني نتايج گوگل نزديك مي شويد .

واقعا نظر گوگل در رابطه با رپورتاژ آگهي چيست ؟
گر صبر كني ز غوره حلوا سازم ! هنوز براي قضاوت زود است اما همين قدر بدانيد كه رپورتاژ زماني باعث پيشرفت سايت شما مي شود كه اصولي و قاعده مند پياده سازي شود در غير اين صورت سخت گيري گوگل در برخورد با تخلف هاي صورت گرفته در رپورتاژ آگهي ردخور ندارد . در همين راستا به اولين چيزي كه نياز داريد يك نويسنده متبحر و كار بلد است . به شما پيشنهاد مي كنيم اگر اطلاعات كافي در اين زمينه نداريد هيچگاه اين امر را به صورت شخصي انجام ندهيد چون همانطور كه رپورتاژ آگهي مفيد است در صورت هرگونه اشتباهي شما را نابود مي كند اگر در اين زمينه نياز به كمك داشتيد اين لينك https://webdaran.com/send-requset-form/ به شما در اين زمينه كمك خواهد كرد.
از اين اطلاعيه گوگل غافل نمانيد كه اعلام كرده كه با پست هاي تبليغاتي كه خارج از روند اصولي قصد ايجاد روند صعودي غير استاندارد و ناحق در نتايج جست و جو را دارد حسابي برخورد مي كند . اين موضوع از سال 2009 مطرح شده است و روز به روز جدي تر اجرا گشته است . با تمام اين اوصاف :

به رپورتاژ آگهي اعتماد كنيم يا نه ؟

تا زماني كه خط قرمز هاي گوگل را زير پا نگذاريد ، گوگل از گل نازكتر به شما نخواهد گفت ! خوشبختانه با وجود تمام پيشرفت هاي حيرت انگيز الگوريتم گوگل ، هنوز هم تشخيص يك پست رپورتاژ آگهي بين صدها پست يك سايت معتبر كه بدرستي اجرا شده براي گوگل محال است! در واقع رپورتاژ آگهي (البته از نوع اصولي) هيچ تناقضي با قوانين مشتري مدارانه گوگل ندارد . واقعيت اين است كه گوگل روي حق و حقوق كاربران خود كمي سخت گير است اما ميتوانيد با كمي تلاش دل اين ربات هوشمند را به دست بياوريد .

خود را براي يك نبرد زود هنگام آماده كنيد . اگر سايت تازه تاسيسي داريد ، بهتر است هرچه زودتر براي خود يك رپورتاژ آگهي درست و حسابي در يك وبسايت اسم و رسم دار دست و پا كنيد . اگر سن وبسايت شما بالا برود بدون آنكه بك لينكي دريافت كنيد ، سپس در يك حركت ناگهاني تصميم بگيريد كه ناخونكي به تبليغات رپورتاژي بزنيد و از ده ها سايت بك لينك دريافت كنيد اينجاست كه خشم گوگل دامن گيرتان مي شود و با شما مثل يك سايت متخلف و متقلب برخورد ميكند. در اين شرايط بايد بترسيد از خشم گوگل !

گوگل را دست كم نگيريد !

خوشبختانه يا متاسفانه گوگل مو را از ماست ميكشد! كافيست يك حركت غيرعادي از شما سر بزند تا در سريعترين زمان ممكن دستتان براي اين موتور جست و جو رو شود . بايد بدانيد كه سايت هاي معتبر مثل ورزش 3 با تلاش هاي ساليانه به چنين جايگاهي دست يافتند. اگر سايت شما مدت ها فعاليت داشته باشد بدون آنكه لينكي دريافت كند اما به صورت ناگهاني از ده سايت معتبر بك لينك دريافت كند ، گوگل متوجه تبليغاتي بودن اين بك لينك ها و استراتژي تقلب محور سايت شما خواهد شد

با گوگل صلح كنيد

اگر استراتژي درستي را پيش بگيريد و سايتتان را در برهه زماني اندك مورد هجوم بك لينك هاي سايت هاي مختلف قرار ندهيد تاثير معجزه آساي رپورتاژ آگهي را در افزايش بازديد و قدرت دامنه خود خواهيد ديد .

رپورتاژ آگهي اول يك مقاله است ، بعد يك روش بازاريابي :

رپورتاژ آگهي يك مقاله است كه محتواي تبليغاتي دارد بي آنكه مخاطب را درگير جوسازي هاي تبليغاتي كند كه پياده سازي آن تنها از دست يك نويسنده ماهر و با تجربه بر مي آيد. اين را بدانيد كه مخاطبان امروزه به شذت از تبليغات متنفرند و سايه آن را با تير ميزنند.اصلا از خود شما ميپرسم ، مخاطب حرف شما را با استراتژي بي طرفي راحت تر ميپذيرد يا با لحن تبليغاتي تند و تيز ؟ قطعا يك حرف بي طرف بيشتر به دل مخاطب مي نشيند .

هرچه جلوتر برويم ، متوجه مي شويد با يك رپورتاژ آگهي چه ها كه نميتوان كرد. كمي مطالعه كنيد و سعي كنيد با كمك تكنيك هاي نوشتاري ابتدا حس نياز مخاطب را تحريك كرده و در ادامه به مرور ( و نه ناگهاني) كسب و كار و خدماتتان را به او معرفي كنيد . اين اصول به درستي در سايت خبرنگاران جوان رعايت شده است . باز هم تاكيد مي كنيم ، معرفي كنيد تبليغ نكنيد. لازم نيست سير تا پياز كم و كاستي هاي كسب و كارتان را به سمع و نظر خواننده برسانيد اما در مورد نقاط قوت خود نيز اغراق نكنيد. درواقع خواننده يك رپورتاژ آگهي بي آنكه متوجه شود در راستاي هدف تبليغاتي شما قرار ميگيرد . رپورتاژ آگهي قبل از هرچيز محتوايي مفيد را در اختيار خواننده قرار مي دهد كه تبليغات بخش نامحسوس از متن آن است . كه آن هم به هنر نويسنده بستگي دارد كه چقدر هوشمندانه و هنرمندانه آن را در متن بگنجاند بي آنكه مخاطب از هف تبليغاتي متن برنجد يا ناراحت شود.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: آموزش، آموزش سايت، آموزش طراحي سايت، آموزش طراحي، آموزش ساخت سايت، آموزش ديجيتال ماركتينگ، آموزش بازاريابي، آموزش بازاريابي آنلاين، ديجيتال ماركتينگ، آموزش سئو، آموزش سئو سايت، آموزش بهينه سازي، آموزش بهينه سازي وب سايت، آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو،


ادامه مطلب
تاريخ : ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | ۰۷:۲۸:۰۰ | نویسنده : امير روزي طلب | نظرات (0)نظرات (0)

نينجا سرويس توييچ را ترك كرد

نينجا به‌تازگي اعلام كرده است كه ديگر در سرويس توييچ استريم نخواهد كرد و به‌‌صورت انحصاري در سرويس ميكسر به كار خود ادامه خواهد داد.

تايلر بلوينز ملقب به نينجا، يكي از معروف‌ترين استريمرهاي بازي‌هاي ويديويي است كه مخاطبان او را به‌واسطه بازي Fortnite و عملكرد بسيار خوب آن در اين بازي، مي‌شناسند. باتوجه‌به جديدترين اخبار بازي، ديروز نينجا خبري را منتشر كرد كه باعث شگفتي همه هواداران نينجا شد.

وي اعلام كرد كه به استريم روي سرويس توييچ خاتمه داده است و از اين پس، به‌صورت انحصاري تمامي محتويات خود را روي سرويس ميكسر استريم خواهد كرد. سرويس ميكسر چند سال پيش توسط مايكروسافت راه‌اندازي شد و زير سايه توييچ قرار داشت. اين در حالي است كه به‌نظر مي‌رسد مايكروسافت برنامه‌هاي ويژه‌اي را براي ميكسر درنظر گرفته است تا كاربران بيشتري به‌سراغ اين سرويس استريم بروند.

نينجا در جريان ويديو اعلام اين خبر گفته است كه نقل مكان او باعث مي‌شود تا بتواند به ريشه‌ها و اصول اوليه خود برگردد و به ياد بياورد كه چرا علاقه‌مند به استريم كردن است. البته نبايد منكر اين شد كه بخشي از اين قضيه هم به پول و حمايت مالي مايكروسافت بر مي‌گردد. بااين‌حال ميكسر داراي ويژگي‌ها و قابليت‌هاي بيشتري نسبت به توييچ است. همچنين احتمال دارد بيننده‌هاي نينجا كمتر از گذشته شود يا اينكه شاهد بيننده‌ها و ورود كاربران بيشتري به سرويس ميكسر باشيم.

در انتها مشخص شده است كه كاربران ميكسر به مدت يك ماه مي‌توانند به‌صورت رايگان عضو كانال نينجا باشند.

منبع : https://www.dualshockers.com/ninja-leaves-twitch-for-mixer/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گيم، اخبار تكنولوژي، تازه هاي ديجيتال، گيم، تكنولوژي، تازه هاي تكنولوژي، بازي جديد، تكنولوژي جديد، بازي، بازي جديد، اخبار بازي،


ادامه مطلب
تاريخ : ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | ۰۹:۱۵:۰۸ | نویسنده : امير روزي طلب | نظرات (0)نظرات (0)

رونمايي شيائومي از ساعت اسپرت C+86 با صفحه كرنوگراف چند منظوره

شيائومي ساعت اسپرت C+86 را در قالب پلتفرم كراودفاندينگ خود معرفي كرد؛ يك ساعت مچي با ظاهري سنتي و امكاناتي مدرن كه طراحي زيبا و مستحكمي دارد.
ساعت اسپرت C+86 شيائومي داراي عقربه‌هاي توخالي و صفحه كرنوگراف (زمان سنج) چند منظوره است. با وجود ظاهر سنتي اين ساعت مچي، كاربران مي‌توانند از يك كرنومتر دستي براي سنجش فعاليت‌هاي ورزشي خود استفاده كنند.

بدنه خارجي C+86 كه جنسي از فولاد ضد زنگ 316L دارد، با چند فرايند مختلف صيقل داده شده تا كاملا برق بيفتد. شيشه ساعت هم از نوع معدني با درجه سختي بالاست كه مي‌تواند به طور موثري از خراش افتادن سطح آن جلوگيري كند.

صفحه اعداد ساعت اسپرت C+86 مزين به الگوهاي خورشيدي است و درون فضاي گرادياني آن را، خطوط كوچك مشكي رنگ و خطوط بزرگ نقره‌اي رنگ احاطه كرده‌اند. همچنين وجود يك پوشش شب‌نما، مشاهده‌ي زمان در محيط‌هاي تاريك را براي كاربران تسهيل مي‌كند.

اما به كرنوگراف‌‌هاي سي پلاس 86 بپردازيم. اين سه صفحه كوچك در عملكرد كرنومتر نقش دارند و يكي از آن‌ها تايمر ثانيه، يكي تايمر دقيقه و ديگري تايمر ساعت است. در كنار بدنه، دكمه‌هاي كنترل را مي‌توان ديد. مطابق معمول، كنترل اصلي ساعت در وسط قرار دارد و دو دكمه ديگر نيز آن را همراهي مي‌كنند؛ يكي دكمه شروع و توقف، و ديگري براي تنظيم مجدد تايمر است.

ناگفته نماند كه اين ساعت اسپرت شيائومي از تكنولوژي كوارتز (quartz movement) شركت SEIKO بهره مي‌برد. برخورداري از بندهاي سيليكوني اختصاصي و ضد آب بودن تا عمق 30 متري، از ديگر ويژگي‌هاي آن به شمار مي‌روند. كمپاني چيني هنوز قيمت و تاريخي را براي عرضه‌ي اين محصول اعلام نكرده است.

منبع : https://www.gizmochina.com/2019/07/30/xiaomi-launches-the-c86-sports-watch-with-multi-function-chronograph-dial/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گيم، اخبار تكنولوژي، تازه هاي ديجيتال، گيم، تكنولوژي، تازه هاي تكنولوژي، بازي جديد، تكنولوژي جديد، بازي، بازي جديد، اخبار بازي،


ادامه مطلب
تاريخ : ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۳:۱۷ | نویسنده : امير روزي طلب | نظرات (0)نظرات (0)

سايت رسپانسيو يا واكنشگرا چيست؟

با توجه به افزايش روز افزون موبايل ها و تبلت ها ، ديگر استفاده از وسايلي مانند لپ تاپ و كامپيوتر هاي شخصي براي انجام كارهاي معمولي تقريبا به صفر رسيده است ، از اين رو استفاده از موبايل ها و تبلت ها رو به افزايش است.مردم براي چك كردن يك سايت ديگر نيازي ندارند كه مانند قديم كامپيوتر شخصي خود را روشن كرده و وارد سايت شوند و براي اين كار از موبايل و تبلت استفاده مي كنند.طراحي وب سايت ريسپانسيو (RWD) ، يا واكنشگرا يك فرآيند طراحي سايت است كه باعث مي شود صفحات وب به خوبي بر روي انواع دستگاه ها و صفحات نمايش مشاهده شود.

محتوا ، طراحي و عملكرد در تمام دستگاه ها مطابق با همان دستگاه مي باشد.

اين به اين معني است كه كاربر هم مي تواند سايت را در مانيتور كامپيوتر شخصي ، هم در لپ تاپ با ابعاد بزرگتر و هم در موبايل و تبلت خود با هر سايز صفحه نمايش مشاهده كند.يكي از فريم ورك هاي مهمي كه در طراحي سايت رسپانسيو استفاده مي شود ، فريم ورك بوت استرپ است.

تعريف فريم بوك به زبان ساده
يك فريم ورك مجموعه اي استاندارد از مفاهيم ، شيوه ها و معيارهاي مربوط به برخورد با هر نوع مشكلي است كه در صورتي كه حل نشود مي تواند باعث ايجاد مشكلات جديد شود.
در دنياي طراحي وب ، اگر بخواهيم تعريف ساده تر از فريم ورك ها داشته باشيم مي گوييم : يك فريم ورك به عنوان يك بسته از ساختار ، فايل ها و پوشه كد هاي استاندارد مانند css و html و js و … است ، كه مي تواند براي حمايت از توسعه وب سايت ها ، به عنوان پايه اي براي شروع ساختن يك سايت استفاده مي شود.

در سال هاي اخير با توجه به افزايش استفاده از دستگاه هاي هوشمند و تلفن هاي همراه ، طراحي وب سايت ريسپانسيو بسيار اهميت پيدا كرده است.امروزه بيش از نيمي از ترافيك وب سايت ها از طريق تلفن هاي همراه مي باشد.همچنين گوگل از سال 2015 ، طراحي سايت ريسپانسيو (RWD) را يكي از عوامل رتبه بندي اعلام كرد.

چگونه بفهميم يك سايت ، ريسپانسيو طراحي شده است ؟....

براي مطالعه كامل اين مطلب حتما روي لينك زير كليك كنيد...

https://webdaran.com/what-is-site-responsive-2/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: آموزش، آموزش سايت، آموزش طراحي سايت، آموزش طراحي، آموزش ساخت سايت، آموزش ديجيتال ماركتينگ، آموزش بازاريابي، آموزش بازاريابي آنلاين، ديجيتال ماركتينگ، آموزش سئو، آموزش سئو سايت، آموزش بهينه سازي، آموزش بهينه سازي وب سايت، آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو،


ادامه مطلب
تاريخ : ۹ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۰:۳۳:۱۹ | نویسنده : امير روزي طلب | نظرات (0)نظرات (0)

پروژه گيمينگ مشترك سوني و مايكروسافت به پيشنهاد سوني آغاز شده است

طبق اعلام مديرعامل مايكروسافت، همكاري اين شركت با رقيب ديرينه‌ي خود در زمينه‌ي خدمات ابري و هوش مصنوعي به‌نوعي به پيشنهاد سوني آغاز شده و هدايت مي‌شود.

اوايل امسال بود كه اعلام خبر همكاري سوني و مايكروسافت باعث ايجاد شوك عظيمي در صنعت بازي‌هاي ويديويي شد و اين اتفاق و پيامدهاي ممكن آن تا مدتي نُقل محافل گيمينگ در سراسر جهان بودند. قرار شد اين دو رقيب ديرينه در زمينه‌ي توسعه‌ي زيرساخت‌هاي خدمات ابري (Cloud) و هوش مصنوعي (AI) با يكديگر همكاري كنند.

حالا ساتيا نادلا، مديرعامل شركت مايكروسافت، طي مصاحبه‌اي با سايت Fortune اعلام كرده كه سوني پيشنهاد آغاز اين همكاري را داده است. وي در بخشي از سخنان خود گفته:‌ «اين شروعي تازه براي ما است.» اين دو شركت با توجه‌ به زمينه‌هاي فعاليت مايكروسافت تصميم گرفتند رقابت را كنار بگذارند و براي بهبود آثار خود تلاش كنند. در حقيقت مي‌توان گفت توسعه‌ي فناوري‌هاي جديد ارزش آن را داشته كه اين دو شركت رقابت ميان خود را براي رشد و توسعه‌ي بيشتر كنار بگذارند. ساتيا نادلا همچنين اعلام كرده:

تمامي اين [پروژه] توسط سوني پيشنهاد شد و هدايت مي‌شود. آن‌ها ديده‌اند كه در ميان شركاي خود مي‌توانند به چه كسي اعتماد كنند. در حقيقت [اين همكاري] به نتيجه‌ي خوبي منجر خواهد شد؛ [چرا كه] ما در عين رقابت، شركاي خوبي نيز هستيم. بنابراين ما بهترين كار خود را براي آن‌ها انجام خواهيم داد؛ تفاوتي ندارد اين كار در زمينه‌ي سرويس‌هاي ابري باشد يا در زمينه‌ي هوش مصنوعي يا حتي هر كار ديگري كه ما بايد انجام دهيم تا مطمئن شويم سوني مي‌تواند در ساخت IP خود موفق شود.

در انتها بايد به اين نكته اشاره كنيم كه طبق اطلاعات منتشر شده تا به امروز، همكاري سوني و مايكروسافت يك رابطه‌ي رسمي نبوده و فقط در قالب امضاي تفاهم‌نامه‌اي ميان دو شركت به آن پرداخته شده است؛ هرچند چنين موضوعي خيلي نگران كننده‌ به نظر نمي‌رسد و دليلي براي بر هم خوردن اين همكاري وجود ندارد. البته مشخص نيست كه ما چه موقعي خواهيم توانست تاثيرات اين پروژه با مديريت سوني را در زندگي روزمره‌ي گيمري خود احساس كنيم اما هرچه كه هست چنين همكاري‌هايي درنهايت به نفع همه خواهد بود.

به نظر شما آيا دو هيولاي حوزه‌ي ويديوگيم با اين همكاري موفق مي‌شوند اين صنعت بزرگ را چند قدم رو به جلو حركت دهند؟

منبع : https://gamingbolt.com/microsoft-sony-cloud-gaming-collaboration-was-driven-by-sony-says-microsoft-ceo


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گيم، اخبار تكنولوژي، تازه هاي ديجيتال، گيم، تكنولوژي، تازه هاي تكنولوژي، بازي جديد، تكنولوژي جديد، بازي، بازي جديد، اخبار بازي،


ادامه مطلب
تاريخ : ۸ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۱:۱۷:۳۹ | نویسنده : امير روزي طلب | نظرات (0)نظرات (0)
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By blognama.ir:.