ديجيتال ماركتينگ

ديجيتال ماركتينگ

ديجيتال ماركتينگ

تاريخ انتشار بازي The Last of Us Part 2 فاش شد

ديگر به نوعي عادت كرده‌ايم كه در سكوت شركت سوني و استوديو ناتي‌داگ، هر چند وقت يك بار شايعه‌اي جديد پيرامون تاريخ انتشار بازي The Last of Us Part 2 منتشر شود. شايعه جديد بيان مي‌دارد اين اثر مورد انتظار در تاريخ 22 مي 2020 برابر با 2 خرداد 99 براي كنسول PlayStation 4 عرضه مي‌شود كه در واقع كمي ديرتر و دورتر از شايعات و گزارشات قبلي است.

بايد توجه داشت 22 مي برابر با روز جمعه بوده كه در كنار سه‌شنبه، مرسوم‌ترين روز براي عرضه بازي ‌هاي بزرگ به شمار مي‌رود. هم‌جنين روزي‌ست كه سوني علاقه زيادي دارد تا عناوين انحصاري خود را در آن منتشر كند. اما اكنون نوبت آن رسيده كه بدانيم منبع اين شايعه جديد فروم 4Chan است. همان‌طور كه مي‌دانيد 4chan در طول ساليان اخير اخبار و اطلاعات موثقي را به اشتراك گذاشته. در عين حال به همان اندازه گزارش‌ها و شايعاتي را نيز پخش كرده كه در نهايت غلط از آب در آمدند و در واقع اطلاعات منتشر شده نادرست آن بيشتر از موارد صحيح هستند. هم‌چنين منبع ناشناسي نيز اين خبر را منتشر كرده كه شهرت خاصي ندارد. اين كاربرها در حالت كلي يا با چنين اخباري به دنبال جلب توجه هستند يا اين كه اطلاعات آن‌ها به سادگي صحيح نيست.

با تمامي اين توضيحات بايد اشاره كنيم كه به گفته اين كاربر، منبع وي شخصي در استوديو ناتي‌داگ بوده كه روي بازي در حال كار است. هم‌چنين مدعي شده كه تاريخ انتشار بازي The Last of Us Part 2 قرار است در پاييز به صورت رسمي اعلام شود. اين كاربر ادامه داد در حالي كه ابتدا قرار بود تا بازي در فصل تعطيلات انتهاي سال انتشار يابد اما استوديو ناتي‌داگ وقت بيشتري نياز داشت تا محصول خود را پوليش و عاري از هر گونه مشكل نمايد.

باري ديگر تاكيد مي‌كنيم كه اين خبر تنها به عنوان يك شايعه بايد در نظر گرفته شود كه احتمال نادرست بودن آن نيز بسيار زياد است. بازي The Last of Us Part 2 به صورت انحصاري براي كنسول PlayStation 4 در حال توسعه بوده و از زمان نمايش اولين گيم‌پلي آن در نمايشگاه E3 2018 ديگر شاهد نمايش جديد و يا انتشار اطلاعات خاصي پيرامون آن نبوديم.

منبع : https://www.thelastofus.playstation.com/#news


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گيم، اخبار تكنولوژي، تازه هاي ديجيتال، گيم، تكنولوژي، تازه هاي تكنولوژي، بازي جديد، تكنولوژي جديد، بازي، بازي جديد، اخبار بازي،


ادامه مطلب
تاريخ : ۷ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۳:۰۵ | نویسنده : امير روزي طلب | نظرات (0)نظرات (0)

امنيت وب سايت چيست؟

امنيت وب سايت چيست؟

هنگامي كه شما سايت خود را راه اندازي مي كنيد ، هر كاري مي توانيد انجام دهيد تا موفقيت آن را تضمين كنيد اما شما ممكن است يك جز حياتي را ناديده بگيريد: امنيت وب سايت.حملات سايبري باعث پاك شدن پر هزينه ، آسيب رساندن به شهرت شما و دلسرد كردن بازديد كنندگان براي بازگشت مجدد به سايت مي شود.خوشبختانه شما مي توانيد با امنيت مناسب سايت از همه اين اتفاقات جلوگيري كنيد.

امنيت وب سايت هرگونه اقدام يا درخواست است تا اطمينان حاصل شود كه اطلاعات وب سايت در معرض مجرمان سايبري قرار نگرفته است و يا براي جلوگيري از هك شدن سايت در هر حالتي.

امنيت وب سايت از سايت شما در برابر موارد زير محافظت مي كند:
· حملات DDoS :اين حملات مي توانند به صورت آهسته يا ناگهاني باعث آسيب به سايت شما شوند و آن را براي بازديد كنندگان غير قابل دسترس كنند.

 

· بد افزار ( Malware ) : بد افزار  كوتاه شده كلمه ” Malicious Software ” مي باشد. بد افزار يك تهديد رايج است كه براي سرقت اطلاعات مشتريان نفوذ پذير ، توزيع هرز نامه ( Spam ) ، اجازه به مجرمان سايبري براي دسترسي به سايت شما و … استفاده مي شود.

· ليست سياه ( Blacklisting ) :اگر موتورهاي جستجو بد افزار را پيدا كنند ، ممكن است سايت شما از نتايج جستجو حذف شود و به بازديد كنندگان هشدار داده شود كه از ورود به سايت پرهيز كنند.

· استفاده از آسيب پذيري
مجرمان سايبري مي توانند با استفاده از نقاط ضعف يك سايت مانند يك افزونه قديمي ، به اطلاعات ذخيره شده روي آن دسترسي پيدا كنند.

· از بين بردن
اين حمله محتواي وب سايت شما را با محتواي مخرب سايبري جايگزين مي كند.

امنيت وب سايت همچنين بازديد كنندگان شما را در برابر موارد زير محافظت مي كند:....

براي مطالعه كامل اين مطلب مهم حتما روي لينك زير كليك كنيد..

https://webdaran.com/what-is-website-security/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: آموزش، آموزش سايت، آموزش طراحي سايت، آموزش طراحي، آموزش ساخت سايت، آموزش ديجيتال ماركتينگ، آموزش بازاريابي، آموزش بازاريابي آنلاين، ديجيتال ماركتينگ، آموزش سئو، آموزش سئو سايت، آموزش بهينه سازي، آموزش بهينه سازي وب سايت، آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو،


ادامه مطلب
تاريخ : ۶ مرداد ۱۳۹۸ | ۰۸:۳۵:۲۴ | نویسنده : امير روزي طلب | نظرات (0)نظرات (0)

تصوير روي جلد فيفا 20 رونمايي شد

الكترونيك آرتز از تصوير روي جلد دو نسخه فيفا 20 رونمايي كرد كه از تصوير ادن هازارد و ويرجيل فن دايك براي آن‌ها استفاده شده است.

در حالي كه كم كم به انتشار فيفا 20 نزديك مي‌شويم، الكترونيك آرتز هم به مرور اطلاعات بيش‌تري از اين بازي به‌اشتراك مي‌گذارد. روز گذشته اين شركت از تغييرات بخش پرو كلاب در نسخه جديد فيفا رونمايي كرد و امروز هم نوبت به رونمايي از تصوير روي جلد اين بازي رسيده است. در هفت نسخه اخير اين مجموعه، فقط در فيفا 17 شاهد استفاده از تصوير كريستيانو رونالدو يا ليونل مسي در كاور فيفا نبوديم و در اين نسخه از تصوير ماركو رويس استفاده شده بود. اما EA امسال هم سنت‌شكني كرده و ديگر خبري از ستاره پرتغالي يوونتوس (كه به دليل نبود يوونتوس در بازي اتفاقي عادي است) يا ليونل مسي روي كاور بازي نيست و به‌جاي آن، از ادن هازارد و ويرجيل فن دايك استفاده شده است.

بر اين اساس قرار است روي جلد نسخه معمولي بازي، شاهد تصوير ادن هازارد باشيم و در طرف ديگر در نسخه Champions بازي هم از تصوير ويرجيل فن دايك استفاده شده است كه دليل اين كار، قهرماني اين بازيكن با ليورپول در ليگ قهرمانان اروپاي سال گذشته بوده است. ادن هازارد پس از رونمايي EA از كاور بازي FIFA 20، با انتشار متني اعلام كرد:

سري فيفا بدون شك بزرگ‌ترين بازي فوتبال در دنيا است و من هميشه در سال‌هاي گذشته آن را همراه با برادرم تجربه كرده‌ام. قبلا هم از تصوير من روي جلد برخي نسخه‌هاي بازي استفاده شده بود اما اينكه امسال قرار است تصويرم روي نسخه جهاني بازي قرار بگيرد، افتخار بزرگي است.

همچنين ويرجيل فن دايك هم پس از انتخاب تصويرش براي نسخه چمپيونز بازي، گفت:

قرار گرفتن تصويرم روي جلد فيفا ۲۰ افتخار بزرگي است. من هميشه طرفدار اين مجموعه بوده‌ام و خوشحالم كه مي‌توانم به نمايندگي از بازيكنان ليورپول، تصوير روي جلد اين بازي باشم.

منبع : https://www.espn.com/soccer/story/3906729/hazardvan-dijk-picked-for-fifa-20-covers


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گيم، اخبار تكنولوژي، تازه هاي ديجيتال، گيم، تكنولوژي، تازه هاي تكنولوژي، بازي جديد، تكنولوژي جديد، بازي، بازي جديد، اخبار بازي،


ادامه مطلب
تاريخ : ۵ مرداد ۱۳۹۸ | ۰۹:۲۱:۴۲ | نویسنده : امير روزي طلب | نظرات (0)نظرات (0)

ساخت بازي Control به اتمام رسيد

بازي Control، تازه‌ترين ساخته‌ي استوديو Remedy، حدودا يك ماه پيش از تاريخ عرضه‌ي رسمي‌ آن آماده شده است. روند توسعه‌ي اين بازي بالاخره پس از سه سال تلاش سخت به‌پايان رسيده است.

حدودا يك ماه پيش از عرضه‌ي رسمي، استوديو رمدي (Remedy) از «گلد شدن» يا به اتمام رسيدن روند ساخت اثر جديد خود يعني بازي كنترل (Control) خبر داده است. اخبار به پايان رسيدن روند ساخت بازي Control توسط يكي از اعضاي استوديوي رمدي يعني ميكائيل كاسورينن در اينترنت پخش شد. او كه يكي از كارگردان‌هاي بازي به شمار مي‌رود، خبر اتمام ساخت بازي را در توييتر منتشر كرد. به‌گفته‌ي او چنين پروژه‌اي سختي‌ها و چالش‌هاي خاص خودش را داشت اما آن‌ها كه در نظر او بهترين تيم بازي‌ساز جهان هستند توانسته‌اند به‌خوبي اين سختي‌ها را پشت‌سر بگذارند.

همه‌ي چيزهايي كه او در توييت خود مطرح كرده، موارد بسيار بزرگي هستند و براي استوديو رمدي تجربه‌هاي تازه‌اي محسوب مي‌شوند. خصوصا اين مسئله كه اين بازي قرار است هم‌زمان روي سه پلتفرم منتشر شود و اين از چالش‌هاي جديد آن‌ها براي به‌اتمام رساندن بازي بود. بازي Control نخستين اثري است كه رمدي پس از به‌پايان رسيدن همكاري‌اش با مايكروسافت آن را توسعه داد. آن‌ها در سال ۲۰۱۶ و پس از عرضه‌ي بازي Quantum Break اين همكاري را به اتمام رساندند.

مدير ارتباطات استوديو رمدي يعني توماس پوها هم در توييتر درباره‌ي تمام شدن روند ساخت بازي كنترل صحبت كرد. او عقيده دارد اين بازي دستاورد بسيار بزرگي است؛ براي تيمي كه كمتر از صد نفر عضو آن هستند و در سه سال بازي‌اي با اين سطح و اندازه را كامل كرده‌اند. سه سالي كه گذشت، مطمئنا براي آن‌ها سال‌هايي به يادماندني خواهد بود.

در اين سه سال؛ با چيزهاي تازه‌ي زيادي رو‌به‌رو شديم. بسيار شگفت‌انگيز است كه توانستيم با حفظ كيفيت همه‌ي اين چالش‌ها را پشت سر بگذاريم. اين بازي همچنين پروژه‌اي بسيار بزرگ است و كاملا [با همه‌ي ديگر ساخته‌هاي ما] فرق مي‌كند و به‌طور ميانگين با كمتر از صدنفر در داخل استوديو توليد شده است. از همه‌ي توسعه‌دهندگان خارجي‌اي كه در اين پروژه به ما كمك كردند و همچنين از 505Games تشكر مي‌كنم.

طبق نمايش‌ها بازي Control توانسته نظر طرفداران بازي‌هاي استوديو رمدي را به خودش جلب كند. نمايش‌هاي بازي نه‌تنها از لحاظ بصري توانسته‌اند طرفداران را راضي كنند، بلكه از نظر خلاقيت‌هاي موجود در گيم‌پلي و پيچش‌هاي موجود در روايت نيز ويژگي‌هاي رضايت‌بخشي را به طرفداران وعده داده‌ است. اگر طرفدار بازي‌هاي قبلي استوديو هستيد، احتمالا با بازي كردن Control نيز راضي خواهيد شد. اين استوديو ساخت بازي‌هايي نظير مكس پين، بازي ترسناك Alan Wake و بازي Quantum Break را كه با همكاري مايكروسافت تهيه شد، در كارنامه خود دارد. اگرچه حالا Control قرار نيست از لحاظ داستاني با هيچ‌يك از اين بازي‌ها ارتباط خاصي داشته باشد اما همچنان مي‌توان ريشه و ساختار آن‌ها را در تازه‌ترين ساخته‌ي رمدي ديد.

حالا بايد منتظر انتشار بازي در ماه آينده بمانيم و ببينيم سازندگان Control مي‌توانند خاطرات خوب گذشته را براي طرفداران احيا كنند يا خير. اين بازي قرار است در تاريخ ۲۷ آگوست سال جاري (۵ شهريور ۱۳۹۸) براي پلتفرم‌هاي پي سي، ايكس‌باكس وان و پلي‌استيشن 4 راهي بازارهاي جهاني شود.

منبع : https://controlgame.com/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گيم، اخبار تكنولوژي، تازه هاي ديجيتال، گيم، تكنولوژي، تازه هاي تكنولوژي، بازي جديد، تكنولوژي جديد، بازي، بازي جديد، اخبار بازي،


ادامه مطلب
تاريخ : ۳ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۱:۱۹:۱۷ | نویسنده : امير روزي طلب | نظرات (0)نظرات (0)

سئو چيست ؟ بهترين كاربرد هاي سئو را بشناسيد

سئو مخفف كلمه Search Engine Optimization است ، يعني بهينه كردن وب سايت براي موتور هاي جستجو ! امروزه سئو يكي از بزرگترين و بهترين ابزار ها براي افزايش رتبه سايت در گوگل است ، اما چگونه مي توان سايت مان را سئو بكنيم ؟ چرا بايد سايت ما سئو شود ؟

سئو اصطلاح و مفهومي مي باشد كه اين روزها زياد شنيده مي شود و شما بارها و بارها ممكن است در اينترنت در مورد آن مطالبي را خوانده و شنيده باشيد. اهميت سئو در سال هاي اخير به بالاترين ميزان رسيده است به نوعي كه عده ي اعتقاد دارند بدون سئو اينترنت معني و مفهومي نخواهد داشت. پس هر كسي كه فعاليتي را در اينترنت و دنياي مجازي داشته باشد بايد از سئو درك صحيحي را كسب كند.

سئو به معني بهينه سازي سايت براي موتورهاي جستجو مي باشد كه مخفف عبارت search engine optimization است.مي توان اينگونه نيز گفت كه قوانيني ست كه بايد به واسطه مديران وب سايت ها پيروي شوند تا براي موتورهاي جستجوگر، وب سايتشان بهينه سازي گردد و در نهايت سبب ارتقاء رتبه سايتشان  مثل ايسنا در موتورهاي جستجو شود.

سئو تنها به اين معني نيست كه براي موتورهاي جستجو سايتي ساخته شود بلكه به اين معني است كه وب سايت شما براي كاربران علاوه بر قابل فهم بودن ،بهينه نيز باشد.

سئو داراي تكنيك هاي مختلفي است كه به طور كلي به دو دسته تقسيم مي شوند :black-hat seo و white-hat seo

همه موتورهاي جستجوي اصلي از قبيل : گوگل ، بينگ و ياهو داراي نتايج جستجوي اوليه هستند كه در آن صفحات وب و مطالب ديگر مانند فيلم ها يا ليست هاي محلي نشان داده مي شود و براساس آنچه موتور جستجو بيشتر در ارتباط با كاربران در نظر ميگيرد، رتبه بندي مشوند. پرداخت ها يا گوگل ادورز شامل اين مقوله نمي شوند و به عنوان تبليغات موتور هاي جستجو شناخته مي شوند. (در مبحثديجيتال ماركتينگ درباره تبليغات گوگلي توضيح داده شده است.)

سئو چيست ؟ آيا سئو سايت خود را شروع كرده ايد؟

اخيرا شروع به سئو كردن وب سايت خود كرده ايد؟و در اولين قدم اطلاعات درستي از اينكه واقعا سئو چيست؟ بدست بياوريد. مطالب اين وب سايت به گونه اي نوشته شده اند كه شما بتوانيد به سرعت اصول اوليه سئو را ياد بگيريد. چنانچه قدم هاي اول را در زمينه سئو بر ميداريد و به دنبال اطلاعات اوليه در زمينه سئو سايت هستيد، خواندن مقاله آموزش قدم به قدم سئو به شما كمك شاياني خواهد كرد.

اهداف سئو چيست ؟

هدف سئو كمك به وب سايت‌ها در بدست آوردن محل بالا در نتايج جستجوي طبيعي و افزايش ارتباط بين صفحات و كلمات كليدي وارد شده توسط كاربران است.  اين موضوع در سايت هايي مثل عصر ايران به درستي رعايت شده است. نمايش دادن بيشترين صفحات مرتبط با پرس‌و‌جوي جستجوي وارد شده داراي مزاياي زيادي هم براي كاربر و هم براي موتور جستجو است كه در آن كاربر بيشترين نتايج مرتبط جستجو شده را پيدا مي‌كند و موتور جستجو قابل اعتماد مي‌شود چرا كه الگوريتم آن بيشترين صفحات مرتبط را نشان مي‌دهد.

بعد از اينكه سئوبراي بهبود رتبه‌بندي سايت‌ها در نتايج جستجوي طبيعي كار خود را شروع كرد، اين فرآيند نيازمند دانش و زمان براي پياده‌سازي روش‌هاي خود شد. زمان، بزرگ‌ترين سرمايه‌گذاري اوليه براي بهينه شدن سايت و يا يك صفحه است.

بسته به اينكه چگونه كلمات كليدي رقابتي در بهينه سازي مورد استفاده قرار مي‌گيرند، سئو هفته‌ها يا ماه‌ها طول مي‌كشد تا به نتيجه برسد. اگر چه ممكن است نتايج بهينه‌سازي جستجو به سرعت ديده نشود ولي در دراز مدت مزاياي سئو باعث افزايش رتبه‌بندي سايت و افزايش بازديدكنندگان است. براي وب سايت‌ها خيلي مهم است كه در صفحه اول نتايج جستجو گوگل به خصوص جزو سه تا نتيجه طبيعي اول كه 58.4 درصد كليك‌ها را شامل مي‌شود، قرار گيرند.

اين جاي تعجب نيست كه وب سايت‌ها با محصولات و خدماتي كه بفروش مي‌رسانند بر سر رسيدن به رتبه يك نتايج جستجو رقابت كنند. به عنوان مثال كلمه كليدي رقابتي "بيمه خودكار" 1.5 ميليون جستجوي گوگل را در ماه به خود اختصاص مي‌دهد، اين بدين معني است كه 3 جايگاه اول 58.4 درصد بازديدكنندگان و خود جايگاه اول 36.4 درصد بازديدكنندگان را به خود اختصاص مي‌دهد. اين مسئله در طراحي سايت براي بيمه بسيار مهم و سودمند است كه در بالاي نتايج جستجو قرار گيرند به خصوص آنهايي كه با افزايش ترافيك سايت به تعداد مشتريانشان اضافه مي‌شود.يك مطالعه ديگر نشان مي‌دهد جستجو كنندگان خيلي دوست دارند روي پيوندهاي طبيعي نتايج جستجو كليك كنند؛ اين مطالعه مشخص مي‌كند 72.3 درصد كاربران گوگل روي پيوندهاي طبيعي نتايج جستجو كليك مي‌كنند و تنها 27.3 درصد كاربران روي پيوندهاي ليستهاي پرداخت شده كليك مي‌كنند. اين يكي ديگر از دلايلي است كه شركت‌ها تاثير سئو را دانسته و حاضر هستند براي آن زمان و هزينه صرف كنند.

بطور كلي اهداف سئو را مي توان بصورت زير خلاصه نمود:

در بازديد وب سايت تاثير بسزايي دارد.

باعث ايجاد برند مي شود.

باعث افزايش ترافيك سايت خواهد شد.

باعث شده وب سايت در صفحه نتايج موتور جستجو از رتبه بهتري برخوردار شد.

باعث افزايش فروش محصولات خواهد شد.

بهترين ابزار براي تبليغات است.

سئو درون صفحه چيست ؟ (On Page SEO)

سئو درون صفحه به كنترل مستقيم كدها و يا محتويات وب سايت شما اعم از متن، تصوير، پيوند و ... مرتبط مي‌شود؛ به طور كلي هر چيزي كه در سايت خود بارگذاري مي‌كنيد مربوط به SEO On Page مي‌شود. اين روش پايه تمام تلاش‌هاي بهينه‌سازي است زيرا جايي است كه شما بيشترين كنترل را روي آن داريد. اين نوع از سئو در سايت هاي بزرگ مانند طرفداري به درستي رعايت شده است. هر گونه تغييري را كه شما در محتويات سايت خود ايجاد مي‌نماييد در نتايج جستجو تاثير گذار خواهد بود بنابراين خيلي مهم است كه روش SEO On Page بدرستي قبل از روش SEO Off Page انجام شود.

سئو بيرون صفحه چيست ؟ (Off Page SEO)

بر خلاف روش SEO On Page كه توسعه وب سايت با كنترل مستقيم بالايي انجام مي‌شد، روش بهينه سازي بيرون صفحه شامل تمام ارتقاهايي است كه در خارج از وب سايت شما انجام مي‌شود؛ اين شامل تمام چيزهايي است كه مي‌تواند در بدست آوردن رتبه‌بندي بالاي سايت شما كمك كند. SEO Off Page در درجه اول در بدست آوردن پيوند دهندگان (پيوندهايي كه از سايت‌هاي ديگر به سايت شما اشاره مي‌كنند) متمركز مي‌شود سپس با استفاده از روش‌هايي كه در خارج از وب سايت انجام مي‌شود به بهينه‌سازي موتور جستجو مي‌پردازد.

SEO Off Page يك فرآيند نامحدود است كه توسط مهندسين سئو در جهت بدست آوردن پيوند دهندگان، اداره مي‌شود.

سئو كلاه - سفيد چيست ؟ (White Hat)

در اصطلاحات فني اين حوزه، سئو كلاه – سفيد به مجموعه تكنيك‌ها، روش‌ها و استراتژي‌هاي كه از قوانين و راهنمايي‌هاي موتورهاي جستجو تبعيت مي‌كنند، اشاره دارد. كه اين به معني فريب يا دستكاري موتور‌هاي جستجو و يا كاربران به هيچ وجه نيست. اين همچنين به سئو اخلاقي نيز ياد مي‌شود زيرا دليل آن اين است كه يا اجراي بلند مدت داشته و يا از دستورالعمل‌ها و سياست‌هاي صحيح جهت بدست آوردن رتبه‌هاي بالا در نتايج موتور‌هاي جستجو استفاده مي‌كند. اكثر سايت هاي مطرح كشور مثل ايرنا از اين نوع سئو براي موفقيت خود بهره مي برند.

سئو كلاه - سياه چيست ؟ (Black Hat)

به عبارتي ديگر اصطلاح سئو كلاه – سياه اشاره به مجموعه‌اي از دستورات دارد كه به منظور فريب، بازي و دستكاري الگوريتم‌هاي موتورهاي جستجو با هدف بدست آوردن رتبه‌بندي بالا، بكار مي‌رود. اين مهم است كه بدانيد اين‌ روش‌ها غير اخلاقي بوده و توسط هيچ موتور جستجويي تاييد نمي‌شود و بكارگيري اين روش‌ها خطر خارج شدن از فهرست پايگاه داده را براي هميشه در بر دارد.

انجام تاكتيك‌هاي سئو كلاه – سياه ممكن است كه باعث افزايش رشد ناگهاني در نتايج جستجو شود ولي مي‌تواند منجر به پرداخت جريمه و يا حذف كامل از فهرست پايگاه داده موتور جستجو شود.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: آموزش، آموزش سايت، آموزش طراحي سايت، آموزش طراحي، آموزش ساخت سايت، آموزش ديجيتال ماركتينگ، آموزش بازاريابي، آموزش بازاريابي آنلاين، ديجيتال ماركتينگ، آموزش سئو، آموزش سئو سايت، آموزش بهينه سازي، آموزش بهينه سازي وب سايت، آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲ مرداد ۱۳۹۸ | ۰۸:۴۸:۳۳ | نویسنده : امير روزي طلب | نظرات (0)نظرات (0)
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By blognama.ir:.