يك وبسايت كند نه تنها براي يك كاربر آزاردهنده است، بلكه براي بهينهسازي موتورهاي جستوجو (SEO) نيز يك نقطه ضعف محسوب ميشود. به اين معنا كه اين امر ميتواند باعث كم شدن رتبه وبسايت شما در نتايج موتورهاي جستوجو و بهطبع آن بازديد كمتر از صفحات سايت شود و مشتريان شما نيز كمتر شوند. در اين مقاله، قصد داريم روشهايي را بررسي كنيم كه ميتوان توسط آن يك وبسايت را سريعتر فراخواني كرد.
فراخواني سريعتر يك وبسايت چه اهميتي دارد؟
به دو دليل اصلي سرعت يك وبسايت از اهميت برخوردار است:
1. رضايت بازديدكنندگان شما
2. بهينهسازي موتورهاي جستوجو (SEO)
درباره رضايت بازديدكنندگان از يك وبسايت، آزمايشهاي تحقيقاتي گوگل نشان ميدهد فراخواني سريع يك وبسايت باعث خشنودي كاربران آن خواهد شد و بهرهوري را بيشتر خواهد كرد. همچنين، باعث ميشود تا بازديدكننده زمان بيشتري از وقت خود را در سايت شما سپري كند. علاوه بر اين، تحقيقات انجام گرفته توسط Kissmetrics نشان ميدهد 40 درصد مردم سايتي را كه مدت زمان فراخواني آن بيشتر از 3 ثانيه طول ميكشد ترك ميكنند. 47 درصد كاربران نيز انتظار دارند صفحه مورد نظرشان ظرف كمتر از 2 ثانيه فراخواني شود.
در مجموع، سرعت وبسايت شما تأثير بيشتري روي رضايت بازديدكنندگان بهنسبت جذابيت و قابليتهاي اضافي خواهد داشت. وقتي فراخواني يك وبسايت بيش از اندازه طول ميكشد، ديگر اهميتي ندارد ظاهر آن چقدر خوب بهنظر برسد، زيرا قبل از به نمايش درآمدن اين ظاهر زيبا بازديدكننده آن را ترك كرده است. اما درباره بهينهسازي موتورهاي جستوجو يا همان سئوي معروف، يكي از چندين عامل در نظر گرفته شده توسط گوگل براي مشخص كردن رتبه يك وبسايت (اينكه چه مدت طول ميكشد تا صفحه شما در نتايج جستوجو ظاهر شود) سرعت آن است. سايت هاي برتر ايران مانند ايسنا با رعايت تمامي اين اصول به موفقيت دست يافتند.
براي مشخص كردن رتبه يك وبسايت، گوگل سرعت يك صفحه را براي هر دو پلتفرم دسكتاپ و گوشي همراه معيار قرار ميدهد. اگر سرعت سايت شما بهاندازه كافي بالا نباشد، ممكن است با مجازاتهاي مربوط به رتبهبندي مواجه شويد. موتور جستوجوگر Bing نيز سرعت يك صفحه را بهعنوان يك عامل تأثيرگذار در نظر ميگيرد.
سرعت فراخواني يك سايت به اين دليل از اهميت برخوردار است كه موتورهاي جستوجو ميخواهند كاربران را به سايتهايي هدايت كنند كه بهترين تجربه و اطلاعات را در اختيار آنها قرار ميدهد. اگر سايت شما در حد تحملناپذيري كند باشد، بازديدكنندگان نميتوانند به تمام اطلاعات ارزشمند آن دسترسي داشته باشند.
چگونه وضعيت سرعت وبسايت خود را بررسي كنيم؟
براي اينكه بفهميد آيا وبسايت شما كند است يا خير، ميتوانيد از يكي از چندين ابزار رايگان موجود در اينترنت كه براي گزارش اين موضوع طراحي شدهاند استفاده كنيد.
Google’s PageSpeed Insights: ابزار اختصاصي گوگل علاوه بر نمايش وضعيت سرعت بارگذاري صفحات وب، توصيههايي را نيز براي هر دو پلتفرم گوشي همراه و دسكتاپ ارائه ميكند.
Pingdom: ابزاري كه براي هر سطحي از مهارت مفيد است و وضعيت عملكرد سايت را مورد بررسي قرار ميدهد، آن را رتبهبندي ميكند و تاريخچه وضعيت عملكرد را رديابي ميكند. بنابراين، شما ميتوانيد وضعيت تغيير سرعت سايت خود را مشاهده كنيد.
چند روش فراخواني سريعتر يك وبسايت
طرح ميزباني وب خود را ارتقا دهيد
بررسي وضعيت سرور يكي از سادهترين روشهايي است كه ميتوانيد براي افزايش سرعت وبسايت خود انجام دهيد. اغلب وقتي براي نخستين بار يك سايت را راهاندازي ميكنيم، بهسراغ يك خدماتدهنده ميزباني وب اشتراكي ارزانقيمت ميرويم. اما با افزايش محتوا و ميزان بازديد اين طرح ميزباني ديگر قادر به پاسخ به اين سطح از درخواست نيست و روز به روز سرعت پاسخگويي كندتر ميشود. براي جلوگيري از اين وضعيت ميتوانيد طرح ميزباني وب خود را ارتقا دهيد (به يك VPS يا سرور اختصاصي نقل مكان كنيد).
ارائهكنندگان خدمات ميزباني وب براي برآورده كردن نياز مشتريان خود (بر اساس سطح كيفيت و قيمت) معمولاً چندين طرح مختلف را عرضه ميكنند.
مديران وبسايتها نيز بايد اين را در نظر داشته باشند كه طرح خود را بر اساس وضعيت وبسايت و ميزان بازديد از آن انتخاب كنند. هرچه محتواي ارائه شده در يك وبسايت بيشتر و متنوعتر ميشود و به تعداد بازديدكنندگان يك وبسايت افزوده ميشود، تعداد درخواست دريافت خدمات از طرف مرورگرهاي وب نيز اضافه شده و براي پاسخگويي به اين حجم از درخواست بايد سختافزار و نرمافزار متناسب را انتخاب كرد. اين اصل براي سفارش طراحي سايت شركتي بايد به درستي رعايت شود تا كاربران خود را از دست ندهند .انجام اين كار تأثير قابل توجهي در سرعت اجراي يك وبسايت خواهد داشت. استفاده از منابع اختصاصي در يك سرور به اين معنا است كه شما ديگر لازم نيست پهناي باند، رم، پردازنده و نظاير آن را با ديگران به اشتراك بگذاريد و داشتن منابع اختصاصي بهمعناي افزايش سرعت پاسخ به درخواستها و فراخواني سريعتر سايت خواهد بود.
تصاوير را سازگار با اينترنت توليد كنيد
حجم سايت در حالت كلي و اندازه عكسها بهطور خاص اختلال بزرگي را در سرعت فراخواني سايت بهوجود ميآورد. هرچه محتوا و عكسهاي شما حجيمتر باشد، سايت شما كندتر ميشود.
چند روش كلي براي جلوگيري از اين اتفاق اين است كه حجم فايلهاي عكس موجود در سايت را كم كنيد، تعداد عكسهاي موجود در سايت را كم كنيد يا اصلاً از عكس در سايت استفاده نكنيد. البته استفاده نكردن از عكس باعث خستهكننده شدن محتواي سايت ميشود و بهتر است بهجاي حذف كامل آن، قبل از آپلود عكسها روي سايت آنها را بهينهسازي كنيد:
1. تغيير وضوح: اين كار باعث كم شدن كيفيت عكس و در نتيجه كاهش حجم فايل آن ميشود.
2. فشردهسازي: اين كار باعث افزايش بهرهوري در ذخيره دادههاي تشكيلدهنده يك عكس ميشود.
3. چيدن زوايد: شما با حذف بخشهايي از تصوير كه به آن نياز نداريد، ميتوانيد حجم فايل عكس خود را به ميزان قابل ملاحظهاي كاهش دهيد.
ميتوانيد اين نوع تغييرات را توسط يك نرمافزار حرفهاي مثل فتوشاپ يا يك اپليكيشن رايگان مثل Gimp انجام دهيد. با كمك افزونههاي مرورگر مثل picresize.com نيز ميتوان اين كار را انجام داد. سايت هايي مانند طرفداري ابتدا به صورت گرافيكي طراحي شدند سپس به مرحله اجرايي رسيدند.
يك افزونه رايگان نيز براي وردپرس بهنام WP-Smushit وجود دارد كه اطلاعات مخفي موجود در عكسها را حذف ميكند. WP-Smushit بعد از اينكه شما عكس را در وردپرس آپلود ميكنيد، آن را اسكن و دادههاي غيرضروري موجود در آن را حذف ميكند. اين كار علاوه بر حفظ كيفيت اصلي عكس حجم فايل آن را كم ميكند.
زياد از افزونه استفاده نكنيد (مخصوص سايتهاي وردپرس)
استفاده بيش از حد از افزونه (Plugin) باعث توليد بيش از اندازه فايلهاي اضافي و در نتيجه افزايش زمان فراخواني محتوا ميشود. اين امر بهطرز چشمگيري موجب كند شدن عملكرد سايت شما ميشود.
سعي كنيد تا حد امكان كمتر از افزونهها استفاده كنيد. هرچند استفاده نكردن از افزونهها تقريباً غير ممكن است، اما روشهاي جايگزيني هم وجود دارد كه ميتوانيد استفاده بيش از اندازه از آنها را كم كنيد. بهعنوان مثال، بهجاي استفاده كامل از افزونه Google Analytics، تنها كد الحاقي آن را بهطور دستي در پايين وبسايت خود اضافه كنيد. اگر در زمينه انتخاب افزونه ها دچار سردرگمي شديد مقالات ديجيتال ماركتينگ چيست به شما كمك مي كند.
همچنين، هر 4 ماه وقتي را براي خود تنظيم و افزونههاي خود را بازنگري كنيد. براي هركدام از آنها اگر اين شرايط صادق بود، آن را حذف كنيد:
1- شما ديگر از آن استفاده نميكنيد.
2- كاري را كه از آن انتظار ميرفت انجام نميدهد.
3- افزونههاي جديدتر و پيشرفتهتري وجود دارند كه بهتر كار ميكنند.
4- وقتي بتوان بهجاي استفاده از اين افزونه با نوشتن چند خط كد به نتيجه مورد نظر دست يافت.
صرف نظر از افزايش تعداد فايل و زمان فراخواني آنها، افزونههاي تاريخ گذشته وردپرس ممكن است باعث آسيبپذيريهاي امنيتي شوند. توجه داشته باشيد اينها مجموعهاي از كدها هستند كه بعضاً توسط افراد ناشناس نوشته شدهاند. اين خود دليل موجه ديگري براي پايين نگه داشتن تعداد افزونهها است.
زوايد موجود در وبسايت را كم كنيد
زوايد موجود در يك وبسايت ميتواند شامل هرچيزي از عكس، افزونه يا اسكريپتهاي اكسترنال باشد. نمونههايي از زوايد موجود در يك وبسايت شامل موارد زير است:
• كدهايي كه در وبسايت شما انباشته شدهاند. مثل مواقعي كه شما براي برطرف كردن يك مشكل بدون در نظر گرفتن سازندهترين راه براي پيادهسازي تغييرات بهسرعت از يك كد استفاده ميكنيد.
• ديتابيسهايي كه بدون در نظر گرفتن تكنيكهاي بهينهسازي هر روز بزرگتر ميشوند. معمولاً سايتهاي تجاري با ثبت بالاي سفارشات بيشتر با اين مشكل درگير هستند.
• فايلهاي پشتيبانگيري بيش از اندازهاي كه در سمت سرور تشكيل ميشوند.
• براي كاربران وردپرس، استفاده بيش از اندازه از افزونه، تم، ذخيره پستها در ديتابيس و كتابخانههاي رسانه حجيم.
اصليترين راه پاكسازي زوايد موجود در وبسايت اين است كه هرچند وقت يك بار تمام سايت را بازنگري و بهطور دستي زوايد آن را پاك كنيد. توجه داشته باشيد كه سايت نماشا با داشتن كمترين فضاي خالي يكي از بهترين طراحي هاي ايران است. براي جلوگيري از افزايش محتواي زايد در وبسايت بهتر است اين موارد را نيز رعايت كنيد:
ـ حذف كامنتهاي بيمحتوا يا پيامهايي كه به آنها احتياج نداريد.
ـ ذخيره فايلهاي رسانه مثل دانلودهاي PDF روي سرورهاي خارجي مثل Amazon S3.
ـ حذف فايلهاي نصب نسخههاي قديمي وردپرس از روي سرور و استفاده از افزونههايي مثل WP-Optimize كه به شما اين امكان را ميدهند تا به شيوه كارآمدتري ديتابيس خود را پاكسازي كنيد.
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
يكي ديگر از تكنيك هاي ديجيتال ماركتينگ، ايميل ماركتينگ يا بازاريابي از طريق ايميل مي باشد و تيم توليد محتواي وب داران در اين مقاله قصد دارد به تعريف و توضيح تكنيك هاي ايميل ماركتينگ بپردازد.تا پايان مقاله ما را همراهي كنيد و نظرات و تجربيات خود را با ما به اشتراك بگذاريد.
در اصل استفاده از ايميل براي تبليغ محصولات و يا خدمات است، اما تعريف بهتر بازاريابي ايميل استفاده از ايميل براي توسعه روابط با مشتريان بالقوه است.بازاريابي از طريق ايميل بخشي از بازاريابي اينترنتي است كه شامل بازاريابي آنلاين از طريق وب سايت ها، رسانه هاي اجتماعي، وبلاگها و … ميشود.
اين روش در اصل همان ارسال نامه مستقيم است با اين تفاوت كه به جاي ارسال نامه از طريق سرويس پستي، پيام ها به صورت الكترونيكي و از طريق ايميل ارسال مي شوند.بيشتر ايميل هاي اسپمي كه حاوي متن هاي تبليغي هستند همه يك نمونه خوب از بازاريابي ايميل در بدترين حالت است.برخي مواقع شخصي يك ليست ايميل خريداري مي كند ( يا چندين ) و آن را به طور مكرر براي افراد موجود در ليست خود ارسال ميكند، اين كارها به بازاريابي ايميل نام بدي مي دهد.در بهترين حالت بازاريابي از طريق ايميل به مشاغل اجازه مي دهد تا مشتريان خود را آگاه نگه داشته و پيام هاي بازاريابي خود را به مشتريان خود اختصاص دهد.
بازاريابي ايميل مي تواند شخصي سازي شود
شما مي توانيد بازاريابي ايميل خود را شخصي سازي كنيد، براي اين منظور مي توانيد گروه خاصي از مشتريان و افراد را هدف قرار دهيد.ارائه پيشنهادات منحصر بفرد به مشتريان براي خريد محصولات و يا ارائه سرويسهايي به مشتريان در روز تولد آن ها نمونه هايي از شخصي سازي بازاريابي ايميل است.
براي مثال ممكن است يك رستوران به مناسبت تولد مشتريان خود به آنها ايميل ارسال كند و يك آفر ۵۰ درصدي به آن ها ارائه دهد.
بازاريابي از طريق ايميل به يك نام تجاري كمك مي كند تا با گذشت زمان توسعه پيدا كند و با مشتريان خود ارتباط برقرار كند و اميدوار به افزايش فروش و افزايش وفاداري مشتري شود.بهترين شيوه بازاريابي ايميل، توسعه ليست ايميل شما به جاي خريد ليست هاي ايميل است.همچنين ايميل بايد براي استفاده در تلفن همراه نيز بهينه شود زيرا طبق آمار نيمي از ايميل ها در دستگاه هاي تلفن همراه باز شده است.
مزاياي ايميل ماركتينگ يا بازاريابي از طريق ايميل
مزاياي ايميل ماركتينگ يا بازاريابي از طريق ايميل
دو مزيت بزرگ در روش بازاريابي ايميل، قيمت و سهولت است.
ارسال نامه الكترونيكي روشي ارزان براي تبليغ يك شركت و همچنين محصولات و خدمات آن در مقايسه با انواع ديگر روش هاي بازاريابي است.همچنين تنظيم و پيگيري يك كمپين بازاريابي از طريق ايميل بسيار آسان است و اين يك نوع بازاريابي بسيار در دسترس براي مشاغل كوچك محسوب مي شود.خبرنامه ها را مي توانيد به ايميل كساني كه اطلاعات لازم را در وب سايت شما ارائه داده اند ارسال كنيد.
به عنوان مثال ارائه اخبار جديد درباره شركت به مشتريان بالقوه، رويدادهاي آينده و يا پيشنهاد هاي ويژه و البته يادآوري اين نكته كه شغل شما هنوز وجود دارد و شايد زمان آن رسيده باشد كه بازديد ديگري از وب سايت شما داشته باشند.
مطلب كامل در لينك زير ....
https://webdaran.com/what-is-email-marketing/
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
بازاريابي اينترنتي در عصر حاضر بيش از هر زمان ديگري اهميت پيدا كرده است. امروزه اكثر افراد حتي براي انجام دادن معموليترين كارهاي خود از اينترنت استفاده ميكنند. به عبارت ديگر استفاده از اينترنت براي هر كاري كه قابليت انجام دادنش در آن وجود داشته باشد، در اولويت قرار ميگيرد، بنابراين اگر كسبوكاري داريد، حتما بايد آن را در اينترنت و فضاي مجازي معرفي كنيد.
اما بازاريابي اينترنتي به فعاليتهايي چون راهاندازي يك كمپين استاندارد و تبليغ كردن در چند وبسايت بخصوص محدود نميشود؛ در حقيقت روند و برنامهريزي براي نتيجهبخش بودن فعاليتهاي انجام گرفته در فضاي مجازي و اينترنت بسيار پيچيده شده است؛ بخصوص كه شاهد افزايش روزافزون تقاضا براي امكانات مورد استفاده در دستگاههاي تلفن هوشمند هستيم. با ما همراه باشيد تا اطلاعات بيشتري در مورد چگونگي حضور در فضاي مجازي و اثربخشي تبليغات آنلاين در اختيارتان قرار بدهيم.
براي آنكه بتوانيد تأثيري كارآمد بر مشتريان كسبوكار خود داشته باشيد، پيش از هر چيز دو مسئلهٔ اساسي وجود دارد كه بايد مد نظر قرار بدهيد:
پيدا كردن درك درستي از اين موضوع كه چه نوع تبليغاتي سبب روي آوردن افراد به كسبوكار شما ميشود.
آگاه كردن افراد از محصولي كه توليد ميكنيد يا خدمتي كه ارائه ميكنيد.
براي آنكه كمپين بهراهافتاده بهوسيلهٔ شما امكان روي آوردن افراد به كسبوكارتان را فراهم كند، پنج قاعدهٔ مهم وجود دارد كه بايد مد نظر قرار بدهيد. در ادامه توضيحاتي در اين باره عنوان خواهد شد.
كليد اول: مشخص كردن هدف
تمامي صاحبان مشاغل از اين مسئله آگاهند كه براي معرفي كسبوكارشان به مشتريان بالقوه و كسب درآمد به بازاريابي نياز دارند. اما بسياري از آنها زماني كه پاي برنامهريزي به ميان ميآيد با مشكل روبهرو ميشوند. يك كمپين تبليغاتي كلي كه بدون توجه به استراتژيها و اهداف كسبوكار برنامهريزي شده باشد، معمولا نتيجهٔ مطلوبي را در پي نخواهد داشت. هدفگذاريِ درست، مسير را براي شما مشخص ميكند بهطوري كه بتوانيد بهترين روشهاي تبليغات آنلاين را براي كسب نتيجهٔ مورد نظرتان انتخاب كنيد. به طور مثال :
باميلو: بازار اينترنتي باميلو براي معرفي كمپين حراجمعه و برندينگ آن، از تبليغات بنري استفاده كرد تا بيشترين ميزان آگاهي از برند (Brand Awareness) را بهدست آورد.
كليد دوم: تعريف كردن برنامهاي مشخص براي فعاليتها
شما بايد براي استراتژي كلي كسبوكار خود برنامهريزي مشخصي داشته باشيد (و نيز براي هر كمپيني كه قصد راهاندازياش را داريد). اگر برنامه ريزي مشخص و مطلوبي داشته باشيد در ساخت سايت شركتي خود به موفقيت خواهيد رسيد .پيامرساني و زبان بهكارگرفته شده در طول فعاليتها بايد كاملا يكدست باشد و هنگام راهاندازي كمپين، بازارهاي محلي هم بايد مد نظر قرار بگيرند؛ با در نظر داشتن اين نكات ميتوان تأثير به مراتب بهتري بر روي مخاطبان گذاشت.
براي درك بهتر موضوع مثالي از چگونگي تبليغات رستوران زنجيرهاي «Cheeseboy» عنوان خواهد شد؛ رستوراني كه مسئولان آن درك بسيار خوبي از اهميت تبليغات محلي داشتند. آنها براي جذب مشتريان به دومين مراسم سالگرد تأسيسشان اقدام به راهاندازي كمپينهاي تبليغاتي اينترنتي در شش شعبهٔ خود در نيوانگلند كردند و با استفاده از ارسال تبليغات بر اساس كد پستي افراد ساكن در محل هر شعبه، مشتريها را از نزديكترين محل برگزاري مراسمشان آگاه كردند.
درآمد چيزبوي از تمامي مشترياني كه در مراسم حضور پيدا كردند در مقايسه با هزينهاي كه صرف تبليغات شد، بيشتر بود. همچنين آنها در اين مراسم نمونهاي مجاني از يكي از محصولات خود را براي مشتريان در نظر گرفتند؛ با اين كار توانستند علاوه بر كمك به شناخته شدن بيشتر برندشان، وفاداري مشتريان خود را هم افزايش بدهند.
كليد سوم: ايجاد كردن فراخوان براي اقدام كارآمد
براي آنكه بهترين نتيجهٔ ممكن از فعاليتهاي بازاريابي اينترنتي حاصل شود، تبليغاتي كه در نظر ميگيرد بايد فراخوان براي اقدام يا CTA مشخصي داشته باشند. براي آن كه فراخواني كارآمد براي اقدام داشته باشيد، پيش از هر چيز بايد چهار ويژگي زير را در آن لحاظ كنيد:
از لحاظ ديداري جالب باشد: طراحي فراخوان بايد بهگونهاي باشد كه توجه كاربر را به خود جلب كند و او را متقاعد به كليك كردن بر روي آن كند. اغلب سايت هاي مهم داخلي مثل شاپرك اين اصل را به خوبي رعايت مي كنند .
مختصر باشد: تا حد امكان مستقيما و بدون حاشيه مطلب مدنظر را عنوان كنيد؛ ترجيحا بهتر است طول جملهٔ فراخوان بيشتر از پنج كلمه نباشد.
اقدام محور باشد: توقعي براي كاربر در نظر بگيرد و مشخص كنيد با كليك كردن بر روي فراخوان چه چيزي را به انجام خواهد رساند.
متمركز بر ارزش باشد: حتما بايد مشخص شود كه كاربران با كليك بر روي فراخوان شما به چه چيزي دست خواهند يافت. براي نمونه «اينجا كليك كنيد» هيچ اطلاعات بخصوصي در اختيار كاربر نميگذارد، حال آنكه جملهاي شبيه به «كتاب الكترونيكي رايگان خود را دانلود كنيد» هم در كاربر توقع ايجاد ميكند و هم متمركز بر ارزش است.
نكتهٔ ديگر اينكه حتما فراخوانها براي اقدام را در هماهنگي با برند خود نگه داريد. به اين مهم توجه داشته باشيد كه تبليغات آنلاين مناسب تاثير مستقيم در سئو سايت شما دارد و اگر در اين زمينه موفق نبويد نگاهي به قيمت سئو سايت داشته باشيد . براي نمونه فراخوانهاي ساده و معمولي براي برندهاي هيجانانگيزي كه بيشتر مخاطبانشان قشر جوان هستند، چندان كارآمد نخواهد بود و بهتر است از فراخوانهاي زرقوبرقدار و جالبتوجه استفاده كنند، حال آنكه براي شركتهاي بزرگ فناوري، همان فراخوانهاي دستهٔ اول مناسبتر خواهد بود.
كليد چهارم: توجه به اهميت دستگاههاي تلفن هوشمند
با در نظر گرفتن اين مسئله كه در حال حاضر تعداد دستگاههاي تلفن هوشمند در جهان، از جمعيت مردم كرهٔ زمين بيشتر شده است، تصور اين كه در برنامهريزي مربوط به بازاريابي اينترنتي جايي براي موبايل كنار نگذاريم، عملا غيرممكن است. بنا به اطلاعات منتشر شده توسط «اسمال بيز كلاب»، در يك نظرسنجي، ۵۱% مشتريان گفته بودند كه ترجيح ميدهند از وبسايتهايي خريد كنند كه براي استفاده در موبايل بهينه شدهاند. همچنين نود درصد از جستوجوهاي انجام گرفته بهوسيلهٔ موبايل نهايتا تا يك روز بعد به اقدام عملي ختم ميشد. بنا به همين اطلاعات، كالابرگ/كوپنهاي اختصاص يافته براي موبايل هم تا ده برابر بيشتر از كالابرگهاي قديمي بهكار گرفته شدند.
تبليغات در موبايل فرايند خريد را براي مشتريان سادهتر ميكند، بخصوص اگر تبليغات متمركز بر نمايش موبايل يا نزديكترين محل فروش به مشتريها باشد و به اين مراكز دسترسي داشته باشند. اين موضوع اغلب در بيشتر سايت هاي داخلي رعايت مي شود و از مهم ترين نمونه ها مي توان به ستاره اشاره نمود. در پلتفرم تبليغات آنلاين يكتانت، ميتوانيد كمپينهايي را محدود به نواحي جغرافياي مشخص و فقط مختص كاربران گوشيهاي موبايل، يا كاربران موبايل و دسكتاپ همزمان ايجاد كنيد تا اين فرصت بزرگ را از دست ندهيد و اثربخشي تبليغات آنلاين خود را افزايش دهيد.
كليد پنجم: توجه به مخاطبان
بهخاطر داشته باشيد كه نبايد تماما بر برند و فعاليتهاي خودتان متمركز باشيد. علت اينكه برخي كسبوكارها در مسير طراحي تبليغات آنلاين كارآمد به مشكل برميخورند اين است كه بهجاي مطلع كردن افراد از اين مسئله كه چگونه قادر به كمك كردن به آنها خواهند بود، به توضيح دادن دربارهٔ محصولات يا خدمات شركت خود به مشتريان بالقوه اكتفا ميكنند.
بهجاي بهكارگيري اين رويكرد بهتر است پيامرساني خود را معطوف به كاربران و چند و چون مشكلاتي كنيد كه براي آنها حل ميكنيد. بد نيست نگاهي به تجربيات سايت ورزش 3 داشته باشيم ،بهتر است از چند فراخوان براي اقدام متفاوت براي بهتر كردن تجربهٔ كاربران خود استفاده كنيد و فعاليتهاي بازاريابي خود را در جاهايي انجام دهيد كه كاربران براي خريد در آنها حضور دارند.
در پايان بايد عنوان كرد كه كسبوكارهاي كوچك براي انجام تبليغات بايد تمامي عناصر كليدي بازاريابي را در نظر داشته باشند تا بتوانند كمپينهاي مرتبط با فعاليت و تأملبرانگيزي راه بيندازند كه بر گروهي مشخص از افراد تأثيرگذار باشد. البته با ابزارهايي كه در عصر حاضر در اختيار صاحبان مشاغل قرار گرفته است، كسبوكارهاي كوچك براي شناخت مخاطبان خود و استفاده از اين اطلاعات بهمنظور بهينهسازي فعاليتهاي تبليغاتي و دستيابي به حداكثر ميزان تبديل، هيچگاه كاري تا اين حد آسان پيش رو نداشتهاند.
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
پس از بيش از يك سال شايعات و گزارشات مختلف و انتظار شديد طرفداران، بالاخره بازي Red Dead Redemption 2 به پيسي راه پيدا خواهد كرد.
در وبسايت رسمي استوديوي «راكاستار گيمز» (Rockstar Games) اعلام شده است كه بازي Red Dead Redemption 2 در 5 نوامبر (14 آبان) راهي پيسي خواهد شد. اين نسخه بر روي فروشگاه جديد راكاستار گيمز يا همان Rockstar Games Launcher، استيم، فروشگاه اپيك گيمز، Greenman Gaming، هامبل و… در دسترس قرار خواهد گرفت. البته اين عنوان تا ماه دسامبر به استيم اضافه نخواهد شد.
افرادي كه از 9 تا 22 اكتبر (17 تا 30 مهر) نسخهي پيسي بازي Red Dead Redemption 2 را پيشخريد كنند قادر به دريافت رايگان دو عنوان از مجموعه عناوين زير خواهند بود:
Grand Theft Auto III
Grand Theft Auto: Vice City
Grand Theft Auto: San Andreas
Bully: Scholarship Edition
L.A. Noire: The Complete Edition
Max Payne 3: The Complete Edition
اين اولين بار است كه عنواني از سري Red Dead Redemption به پيسي راه پيدا ميكند. نسخهي قبلي با وجود تقاضاي فوقالعادهي طرفداران هيچ وقت بر روي پيسي عرضه نشد. با اين حال، يكي ديگر از آيپيهاي بزرگ راكاستار گيمز يعني GTA يكي از محبوبترين عناوين روي اين پلتفرم به حساب ميآيد، خصوصاً GTA V كه جامعهي بازيكنان گستردهاي را دارد و جامعهي بزرگ ديگري همواره براي آن ماد ساخته و ميسازند. بايد منتظر ماند و ديد كه بازيكنان با Red Dead Redemption 2 چگونه برخورد خواهند كرد و چه مادهايي براي آن خواهند ساخت.
منبع : https://www.dualshockers.com/red-dead-redemption-2-pc-release-date-november/
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
PPC مخفف عبارت ” Pay Per Click ” است.
درواقع تبليغات بر اساس كليك يا ppc يك نوع پشتيباني از تبليغات آنلاين و بازاريابي اينترنتي است كه بر روي طيف گسترده اي از وب سايت ها، از جمله موتورهاي جستجو ، كه در آن تبليغ كنندگان فقط در صورت كليك كاربر بر روي آگهي هزينه پرداخت مي كند، است.
از اين رو به آن ، ” پرداخت به ازاي هر كليك ” مي گويند.يكي از روش هاي رايج و البته موثر در تبليغات ، تبليغات در موتور هاي جستجو مي باشد.
اما پرداخت هزينه تبليغات در اين روش كدام است؟در اين روش ميزان مبلغ پرداختي بر اساس تعداد كليك ها بر روي تبليغ برآورد مي شود.لازم به ذكر است براي انجام اينگونه تبليغات شما بايد با يك سري از واژگان آشنا شويد.
مزاياي تبليغات بر اساس كليك يا ppc
مقرون به صرفه بودن
شايد فكر كنيد چرا مقرون به صرفه؟
اما دليل اين است كه شما تنها به ازاي كاربراني كه بر روي تبليغات شما كليك كرده و به وب سايتتان ميآيند پول پرداخت ميكنيد، نه تمامي كساني كه تبليغ سايت شما را مي بينند اما وارد آن نمي شوند، و اينگونه نيز نيست كه براي مدت زماني كه تبليغ شما آنجاست پولي پرداخت كنيد.
با توجه به اين تفاصيل مي توان گفت كه اين نوع از تبليغات به نسبت ساير تبليغات به صرفه مي باشد.
هدفمندي
مي توانيد بر روي تبليغات خود محدوديت هاي جغرافيايي، اپراتور و دستگاه را اعمال كنيد.
قابل سنجش بودن
شما مي تواند با توجه به ابزارهاي اندازه گيري دقيق، ميزان بازگشت سرمايه خود و همچنين فاكتورهاي مدنظرتان را به صورت دقيق اندازه گيري كنيد.
قابليت شخصي سازي
همينطور كه كمپين خودتان را اجرا ميكنيد تنظيمات و قابليت هاي ريز و درشتي در اختيار شما وجود دارد كه بر اساس نيازهايتان كمپين خودتان را شخصي سازي كنيد.
منابع آموزشي
براي اجراي اينگونه تبليغات دورهها و ابزارهاي رايگان بسياري وجود دارد كه به شما كمك مي كند كه توانايي هاي خودتان را افزايش دهيد.
سريع بودن
شما مي توانيد به صورت لحظه اي تاثير تبليغات كليكي و حضور كاربران در وب سايت خود را ببينيد در صورتي كه در روش سئو، شما زمان زيادي كار مي كنيد تا بعد از آن كم كم كاربران از وب سايت شما بازديد داشته باشند.
( توجه داشته باشيد كه اين بدان معني نيست كه تبليغات كليكي مي تواند جايگزين سئو سايت شما باشد زيرا سئو با اينكه زمان بر است ولي ماندگاري بالايي هم دارد )
معايب تبليغات كليكي
شركت هاي بزرگي مانند گوگل و مايكروسافت كه اين خدمات را ارائه مي دهند اين طور اقدام مي كنند كه از بين چند وب سايت رقيب در حوزه كاري شما، هر كدام مبلغ بيشتري پرداخت كند، انتخاب مي شود.
اگر بودجه كافي را براي اين تبليغات نداريد بهتر است قيد آن را بزنيد! چون به هر حال اين وب سايت ها بابت هر كليك از شما دلار مي گيرند نه بابت هر مشتري!
نكته قابل توجه اين است كه شما در صورتي مي توانيد از اين نوع تبليغات بهره ببريد كه به خوبي بر روي كيفيت وب سايت خود و نيز بهينه سازي خدمات خود كار كرده باشيد ، تا كليك كردن ها به جذب مشتري ختم شود.
به طور خلاصه بايد از كيفيت جنس يا خدمات خود نسبت به ساير رقبا مطمئن باشيد و فقط به دنبال ديده شدن بيشتر و رساندن صداي خود به ساير مشتريان باشيد.
اگرغير از اين است پس ابتدا سعي در بهبود عملكرد خود داشته باشيد و سپس براي ديده شدن بيشتر در جهت تبليغات اقدام كنيد.
به عقيده تيم وب داران تبليغات بر اساس كليك يا PPC راهي مناسب براي ديده شدن وب سايت و كسب و كارتان است البته نه هر كسب و كاري چون در كشور ما با توجه به قيمت بالاي دلار استفاده از اين روش نوعي ريسك هم محسوب مي شود.
نكات تامل برانگيز در جهت تبليغات بر اساس كليك يا PPC
!!!!! ادامه مطلب در لينك زير..!!!!
https://webdaran.com/what-is-ppc/
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
محتواي ويروسي، معمولا يك استراتژي ويروسي طراحي شده خوب در پشت خود دارد، البته بخشي از آن هم ناشي از شانس است اما خلاقيت و آماده سازي نيز بسيار مهم هستند.
بازاريابي ويروسي يا viral marketing يكي از روش هاي ديجيتال ماركتينگ به شمار مي رود و وب داران در اين مقاله قصد دارد به شما بگويد كه تعريف اين مفهوم ( viral marketing ) در واقع چيست، يك كمپين ويروسي چگونه كار مي كند و اينكه مزاياي بازاريابي ويروسي چيست و همچنين در ادامه مثال هايي در اين زمينه ذكر خواهيم كرد.
در ادامه با ما همراه باشيد.
بازاريابي ويروسي چيست؟
بازاريابي ويروسي عبارت است از امكان ايجاد علاقه و فروش بالقوه يك برند يا محصول، از طريق پيام هايي كه مانند ويروس پخش مي شود به عبارت ديگر به سرعت و از شخصي به شخص ديگر.اين ايده براي اين است كه كاربران خودشان تصميم بگيرند كه محتوا را به اشتراك بگذارند.شبكه هاي اجتماعي به دليل سرعت و سهولتي كه در اشتراك گذاري دارند زيستگاه طبيعي اين نوع بازاريابي هستند.
از متداول ترين مثال هاي اخير در اين زمينه ميتوان به ايجاد فيلم هاي متحرك و شگفت انگيز و يا ويدئو هاي ديدني در يوتيوب اشاره كرد كه سپس در فيسبوك، توييتر و كانال هاي ديگر به اشتراك گذاشته مي شوند.دليل ويروسي بودن آن سهولت در پخش و اشتراك است.
اگرچه بايد به اين نكته توجه داشته باشيد كه اين يك شمشير دولبه است زيرا ما نمي توانيم فراموش كنيم كه در اين كمپين قسمت بزرگي از كنترل به دست كاربران مي افتد و ما اين ريسك را ميكنيم كه ممكن است پيام به صورت اشتباه تفسير شود!از طرف ديگر يك كمپين ويروسي موفق مي تواند براي نتايج نام تجاري شما معجزه كند.
يك كمپين ويروسي چگونه كار مي كند؟
ايجاد يك كمپين بازاريابي ويروسي بسيار ساده است: يك فيلم يا نوع ديگري از محتوا را ايجاد كنيد كه براي مخاطب هدف جذاب باشد سپس آن را در فضاي اينترنت قرار دهيد و اولين اقدامات را براي تحرك آن برنامه ريزي كنيد و از آنجا شكل بگيريد.سپس تنها كاري كه ميتوانيد انجام دهيد اين است كه منتظر بمانيد تا فيوز روشن شود و كاربران مانند ديوانه ها شروع اشتراك گذاري آن كنند.
جالب است بدانيد در بعضي از موارد viral marketing به طور تصادفي اتفاق ميافتد، براي مثال از طريق ويدئويي كه توسط يك كاربر خصوصي بارگذاري مي شود و ناگهان محبوب ميشود و شروع به گردش در سراسر اينترنت مي كند.در مورد استراتژي انتشار فيلم هاي ايجاد شده توسط برندها ما دو اصل تمركزي داريم: نمايش داده شده يا پنهان
در حالت اول كاربر از اولين لحظه آگاه است كه در حال مشاهده محتواي تبليغاتي است، در حالي كه در حالت دوم، مشاركت برند پنهان است و بعدا مشخص مي شود.
ادامه مطلب در لينك زير....
https://webdaran.com/what-is-viral-marketing/
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
شركت ولو پيش از شروع مرحلهي مقدماتي اولين رويدادهاي داراي امتياز DPC فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹، بستهي بهروزرساني 7.22h بازي Dota 2 را براي اعمال تغييرات روي برخي از آيتمها و هيروها در دسترس قرار داد.
در تازهترين اخبار بازي مطلع شديم كه شركت ولو پس از پايان مسابقات WePlay Reshuffle Madness بستهي بهروزرساني 7.22h بازي Dota 2 را براي تضعيف تعدادي از هيروها و آيتمهاي پرطرفدار تورنمنت سالانهي The International 9 در دسترس قرار داده است. تمركز اين آپديت روي تضعيف چهار آيتم و پنج قهرمان و كاهش ميزان XP حاصل از كشتن Neutralها است. با عنايت به اينكه اين بهروزرساني درست پيش از شروع مرحلهي مقدماتي اولين رويدادهاي ماينور و ميجور Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ منتشر شده است، تيمها بايد در فرصت باقيمانده استراتژيهاي خود را مورد بازنگري قرار دهند. بيش از اين دربارهي اين بهروزرساني سخن نميگوييم و يك راست به سراغ بررسي تغييرات آن ميرويم.
تغييرات كلي
درحالحاضر Neutralها ۵ درصد XP كمتري در اختيار بازيكنان قرار ميدهند.
در اين بهروزرساني شاهد تضعيف بيشتر Neutralها هستيم. در آپديت قبلي شاهد تضعيف آنها به همين مقدار بوديم و حال اين موجودات مقدار ۹.۷۵ درصد XP كمتري را نسبت به پچ مسابقات The International 9 در اختيار ميگذارند. ميتوان گفت كه درحالحاضر ورود زودهنگام به جنگل هيچ توجيه خوبي نميتواند داشته باشد.
تغييرات آيتمها
ميزان آرمور آيتم Medallion of Courage از ۶ به ۵ كاهش يافت.
ميزان آرمور آيتم Phase Boots از ۵ به ۴ كاهش يافت.
ديگر از فروشگاه جانبي نميتوان آيتم Ring of Protection را خريداري كرد.
ميزان آرمور آيتم Solar Crest از ۱۰ به ۸ كاهش يافت.
از اين پس نميتوان آيتم Ring of Protection را از فروشگاه جانبي خريداري كرد و اين بدان معنا است كه نهتنها امكان تكميل آيتم Ring of Basilius در لاينها وجود ندارد، بلكه بازيكنان از تهيهي يك Ring of Protection ساده براي افزايش آرمور قهرمانان خود و بهدنبال آن كاهش آزار بازيكنان ساپورتر حريف محروم خواهند ماند. آيتمهاي Medallion of Courage ،Phase Boots و Solar Crest آيتمهاي بسيار محبوبي در مسابقات اينترنشنال امسال بودند و درحالحاضر هم از ميزان محبوبيت آنها كاسته نشده است. با اينكه چكش تضعيفِ آپديت تازه بر سر اين آيتمها فرود آمده است، اما در مجموع تاثير زيادي رو آنها نداشته و احتمالاً در بهروزرساني 7.23 شاهد كاهش چشمگير محبوبيت آنها خواهيم بود.
تغييرات هيروها
Kunkka
زمان مورد نياز براي استفاده از مهارت Ghost Ship از ۶۰/۵۰/۴۰ به ۷۰/۶۰/۵۰ افزايش يافت.
زمان مورد نياز براي استفاده از مهارت X Marks The Spot از ۲۶/۲۰/۱۴/۸ به ۳۶/۲۶/۱۸/۱۰ افزايش يافت.
ظاهراً هيروي Kunkka نميتواند فرصتي براي استراحت به دست آورد. كماكان شاهد تضعيف اين درياسالار هستيم، اما اين موضوع بازيكنان را از انتخاب آن دلسرد نميكند. اين قهرمان برندهي نهايي لاين مياني است كه تنها جلوي برخي از هيروهاي بازي نظير Huskar سر تعظيم فرود ميآورد. اين قهرمان حتي با تمام اين نرفها باز هم انتخاب ميشود و اين چرخه ادامه مييابد. بارها و بارها زمان مورد نياز براي استفاده از مهارتهاي اين قهرمان تغيير يافته و اين كار نتيجهاي بهدنبال نداشته است، اما به نظر ميرسد كه آيس فراگ اينبار با افزايش Cooldown هر دو مهارت Ghost Ship و X Marks the Spot سوراخي را در بادبانهاي كشتي Kunkka ايجاد كرده است.
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
به استناد اخبار جديد، لاجيتك شركت Streamlabs را خريداري كرده است. مبلغ اين قرارداد برابر با 89 ميليون دلار عنوان شده است.
اگر از آن دسته افرادي هستيد كه به بازي هاي ويديويي لايو استريم علاقه مند هستيد احتمالا نام استريم لبز را شنيده ايد. اين شركت توليد كننده يك ابزار نرم افزاري رايگان و محبوب براي پوشش مطالب در بالاي تمام بازي ها است كه به استريمرها اجازه مي دهد هر چيزي، از اسپانسرشيپ گرفته تا تبليغات را در بالاي ويديوي خود نمايش داده يا ببينند.
اكنون لاجيتك قصد دارد اين شركت را به قيمت 89 ميليون دلار به علاوه 29 ميليون دلار اضافه خريداري كند. استريم لبز ادعا كرده كه داراي 1.6 ميليون استريمر است كه ماهانه از اين ابزار استفاده مي كنند و تاكنون 161 ميليون ساعت نيز از تاريخ ژانويه 2018 پخش شده است. اين شركت همچنين داراي برنامه گوشي هوشمند نيز هست كه گفته شده داراي حدود 480 هزار كاربر است.
اين خريد مي تواند نتايج خوبي به همراه داشته باشد. لاجيتك مدتي است كه سخت افزارهايي براي گيمرها و استريمرها (همچون وب كم) توليد مي كند. اكنون با اين خريد، اين شركت صاحب نرم افزاري براي پيشرفت سخت افزارهاي خود و راحتي بيشتر كاربرانش نيز مي شود.
طي پستي كه استريم لبز در آن از اين معامله خبر داده است، موسس استريم لبز از اين نكته خبر داده كه خدمات آن ها رايگان باقي خواهد ماند و آن ها كماكان از تمام پلتفرم ها از جمله ويندوز، اندرويد و iOS پشتيباني مي كنند.
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
به نظر شما براي طراحي و توسعه وب سايت ما به چه نكاتي بايد توجه كنيم؟ وب سايت شما به عنوان يك پلت فرم تبليغاتي مورد استفاده قرار مي گيرد و به مشتريان بالقوه شما اجازه مي دهد تا اطلاعات بيشتري را در مورد شركت و محصولات موجود شما ارائه دهد. اما موارد خاصي وجود دارد كه براي طراحي وب سايت بايد بدانها توجه داشته باشيد.
امروزه با الكترونيكي شدن جهان و گسترش اينترنت در سطح دنيا و افزايش بازديدكنندگان هر سازمان، شركت و حتي شخص نياز به داشتن فضايي اختصاصي بر روي اينترنت را احساس مي كند. در واقع وب سايت صفحه هاي اختصاصي بر روي اينترنت مي باشد كه مجموعه اي از فايل هاي متني، تصويري و صوتي را در بر ميگيرد و اطلاعات را در كل جهان در اختيار كاربران قرار مي دهند. براي راه اندازي يك سايت شما به چند چيز در ابتداي كار نياز داريد.
قوانين طراحي وب سايت
براي طراحي سايت شما به ترتيب به اطلاعات زير نياز خواهيد داشت:
انتخاب نام مناسب براي سايت خود و ثبت نام سايت (دامنه)
نام دامنه اولين موردي است كه براي شروع طراحي وب سايت بدان نياز دارد. در انتخاب نام دامنه خود نهايت وسواس را به خرج دهيد چرا كه نمي توان آنرا تغيير داد و براي انتخاب دامنه به زيبايي اسم آن نگاه خاصي داشته باشيد به طور مثال ني ني سايت يكي از دامنه هاي زيباي ايران است. دامنه نام آدرس ديجيتالي شماست كه افراد براي اتصال به وب سايت شما از آن استفاده مي كنند.
گرفتن فضاي كافي براي قرار دادن اطلاعات خود در شبكه جهاني اينترنت (هاست)
هاستينگ وب يك سرور يا هاست است كه محتواي وب سايت شما به صورت آنلاين در آنجا مقيم است. نوع هاستي كه شما انتخاب مي كنيد بستگي به بازديدكنندگان وب سايت شما و ميزان فضاي مورد نياز شما دارد. ۲ نوع از رايجترين هاست به صورت زير است:
هاست اشتراكي كه شما يك هاست را با وب سايت هاي ديگر به اشتراك مي گذاريد. اين نوع هاست ها براي سايت هايي كه نوپا هستند مثل عصر ايران كاربرد دارد. به طور مثال اگر شما دانشجويي باشيد كه در يك خوابگاه زندگي مي كنيد شما آشپزخانه، اتاق نشيمن و غيره خود را با ساير دانشجويان به اشتراك مي گذاريد.
هاست اختصاصي كه شما لازم نيست سرورتان را به اشتراك بگذاريد. به طور مثال شما كل يك ساختمان را اجاره مي دهيد.
گرافيك سايت و طراحي قالب مورد نظر براي صفحات سايت خود
سازندگان وب سايت بسار زيادي وجود دارند كه به شما كمك مي كنند تا وب سايت خود را راه اندازي كنيد. ما پيشنهاد مي كنيم از وردپرس به عنوان پلت فرم وب سايت در طراحي وب سايت استفاده كنيد. وردپرس يكي از محبوبترين سازنده هاي وب سايت محبوب در جهان است كه ۳۰ درصد از تمام وب سايت هايي كه در اينترنت وجود دارد با استفاده از وردپرس طراحي شده است. وردپرس رايگان است و داراي هزاران قالب و پلاگين است. وردپرس بسيار انعطاف پذير است و تقريبا با بيشتر ابزارهاي جانبي و سرويس هاي موجود كار مي كند. علاوه بر اين شما بايد طراحي انيميشن و فايلهاي متحرك براي بنر و صفحات داخلي را در نظر داشته باشيد. شما مي توانيد از ۱۳ تا از بهترين سايت هاي دانلود قالب HTML و وردپرس فارسي و انگليسي رايگان نيز استفاده كنيد.
سرعت وب سايت
اين مهم است كه وب سايت شما سريعا بارگيري شود. سرعت وب سايت يكي از مهمترين الزاماتي است كه در مورد طزراحي و توسعه وب سايت وجود دارد. براي اطمينان از اينكه سايت شما در عرض ۱۵ ثانيه لود مي شود پيشنهاد مي شود كه از استفاده بيش از حد تصاوير، انيميشن ها، فيلم ها و صداها و غيره جلوگيري كنيد.
امنيت SSL
گوگل اعلام كرده است كه به سايت هايي كه داراي پروتكل HTTPS هستند و از يك گواهينامه ۲۰۴۸ بيتي SSL استفاده مي كنند رتبه بيشتري مي دهد. اين نوع از امنيت براي سايت هاي بانكي مثل بانك ملت بسيار مهم است چرا كه كاربران بسياري از طريق انها تراكنش هاي بانكي انجام مي دهند و نبايد اعتماد كاربران خود را از دست بدهند.گوگل مي گويد كه گواهينامه اس اس ال روي نمايش جهاني تاثير مي گذارد و صاحبان وب سايت ها را تشويق مي كند تا HTTP را به HTTPS تبديل كنند.
سئو
سئو يكي از جنبه هاي مهم وب سايت شما است كه به ربات هاي موتورهاي جستجو تفهيم مي كند صفحه وب شما را ببيند. سئو به موتوهاي جستجو كمك مي كند تا كاربران را به آنچه كه مي خواهند نزديك كند و كاربران به نتايج مرتبط تري دست يابند.
ادغام شبكه هاي اجتماعي
شبكه هاي اجتماعي بخش بزرگي از زندگي روزمره ما را فرا گرفته است شما بايد دكمه هاي اشتراك گذاري شبكه هاي اجتماعي را براي بازديدكنندگان خود قرار دهيد تا مطالب شما به سادگي به اشتراك گذاشته شوند. اين موضوع در ارتقا رتبه سايت در موتورهاي جستجو بسيار مهم است چرا كه از طريق اين روس مي توان تعداد كاربر بيشتري را به سايت وارد كرد.موارد ديگري كه شما بايد در نظر داشته باشيد برنامه نويسي صفحات و طراحي بانك اطلاعاتي (در صورت نياز) مي باشد.
رديابي و تجزيه و تحليل
ابزار رديابي و تجزيه و تحليل به شما كمك مي كند تا بدانيد بازديدكنندگان شما با وب سايتتان چگونه تعامل دارند. دانستن اين اطلاعات به شما كمك خواهد كرد تا وب سايت خود را بهبود دهيد. شما مي توانيد از ابزارهايي مانند Google Analytics استفاده كنيد تا بدانيد چه تعداد كاربراني در چه صفحه از سايت شما هستند، كدام مطلب شما بازديد بيشتري داشته، كاربران چه مدت زاني را داخل سايت شما سپري كرده اند و غيره.
قبل از شروع طراحي وب سايت اين نكات را بدانيد
پس از انجام مراحل فوق، شما بايد فايل هاي طراحي شده را بر روي فضاي خريداري شده براي سايت خود بارگذاري نماييد. به طور كلي در مبحث طراحي سايت دو نوع سايت داريم: ۱) سايت هاي استاتيك يا ثابت ۲) سايت هاي دايناميك يا پويا
سايت هاي استاتيك، سايت هايي هستند كه تنها حالت اطلاع رساني دارند و ارتباط آنها با كاربران يك طرفه و از طرف سايت مي باشد. اين نوع سايت ها داراي مزايايي مي باشند كه از اين بين مي توان به موارد زير اشاره كرد:
فضاي كم
گرافيك و ظاهر بسيار زيبا
سايت هاي دايناميك سايت هايي هستند كه داراي مديريت محتوا (CMS (Content Management System هستند. امكان مديريت نوشته ها و گرافيك سايت را به كاربر مي دهد. اكثر سايت هاي مطرح داخلي مانند طرفداري با اين حالت طراحي شده اند. خواص اين سايت ها عبارتند از:
فضاي نسبتا زياد
گرافيك و ظاهر با كيفيت به نسبت پايين تر از سايت هاي ثابت
كارايي بالا
اين سايت ها براي افراد، سازمان ها و يا شركت هايي هستند كه نياز به تغيير اطلاعات و به روز رساني سايت به صورت روزانه، هفتگي و يا ماهيانه دارند. زيرا مديريت محتواي سايت بسيار آسان است و نياز به شخصي كه آشنا با طراحي و برنامه نويسي سايت است ندارد و هر شخصي مي تواند به راحتي از ان استفاده نمايد. در واقع سيستم مديريت محتوا اين امكان را به افراد مي دهد تا بدون داشتن اطلاعات فني و تخصصي در زمينه طراحي وب بتوانند به راحتي كنترل اطلاعات، محتوا، چيدمان و… سايت خود را شخصا انجام دهند.
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
در جريان خبرهاي تازه بازي The Last of Us Part 2، مشخص شد كه اين بازي فاقد بخش آنلاين خواهد بود؛ خبري كه باتوجه به عملكرد اخير ناتيداگ براي طراحي حالت آنلاين بازي، كاملا غيرمنتظره بود.
بالاخره بهروز Outbreak Day رسيديم و خبرهاي جديد از بازي The Last of Us Part 2. پيشتر اعلام شده بود كه در جريان اين روز بهخصوص قرار است يك رويداد ويژه براي رسانهها برگزار و يك محتواي ويژه از مراحل داستاني بازي كه حدودا ۳ ساعت تجربهاش بهطول ميانجامد، در اختيار رسانهها قرار داده شود تا بتوانند از تجربهي بازي براي دنبالكنندگان و مخاطبان خود بنويسند.
حالا و در جريان آخرين اخبار بازي مشخص شده كه بازي The Last of Us 2 برخلاف نسخهي قبلي خود از بخش رقابتي آنلاين و در كل، هيچ فرم از بخش آنلاين بهره نخواهد برد. رهبر تيم طراحي The Last of Us Part 2 يعني اميليا شاتز در گفتوگو با بلاگ PC Gamer، دربارهي بخش آنلاين بازي و عدم وجود آن در اثر نامبرده چنين گفت:
ما روي ارائهي يك تجربهي تكنفرهي باكيفيت متمركز هستيم و درنتيجه، The Last of Us Part 2 را تنها در قالب يك اثر تكنفره خواهيم ساخت و بله، اين بازي تنها يك اثر تكنفره است و حالت چندنفره نخواهد داشت.
موضوع بهره نبردن The Last of Us Part 2 از يك بخش چندنفرهي آنلاين با توجه بهعملكرد تيم ناتيداگ در استخدام نيروهاي مختلف براي ساخت يك حالت چندنفره براي بازي و صحبتهايي كه اخيرا پيرامون انتشار نسخهي بتاي بخش چندنفرهي بازي ميشد، خبري كاملا غيرمنتظره است. البته كه با استناد بهاين خبر ميتوانيم از تمركز تمام و كمال ناتيداگ روي بخش تكنفرهي بازي اطمينان حاصل كنيم اما براي كساني كه دوست داشتند ببينند حالت چندنفره و باكيفيت TLOU 1 چطور قرار بود در قسمت دوم پيشرفت كند و قدمهايي روبهجلو بردارد، اين خبر قطعا نااميدكننده خواهد بود. بههرحال بايد صبر كنيم و ببينيم كه در زمان عرضهي اثر، ناتيداگ چطور بازياي را براي ما ترتيب داده است.
The Last of Us Part 2 در تاريخ ۲ اسفند (۲۱ فوريه) بهصورت انحصاري راهي پلي استيشن 4 خواهد شد.
منبع : https://www.dualshockers.com/the-last-of-us-part-2-no-multiplayer/
موضوعات مرتبط:
برچسبها: