دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

تبادل و افزایش بازدید رایگان سیستماتیک

تبادل و افزایش بازدید رایگان در سامانه شیک رنک

 

با ارسال بازدید به روشهای گوناگون و استاندارد موجود به گونه ای که در بهبود رتبه سایت شما تاثیر شگرفی خواهد داشت و همچنین کسب امتیاز به ازای بازدید از سایت ها می باشد به گونه ای که در ازای بارگذاری سایت دیگر کاربران با توجه به زمان تعریف شده، میتوانید به صورت 24 ساعته کسب امتیاز کنید و امتیاز کسب شده را به سایت خود اختصاص داده تا سایت شما برای دیگر کاربران نمایش داده شود.

 

برای ثبت نام با کلیک روی لینک زیر تمامی فیلدهارو پر کنید و وارد پنل کاربری خود شوید.
https://www.chicrank.com/register.php

 

در این سامانه به دو روش میتونید بازدید سایت خود را افزایش بدید .

1- به تعداد دلخواه برای سایت خود بازدید خریداری کنید

2- با کسب امتیاز رایگان بازدید به سایت خود اختصاص دهید، برای این کار از قسمت منوی مدیریت بخش دریافت امتیاز و بازدید شروع کسب امتیاز و درآمد خدماتی رو بزنید


در این سیستم نیازی به فعالیت خاصی نیست و فقط کافیست روزانه به پنل کاربری خود مراجعه کرده و با کلیک بر روی شروع کسب امتیاز، اقدام به کسب امتیاز نمائید و در نهایت به تعداد امتیاز هایتان بازدید سایتتان را افزایش دهید.

در حال حاضر این سامانه با توجه به سیستم های موجود در اینترنت، بهترین روش افزایش بازدید و بهیود رتبه الکسا خواهد بود، نه مزاحمتی برای سایت یا وبلاگ شما خواهد بود که پاپ آپی باز شود و نه کدی را باید در وب سایت خود قرار دهید! هم میتوانید بازدید کنید و بازدید بگیرید هم میتوانید با کمترین هزینه ممکن بیشترین بازدید را خریداری کنید و سیستم برای شما بازدید ارسال خواهد کرد.


از این سامانه برای افزایش بازدید وبلاگ، سایت یا فروشگاه های خودتون می توانید استفاده کنید.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۹:۲۳ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

افزایش ورودی گوگل پلکانی

مژده سامانه شیک رنک به سئو کاران :
 
خرسندیم بار دگر با آغاز پکیجی جدید و کاربردی به نیاز های روز سئو کاران پاسخ مثبت دهیم .
 
سرویس جدید و کامل و کاربردی دیگر از مجموعه شیک رنک برای اولین بار در تیرماه 99 معرفی میگردد پکیج فوق عبارت است از : پکیج ورودی گوگل ترکیبی و پلکانی این سرویس کاربردی کامل و جدید تیم شیک رنک جهت بهرمندی مدیران سایت ها به خدمات سامانه شیک رنک اضافه و هم اکنون در لینک موجود در انتهای همین مطلب قابل مشاهده می باشد .
 
ورودی گوگل ترکیبی و پلکانی همانطور که از اسم آن پیداست ترکیبی از انواع مختلف ورودی گوگل از جمله : ورودی گوگل با IP های ایرانی و خارجی - ورودی گوگل از انواع دیوایس ها و سیستم عامل های مختلف مانند موبایل و دسکتاپ و.. می باشد .
 
و قابلیت های حرفه ای یعنی پلکانی در ورودی گوگل
در پکیج های 30 روزه ورودی گوگل ترکیبی و پلکانی بلفرض مثال (پکیج شماره 2 با 6,000 ورودی گوگل) را انتخاب کرده باشید پکیج در 3 مرحله 10 روزه زیر تقسیم و اجرا می شود .
 
1000 ورودی گوگل در مرحله اول
10 روز اول روزانه 100 ورودی گوگل روزانه به سایت ارسال می گردد .
 
2000 ورودی گوگل در مرحله دوم :
10 روز دوم روزانه 200 ورودی گوگل روزانه به سایت ارسال می گردد .
 
3000 ورودی گوگل در مرحله سوم :
10 روز سوم روزانه 300 ورودی گوگل روزانه به سایت ارسال می گردد .
 
مهم ترین ویژگی هایی که پکیج ورودی گوگل ترکیبی و پلکانی را متمایز کرده است:
 
- واکنش انسانی و کاملا طبیعی IP ها در سایت
واکنش انسانی از جمله کلیک در سایت و بازدید از صفحات داخلی و تایم.. طبیعی بودن IP ها ورودی گوگل در این پکیج را متمایز نموده است .
 
- تایم متغیر زمان ماندگاری حداقل 150 ثانیه هر IP و ترافیک ارسالی در سایت
حداقل زمان بازدید هر یوزر و IP از سایت 150 ثانیه و حداکثر 200 ثانیه متغیر می باشد
 
- قابلیت پلکانی و عدم ریسک های منفی برای سایت
در برخی مواقع دریافت ناگهانی ترافیک نتیجه عکس برای برخی از سایت ها دارد در این پکیج با توجه به قابلیت ارسال ترافیک بصورت پلکانی (پله به پله) هیچ گونه ریسکی برای هیچ سایتی ندارد.
 
- ترکیبی و یونیک بودن IP ها و ترافیک ارسالی
ترکیبی و یونیک بودن نوع IP ها و تکراری نبودن آنها - حتی تکراری نبودن دیواس IP ها و سیستم عامل (اندروید - دسکتاپ و...) - متفاوت بودن مرورگر IP ها (فایرفاکس- کروم و...) - متغیر بودن موقعیت جغرافیایی متفاوت IP ها (ایرانی - خارجی) به طبیعی بودن و کیفیت و بازدهی ورودی گوگل و حتی افزایش اعتبار و شهرت URL از تمایز مهم آنهاست .
 
- تایم هوشمند ارسال ها و تقسیم کلیه ترافیک در 24 ساعت شبانه روز
ارسال ناگهانی و یکجا ترافیک خریداری شده علاوه بر فشار سروری و مصرف زیاد پهنای باند باعث افت ناگهانی رتبه گوگل سایت و رنک الکسا و حذف ایندکس های گوگل در برخی از سایت ها خواهد شد برای جلوگیری و پیشگیری احتمالی در این پکیج کلیه ترافیک را در 24 ساعت شبانه روز تقسیم کرده ایم .
 
پکیج ورودی گوگل ترکیبی و پلکانی قابلیت هایی تقریبا مشابه ای نسبت به ترافیک دریافتی از تبلیغات گوگل ادوردز دارند این نوع ورودی گوگل همانطور که کیفیت بالاتری در مقایسه با دیگر پکیج های ورودی گوگل دارند قیمت بالاتری نیز نسبت به سایر پکیج های ورودی های گوگل دارند .
 
سایر مزایای بارز خرید ورودی گوگل پلکانی را در لینک سفارش زیر مشاهده بفرمایید :

موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۱:۲۲:۰۴ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

بازی Dota 2 میزبان رویداد New Bloom شد

رویداد New Bloom بازی Dota 2 ماموریت‌ها و صندوق جدیدی با نام Treasure of Unbound Majesty را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد.

مطابقِ تازه‌ترین اخبارِ بازی، کمپانی ولو (Valve) به‌روزرسانی جدیدی را به مناسبتِ سال نو چینی برای بازی Dota 2 منتشر کرده است که رویداد New Bloom را در دسترس قرار می‌دهد. در این رویداد ویژه شاهد یک صندوق تازه با نام Treasure of Unbound Majesty هستیم که شاملِ ۱۲ مجموعه آیتم برای قهرمانان بازی است. همچنین «مسیر جوایز» باری دیگر بازگشته است و بازیکنان می‌توانند با پیروزی در بازی‌ها پاداش‌هایی را دریافت کنند. متاسفانه، رویداد New Bloom هیچ حالت جدیدی را به بازی اضافه نمی‌کند و از این بابت درست مثلِ رویداد Frostivus است. مسیر جوایز رویداد New Bloom شامل صداهای محدود Chat Wheel، آیتم‌های مصرفی و گردونه‌ی جوایزی است که امکانِ دریافت کوریر بسیار نادرِ Nian را برای بازیکنان فراهم می‌کند. بازیکنان با پیروزی در بازی‌ها امتیاز مورد نیاز برای افزایش سطح دریافت می‌کنند و به‌سادگی به سطوح بالاتر راه می‌یابند. اولین پیروزی هر روز ۱۲۵۰ امتیاز در اختیار می‌گذارد تا بازیکنان بتوانند به هدف نهایی یعنی باکس Treasure of Unbound Majesty دست یابند. همچنین با پیروزی در بازی‌های نرمال و توربو به ترتیب می‌توان ۲۰۰ و ۱۰۰ امتیاز به‌دست آورد.

 

باکس Treasure of Unbound Majesty شامل ست‌هایی برای هیروهای Drow Ranger ،Viغیر مجاز می باشدe ،Undying ،Storm Spirit ،Dazzle ،Kunkka ،Arc Warden ،Dark Willow و Rubick است. در این صندوق همچنین یک ست Rare از هیروی Puck، یک ست Very Rare از هیروی Legion Commander و یک ست Extremely Rare از هیروی Templar Assassin وجود دارد. این باکس به‌عنوانِ پاداش برای کسانی که مسیر جوایز را کامل می‌کنند، در نظر گرفته شده است، اما با پرداختِ ۲.۴۹ دلار نیز می‌توان آن را از طریق فروشگاه Dota 2 خریداری کرد. رویداد New Bloom در تاریخ ۱۴ بهمن (۳ فوریه) به پایان می‌رسد، اما آیتم‌های مصرفی آن را می‌توان تا تاریخ ۲۸ بهمن (۱۷ فوریه) استفاده کرد.

منبع : http://blog.dota2.com/2020/01/new-bloom-treasure/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،


ادامه مطلب
تاریخ : ۵ بهمن ۱۳۹۸ | ۰۹:۰۳:۳۴ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

ویژگی Sidegrading به چپتر دوم Fortnite اضافه شد

به‌تازگی آپدیت 11.4 چپتر دوم بازی فورتنایت که در واقع اولین به‌روزرسانی سال 2020 محسوب می‌شود، در دسترس قرار گرفته است و در جریان آن شاهد اضافه شدن Sidegrading به بازی هستیم.

تقریبا یک ماه است که چالش‌های فصل اول از چپتر دوم فورتنایت به پایان رسیده است، اما اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر Fortnite، قصد دارد فصل بعد را از اوایل ماه فوریه (اواسط بهمن ماه) در اختیار کاربران قرار دهد. بااین‌حال تیم سازنده با ارائه محتویات و چالش‌های مختلف، سعی کرده است که در این بازه زمانی، کاربران را سرگرم کند. 

 

طبق جدیدترین اخبار بازی، چندی پیش آپدیت جدید بازی فورتنایت چپتر 2 در دسترس قرار گرفت که در جریان این به‌روزرسانی، شاهد اضافه شدن ویژگی جدیدی به بازی هستیم. با شروع چپتر دوم فورتنایت، یک ویژگی در دسترس قرار گرفت که بازیکنان با جمع‌آوری متریال می‌توانند ارزش سلاح خود را افزایش دهند. برای مثال می‌توانید SMG سبز رنگ خودتان را به یک SMG آبی‌رنگ تبدیل کنید. حال در جریان به‌روزرسانی 11.4 بازی Fortnite Chapter 2، شاهد اضافه شدن Sidegrading هستیم.

Sidegrading به شما اجازه می‌دهد که جدا از بالاتر بردن ارزش سلاح با میز ارتقای سلاح،‌ عملکرد اسلحه خود را در دسته‌ای که قرار دارد، تغییر دهید. برای مثال اگر یه اسالت رایفل بنفش‌رنگ دارید، درکنار ارتقای آن به یک اسالت رایفل طلایی، می‌توانید آن را به یک اسالت رایفل سنگین (Heavy Assault Rifle) هم تبدیل کنید.  در ادامه مشخص شده که این ویژگی در حال حاضر برای حالت‌های غیر رقابتی فورتنایت فعال شده است و تنها سلاح اسالت رایفل، این قابلیت را در اختیار دارد.

منبع : eurogamer


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،


ادامه مطلب
تاریخ : ۲۶ دی ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۵:۵۹ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

سامسونگ فروش لپ‌ تاپ Galaxy Book S با پردازنده اسنپدراگون را آغاز کرد

سامسونگ اواخر تابستان امسال برای اولین‌بار لپ‌تاپ گلکسی بوک اس (Galaxy Book S) را معرفی کرد و اکنون آن را به بازار عرضه می‌کند.

لپ‌تاپ Galaxy Book S از پردازنده اسنپدراگون 8cx، رم ۸ گیگابایتی، ۲۵۶ /۵۱۲ گیگابایت حافظه با قابلیت ارتقا تا ۱ ترابایت، نمایشگر ۱۳/۳ اینچی با ۱۰ نقطه لمس هم‌زمان و LTE داخلی بهره می‌برد. گلکسی بوک اس با وزن ۰.۹۶ کیلوگرمی خود، از سبک‌ترین لپ‌تاپ‌های ویندوزی است. همچنین پردازنده‌ی کم‌مصرف کوالکام باعث می‌شود تا لپ‌تاپ جدید سامسونگ تا ۲۳ ساعت عمر باتری در اختیار کاربر بگذارد.
اولترابوک Galaxy Book S دارای سیستم صوتی سامسونگ با کیفیت استودیو است. این سیستم صوتی از اسپیکرهای ساخت شرکت AKG که اینک در مالکیت سامسونگ است بهره برده و از استاندارد صوتی دالبی اتموس پشتیبانی می‌کند.

 

این لپ‌تاپ حدودا ۵ ماه پیش معرفی شده بود اما هنوز برای خرید در دسترس مصرف‌کنندگان قرار نداشت و حتی شایعه شده که قرار است تولید و فروش آن لغو شود. در نهایت به‌تازگی گزارشی از عرضه‌ی این لپ‌تاپ گلکسی بوک اس منتشر شد و اکنون فروش این دستگاه در کره‌ی جنوبی آغاز شده است. اخیرا یک کاربر یوتیوب به‌نام TheUnlockr این دستگاه را از کره خریداری کرده و نظر خود را به اشتراک گذاشته است. در ادامه تجربیات منتشر شده از این کاربر را ارائه خواهیم کرد:

Galaxy Book S بسیار نازک و فوق‌العاده سبک است.
دکمه پاور به حسگر اثر انگشت مجهز شده که برای ورود به سیستم بسیار مناسب است.
اندازه‌ی صفحه‌کلید مناسب است.
نور پس‌زمینه‌ی کیبرد، قابل تنظیم و قابل کنترل نیست.
درایور تاچ‌پد مایکروسافت خوب است.
از هر دو درگاه USB-C می‌توان برای شارژ لپ‌تاپ استفاده کرد.
دارای پشتیبانی از سیم‌کارت‌های نانو به منظور استفاده از شبکه LTE و همچنین کارت خوان micro SD است.
عمر باتری ۱۴/۵ ساعت پخش ویدئو از یوتیوب را پشتیبانی می‌کند.
لپ‌تاپ گلکسی بوک اس عملکردی مشابه Surface Pro X دارد.
لپ‌تاپ Galaxy Book S در دو رنگ طلایی و خاکستری در دسترس خواهد بود. امیدواریم که سامسونگ این دستگاه را به بازارهای بیشتری عرضه کند. البته سامسونگ در نظر دارد تا این لپ‌تاپ را در ایالات متحده، کانادا، استرالیا، برزیل، انگلستان، سوئد، ایتالیا، آلمان، فرانسه، دانمارک، فنلاند و نروژ به‌فروش برساند.

منبع : https://mspoweruser.com/good-news-samsung-starts-selling-qualcomm-snapdragon-powered-galaxy-book-s-laptop/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،


ادامه مطلب
تاریخ : ۱۶ دی ۱۳۹۸ | ۰۸:۱۲:۲۳ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

شیائومی عرضه گوشی می میکس آلفا را به تعویق انداخت

عرضه‌ی شیائومی می میکس آلفا به‌تعویق افتاد و زمان رسمی نیز برای شروع فروش آن اعلام نشد. این گوشی قرار بود ماه گذشته‌ی میلادی روانه‌ی بازار شود.

انتظار برای در دست‌گرفتن شیائومی می میکس آلفا را فعلا فراموش کنید. به‌گفته‌ی Abacus، شیائومی گوشی آینده‌نگرانه‌ی خود را به‌حالت تعلیق درآورده و حتی برای عرضه‌ی آن نیز برنامه‌ریزی نکرده است. در ابتدا قرار بود این گوشی ماه گذشته‌ی میلادی عرضه شود؛ اما این تأخیر باعث می‌شود زمان فروش آن کاملا نامشخص شود. البته شیائومی گفته است به‌زودی اطلاعات بیشتری منتشر خواهد کرد.

 

شیائومی اولین‌بار می میکس آلفا را سپتامبر (شهریور) معرفی کرد. از آن زمان تاکنون، اطلاعاتی از این گوشی مانند دوربین سه‌گانه‌ی دستگاه مجهز به حسگر اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و نسبت بدنه به صفحه‌نمایش ۱۸۰/۶ درصدی منتشر شده است. شیائومی حتی اندکی پس از معرفی می میکس آلفا، نمونه‌ی فیزیکی این گوشی را نیز نشان داد. اکنون می‌دانیم قیمت گوشی خارق‌العاده‌ی شیائومی بیش از ۲،۸۰۰ دلار است.

دقیقا مشخص نیست چه عاملی باعث این تأخیر شده است؛ اما باتوجه‌به فرم فیزیکی این دستگاه، هزاران دلیل برای به‌تعویق‌انداختن عرضه‌ی این گوشی می‌توان نام برد. همه‌ی این دلایل فقط در حد حدس‌وگمان هستند و تا وقتی شیائومی اطلاعات رسمی منتشر نکرده، نمی‌توان نظر قطعی داد.

منبع : androidauthority


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،


ادامه مطلب
تاریخ : ۱۲ دی ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۲:۵۷ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

رقابت طرفداران بر سر طراحی اسکین های بازی PUBG

توسعه‌دهندگان PUBG، با برگزاری رقابتی با عنوان PUBG’s 3rd Anniversary Skin Contest، از بازیکنان می‌خواهند تا برای قسمت‌های اعلام شده، اسکین طراحی کنند. 

برخی از بازیکنان PlayerUnknown Battlegrounds مدت‌ها است که ایده‌های جالبی برای اسکین‌های بازیکنان در این بازی دارند اما تاکنون فرصت مناسبی برای ارائه‌ی این طرح‌ها در بازی فراهم نشده بود. حالا و به‌لطف رقابت جدیدی که برای جامعه کاربران PUBG در نظر گرفته شده، شانس اضافه شدن این طرح‌ها به‌صورت رسمی فراهم شده است. به‌عنوان بخشی از برنامه‌های سومین سالگرد آغاز به کار بازی PUBG، از بازیکنان خواسته شده تا ایده‌های خود را از طراحی یک لباس، یک M416 و یک چتر نجات به توسعه‌دهندگان این بازی ارائه کنند. در هریک از بخش‌های اعلام شده، تنها یک برنده اعلام خواهد شد. ایده‌ی برندگان این رقابت به‌طور رسمی به بازی اضافه شده و در مقابل، جوایز ویژه‌ای به آن‌ها اعطا خواهد شد.

براساس جزئیاتی که در وبسایت رسمی PUBG از این مسابقه اعلام شده، یک سازوکار مشخص برای ثبت‌نام و اعلام برندگان این رقابت در نظر گرفته شده است. بازیکنان بعد از دانلود کردن الگوهای مناسب برای اضافه کردن طرح‌های خود، باید ایده‌های نهایی خود را با هشتگ PUBGSkinContest# در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنند. توسعه‌دهندگان بعد از مشاهده‌ی این نمونه‌ها، نامزدهای برنده‌ی نهایی را انتخاب کرده و در پایان، انتخاب برنده‌ی نهایی به عهده‌ی جامعه‌ی کاربران پابجی خواهد بود.

 

تیم توسعه‌دهندگان PUBG در اینباره توضیح می‌دهند:

سیستم برگزاری این رقابت بسیار ساده است. کافی است طرح‌های خود را بعد از دانلود الگوهای مناسب آماده کرده و در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید. این تصاویر باید با هشتگ PUBGSkinContest# و با تگ حساب رسمی PUBG در شبکه‌ی اجتماعی مربوطه منتشر شوند. تیم ما، گزینه‌های نهایی را انتخاب کرده و انتخاب برنده‌ی اصلی را به جامعه کاربران واگذار خواهد کرد. بنابراین اگر هم به‌دنبال طراحی این اسکین‌ها نیستید، می‌توانید حداقل گزینه‌ی مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

نامزدهای نهایی براساس خلاقیت، پایبندی به اصول رقابت و ارتباط با هویت برند PUBG انتخاب خواهند شد. درواقع یعنی طراحی شما باید در نگاه اول به دنیای PUBG تعلق داشته باشد. حالا یک سری قوانین دیگر نیز وجود دارد که باید در طراحی این اسکین‌ها در نظر گرفته شوند. مثلاً حق استفاده از رنگ‌های متمایل به سبز استتار یا هرچیزی که اسکین مربوطه را شبیه به Ghillie می‌کند، نخواهید داشت؛ اسکین نباید طراحی توهین‌آمیزی داشته باشد. ضمناً هرگونه وابستگی به مسائل سیاسی یا مذهبی در آن منع شده است. استفاده از علائم تجاری و دزدی از طرح‌های دیگران نیز مشخصاً ممنوع است.

تیم توسعه‌دهندگان PUBG در ادامه وعده‌ی اعطای جوایز ویژه‌ای را به برندگان این رقابت داد‌ه‌اند. البته ماهیت این جوایز هنوز اعلام نشده است. فرصت ثبت‌نام در این رقابت تا ۵ ژانویه (۱۵ دی) برای علاقه‌مندان وجود خواهد داشت. رأی گیری برای اعلام برنده نیز چند روز بعد آغاز خواهد شد.

منبع : https://comicbook.com/gaming/2019/12/28/pubg-contest-fan-made-skins/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،


ادامه مطلب
تاریخ : ۹ دی ۱۳۹۸ | ۰۸:۴۳:۵۳ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

اولین قهرمان جدید Overwatch 2 با نام Sojourn معرفی شد

در جریان نمایشگاه بلیزکان ۲۰۱۹، شرکت بلیزارد اینترتینمنت قهرمان Sojourn را برای Overwatch 2 معرفی کرد.


دقایقی پیش در جریان تریلر مراسم افتتاحیه بلیزکان 2019، بازی Overwatch 2 با انتشار یک تریلر سینمایی زیبا معرفی شد. همچنین پس از آن تریلر گیم‌پلی بازی هم به‌نمایش گذاشته شد. در جریان نسخه دوم شاهد اضافه شدن حالت PvE و همچنین شخصی‌سازی قهرمان‌ها هستیم. جف کپلن، کارگردان Overwatch، در ادامه صحبت‌های خود در مورد Overwatch 2 پس از مراسم افتتاحیه، از اولین قهرمان جدید این بازی رونمایی کرد.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، در گذشته شایعاتی از Sojourn در جریان داستان سایر کاراکترها و اسطوره‌شناسی اورواچ به‌گوش می‌رسید و حال مشخص شده است که این قهرمان را در نسخه دوم مشاهده خواهیم کرد. جف کپلن، اعلام کرد که اطلاعات بیشتری از Sojourn در بلیزکان ۲۰۱۹ منتشر نخواهد شد، اما باتوجه‌به اطلاعاتی که در گذشته مشخص شده، وی یکی از کاپیتان‌های اورواچ به‌حساب می‌آید که درکنار سولجر 76، وینستون، تریسر و سایر اعضای تیم اورواچ مبارزه کرده است.

همچنین در جریان تریلر داستانی Recall که به کاراکتر وینستون مربوط می‌شود و همچنین تریلر کوتاه Ana، شاهد حضور Sojourn هستیم. متاسفانه هنوز اطلاعاتی از مهارت‌های این قهرمان در دسترس نیست.

منبع : https://www.gamespot.com/articles/next-hero-confirmed-for-overwatch-2-sojourn/1100-6471096/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،


ادامه مطلب
تاریخ : ۱۱ آبان ۱۳۹۸ | ۰۵:۵۵:۳۷ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

ایرپاد پرو با قابلیت حذف نویز و قیمت 249 دلار معرفی شد

ایرپاد پرو از راه رسید. این هدفون بی سیم دارای طراحی جدیدی بوده از قابلیت نویز کنسلینگ بهره می برد. قیمت ایرپاد پرو اپل برابر با 249 دلار است.

شرکت اپل از هدفون بی سیم جدید خود با قابلیت حذف صداهای مزاحم رونمایی کرد. این هدفون جدید قیمتی برابر با 249 دلار دارد و از تاریخ 30 اکتبر وارد بازار می شود. خریداران از امروز می توانند این هدفون را پیش خرید کنند. میکروفن های مورد استفاده در این هدفون قادر به شناسایی صدای محیط بوده و آن را حذف می کنند. سیستم مورد استفاده در این محصول مشابه با سیستم نویز نسلینگ Beats Solo پرو جدید است.
اپل اعلام کرده سیستم نویز کنسلینگ این هدفون هر ثانیه، تا 200 بار تنظیم می شود. این هدفون کیفیت صوتی بالایی دارد و از ویژگی اکولایزر تطبیقی بهره می برد. برخلاف ایرپاد استاندارد، نسخه پرو آن درون گوش قرار می گیرد. اپل به این موضوع اشاره کرده که برای هدفون جدید خود، یک نرم افزار تست صدا در نظر گرفته که به کاربر انتخاب سری مناسب را گوشزد می کند.

ایرپاد پرو اپل مانند نسل دوم ایرپاد از قابلیت شارژ بی سیم و دستور صوتی Hey Siri پشتیبانی می کند. بر اساس اعلام اپل، این هدفون بی سیم جدید تا 4.5 ساعت شارژدهی دارد، البته قاب آن می تواند شارژ موردنیاز تا 24 ساعت را فراهم کند. این هدفون بی سیم جدید اپل در برابر نفوذ آب و همچنین عرق مقاوم است؛ بنابراین می توان از آن در باشگاه استفاده کرد. این هدفون با کابل لایتنینگ شارژ می شود، البته در جعبه آن شاهد حضور کابل لاتنینگ به USB-C هستیم.

در حالی اپل قابلیت حذف صداهای مزاحم را به هدفون بی سیم خود اضافه کرده که در گذشته، شرکت هایی مانند سونی و Bose هدفون های خود با این قابلیت را وارد بازار کرده بودند. برای مثال هدفون 1000X M3 سونی با قابلیت نویز کنسلینگ قیمتی برابر با 229 دلار دارد.

منبع : https://www.theverge.com/2019/10/28/20936454/apple-airpods-pro-new-release-date-price-noise-cancellation-design-immersive-sound


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،


ادامه مطلب
تاریخ : ۷ آبان ۱۳۹۸ | ۰۸:۳۳:۰۳ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

بازی Ghost of Tsushima ظاهرا تا اواخر سال ۲۰۲۰ منتشر نخواهد شد

به گفته‌ی جیسون شریر، بازی Ghost of Tsushima با تاخیر روبه‌رو شده است و تا اواخر سال ۲۰۲۰ منتشر نخواهد شد.

در کنار خبری که امروز منتشر شد مبنی بر تاخیر خوردن بازی مورد انتظار The Last of Us Part 2، جیسون شریر از سایت کوتاکو طبق آخرین اخبار بازی اعلام کرده است که بازی انحصاری دیگر پلی استیشن 4 یعنی Ghost of Tsushima نیز دچار تاخیر شده و تا پایان سال ۲۰۲۰ منتشر نخواهد شد.

شریر اعلام کرده است که طبق شنیده‌های او، بازی Ghost of Tsushima برای عرضه در اواخر سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده است. این همان برهه‌ای از سال است که سونی قصد دارد کنسول نسل بعدی خود یعنی پلی استیشن 5 را عرضه کند. با این حال، شریر اطمینان داده است که Ghost of Tsushima همچنان برای پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. همچنین او اعلام کرد که این تاخیر صورت گرفته تحت تاثیر تاخیری است که بازی The Last of Us Part 2 شامل حالش شده است. توییت منتشر شده از شریر به شرح زیر است:

بازی Ghost of Tsushima هنوز تاریخ عرضه‌ای را برای عموم منتشر نکرده است؛ با این حال انتشار این بازی به اواخر سال ۲۰۲۰ موکول شده است. انتظار نداشته باشید که سازندگان این بازی را به اثری برای PS5 یا چیز دیگری تبدیل کنند، اما این بازی در ابتدا برای عرضه در نیمه‌ی نخست سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده بود.

با در نظر گرفتن این قضیه که مدت زیادی است از بازی Ghost of Tsushima خبری منتشر نمی‌شود، تاخیر صورت گرفته منطقی به نظر می‌رسد. با این حال عرضه‌ی یک بازی بزرگ انحصاری برای پلی‌استیشن 4 آن هم در بازه‌ی زمانی‌ای که کنسول بعدی می‌خواهد عرضه شود، مساله‌ای عجیب است؛ اما از طرفی این اثر می‌تواند یکی از بازی‌هایی باشد که ویژگی پشتیبانی از بازی‌های نسل قبل پلی‌استیشن 5 را به رخ بکشد و شاید دلیل این تاخیر همین باشد. بنابراین کسانی که بازی Ghost of Tsushima را خریداری کرده‌اند و پلی‌استیشن 5 را نیز در اختیار دارند، می‌توانند به راحتی این بازی را روی کنسول جدید خود تجربه کنند.

تا زمان نگارش این خبر، هیچ تاریخ عرضه‌‌ای برای این بازی از سوی سونی اعلام نشده است اما به نظر می‌رسد که طی ماه‌های آینده اخبار زیادی از این اثر منتشر شود.

نظر شما راجع به تاخیر‌های اخیر بازی‌های بزرگ سونی چیست؟ آیا با عرضه‌ی PS5 در ارتباط هستند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع : https://www.dualshockers.com/ghost-of-tsushima-release-late-2020/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،


ادامه مطلب
تاریخ : ۳ آبان ۱۳۹۸ | ۰۶:۳۳:۱۰ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By blognama.ir:.