دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات بر اساس کلیک یا ppc چیست؟

PPC مخفف عبارت ” Pay Per Click ” است.

درواقع تبلیغات بر اساس کلیک یا ppc یک نوع پشتیبانی از تبلیغات آنلاین و بازاریابی اینترنتی است که بر روی طیف گسترده ای از وب سایت ها، از جمله موتورهای جستجو ، که در آن تبلیغ کنندگان فقط در صورت کلیک کاربر بر روی آگهی هزینه پرداخت می کند، است.

از این رو به آن ، ” پرداخت به ازای هر کلیک ” می گویند.یکی از روش های رایج و البته موثر در تبلیغات ، تبلیغات در موتور های جستجو می باشد.

اما پرداخت هزینه تبلیغات در این روش کدام است؟در این روش میزان مبلغ پرداختی بر اساس تعداد کلیک ها بر روی تبلیغ برآورد می شود.لازم به ذکر است برای انجام اینگونه تبلیغات شما باید با یک سری از واژگان آشنا شوید.

مزایای تبلیغات بر اساس کلیک یا ppc
مقرون به صرفه بودن
شاید فکر کنید چرا مقرون به صرفه؟

اما دلیل این است که شما تنها به ازای کاربرانی که بر روی تبلیغات شما کلیک کرده و به وب سایتتان می‌آیند پول پرداخت می‌کنید، نه تمامی کسانی که تبلیغ سایت شما را می بینند اما وارد آن نمی شوند، و اینگونه نیز نیست که برای مدت زمانی که تبلیغ شما آنجاست پولی پرداخت کنید.
با توجه به این تفاصیل می توان گفت که این نوع از تبلیغات به نسبت سایر تبلیغات به صرفه می باشد.

هدفمندی
می توانید بر روی تبلیغات خود محدودیت های جغرافیایی، اپراتور و دستگاه را اعمال کنید.

قابل سنجش بودن
شما می تواند با توجه به ابزارهای اندازه گیری دقیق، میزان بازگشت سرمایه خود و همچنین فاکتورهای مدنظرتان را به صورت دقیق اندازه گیری کنید.

 

قابلیت شخصی سازی
همینطور که کمپین خودتان را اجرا می‌کنید تنظیمات و قابلیت های ریز و درشتی در اختیار شما وجود دارد که بر اساس نیازهایتان کمپین خودتان را شخصی سازی کنید.

منابع آموزشی
برای اجرای اینگونه تبلیغات دوره‌ها و ابزارهای رایگان بسیاری وجود دارد که به شما کمک می کند که توانایی های خودتان را افزایش دهید.

سریع بودن
شما می توانید به صورت لحظه ای تاثیر تبلیغات کلیکی و حضور کاربران در وب سایت خود را ببینید در صورتی که در روش سئو، شما زمان زیادی کار می کنید تا بعد از آن کم کم کاربران از وب سایت شما بازدید داشته باشند.

( توجه داشته باشید که این بدان معنی نیست که تبلیغات کلیکی می تواند جایگزین سئو سایت شما باشد زیرا سئو با اینکه زمان بر است ولی ماندگاری بالایی هم دارد )

معایب تبلیغات کلیکی
شرکت های بزرگی مانند گوگل و مایکروسافت که این خدمات را ارائه می دهند این طور اقدام می کنند که از بین چند وب سایت رقیب در حوزه کاری شما، هر کدام مبلغ بیشتری پرداخت کند، انتخاب می شود.

اگر بودجه کافی را برای این تبلیغات ندارید بهتر است قید آن را بزنید! چون به هر حال این وب سایت ها بابت هر کلیک از شما دلار می گیرند نه بابت هر مشتری!
نکته قابل توجه این است که شما در صورتی می توانید از این نوع تبلیغات بهره ببرید که به خوبی بر روی کیفیت وب سایت خود و نیز بهینه سازی خدمات خود کار کرده باشید ، تا کلیک کردن ها به جذب مشتری ختم شود.

به طور خلاصه باید از کیفیت جنس یا خدمات خود نسبت به سایر رقبا مطمئن باشید و فقط به دنبال دیده شدن بیشتر و رساندن صدای خود به سایر مشتریان باشید.

اگرغیر از این است پس ابتدا سعی در بهبود عملکرد خود داشته باشید و سپس برای دیده شدن بیشتر در جهت تبلیغات اقدام کنید.

به عقیده تیم وب داران تبلیغات بر اساس کلیک یا PPC راهی مناسب برای دیده شدن وب سایت و کسب و کارتان است البته نه هر کسب و کاری چون در کشور ما با توجه به قیمت بالای دلار استفاده از این روش نوعی ریسک هم محسوب می شود.

نکات تامل برانگیز در جهت تبلیغات بر اساس کلیک یا PPC

 

!!!!! ادامه مطلب در لینک زیر..!!!!
https://webdaran.com/what-is-ppc/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،


ادامه مطلب
تاریخ : ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | ۰۹:۰۱:۲۷ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

بازاریابی ویروسی ( viral marketing ) چیست؟

محتوای ویروسی، معمولا یک استراتژی ویروسی طراحی شده خوب در پشت خود دارد، البته بخشی از آن هم ناشی از شانس است اما خلاقیت و آماده سازی نیز بسیار مهم هستند.

بازاریابی ویروسی یا viral marketing یکی از روش های دیجیتال مارکتینگ به شمار می رود و وب داران در این مقاله قصد دارد به شما بگوید که تعریف این مفهوم ( viral marketing ) در واقع چیست، یک کمپین ویروسی چگونه کار می کند و اینکه مزایای بازاریابی ویروسی چیست و همچنین در ادامه مثال هایی در این زمینه ذکر خواهیم کرد.

در ادامه با ما همراه باشید.

بازاریابی ویروسی چیست؟

بازاریابی ویروسی عبارت است از امکان ایجاد علاقه و فروش بالقوه یک برند یا محصول، از طریق پیام هایی که مانند ویروس پخش می شود به عبارت دیگر به سرعت و از شخصی به شخص دیگر.این ایده برای این است که کاربران خودشان تصمیم بگیرند که محتوا را به اشتراک بگذارند.شبکه های اجتماعی به دلیل سرعت و سهولتی که در اشتراک گذاری دارند زیستگاه طبیعی این نوع بازاریابی هستند.

از متداول ترین مثال های اخیر در این زمینه می‌توان به ایجاد فیلم های متحرک و شگفت انگیز و یا ویدئو های دیدنی در یوتیوب اشاره کرد که سپس در فیس‌بوک، توییتر و کانال های دیگر به اشتراک گذاشته می شوند.دلیل ویروسی بودن آن سهولت در پخش و اشتراک است.

 

اگرچه باید به این نکته توجه داشته باشید که این یک شمشیر دولبه است زیرا ما نمی توانیم فراموش کنیم که در این کمپین قسمت بزرگی از کنترل به دست کاربران می افتد و ما این ریسک را می‌کنیم که ممکن است پیام به صورت اشتباه تفسیر شود!از طرف دیگر یک کمپین ویروسی موفق می تواند برای نتایج نام تجاری شما معجزه کند.

یک کمپین ویروسی چگونه کار می کند؟

ایجاد یک کمپین بازاریابی ویروسی بسیار ساده است: یک فیلم یا نوع دیگری از محتوا را ایجاد کنید که برای مخاطب هدف جذاب باشد سپس آن را در فضای اینترنت قرار دهید و اولین اقدامات را برای تحرک آن برنامه‌ ریزی کنید و از آنجا شکل بگیرید.سپس تنها کاری که می‌توانید انجام دهید این است که منتظر بمانید تا فیوز روشن شود و کاربران مانند دیوانه ها شروع اشتراک گذاری آن کنند.

جالب است بدانید در بعضی از موارد viral marketing به طور تصادفی اتفاق می‌افتد، برای مثال از طریق ویدئویی که توسط یک کاربر خصوصی بارگذاری می شود و ناگهان محبوب می‌شود و شروع به گردش در سراسر اینترنت می کند.در مورد استراتژی انتشار فیلم های ایجاد شده توسط برندها ما دو اصل تمرکزی داریم: نمایش داده شده یا پنهان

در حالت اول کاربر از اولین لحظه آگاه است که در حال مشاهده محتوای تبلیغاتی است، در حالی که در حالت دوم، مشارکت برند پنهان است و بعدا مشخص می شود.

ادامه مطلب در لینک زیر....

https://webdaran.com/what-is-viral-marketing/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،


ادامه مطلب
تاریخ : ۹ مهر ۱۳۹۸ | ۱۰:۱۲:۰۳ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

آپدیت 7.22h بازی Dota 2 با تمرکز روی آیتم‌ ها و هیروها منتشر شد

شرکت ولو پیش از شروع مرحله‌ی مقدماتی اولین رویدادهای دارای امتیاز DPC فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹، بسته‌ی به‌روزرسانی 7.22h بازی Dota 2 را برای اعمال تغییرات روی برخی از آیتم‌ها و هیروها در دسترس قرار داد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت ولو پس از پایان مسابقات WePlay Reshuffle Madness بسته‌ی به‌روزرسانی 7.22h بازی Dota 2 را برای تضعیف تعدادی از هیروها و آیتم‌های پرطرفدار تورنمنت سالانه‌ی The International 9 در دسترس قرار داده است. تمرکز این آپدیت روی تضعیف چهار آیتم و پنج قهرمان و کاهش میزان XP حاصل از کشتن Neutralها است. با عنایت به اینکه این به‌روزرسانی درست پیش از شروع مرحله‌ی مقدماتی اولین رویدادهای ماینور و میجور Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ منتشر شده است، تیم‌ها باید در فرصت باقیمانده استراتژی‌های خود را مورد بازنگری قرار دهند. بیش از این درباره‌ی این به‌روزرسانی سخن نمی‌گوییم و یک راست به سراغ بررسی تغییرات آن می‌رویم.

تغییرات کلی
درحال‌حاضر Neutralها ۵ درصد XP کمتری در اختیار بازیکنان قرار می‌دهند.
در این به‌روزرسانی شاهد تضعیف بیشتر Neutralها هستیم. در آپدیت قبلی شاهد تضعیف آن‌ها به همین مقدار بودیم و حال این موجودات مقدار ۹.۷۵ درصد XP کمتری را نسبت به پچ مسابقات The International 9 در اختیار می‌گذارند. می‌توان گفت که درحال‌حاضر ورود زودهنگام به جنگل هیچ توجیه خوبی نمی‌تواند داشته باشد.

تغییرات آیتم‌ها
میزان آرمور آیتم Medallion of Courage از ۶ به ۵ کاهش یافت.
میزان آرمور آیتم Phase Boots از ۵ به ۴ کاهش یافت.
دیگر از فروشگاه جانبی نمی‌توان آیتم Ring of Protection را خریداری کرد.
میزان آرمور آیتم Solar Crest از ۱۰ به ۸ کاهش یافت.
از این پس نمی‌توان آیتم Ring of Protection را از فروشگاه جانبی خریداری کرد و این بدان معنا است که نه‌تنها امکان تکمیل آیتم Ring of Basilius در لاین‌ها وجود ندارد، بلکه بازیکنان از تهیه‌ی یک Ring of Protection ساده برای افزایش آرمور قهرمانان خود و به‌دنبال آن کاهش آزار بازیکنان ساپورتر حریف محروم خواهند ماند. آیتم‌های Medallion of Courage ،Phase Boots و Solar Crest آیتم‌های بسیار محبوبی در مسابقات اینترنشنال امسال بودند و درحال‌حاضر هم از میزان محبوبیت آن‌ها کاسته نشده است. با اینکه چکش تضعیفِ آپدیت تازه بر سر این آیتم‌ها فرود آمده است، اما در مجموع تاثیر زیادی رو آن‌ها نداشته و احتمالاً در به‌روزرسانی 7.23 شاهد کاهش چشم‌گیر محبوبیت آن‌ها خواهیم بود.

تغییرات هیروها
Kunkka

زمان مورد نیاز برای استفاده از مهارت Ghost Ship از ۶۰/۵۰/۴۰ به ۷۰/۶۰/۵۰ افزایش یافت.
زمان مورد نیاز برای استفاده از مهارت X Marks The Spot از ۲۶/۲۰/۱۴/۸ به ۳۶/۲۶/۱۸/۱۰ افزایش یافت.
ظاهراً هیروی Kunkka نمی‌تواند فرصتی برای استراحت به دست آورد. کماکان شاهد تضعیف این دریاسالار هستیم، اما این موضوع بازیکنان را از انتخاب آن دلسرد نمی‌کند. این قهرمان برنده‌ی نهایی لاین میانی است که تنها جلوی برخی از هیروهای بازی نظیر Huskar سر تعظیم فرود می‌آورد. این قهرمان حتی با تمام این نرف‌ها باز هم انتخاب می‌شود و این چرخه ادامه می‌یابد. بارها و بارها زمان مورد نیاز برای استفاده از مهارت‌های این قهرمان تغییر یافته و این کار نتیجه‌ای به‌دنبال نداشته است، اما به نظر می‌رسد که آیس فراگ این‌بار با افزایش Cooldown هر دو مهارت Ghost Ship و X Marks the Spot سوراخی را در بادبان‌های کشتی Kunkka ایجاد کرده است.

منبع : https://www.vpesports.com/dota2/dota-2-patch-7-22h-released-kunkka-mirana-night-stalker-and-tiny-hit-by-the-nerf-hammer


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،


ادامه مطلب
تاریخ : ۸ مهر ۱۳۹۸ | ۰۹:۰۳:۴۰ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

لاجیتک شرکت استریم لبز را به قیمت 89 میلیون دلار خریداری کرد

به استناد اخبار جدید، لاجیتک شرکت Streamlabs را خریداری کرده است. مبلغ این قرارداد برابر با 89 میلیون دلار عنوان شده است.

اگر از آن دسته افرادی هستید که به بازی های ویدیویی لایو استریم علاقه مند هستید احتمالا نام استریم لبز را شنیده اید. این شرکت تولید کننده یک ابزار نرم افزاری رایگان و محبوب برای پوشش مطالب در بالای تمام بازی ها است که به استریمرها اجازه می دهد هر چیزی، از اسپانسرشیپ گرفته تا تبلیغات را در بالای ویدیوی خود نمایش داده یا ببینند.

اکنون لاجیتک قصد دارد این شرکت را به قیمت 89 میلیون دلار به علاوه 29 میلیون دلار اضافه خریداری کند. استریم لبز ادعا کرده که دارای 1.6 میلیون استریمر است که ماهانه از این ابزار استفاده می کنند و تاکنون 161 میلیون ساعت نیز از تاریخ ژانویه 2018 پخش شده است. این شرکت همچنین دارای برنامه گوشی هوشمند نیز هست که گفته شده دارای حدود 480 هزار کاربر است.

این خرید می تواند نتایج خوبی به همراه داشته باشد. لاجیتک مدتی است که سخت افزارهایی برای گیمرها و استریمرها (همچون وب کم) تولید می کند. اکنون با این خرید، این شرکت صاحب نرم افزاری برای پیشرفت سخت افزارهای خود و راحتی بیشتر کاربرانش نیز می شود.

طی پستی که استریم لبز در آن از این معامله خبر داده است، موسس استریم لبز از این نکته خبر داده که خدمات آن ها رایگان باقی خواهد ماند و آن ها کماکان از تمام پلتفرم ها از جمله ویندوز، اندروید و iOS پشتیبانی می کنند.

منبع : https://techcrunch.com/2019/09/27/logitech-acquires-popular-game-streaming-tool-streamlabs-for-around-89m/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،


ادامه مطلب
تاریخ : ۷ مهر ۱۳۹۸ | ۰۳:۴۹:۱۵ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

اصول اولیه طراحی سایت: برای طراحی سایت به چه اطلاعاتی نیاز داریم؟

به نظر شما برای طراحی و توسعه وب سایت ما به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ وب سایت شما به عنوان یک پلت فرم تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد و به مشتریان بالقوه شما اجازه می دهد تا اطلاعات بیشتری را در مورد شرکت و محصولات موجود شما ارائه دهد. اما موارد خاصی وجود دارد که برای طراحی وب سایت باید بدانها توجه داشته باشید.

امروزه با الکترونیکی شدن جهان و گسترش اینترنت در سطح دنیا و افزایش بازدیدکنندگان هر سازمان، شرکت و حتی شخص نیاز به داشتن فضایی اختصاصی بر روی اینترنت را احساس می کند. در واقع وب سایت صفحه های اختصاصی بر روی اینترنت می باشد که مجموعه ای از فایل های متنی، تصویری و صوتی را در بر میگیرد و اطلاعات را در کل جهان در اختیار کاربران قرار می دهند. برای راه اندازی یک سایت شما به چند چیز در ابتدای کار نیاز دارید.

قوانین طراحی وب سایت
برای طراحی سایت شما به ترتیب به اطلاعات زیر نیاز خواهید داشت:

انتخاب نام مناسب برای سایت خود و ثبت نام سایت (دامنه)
نام دامنه اولین موردی است که برای شروع طراحی وب سایت بدان نیاز دارد. در انتخاب نام دامنه خود نهایت وسواس را به خرج دهید چرا که نمی توان آنرا تغییر داد و برای انتخاب دامنه به زیبایی اسم آن نگاه خاصی داشته باشید به طور مثال نی نی سایت یکی از دامنه های زیبای ایران است. دامنه نام آدرس دیجیتالی شماست که افراد برای اتصال به وب سایت شما از آن استفاده می کنند.

گرفتن فضای کافی برای قرار دادن اطلاعات خود در شبکه جهانی اینترنت‌ (هاست)
هاستینگ وب یک سرور یا هاست است که محتوای وب سایت شما به صورت آنلاین در آنجا مقیم است. نوع هاستی که شما انتخاب می کنید بستگی به بازدیدکنندگان وب سایت شما و میزان فضای مورد نیاز شما دارد. ۲ نوع از رایجترین هاست به صورت زیر است:

هاست اشتراکی که شما یک هاست را با وب سایت های دیگر به اشتراک می گذارید. این نوع هاست ها برای سایت هایی که نوپا هستند مثل عصر ایران کاربرد دارد. به طور مثال اگر شما دانشجویی باشید که در یک خوابگاه زندگی می کنید شما آشپزخانه، اتاق نشیمن و غیره خود را با سایر دانشجویان به اشتراک می گذارید.
هاست اختصاصی که شما لازم نیست سرورتان را به اشتراک بگذارید. به طور مثال شما کل یک ساختمان را اجاره می دهید.

گرافیک سایت و طراحی قالب مورد نظر برای صفحات سایت خود
سازندگان وب سایت بسار زیادی وجود دارند که به شما کمک می کنند تا وب سایت خود را راه اندازی کنید. ما پیشنهاد می کنیم از وردپرس به عنوان پلت فرم وب سایت در طراحی وب سایت استفاده کنید. وردپرس یکی از محبوبترین سازنده های وب سایت محبوب در جهان است که ۳۰ درصد از تمام وب سایت هایی که در اینترنت وجود دارد با استفاده از وردپرس طراحی شده است. وردپرس رایگان است و دارای هزاران قالب و پلاگین است. وردپرس بسیار انعطاف پذیر است و تقریبا با بیشتر ابزارهای جانبی و سرویس های موجود کار می کند. علاوه بر این شما باید طراحی انیمیشن و فایلهای متحرک برای بنر و صفحات داخلی را در نظر داشته باشید. شما می توانید از ۱۳ تا از بهترین سایت های دانلود قالب HTML و وردپرس فارسی و انگلیسی رایگان نیز استفاده کنید.

سرعت وب سایت
این مهم است که وب سایت شما سریعا بارگیری شود. سرعت وب سایت یکی از مهمترین الزاماتی است که در مورد طزراحی و توسعه وب سایت وجود دارد. برای اطمینان از اینکه سایت شما در عرض ۱۵ ثانیه لود می شود پیشنهاد می شود که از استفاده بیش از حد تصاویر، انیمیشن ها، فیلم ها و صداها و غیره جلوگیری کنید.

امنیت SSL
گوگل اعلام کرده است که به سایت هایی که دارای پروتکل HTTPS هستند و از یک گواهینامه ۲۰۴۸ بیتی SSL استفاده می کنند رتبه بیشتری می دهد. این نوع از امنیت برای سایت های بانکی مثل بانک ملت بسیار مهم است چرا که کاربران بسیاری از طریق انها تراکنش های بانکی انجام می دهند و نباید اعتماد کاربران خود را از دست بدهند.گوگل می گوید که گواهینامه اس اس ال روی نمایش جهانی تاثیر می گذارد و صاحبان وب سایت ها را تشویق می کند تا HTTP را به HTTPS تبدیل کنند.

سئو
سئو یکی از جنبه های مهم وب سایت شما است که به ربات های موتورهای جستجو تفهیم می کند صفحه وب شما را ببیند. سئو به موتوهای جستجو کمک می کند تا کاربران را به آنچه که می خواهند نزدیک کند و کاربران به نتایج مرتبط تری دست یابند.

ادغام شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی بخش بزرگی از زندگی روزمره ما را فرا گرفته است شما باید دکمه های اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی را برای بازدیدکنندگان خود قرار دهید تا مطالب شما به سادگی به اشتراک گذاشته شوند. این موضوع در ارتقا رتبه سایت در موتورهای جستجو بسیار مهم است چرا که از طریق این روس می توان تعداد کاربر بیشتری را به سایت وارد کرد.موارد دیگری که شما باید در نظر داشته باشید برنامه نویسی صفحات و طراحی بانک اطلاعاتی (در صورت نیاز) می باشد.

ردیابی و تجزیه و تحلیل
ابزار ردیابی و تجزیه و تحلیل به شما کمک می کند تا بدانید بازدیدکنندگان شما با وب سایتتان چگونه تعامل دارند. دانستن این اطلاعات به شما کمک خواهد کرد تا وب سایت خود را بهبود دهید. شما می توانید از ابزارهایی مانند Google Analytics استفاده کنید تا بدانید چه تعداد کاربرانی در چه صفحه از سایت شما هستند، کدام مطلب شما بازدید بیشتری داشته، کاربران چه مدت زانی را داخل سایت شما سپری کرده اند و غیره.

قبل از شروع طراحی وب سایت این نکات را بدانید
پس از انجام مراحل فوق، شما باید فایل های طراحی شده را بر روی فضای خریداری شده برای سایت خود بارگذاری نمایید. به طور کلی در مبحث طراحی سایت دو نوع سایت داریم: ۱) سایت های استاتیک یا ثابت ۲) سایت های داینامیک یا پویا

سایت های استاتیک، سایت هایی هستند که تنها حالت اطلاع رسانی دارند و ارتباط آنها با کاربران یک طرفه و از طرف سایت می باشد. این نوع سایت ها دارای مزایایی می باشند که از این بین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

فضای کم
گرافیک و ظاهر بسیار زیبا

سایت های داینامیک سایت هایی هستند که دارای مدیریت محتوا (CMS (Content Management System هستند. امکان مدیریت نوشته ها و گرافیک سایت را به کاربر می دهد. اکثر سایت های مطرح داخلی مانند طرفداری با این حالت طراحی شده اند. خواص این سایت ها عبارتند از:

فضای نسبتا زیاد
گرافیک و ظاهر با کیفیت به نسبت پایین تر از سایت های ثابت
کارایی بالا

این سایت ها برای افراد، سازمان ها و یا شرکت هایی هستند که نیاز به تغییر اطلاعات و به روز رسانی سایت به صورت روزانه، هفتگی و یا ماهیانه دارند. زیرا مدیریت محتوای سایت بسیار آسان است و نیاز به شخصی که آشنا با طراحی و برنامه نویسی سایت است ندارد و هر شخصی می تواند به راحتی از ان استفاده نماید. در واقع سیستم مدیریت محتوا این امکان را به افراد می دهد تا بدون داشتن اطلاعات فنی و تخصصی در زمینه طراحی وب بتوانند به راحتی کنترل اطلاعات، محتوا، چیدمان و… سایت خود را شخصا انجام دهند.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،


ادامه مطلب
تاریخ : ۶ مهر ۱۳۹۸ | ۱۰:۲۵:۴۴ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

بازی The Last of Us 2 بخش چندنفره آنلاین نخواهد داشت

در جریان خبرهای تازه بازی The Last of Us Part 2، مشخص شد که این بازی فاقد بخش آنلاین خواهد بود؛ خبری که باتوجه به عملکرد اخیر ناتی‌داگ برای طراحی حالت آنلاین بازی، کاملا غیرمنتظره بود.

بالاخره به‌روز Outbreak Day رسیدیم و خبرهای جدید از بازی The Last of Us Part 2. پیش‌تر اعلام شده بود که در جریان این روز به‌خصوص قرار است یک رویداد ویژه برای رسانه‌ها برگزار و یک محتوای ویژه از مراحل داستانی بازی که حدودا ۳ ساعت تجربه‌اش به‌طول می‌انجامد، در اختیار رسانه‌ها قرار داده شود تا بتوانند از تجربه‌ی بازی برای دنبال‌کنندگان و مخاطبان خود بنویسند.

حالا و در جریان‌ آخرین اخبار بازی مشخص شده که بازی The Last of Us 2 برخلاف نسخه‌ی قبلی خود از بخش رقابتی آنلاین و در کل،‌ هیچ فرم از بخش آنلاین بهره نخواهد برد. رهبر تیم طراحی The Last of Us Part 2 یعنی امیلیا شاتز در گفت‌وگو با بلاگ PC Gamer، درباره‌ی بخش آنلاین بازی و عدم وجود آن در اثر نام‌برده چنین گفت:

ما روی ارائه‌ی یک تجربه‌ی تک‌نفره‌ی باکیفیت متمرکز هستیم و درنتیجه‌، The Last of Us Part 2 را تنها در قالب یک اثر تک‌‌نفره خواهیم ساخت و بله، این بازی تنها یک اثر تک‌نفره است و حالت چندنفره نخواهد داشت.

موضوع بهره نبردن The Last of Us Part 2 از یک بخش چندنفره‌ی آنلاین با توجه به‌عملکرد تیم ناتی‌داگ در استخدام نیروهای مختلف برای ساخت یک حالت چندنفره برای بازی و صحبت‌هایی که اخیرا پیرامون انتشار نسخه‌ی بتای بخش چندنفره‌ی بازی می‌شد، خبری کاملا غیرمنتظره است. البته که با استناد به‌این خبر می‌توانیم از تمرکز تمام و کمال ناتی‌داگ روی بخش تک‌نفره‌ی بازی اطمینان حاصل کنیم اما برای کسانی که دوست داشتند ببینند حالت چندنفره‌ و باکیفیت TLOU 1 چطور قرار بود در قسمت دوم پیشرفت کند و قدم‌هایی روبه‌جلو بردارد، این خبر قطعا ناامیدکننده خواهد بود. به‌هرحال باید صبر کنیم و ببینیم که در زمان عرضه‌ی اثر، ناتی‌داگ چطور بازی‌ای را برای ما ترتیب داده است.

The Last of Us Part 2 در تاریخ ۲ اسفند (۲۱ فوریه) به‌صورت انحصاری راهی پلی استیشن 4 خواهد شد.

منبع : https://www.dualshockers.com/the-last-of-us-part-2-no-multiplayer/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،


ادامه مطلب
تاریخ : ۵ مهر ۱۳۹۸ | ۱۰:۲۰:۳۱ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

تم تیره به نسخه آزمایشی اینستاگرام افزوده شد

اینستاگرام در جدیدترین نسخه‌ی بتا اپلیکیشن خود، تم تیره را برای استفاده راحت‌تر در محیط‌های تاریک اضافه کرده است.

به‌لطف پشتیبانی گسترده از تم تیره در اندروید ۱۰ و iOS 13، در ماه‌های اخیر شاهد افزایش محبوبیت تم تیره یا همان دارک مود در بین توسعه‌دهندگان نرم‌افزار هستیم. گوگل و اپل اغلب برنامه‌های خود را با این شکل‌و‌شمایل جدید به‌روزرسانی کرده‌اند؛ اما هنوز تعداد زیادی از برنامه‌های شخص‌ثالث همچنان در ظاهر قبلی و روشنِ خود ظاهر می‌شوند.

با‌این‌حال، به‌نظر می‌رسد این رویه‌ آرام‌آرام در حال تغییر است؛ زیرا در جدیدترین نسخه‌ی آزمایش اینستاگرام، شاهد فعال‌سازی تم تیره هستیم که ظاهر جدیدی به این شبکه‌ی اجتماعی عکس‌محور می‌بخشد. فعلا این قابلیت فقط برای نسخه‌ی اندرویدی اینستاگرام دردسترس قرار گرفته است؛ ولی انتظار می‌رود در روز‌های آینده شاهد قابلیت یادشده در نسخه‌ی iOS باشیم.

اگر از نسخه‌ی آزمایشی اینستاگرام روی گوشی اندرویدی خود استفاده می‌کنید، برای مراجعه به قسمت تنظیمات اندکی صبر کنید و پیش‌ از همه‌چیز درباره‌ی نسخه‌ی سیستم‌عاملتان اطلاعات کسب کنید؛ زیرا برای فعال‌سازی تم تیره باید به تنظیمات اندروید ۱۰ مراجعه کنید که از تم تیره پشتیبانی سیستمی می‌کند؛ بنابراین، گزینه‌ی مجزایی در اپلیکیشن وجود ندارد. ظاهر تم تیره به‌صورت آزمایشی پیاده‌سازی شده است؛ باوجود‌این، شاهد عملکرد مناسب رابط کاربری هستیم.

بسیاری از کاربران درباره‌ی کارکرد ناصحیح این قابلیت در اندروید ۹ خبر داده‌اند؛ اما طبق گفته‌ی وب‌سایت 9to5google، کاربران این نسخه از اندروید می‌توانند با مراجعه به تنظیمات Developr Options‌ و قراردادن گزینه‌ی Dark Mode روی حالت همیشه روشن، از تم تیره در اینستاگرام نیز مانند اندروید ۱۰ استفاده کنند.

با‌‌ تمام این‌ اوصاف، آن‌ دسته از کاربرانی که از نسخه‌های پایین‌تر اندروید استفاده می‌کنند و امیدی به به‌روزرسانی سیستم‌عامل دستگاه خود ندارند، باید تا اضافه‌شدن گزینه‌ای برای فعال‌سازی تم تیره در تنظیمات داخلی اپلیکیشن اینستاگرام صبر کنند.

اگر قصد آزمایش این قابلیت جدید را دارید، می‌توانید ازطریق این لینک جدیدترین نسخه‌ی آزمایش اینستاگرام با شماره‌ی ۱۱۴.۰.۰.۰.۲۴ را دانلود و نصب کنید.

آیا پشتیبانی اپلیکیشن‌ها از تم تیره را اتفاق مثبتی در دنیای نرم‌افزار قلمداد می‌کنید؟ دیدگاه خود را درباره‌ی این موضوع با ما و دیگر کاربران به‌اشتراک بگذارید.

منبع : https://www.phonearena.com/news/Instagram-beta-update-Android-dark-mode_id119193


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،


ادامه مطلب
تاریخ : ۳ مهر ۱۳۹۸ | ۰۶:۰۴:۲۸ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

بازاریابی محتوا ( Content Marketing ) چیست؟

content marketing چیست؟

موسسه بازاریابی محتوا ( content marketing institute ) که یک منبع آنلاین برای اطلاعات در مورد هر چیزی مرتبط با بازاریابی محتوا است، بازاریابی محتوا را اینگونه تعریف می کند:بازاریابی محتوا ( content marketing ) یک روش بازاریابی برای ایجاد و توزیع محتوای ارزشمند، مرتبط و مداوم برای جذب و دستیابی به مخاطبان هدف است و هدف از آن هدایت سود بیشتر از طرف مشتری است.

کلمه کلیدی در اینجا “ارزشمند” است، این کلمه ای است که می تواند این تعریف را از هر نوع تعریف دیگر اعم از تبلیغاتی یا بازاریابی، متمایز کنید.استراتژی بازاریابی محتوا هنگامی درست است که هنگامی که کاربران آن را جستجو کردند، آن را به کارگیری کنند به جای اینکه از آن پرهیز کنند.VW’s 2014 یک بازی روز تجاری است، اما چه چیزی باعث شده است که در یوتوب 18 میلیون بازدید کننده داشته باشد، تبلیغ؟ یا بازاریابی محتوا؟

پاسخ این است که هردو!

این بستگی به نحوه دریافت هر فردی است که در معرض آن قرار دارد.این موضوع در مورد هر بازاریابی محتوایی که ایجاد می کنید، صدق می کند و بستگی به این دارد که برای دریافت کننده مفید بوده است یا خیر.البته هدف این است که تا آنجا که ممکن است برای مخاطبان هدف خود ارزش بیشتری را از بازاریابی محتوا ارائه دهید.در این مرحله و با وجود این تعریف و توضیحات احتمالا هنوز هم نمی دانید بازاریابی محتوا دقیقا چیست؟

در ادامه با در نظر گرفتن چند نمونه می توانیم به درک بهتری برسیم.

پنج نمونه بازاریابی محتوا

 

به همان اندازه که محتوا وجود دارد، روش های بازاریابی محتوا هم وجود دارد.

هدف ما در این مقاله این است که بازاریابی محتوا را به شما معرفی کنیم و به شما کمک کنیم مانند یک بازاریاب محتوا فکر کنید تا بتوانید فرصت های اطراف خود را ببینید.در ادامه پنج مثال وجود دارد به ذهن شما کمک می کند تا موضوع را بهتر درک کنید:

· اینفوگرافیک

این ها عموما طولانی هستند، گرافیک های عمودی که شامل آمار، نمودارها، گراف ها و سایر اطلاعات هستند.اگر به دنبال نمونه های بیشتری هستید در اینجا 197 ایتفوگرافی با موضوع بازاریابی محتوا توسط Michael Schmitz، رئیس آزمایشگاه محتوا در Publicis مونیخ، ارائه شده است.ایفوگرافیک می تواند در این زمینه موثر باشد و اگر خوب باشد می توان آن را سال ها در رسانه های اجتماعی منتقل کرد و در وب سایت ها قرار داد.

برای مثال در نمونه خارجی شما می توانید با استخدام پیمانکار در سایتی مانند oDesk، یک اینفوگرافیک حرفه ای طراحی کنید.

جالب است بدانید در خارج از ایران یک طراحی اینفوگرافیک مناسب، معمولا حداقل برای شما 1000 دلار هزینه در پی خواهد داشت، البته این در حالت معمولی است ولی اگر به دنبال استخدام پیمانکار یا آژانس هستید که شامل استراتژی، برنامه ریزی، تحقیق و طراحی است، می تواند تا چندین هزار دلار هزینه در پی داشته باشد.

همچنین موضوع تبلیغ اینفوگرافیگ برای وبلاگ نویسان و رسانه ها نیز وجود دارد و یا می توانید صفحه ای را در Pinterest ایجاد کنید و اینفوگرافیک ها را در موضوع مربوط به شغل خود تنظیم کنید.این نوعی از بازاریابی محتوا است که به جز وقت شما، هزینه دیگری برای شما ندارد، در ضمن این روش برای مایکل هم موثر بود.

برای مطالعه کامل این مطلب و آموزش انواع دیجیتال مارکتینگ روی لینک زیر کلیک کنید ...

https://webdaran.com/what-is-content-marketing/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،


ادامه مطلب
تاریخ : ۲ مهر ۱۳۹۸ | ۰۸:۲۴:۳۰ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

ویژگی جدید یوتیوب موزیک برای رقابت با اسپاتیفای

در سال ۲۰۱۵ بود که یوتیوب موزیک به عنوان اولین سرویس پخش موسیقی گوگل جهت رقابت با اسپاتیفای و اپل موزیک به صورت رسمی بازطراحی و معرفی شد.

در سال ۲۰۱۸، این پلتفرم پخش موسیقی اعلام کرد که به صورت تدریجی در حال پیشرفت کردن است و تعداد کاربران سرویس‌های پولی او مدام بیشتر می‌شود بنابراین انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک یکی از پیشروهای این صنعت به شمار برود. حالا جدیدترین ویژگی اضافه شده به این نرم‌افزار که Discover Mix نام دارد، به ابزار Discover Weekly اسپاتیفای شبیه است به همین دلیل ممکن است بتواند با رقبای خود رقابت کند.

این قابلیت جدید حاوی ۴۹ لیست از موسیقی‌هاست که هر چهارشنبه آپدیت می‌شود تا بتواند محتواهایی که کاربران بیشتر به آنها علاقه دارند را نشان دهد. طبیعتاً آهنگ‌های جمع‌آوری شده در این فهرست مبتنی بر لایک‌هایی است که افراد انجام می‌دهند بنابراین هر چه بیشتر از اپلیکیشن نامبرده استفاده شود، آلبوم‌های پیشنهادی بهتر خواهند شد.

در حال حاضر این ویژگی هنوز به صورت رسمی منتشر نشده و تنها تعداد کمی از کاربران موفق شده‌اند از آن استفاده کنند. آنها عنوان کرده‌اند که کارایی این قابلیت بسیار بالاست. گفته می‌شود آهنگ‌های پیشنهادی متنوع بوده و با علایق اکثر کاربران همخوانی دارند.

زمانی که این قابلیت رسماً عرضه شد، شما می‌توانید آن را در بخش Mixed for you مشاهده کنید. اگرچه این گزینه بعید است بتواند یک چالش جدی برای اپل موزیک یا اسپاتیفای باشد ولی مطمئناً می‌تواند به رشد ادامه‌دار گوگل موزیک کمک کند.

منبع : https://www.youtube.com/musicpremium


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،


ادامه مطلب
تاریخ : ۱ مهر ۱۳۹۸ | ۰۵:۵۸:۱۲ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

امکان دسترسی به اسپاتیفای بدون تغییر IP برای کاربران ایرانی فراهم شد

بر اساس گزارش تعدادی از کاربران، امکان دسترسی به اسپاتیفای بدون تغییر IP امکان پذیر شده است. در رابطه با رفع تحریم ایران از سوی این سرویس اطلاعاتی منتشر نشده است.


به نظر می رسد اسپاتیفای تحریم های ایران را برداشته است. تعدادی از کاربران این سرویس پخش موسیقی محبوب اعلام کرده اند که بدون تغییر IP می توانند از آن استفاده کنند. در گذشته کاربران در ایران برای استفاده از این سرویس مجبور به تغییر IP خود بودند. اسپاتیفای IPهای ایران را بسته بود که این موضوع، تغییر IP توسط کاربران ایرانی را در پی داشت.

در حال حاضر این سرویس پخش موسیقی در رابطه با رفع تحریم های ایران اطلاعاتی منتشر نکرده است. این احتمال وجود دارد که چنین موضوعی به صورت اتفاقی رخ داده باشد. در گذشته نیز شاهد چنین مواردی بودیم و کاربران برای مدت زمان محدودی قادر به دسترسی به برخی سرویس های مخصوص بودند. باید دید Spotify چه برنامه ای برای کاربران ایرانی در نظر دارد.

منبع : https://www.spotify.com/uk/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،


ادامه مطلب
تاریخ : ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | ۰۷:۵۹:۰۰ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By blognama.ir:.