دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

رتبه سایت خود را در گوگل افزایش دهید!

این روزها واژه سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو در دارندگان سایت بسیار رایج شده است. بسیاری از مدیران سایت این مبحث را بسیار پیچیده می‌دانند و فکر می‌کنند برای بهبود رتبه سایت در گوگل مجبوریم چند میلیون تومان هزینه کنیم تا کارهای عجیب و غریبی انجام شود و سایت ما در اولین نتایج جستجوی گوگل ظاهر شود.

ولی موضوع آنقدرها هم پیچیده نیست. هرکسی که درس‌های دبیرستان را با موفقیت گذرانده است می‌تواند بهینه‌سازی سایت را فرا بگیرد و رتبه سایتش را بهبود بخشد. البته این‌کار فرایندی مستمر است و کاری نیست که یکبار انجام شود و سپس به فراموشی سپرده شود و مناسب‌ترین فرد برای انجام این‌کار مدیر همان سایت است.

SEO چیست؟

سئو مخفف واژه‌های Search Engine Optimization است که معنی آن «بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو» است. بهینه‌سازی سایت برای کلیدواژه‌ای خاص انجام می‌شود. کلیدواژه عبارتی است که در گوگل جستجو می‌شود که می‌تواند شامل یک یا چند کلمه باشد. وقتی صفحه ای از سایتمان را برای کلیدواژه‌ای بهینه کنیم، وقتی فردی آن کلیدواژه را در گوگل جستجو کرد سایت ما در اولین نتایج جستجو ظاهر می‌شود و در نتیجه ترافیک سایت افزایش می‌یابد. سایت های بزرگ مانند نماشا با بهینه کردن سایت خود به نتایج برتر گوگل دست یافتند. نکته مهم آن است که سئو بر هر صفحه سایت اعمال می‌شود و هر صفحه سایتمان می‌تواند رتبه‌ای متفاوت از دیدگوگل داشته باشد. وقتی از صفحه خاصی از سایت صحبت نمی‌شود و به بهینه‌سازی اشاره می‌شود معمولا منظور، بهینه‌سازی صفحه اصلی سایت است.

چرا سایت را برای گوگل بهینه کنیم؟

هر سایتی برای موفقیت به بازدیدکننده نیاز دارد و یکی از بهترین روش‌های جذب بازدیدکنندگان باکیفیت، هدایت افرادی است که خودشان به‌دنبال مطالب سایتمان هستند و در گوگل به جستجو می‌پردازند. این اصل را ارتقاء سئو سایت می نامند. حال چرا در مباحث بهینه‌سازی سایت بیشتر درباره گوگل صحبت می‌شود؟ زیرا تعداد جستجوهایی که در گوگل انجام می‌شود بیشتر از ۶ برابر مجموع تمامی جستجوهایی است که در موتورهای جستجوی دیگر مانند یاهو و … انجام می‌شود. نکته دیگر آن است که اصول بهینه‌سازی سایت در موتورهای جستجو تقریبا مشابه هستند، بنابرین اگر سایت را برای گوگل بهینه کنید، معمولا در موتورهای جستجوی دیگر نیز رتبه خوبی خواهید داشت.

نتایج طبیعی و نتایج تبلیغاتی گوگل

همانطور که می‌دانید برای دیده‌ شدن در اولین نتایج جستجوی گوگل دو راه وجود دارد. یک راه پرداخت مبلغی به گوگل برای نمایش تبلیغ شما در ستون سمت راست نتایج جستجو است. گوگل سیستم تبلیغاتی پیشرفته‌ای دارد که Adwords نام دارد و درآمد اصلی گوگل از این راه است. شما می‌توانید متن تبلیغاتی کوتاهی تعریف کنید و هرگاه کسی واژه موردنظر شما را جستجو کرد، تبلیغ شما را ببیند.

راه دیگر قرار گرفتن در اولین نتایج طبیعی گوگل است. برای این کار لازم نیست پولی بپردازید و باید بر بهینه‌سازی سایت کار کنید. سایت های مطرح در ایران مثل دیجی کالا در ابدا با ادورز مطرح می شوند سپس با کار کردن روی سئو سایت خود به موفقیت می رسند .نتایج طبیعی همان نتایج جستجو هستند که در ستوان سمت چپ گوگل نمایش داده می‌شوند و هر روز با آنها سروکار داریم. ولی موضوع مهم آن است که اهمیت این دو مکان یعنی نتایج طبیعی و نتایج تبلیغاتی یکسان نیست.

طبق بررسی‌هایی که در سال ۲۰۱۰ توسط یک شرکت معروف آمریکایی انجام شده، کمتر از ۵ درصد جستجوگران بر نتایج تبلیغاتی کلیک می‌کنند، ولی حدود ۴۵ درصد آنها بر اولین نتیجه جستجوی طبیعی گوگل کلیک می‌کنند. پس اگر در کلیدواژه موردنظر اولین نتیجه جستجوی گوگل باشیم از هر ۱۰۰ جستجوگر ۴۵ نفر وارد سایت ما خواهند شد، این اصل برای سایت هاب خبری مثل نمناک خیلی مهم است تا بیشترین کاربر را جذب کنند. درحالی که حداکثر ۵ نفر از طریق لینک‌های تبلیغاتی وارد سایت می‌شوند. ترافیک ایجاد شده از نتایج طبیعی، ۹ برابر ترافیک حاصل از تبلیغ در گوگل است و همین موضوع اهمیت و ارزش بهینه‌سازی سایت را نشان می‌دهد. یکبار دیگر تکرار می‌کنیم ترافیک ایجاد شده از نتایج طبیعی رایگان است!

بهینه‌سازی سایت شامل چه کارهایی است؟

بهینه‌سازی سایت به دو بخش عمده تقسیم می‌شود.

۱. تغییرات داخل سایت یا بهینه‌سازی صفحات سایت

۲. بهینه‌سازی در خارج از سایت

بهینه‌سازی صفحات سایت همان ایجاد تغییرات در محتویات و کد صفحات و کلا تمام تغییراتی است که در سایتمان انجام می‌دهیم. بهینه‌سازی خارج از سایت با ایجاد لینک‌های باارزش از سایت‌های دیگر به سایت ما و چند کار دیگر انجام می‌شود که خود مبحث بسیار گسترده‌ای است. حال شاید این سوال پیش بیاید که کدام مهم‌تر است؟ باید توجه داشت که اولین قدم اشتباه در سئو آخرین قدم اشتباه است و تمامی زخمات شما نابود می شود پس اگر در زمینه سئو اطلاعات کافی را نداردی به شما پیشنهاد می کنیم تعرفه خدمات سئو سایت را مطالعه کنید و بنابر نوع نیاز خود یکی از آنها را برگزینید. اگر در مورد ایران صحبت کنیم، بسیاری از وب‌سایت‌ها به‌طور حرفه‌ای بر بهینه‌سازی سایتشان کار نمی‌کنند و در بسیاری از کلیدواژه‌ها رقابت خیلی تنگاتگ نیست. اولین گام بهینه‌سازی، کار بر صفحات سایت است. وقتی صفحات سایت را به‌اندازه کافی بهبود ببخشیم معمولا تغییر قابل‌توجهی در رتبه سایت ما ایجاد می‌شود و حتی شاید در اولین نتایج گوگل قرار بگیریم. سپس می‌توانیم به بهینه‌سازی در خارج از سایت یا همان لینک‌سازی بپردازیم. البته در بهینه‌سازی حرفه‌ای حتما باید بر دو مورد نیز کار کنیم.

پس از انتخاب و فهرست کردن کلیدواژه‌های مناسب، قدم بعدی آن است که دریابیم کدام کلیدواژه‌ها بیشتر جستجو می‌شوند.

شرکت گوگل برای اینکار ابزار رایگان و قدرتمندی را در اختیارمان قرار می‌دهد. کافی است در گوگل کلمات keyword tool را جستجو کنیم و اولین نتیجه جستجو را انتخاب کنیم. در اینصورت به صفحه‌ای از گوگل دسترسی پیدا می‌کنیم که می‌توان با تایپ کلیدواژه موردنظر، تعداد جستجوهای انجام شده در ماه را مشاهده کرد. همچنین گوگل کلیدواژه‌های مرتبط را پیشنهاد می‌کند. البته ابزار کلیدواژه گوگل اطلاعات بسیار کاملی در اختیار شما قرار می‌دهد، مثلا میزان رقابت بر یر کلیدواژه موردنظر، تعداد جستجوها از منطقه دلخواه و تعداد جستجوهای انجام شده در ماه‌های قبل بخشی از این اطلاعات است.

با استفاده از این ابزار می‌توانیم کلیدواژه‌های متداول‌تر را انتخاب کنیم. مدیران سایت طرفداری در نکت موفقیت خود انتخاب کلیدواژه مناسب را مهم ترین گام موفقیت خود می دانند .اگر واقع‌بین باشیم در بهترین حالت ممکن که قرار گرفتن در اولین نتیجه جستجو است، شاید یک‌سوم جستجوها به سایت ما ختم شود. مثلا اگر کلیدواژه‌ انتخابی ما در ماه ۱۰۰۰ بار جستجو می‌شود، در حالت رویایی شاید حدود ۳۰۰ بازدیدکننده ایجاد شود که عدد بسیار کمی است. بنابرین احتمالا چنین کلیدواژه‌ای ارزش بهینه‌سازی ندارد و بهتر است به‌دنبال واژه‌های دیگری باشیم که در ماه حداقل چند ده‌هزار بار جستجو می‌شوند.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،


ادامه مطلب
تاریخ : ۲۲ تیر ۱۳۹۸ | ۰۹:۰۸:۰۱ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

با بازی PES 2020 آشنا شوید – همه‌ی چیزهایی که باید درباره فوتبال کونامی بدانید

بازی Pro Evolution Soccer که به اختصار PES نامیده می‌شود همیشه در تعقیب فرنچایز فیفا بوده است و در سال گذشته فیفا 19 با گرفتن جواز لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا از کونامی ضربه بزرگی به این بازی وارد کرد. بازی PES 2020 اما شروعی تازه به نظر می‌رسد با تقلای EA Sports در سال جاری با بازی فیفا 19 و مشکلاتش، این فرصتی مناسب است تا PES کمی کفه‌ی ترازو به سمت خودش سنگین کند.

این بزرگترین انتشار برای فرنچایز برای PES در یک دهه اخیر است و ناشران و سازندگان بازی مشخص نیست که چه برنامه‌ای در سر دارند و می‌خواهند که غیرقابل پیش‌بینی باشد.

گیم‌پلی
اضافه شدن هافبک با تجربه‌ای مثل آندرس اینیستا بخش جدیدی را در بازی شکل داده که تمرکز بر تخصص او در پیدا کردن و درک فضاها در زمین فوتبال دارد تا بازیکن بتواند قفل خط دفاعی را با دریبل حرکتی جدیدی باز کند که Finesse dribble نام دارد.

سبک خاص رونالدینیو که در جهان زبان زد است نیز به بازی اضافه شده است که شامل انیمیشن‌های دقیقی می‌شود که به بازیکنان اجازه می‌دهد دقیقا همانند او حرکت کنند و از تکنیک‌های مهار نشدنی او بهره ببرند تا مدافعان را پشت سر بگذارند.

از قابلیت‌های که افزوده شده می‌توان به تکنیک First touch، فیزیک جدید توپ، افزایش دقت شوت‌ها و قابلیت‌ها و مهارت‌های جدید اشاره کرد. همچنین روش‌های جدیدی برای دفاع کردن اضافه شده از جمله خطای از عمد و سیستم بازسازی شخصیت که هر خصوصیات هر بازیکن در زمین فوتبال بازسازی می‌کند.

مستر لیگ
تغییرات گسترده‌ای در بخش مستر‌ لیگ انجام شده و سیستم دیالوگ محور آن به بازیکن اجازه می‌دهد تا روند پیشرفت داستان را دست بگیرد و انتخاب‌ها بر اساس شخصیت آن‌ها شکل بگیرد و به طور خلاصه مستر لیگ خود را شخصی سازی کنند.

همچنین سیستم نقل انتقالات بازی حالا دارای یک الگوریتم جدید است تا قیمت‌ها و هزینه‌های انتقالات و دیگر المان‌ها به واقعیت نزدیک باشند.

از دیگر ویژگی‌ها می‌توان به:

ساخت و شخصی سازی لوگوی اسپانسر که در کنفرانس‌های خبری و همچنین منوی بازی قابل مشاهده است.
شخصی سازی مدل سرمربی که به خاطر استفاده از تکنولوژی اسکن سه بعدی آزادی عمل بیشتری خواهد داشت.
بازی کردن با سرمربی‌های پیشکسوت و معروف مثل زیکو، یوهان کرایوف و دیگو مارادونا

تاریخ انتشار
بازی PES 2020 برای کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 و سرویس استیم در تاریخ 10 سپتامبر در آمریکا و اروپا و 12 سپتامبر در آسیا منتشر خواهد شد. لیونل مسی ستاره جلد نسخه استاندارد آن با قیمت 60 یورو خواهد بود و بازیکنان همچنین می‌توانند به نسخه ویژه این بازی که در آن رونالدینیو حضور دارد با قیمت 80 یورو دسترسی داشته باشند.

از دیگر مزایای نسخه ویژه می‌توان به اسکن سه بعدی انحصاری مسی و رونالدینیو در سال 2019 و حضورشان در ده بازی بخش myClub اشاره کرد. تمام کسانی که این بازی را پیش‌خرید کنند آندرس اینیستا و 1000 سکه در بخش myClub دریافت خواهند کرد.

دموی این بازی نیز از تاریخ 30 جولای برای کاربران در درسترس خواهد بود.

منبع : https://realsport101.com/news/other-esports/pes/all-there-is-to-know-about-pes-2020-


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،


ادامه مطلب
تاریخ : ۲۰ تیر ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۲:۳۴ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

اطلاعات جدیدی از فیلم Uncharted منتشر شد

تا به امروز فیلم‌های زیادی از روی بازی‌های مختلف ساخته شده‌ است اما بیشتر آن‌ها ناموفق بوده است. شرکت سونی نیز مدتی به دنبال ساخت فیلمی از روی سری Uncharted بود که در نهایت نیز موفق شد تا تیم سازنده‌ی این فیلم را تشکیل دهد. طبق اطلاعات منتشر شده، کارگردانی این فیلم بر عهده‌ «دن ترچتنبرگ» است که در گذشته کارگردانی Ten Cloverfield Lane را بر عهده داشته و همچنین نقش نیتن دریک نیز به «تام هالند» بازیگر نقش Spider-Man سپرده شده است. در شایعات منتشر شده نیز آمده است که گویا «برایان کرانستون» برای ایفای نقش سالی، مشاور و همراه نیتن، در نظر گرفته شده است. به تازگی «دن ترچتنبرگ» اطلاعات جدیدی را از این فیلم منتشر کرده است.

«ترچتنبرگ» در صحبت‌های خود گفت: «من فکر نمی‌کنم که کسی خواستار کپی کردن روایت و داستان بازی در فیلم باشد. همچنین به نظر من یک فیلم نباید کاملا از بازی اقتباس شود. اگر ما فیلم را به مانند بازی‌ها بسازیم، دیگر جذابیتی برای مخاطبانمان ندارد و از همین رو نیز دنبال ساخت یک فیلم با داستانی متفاوت از بازی‌ هستیم.»

به نظر می‌رسد که داستان فیلم و بازی‌ها کاملا متفاوت هستند و قرار است شاهد یک داستان جدید در مجموعه‌ی Uncharted باشیم. حال باید منتظر ماند و دید که آیا شرکت سونی می‌تواند فیلم خوبی را از این سری تولید کند یا خیر. فیلم Uncharted در تاریخ 18 ماه دسامبر سال آینده میلادی اکران خواهد شد.

منبع : https://www.unchartedthegame.com/en-us/news/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،


ادامه مطلب
تاریخ : ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۸:۵۲ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

سند باکس ( sand box ) گوگل و ماه عسل گوگل چیست ؟

معنی لغوی سند باکس چیست ؟

معنی سند باکس در واقع همان زمین های بازی شنی کوچکی است که کودکان زیر 4 سال را در آن قرار می دهند تا در امنیت به بازی با یکدیگر مشغول شوند.خیلی راحت می توان فهمید که استفاده از این عبارت نیز به دلیل آن است که سند باکس گوگل تنها برای دامنه های جدید و به نوعی تازه متولد شده فعال می شود.با توجه به معنی سند باکس می توان کاربرد سند باکس را برای سایت های تازه تاسیس شده نیز کاملاً درک کرد.

نکات تکمیلی رابطه sand box و وب سایت ها

سندباکس یکی دیگر از ابزارهای گوگل است که جلوی تقلب را می گیرد.سندباکس مانند الگوریتم های دیگر گوگل همانند الگوریتم پنگوئن و یا الگوریتم پاندا و یا … توسط کارشناسان گوگل تایید و یا تکذیب نشده است بلکه کاملاً الگوریتمی است که به صورت تجربی شناخته شده است.

اما معنی جمله بالا چیست؟
می توان گفت بر اساس این الگوریتم بعد از راه اندازی وب سایت خود و ثبت دامنه خود مشخص نیست که چه صفحاتی از وب سایت شما و به چه مدت ممکن است در سندباکس گوگل قرار بگیرند اما به طور تجربی ما تخمین زده ایم که بین یک تا هشت ماه در سند باکس قرار داده می شوید.این به این معنی است که گوگل می خواهد از کیفیت محتوای شما و زمینه کاری شما اطلاع کسب کند.ولی جای نگرانی نیست زیرا زمانی که گوگل از زمینه کاری و محتوای شما اطلاعات کافی کسب کند شما جایگاه خود را در سایت های اصلی پیدا می کنید و از sand box خارج می شوید.

کاهش دوره سند باکس با رعایت نکات ذیل....

برای مطالعه کامل این مطلب حتما روی لینک زیر کلیک کنید...

https://webdaran.com/what-is-sand-box-and-honey-moon/

موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،


ادامه مطلب
تاریخ : ۱۷ تیر ۱۳۹۸ | ۱۰:۱۸:۵۸ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

جایزه سه میلیون تومانی برای تاثیرگذارترین استریمر مسابقات جام قهرمانان بازی های ویدیویی

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای فهرست استریمرهای همکار «جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی» را اعلام کرد.

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای ماه گذشته در همکاری با مجموعه آپارات گیم طرحی را تدوین کرد تا براساس آن به جلب مشارکت استریمرها در «جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران» بپردازد.

همان‌طور که پیش از این اعلام شده بود طبق این طرح استریمرها می‌توانند نسبت به میزان مشارکت هواداران‌شان در مبلغ فروش بلیت‌های مسابقات «جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران» سهیم شوند.

این فراخوان که از ۲۲ تا ۲۸ خردادماه در جریان بود با استقبال استریمرها رو‌به‌رو شد؛ به شکلی که بیش از ۷۵ استریمر برای حضور در این طرح اعلام آمادگی کردند.

با بررسی‌های انجام‌شده جهت تایید نهایی استریمرهای واجد شرایط شرکت در طرح درنهایت ۱۷ استریمر که مشخصات‌شان در سایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای اعلام شده برای حضور در طرح مشارکت انتخاب شدند. در جدول مربوطه اطلاعات مربوط‌به هر استریمر و همچنین کد تخفیف متعلق به آن‌ها ذکر شده است.

مخاطبان خرید بلیت «جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران» می‌توانند با استفاده از هر یک از این کدها، پنج درصد تخفیف در خرید بلیت مسابقات دریافت کنند و با این کار از استریمر محبوب خود حمایت کنند.

درنهایت استریمری که بتواند ازطریق کد تخفیف خود بیشترین مشارکت را نسبت به سایر استریمرها جذب کند، به‌عنوان تاثیرگذارترین استریمر این طرح انتخاب می‌شود و در فینال مسابقات جایزه سه میلیون تومانی را تصاحب خواهد کرد.

منبع : https://www.ircg.ir/fa/news/4817/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،


ادامه مطلب
تاریخ : ۱۶ تیر ۱۳۹۸ | ۰۸:۳۶:۲۷ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

۱۰ محتوای پربیننده توییچ در ماه ژوئن ۲۰۱۹؛ صدرنشینی League of Legends

صدرنشینی پیاپی بازی‌های Fortnite و League of Legends در جدیدترین آمار توییچ که مربوط به ماه ژوئن می‌شود.

در ماه میلادی گذشته توییچ میزبان بازی‌های جدید زیادی بوده است که در بین آن‌ها بازی Teamfight Tactics که بر اساس کاراکترهای بازی League of Legends طراحی شده است توانست با چیزی نزدیک به ۳۰ میلیون ساعت بازدید در جمع ده محتوای پربیننده ماه قرار گیرد. در این بین بازی World of Warcraft نیز با توجه به اینکه نسخه کلاسیک بازی در کنار آپدیت Rise of Azshara در دسترس علاقه‌مندان بازی قرار گرفته است، توانست همانند ماه گذشته در بین صدرنشینان قرار گیرد.

آماری که در عکس زیر مشاهده می‌کنید بر اساس مقدار ساعات دیده شدن بازی‌ها در سایت Twitch تهیه شده است که بازه زمانی ۱ تا ۳۰ ژوئن (۱۱ خرداد تا ۹ تیر) را نشان می‌دهد. این اطلاعات توسط بخش تجزیه و تحلیل سایت TEO منتشر شده است

با اینکه بازی League of Legends توانسته است در ماه گذشته صدرنشین رنکینگ شود، ولی سقوط مقدار ساعات بازدید بازی با توجه به مقایسه‌های ماهیانه و سالانه در توییچ کاملا مشهود است و می‌توان دلیل اصلی آن را دزدیده شدن بینندگان بازی توسط بازی Teamfight Tactics دانست. این بازی که نسخه بتای آن از اواسط ماه ژوئن در دسترس کاربران و علاقه‌مندان بازی‌ها ویدیویی قرار گرفت و تا این لحظه افراد زیادی را به خود جلب کرده است و می‌توان از آن به عنوان ترند ماه گذشته یاد کرد.

پرطرفدار بودن بازی‌هایی که توسط کمپانی‌های بزرگ منتشر می‌شوند موضوع غیرعادی نیست و با توجه به اینکه بازی TFT روزهای اول انتشار خود را تجربه می‌کند، بسیاری از علاقه‌مندان به سبک Auto Chess را درگیر خود کرده است و همین موضوع باعث کاهش بازدید دیگر محتواهای توییچ شده است. این موضوع پیش از این هم با انتشار بازی‌هایی مانند نسخه کلاسیک بازی World of Warcraft و بازی بتل رویال Apex Legends اتفاق افتاده بود.

منبع : https://esportsobserver.com/database/company/twitch-interactive


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،


ادامه مطلب
تاریخ : ۱۵ تیر ۱۳۹۸ | ۱۱:۴۱:۳۰ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

بوک مارک چیست؟

بوک مارک چیست؟ در این مقاله قصد داریم شما را با مفهوم بوک مارک آشنا کنیم و نحوه بوک مارک کردن صفحات در مرورگرهای کروم و فایر فاکس را به شما آموزش دهیم.

مقدمه ای بر بوک مارک چیست؟
بوک مارک یا نشان کردن صفحات وب در مرورگرها ، روشی برای ذخیره کردن آدرس صفحات است تا بتوانیم در مراجعات بعدی به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشیم.امروزه همه مرورگرها از قابلیت ایجاد بوک مارک پشتیبانی می کنند.با توجه به اینکه در رابط کاربری مرورگرهای مختلف تفاوت اندکی وجود دارد ، به منظور ایجاد بوک مارک در اکثر مرورگرها می توان از آیکون ستاره شکلی که در نوار بالای صفحه قابل مشاهده است ، استفاده کرد.همچنین معمولا در مرورگرها امکان مدیریت و ویرایش بوک مارک ها هم وجود دارد.در ادامه به روش بوک مارک کردن صفحات در مرورگرهای کروم و فایر فاکس اشاره خواهیم کرد.

نحوه بوک مارک کردن صفحات در مرورگرهای کروم و فایر فاکس

همان طور که اشاره کردیم بوک مارک روشی برای نشانه گذاری صفحات است تا در فرصتی دیگر بتوان آن ها را مطالعه کرد.در واقع شما می توانید به جای کارهایی از قبیل کپی کردن آدرس صفحه ، یادداشت کردن یا … به راحتی آن ها را بوک مارک کنید.همچنین شما می توانید برای حفظ انضباط و جلوگیری از شلوغی در نوار بوک مارک ، در آن فولدرهایی با موضوعات دلخواه خود ایجاد کنید.

نحوه بوک مارک کردن در مرورگر فایر فاکس
شما می توانید با استفاده از دکمه های Cntr+D صفحه مورد نظر خود را در Firefox مارک کنید.

همچنین در روشی دیگر می توانید با کلیک روی علامت ستاره در کنار نوار آدرس مرورگر خود ، صفحه مورد نظر خود را بوک مارک کنید.البته در آپدیت جدید مرورگر فایر فاکس ، مسیر بوک مارک ها به Other Bookmarks تغییر کرده است.البته ممکن است این تغییر مورد پسند شما نباشد و ترجیح دهید بوک مارک ها در مسیر دیگری اضافه شوند.برای این منظور شما می توانید از افزونه Default Bookmarks Folder استفاده کنید.شما می توانید پس از دانلود این برنامه ، بوک مارک ها را در مسیرهای تعیین شده توسط خودتان اضافه کنید.

نحوه بوک مارک در مرورگر کروم....

برای مطالعه کامل این مطلب و مشاهده فیلم آموزشی حتما روی لینک زیر کلیک کنید...
https://webdaran.com/whats-the-bookmark/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،


ادامه مطلب
تاریخ : ۱۳ تیر ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۲:۳۳ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

باشگاه منچستر یونایتد رسما برای بازی PES 2020 لایسنس شد

به‌واسطه‌ی قرارداد کونامی و باشگاه منچستر یونایتد، چهره و نام بازیکنان، استادیوم اولدترافورد، نام تیم و تمامی موارد مربوط به‌ این باشگاه محبوب به‌طور کامل و رسمی در بازی نمایش داده خواهند شد.

کم کم که به موعد انتشار بازی PES 2020 که البته امسال با نام جدید eFootball PES 2020 شناخته می‌شود نزدیک می‌شویم، خبرهای جدیدی از آن منتشر می‌شود و به‌تازگی درجریان آخرین اخبار بازی، مطلع شدیم که ناشر و سازنده‌ی اثر یعنی شرکت کونامی، طی قراردادی که با باشگاه منچستر یونایتد امضاء کرده حالا می‌تواند تمامی مشخصات رسمی اعم از اسم بازیکنان، چهره‌ی آن‌ها، نام ورزشگاه اولدترافورد و مواردی از این دست را در تازه‌ترین نسخه‌ی سری PES لحاظ کند. مثل بازیکنان باشگاه بارسلونا، بازیکنان تیم منچستر یونایتد هم مراحل اسکن سه‌بعدی را پشت‌ سر گذاشته‌اند و در بازی، شاهد طراحی به‌شدت واقع‌گرایانه‌ی چهره‌شان خواهیم بود. گفتنی است که دیوید بکهام و پارک جی سونگ که از ستارگان کهن این باشگاه هستند، برای حضور در بخش اسطوره‌های PES 2020 به‌شکلی اساسی طراحی شده‌اند و اسکات مک‌تامینای، هافبک و بازیکن حال حاضر منچستر یونایتد نیز به‌عنوان سفیر رسمی بازی PES 2020 توسط کونامی انتخاب شده است.

همچنین یک حالت به‌خصوص با نام Matchday در بازی گنجانده شده که در آن، بازیکنان می‌توانند با انتخاب تیم منچستر یونایتد در جریان یک سری رویداد هفتگی، به‌سراغ حریفان شیاطین سرخ بروند و با آن‌ها به‌رقابت بپردازند.

بازی PES که سال گذشته لایسنس رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد، طی این چند سال روی لایسنس کردن تیم‌های لیگ برتر انگلستان تمرکز کرده و گرفتن حق استفاده از نام‌های رسمی باشگاه منچستر یونایتد، قطعا یک قدم روبه‌جلو برای کونامی خواهد بود، اما از آن‌سو مجموعه‌ی FIFA را داریم که سال گذشته، کنار لایسنس کامل لیگ جزیره توانست لایسنس لیگ قهرمانان اروپا را هم صاحب شود و از حریف ژاپنی‌اش در این مباحث، بیشتر از قبل جلو زده است.

منبع : https://www.eurogamer.net/articles/2019-07-02-pes-2020-has-officially-licensed-manchester-united


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،


ادامه مطلب
تاریخ : ۱۲ تیر ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۹:۰۲ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

اکسپریا 2 سونی در رویداد ایفا 2019 رونمایی خواهد شد

بر‌اساس گزارش‌های منتشرشده، سونی مجدانه در حال کار روی پرچم‌دار بعدی خود است و این احتمال وجود دارد اکسپریای جدید در رویداد ایفا ۲۰۱۹ رونمایی شود.

سونی در فوریه و رویداد MWC، جدیدترین پرچم‌دار خود را رونمایی کرد و ممکن است این روند را در رویداد ایفا ۲۰۱۹ نیز در برلین ادامه دهد. دو گوشی جدید با شماره مدل‌های J8210 و J8010 در فایل‌های «یوزر ایجنت پروفایل» (UAProf) مشاهده شده‌ است. این در حالی‌ است‌ که منبع افشاکننده‌ی خبری دیگر، نام محصولات جدید سونی را با کدهای SPHINX و HORUS و مودم 5G معرفی کرده‌ بود.

sony Xperia
می‌توان مطمئن بود J8210 پرچم‌دار بعدی سونی از زمان معرفی اکسپریا 1 با شماره‌ی مدل J8110 است و احتمالا نام دستگاه جدید سونی اکسپریا 2 خواهد بود. البته، این احتمال نیز وجود دارد نام این گوشی اکسپریا 1 پرمیوم یا اکسپریا 1 5G یا به‌کلی نام دیگری باشد. قبلا نیز در ۹ ژوئیه در توکیو افشای خبری دیگر را شاهد بودیم که نشان می‌داد محصول جدید سونی با سه دوربین در کناره‌ی پنل‌پشتی و با نام احتمالی اکسپریا 1v یا اکسپریا 1s معرفی خواهد‌ شد.

مشخصات فاش‌شده در فایل‌های UAProf اطلاعات خاصی را بیان نمی‌کند؛ جز اینکه مدل J8210 رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ با نسبت ۱۶:۹ دارد که مقدار استانداردی از تراکم پیکسلی ایجاد می‌کند. البته به اعتقاد بسیاری از کاربران، تاریخ مصرف استفاده از این رزولوشن گذشته‌ است. رزولوشن دستگاه دیگر با مدل J8010 نیز دقیقا مشابه رزولوشن اکسپریا 1 و ۳۸۴۰ در ۱۶۴۴ پیکسل است.

با‌ این‌ حال، رزولوشن‌های برآمده از فایل‌های درزکرده هنوز متغیر هستند. برای مثال، امکان تغییر رزولوشن J8210 به ۲۸۸۰ در ۱۴۴۰ پیکسل وجود دارد. همچنین، از‌ قبل شایعاتی درباره‌ی دستگاه جدید سونی با نام اکسپریا F با قابلیت پشتیبانی از فناوری 5G منتشر شده‌ بود. حتی ممکن‌ است اکسپریا XZ4 Compact را در بازاهای جهانی ببینیم که با نام اکسپریا Ace در ژاپن عرضه شد. باوجوداین، هنوز هیچ چیز قطعا مشخص نیست و فقط زمان واقعیت‌ها را مشخص خواهد‌ کرد.

منبع : https://www.gsmarena.com/sony_is_preparing_an_xperia_2_right_in_time_for_ifa_2019-news-37860.php


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اخبار، اخبار گیم، اخبار تکنولوژی، تازه های دیجیتال، گیم، تکنولوژی، تازه های تکنولوژی، بازی جدید، تکنولوژی جدید، بازی، بازی جدید، اخبار بازی،


ادامه مطلب
تاریخ : ۱۱ تیر ۱۳۹۸ | ۱۲:۴۴:۳۲ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)

آموزش طراحی وب سایت و استاندارد سازی آن

در این بخش از آموزش طراحی وب سایت می خواهیم به مقوله ای بپردازیم که برای طراح سایت و تحویل نمونه کارهایی شیک و با کیفیت باید آن را بداند. استاندارد در هر مبحثی از مهمترین مسائل است. در طراحی سایت نیز پارامتر هایی که موجب استاندارد سازی آن می شود از اهمیت بالایی برخوردارند؛ به طوری که جزو الفبای طراحی وب سایت به حساب می آیند.

وقتی صحبت از استاندارد سازی می شود ممکن است خیلی از ما خود را به زحمت نندازیم و بسیاری از کارها را از روش ساده تر انجام دهیم، اما در بحث طراحی وب سایت یک همچین عملی برابر با مرگ کاری طراح است؛ زیرا عدم رعایت استاندارد های لازم در طراحی وب سایت موجب پنالتی شدن سایت از سوی گوگل می شود. علاوه بر این موضوع، نبود استاندارد های لازم در طرح یک سایت کاهش حداکثری ترافیک ورودی سایت شما را به همراه خواهد داشت.

در ادامه قصد داریم تا پارامترهایی که در طراحی یک وب سایت باید رعایت شوند را برایتان شرح دهیم. همچنین سایت هایی مانند ایسنا را برای شما معرفی می کنیم تا با برترین های این زمینه نیز آشنا شوید . این مبحث می تواند شما را در امر آموزش طراحی وب سایت استاندارد شده یاری دهد. علاوه بر آن، با نحوه ی کار کارشناسان طراحی سایت نیز آشنا خواهید شد و متوجه می شوید که وقتی می گوییم وب سایتی با کیفیت است از چه مواردی صحبت می کنیم.

تنها یک هاست و یک دامنه کافی است، نه بیشتر
ممکن است شرکت های دیگر به شما پیشنهاداتی مانند طراحی سایت ارزان و یا ثبت چندین دامنه بر روی یک هاست بدهند. اما در یک شرکت طراحی سایت حرفه ای، موردی مانند این هیچگاه نخواهید دید. این کار بیشتر نشان دهنده ی سودجویی اینگونه شرکت ها است. طبق آخرین قانونی که گوگل حدود سه سال پیش تصویب کرد. برای هر وب سایت باید تنها یک هاست و یک دامنه وجود داشته باشد. اگر در زمینه طراحی و پیدا کرد هاست دچار سردرگمی شدید این لینک https://webdaran.com/ به شما کمک شایانی می کند. موردی که در بسیاری از سایت های ایرانی بعد از این همه سال همچنان رعایت نشده و عده ی زیادی از وب مستر ها برای یک وب سایت چندین دامنه گرفته و همه ی آن ها را بر روی یک هاست پارک می کنند. این موضوع باعث می شود تا گوگل سایت شما را خطا در نظر بگیرد و آن را از نتایج جستجوی خود حذف نماید.

استفاده از گرافیک مناسب
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که وارد سایتی شده اید که در همان ابتدا با بنر های گوناگون و فلش زن سعی در جلب توجه شما داشته باشد. این گونه وب سایت ها در واقع به بخش گرافیکی سایتشان توجی ندارند و فقط می خواهند از بنر های خود پول به جیب بزنند. در صورتی که این پلن درآمد زایی کاملاً غلط است. زیرا با خسته کردن کاربر در همان ابتدای ورود، تنها باعث افزایش نرخ بانس ریت سایت می شوید. اما با یک استراتژی درست در این زمینه می توانید حتی بیشتر از روش “سیل بنر” درآمد کسب کنید.  به سایت هایی مانند دیوار نگاه کنید این سایت ها از سانتی متر های صفحه اصلی خود پول در می آورند و این امر با طراحی زیبا امکان پذیر است .مشاورین تبلیغاتی با سال ها تجربه ای که در این زمینه کسب کرده اند. تمام راه و چاه این کار را می دانند و می توانند یک پلن درآمد زایی از بخش تبلیغات در سایت به شما ارائه دهند. این استراتژی به شما کمک می کند که در صورت نیاز به گسترش این بخش در سایت خود، ابزار لازم را در اختیار داشته باشید.

چگونه سایت خود را بهینه کنیم؟
بهینه سازی سایت و بالا بردن سئوی آن، امری بسیار پیچیده است. به طوری که اکثر کارشناسان در این حوزه سایت بر این باورند که خدمات سئو یکی از سخت ترین امور در حوزه ی فعالیت های دیجیتالی است. به همین دلیل شرکت های زیادی تعرفه‌ سئو سایت خود را با ارقامی  تعیین می‌کنند. اما نکته ای کهیک شرکت را از سایر این شرکت ها متمایز ساخته، قیمت پایین سئوی سایت می باشد. خدمات مختلفی را به منظور بهینه سازی هرچه بیشتر سایت شما ارائه می دهد، از سئوی On Site گرفته تا بهینه سازی سرعت سایت، همه را می توانید با ما داشته باشید.

فونت مناسب استفاده کنید
اینکه چه فونت هایی مناسب وب سایت می باشند؛ یکی از مسائلی بوده که ممکن است هر طراحی به آن ها اشراف نداشته باشد، در حالی که یکی از مباحث مهم در آموزش طراحی وب سایت می باشد. هر نوع سایتی نیازمند رعایت فونت مخصوص به خود است. برای مثال در طراحی سایت فروشگاه آنلاین نباید از فونت های ریز و کتابی استفاده کرد. بهترین مثال برای این اصل نی نی سایت است که فونت جذابی دارد . در نتیجه این موضوع باعث می‌شود که کاربران زمان بیشتری را در سایت شما سپری کرده و رنک وب سایت شما در گوگل افزایش یابد.

در کنار این موضوع بهتر است به این نکته اشاره شود که هر چقدر هم که فونتی مناسب انتخاب کنید؛ ولی محتوایی تکراری در سایتتان قرار داده باشید؛ الگوریتم پنگوئن گوگل سایت شما را به عنوان یک وب سایت خطاکار شناخته و رتبه ی شما را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد.

ریسپانسیو بودن وب سایت
از دیگر مباحث مهم آموزش طراحی وب سایت و استاندارد سازی آن، ریسپانسیو کردن سایت می باشد. ریسپانسیو بودن یک وب سایت بدان معنا است که باید در برابر دستگاههای مختلف و انواع مرورگرها پاسخگو باشد. یعنی بتوان وب سایت را در هر دستگاهی بدون کوچکترین بهم ریختگی به نمایش درآورد. اغلب سایت های داخلی مانند سافت98 از این قابلیت بهره می برند . طبق آمار منتشر شده از جانب گوگل نرخ ورود به سایت ها در سال های اخیر بیشتر از گوشی های موبایل و تبلت ها بوده و این اهمیت بالای ریسپانسیو بودن وب سایت شما را نشان می دهد. اما در این راه ممکن است اسیر برخی شرکت های سودجو شوید.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: آموزش، آموزش سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی، آموزش ساخت سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی آنلاین، دیجیتال مارکتینگ، آموزش سئو، آموزش سئو سایت، آموزش بهینه سازی، آموزش بهینه سازی وب سایت، آموزش بهینه سازی موتور های جستجو،


ادامه مطلب
تاریخ : ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | ۱۰:۱۲:۴۶ | نویسنده : امیر روزی طلب | نظرات (0)نظرات (0)
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By blognama.ir:.